kuinka monet kesäkengät omistat

kyselijä.

vastaa gallupiin!

kuinka monet kevät- ja kesäkengät omistat?

vastaa myös oletko mies vai nainen. ja myös flipflopit sun muut rantasandaalit lasketaan. jos viitsit niin erottele vielä millaisia kenkiä sinulla on.

kiitos vastauksista.

27

1293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pliplop

Siis mitkä flipflopit? Varvikset vai?

• kyselijä.

• kesä...

erivärisiä mokkasiinejä löytyy 5 kpl.ja sandaaleja lähempänä 10. Jotenkin keväällä ja kesällä tarvitaan enemmän kenkiä kuin talvella. niin ja lenkkareita löytyy n.5 paria.

• jups...

Moi!

Aloin ihan huvikseni kaivelemaan kaappejani laskeakseni kengät.

Yhteensä kesäkenkiä on 21 paria joista
      1 x sandaalit
      2 x lenkkarit
      2 x tennarit
      3 x pistokkaat
      4 x korkokengär
      2 x kiilakorot
      7 x sandaletit

Kaikkia kenkiä en ole vielä kerinnyt käyttämään ja yhdet sandaletit ostin vasta pari viikkoa sitten. Sinänsä huvittavaa, että kahta paria lukuun ottamatta nuo on ostettu kahden viime vuoden aikana. Tähän kun vielä laskee talvikengät (n. 10 paria erilaisia saappaita) niin alan ymmärtää miksi mies on jo luovuttanut valituksen aiheesta. Opiskelijana ei ollut hirveästi mahdollisuuksia aikaisemmin ostella kenkiä.. nyt otan kaiken ilon irti kun on siihen mahdollisuus.

• omistan

- maihinnousukengät (muotoutuneet jalkaan sopiviksi, todellä hyvät kävellä, pitävät vettä, talvella lämpimät vaikka olisi vain yksi sukka jalassa, ei kuitenkaan liian lämpimät joten voi hyvin käyttää kesälläkin)
      - ruskeat mokkanahkaiset lenkkarityyppiset vapaa-ajan kengät (joita käytän sitten kun on liian kuuma maihareille)

Tuosta voi kai arvata, että olen mies.

• unohtui

Ja omistanhan minä kumpparitkin. Jos metsään haluan mennä, niin hyvät ovat.

• orkidea.
        unohtui kirjoitti:

Ja omistanhan minä kumpparitkin. Jos metsään haluan mennä, niin hyvät ovat.

Tässä vaiheessa omistan neljät:

yhdet mustat kiilakorkoiset nilkkurit
        yhdet mustat ballerinat, joissa pieni korko
        yhdet valkoiset kiilkorkoiset avokkaat
        yhdet punaiset matalat ballerinat

:)

• tytto2

1 mustavalkoiset kiilakorkoiset sandaalit
      1 ruskeat hippityyliset nahkaiset kiilakorot sandaalit
      3 erinmalliset flipflopit ei korkoa
      yhet pastelli pinkit ballerinat ei korkoa
      1 ruskeet ballerinat ei korkoa
      1 ns ballerinat avo kantapäällä ei korkoa
      2 piikki/taviskorkkarit
      4 tennarit
      1 juoksukengät
      oiskohan nää tässä?...xD

• sama jota lainasin

ja nyt vielä lisäks:
        1 punaset 9cm kiilakorkosandaletit

• liikaa kaapeissa

Niin paljon, etten tiedä haluanko itsekään tietää.

3 fliplopit/varvassandaalit ("paremmat" crocsit parit euron halpikset)
      3 balleriinat (siistimmät valkoiset nahkaiset parit crocsit)
      1 "urheilu"sandaalit
      2 korottomat/matalat sandaalit
      4 korolliset siistimmät sandaalit/sandaletit
      2 tennarit (toiset siistit mustaa nahkaa, toiset rennommat kankaiset)
      1 kiilakorko pistokkaat tms siis siistit nahkaiset, kärki ummessa, kanta auki
      2 kävelylenkkarit/hieman varrettoman vaelluskengän tyyppiset
      3 juoksulenkkarit
      2 kumisaappaat
      ainakin neljät avokkaat, joita en varsinaisesti miellä kesäkengiksi, koska käytän lähinnä juhlissa eli myös talvella sisällä.

Enkä tiedä monetko unohdin. Kenkiä paljon koska: tykkään käyttää kauniita ja naisellisia, mutta arjessa mukavuus menee yleensä ulkonäön edelle ja harrastuksiin tarvii vielä noita paremmin liikuntaan soveltuvia.

• Kenkämies

Olen mies ja kaapissa on kymmenkunta paria kenkiä. Puoliso valittaa, että minulla on enenmmän kenkiä kuin hänellä.
      Kenkine tyyppejä en osaa erotella, mutta en omista sandaaleja.

• Tennarifriikki

Olen mies ja mulla on n. 85 paria tennareita (enimmäkseen Converseja)...

• nain3n

Yhdet converset ja kumisaappaat. Kesät menee paljain varpain.

• ......

Yhdet varvastossut, yhdet mustat kävelykengät, yhdet avokkaat, kahdet lenkkarit, yhdet sandaalit, yhdet pistokkaat, ja rikkinäiset parvekesandaalit.
        Sitten yhdet mokkanilkkurit.
        Ja kumisaappaat.
        Paljonko olisi tarpeeksi? 50?

• .......
        ...... kirjoitti:

Yhdet varvastossut, yhdet mustat kävelykengät, yhdet avokkaat, kahdet lenkkarit, yhdet sandaalit, yhdet pistokkaat, ja rikkinäiset parvekesandaalit.
        Sitten yhdet mokkanilkkurit.
        Ja kumisaappaat.
        Paljonko olisi tarpeeksi? 50?

50 paria on hyvä alku, olen aika lähellä, joskus laskin että 37 paria mutta siitä on jo 4 vuotta aikaa.

• ::::

Josko teillä on puukenkiä?
      Mistä hankittuja?

• kyllä, niitäkin

Kahdet puukengät, molemmat Espritiltä, toisen pohjissa kopinaa vähentämässä paksu muovipohja, toisissa nilkkaremmi eli kumpikaan ei ole ns. perinteinen puukenkä. Aina olen puukengät omistanut, jopa semmoiset paksupohjaiset 70-80 lukujen vaihteessa, ihan hyvin niillä pystyi ajamaan polkupyörääkin, autoilua en ole kokeillut.

• Kevyt kävellä

Mustana on Toms-tyyliset kangastossut, mokkasiinin tapaiset kengät, parit matalat nahkakengät, lisäksi pinkit ja turkoosit ballerinat. Haaveissa vielä täydelliset espadrillot.

• kenkäfreak

Mulla on kenkiä n 150 paria.
      Kenkiä ei koskaan voi olla liikaa!

• :::::

Oletan että Teillä on erityinen kaappi kenkiä varten?
        Käytättekö niitä kaikkia?
        Miten pitkä aika aamulla menee asuvalintaan?

• Tässä listani
        ::::: kirjoitti:

Tilaa kengille kyllä löytyy, omaa kaappia tai komeroa kengille minulla ei kuitenkaan ole, niitä löytyy ulkoeteisestä, siellä on korkea avohyllykkö johon mahtuu n. 24 paria, lisäksi niitä ovat sisäeteisessä kaapissa, pukeutumishuoneessa on hyllykkö jossa kaunottaret ovat esillä, siellä minulla on myös kannellisia koreja. Lisäksi niitä löytyy isosta komerosta, sinne olen ostanut telineet joihin mahtuvat myös 24 paria/teline. Vanhimmat olen vienyt varahuoneen kaappiin, sieltä karsin aika ajoin, en kuitenkaan kovin helposti luovu kengistäni, kaikki ovat niin hyvässä kunnossa.
        Sama juttu vaatteitten kanssa, niitä löytyvät ympäri taloa eri paikoista, yhteensä minulla taitaa olla n. 12 kaapillista vaatteita. Kaikki kengät ja vaatteet mahtuvat kuitenkin kaappeihin, joten mitään ei loju nurkissa. Tilaa löytyy 220 m2.

• :::::
        Tässä listani kirjoitti:

Tilaa kengille kyllä löytyy, omaa kaappia tai komeroa kengille minulla ei kuitenkaan ole, niitä löytyy ulkoeteisestä, siellä on korkea avohyllykkö johon mahtuu n. 24 paria, lisäksi niitä ovat sisäeteisessä kaapissa, pukeutumishuoneessa on hyllykkö jossa kaunottaret ovat esillä, siellä minulla on myös kannellisia koreja. Lisäksi niitä löytyy isosta komerosta, sinne olen ostanut telineet joihin mahtuvat myös 24 paria/teline. Vanhimmat olen vienyt varahuoneen kaappiin, sieltä karsin aika ajoin, en kuitenkaan kovin helposti luovu kengistäni, kaikki ovat niin hyvässä kunnossa.
        Sama juttu vaatteitten kanssa, niitä löytyvät ympäri taloa eri paikoista, yhteensä minulla taitaa olla n. 12 kaapillista vaatteita. Kaikki kengät ja vaatteet mahtuvat kuitenkin kaappeihin, joten mitään ei loju nurkissa. Tilaa löytyy 220 m2.

Liittyykö vaatteisiin ja kenkiin jonkinlainen mielikuva, vaikka näin: olimme siellä ja siellä käymässä sitten huomasin kivan näköisen vaatteen ja päätin ostaa.
        En tarkoita että itselläni olisi niitä liikaa, puolet hankittu kirpputoreilta, joskus vain joku vaate jää käyttämättä.
        Tuttu rouva jolla oli monta metriä vaatehuoneessa pelkkiä paitapuseroita, en laskenut, varmaan satoja. Vaikea uskoa että hän jokaista olisi käyttänyt, osa täytyi olla vain kerran pidettyjä.
        Työnsä tähden hänen oli oltava siististi ja konservatiivisesti puettu, luulisi hänen vapaa-aikanaan nauttineen rikkinäisistä verkkareista ja sotkuisesta kampauksesta.

• I looove shoes
        ::::: kirjoitti:

En käytä kaikkia kenkiä jatkuvasti, ja voi olla että uudet kengät saavat odottaa käyttöönottoa pitkäänkin - viimeksi ostin juhlapukuun sopivat kengät, mutta mekko sen paremmin kun kengätkään eivät ole vielä päässeet juhlimaan.

Säilytän kengät niiden alkuperäisissä laatikoissa, jos vaan mahdollista. Pyydän kenkäkaupasta aina laatikon mukaan, ja jos se ei ole sen kenkäparin oma laatikko tuunaan sen niin, että siitä heti näkee mitkä kengät sisällä on. Näin kengät säilyvät paremmin pölyttöminä ja muodossaan, lestit ja muut, mitä mukana tulee säilytän aina tallessa ja laitan kenkien sisälle kun ovat laatikossa. Pesen kenkien pohjat aina kun laitan säilytykseen.

• Tässä listani

Mitä luokitellaan kesäkengiksi, jätän kuitenkin pois varsinaiset kävelykengät. Nämä ovat tällä hetkellä käytössä olevat kengät. En omista muuta kuin aitoja nahkakenkiä. Mitä nyt yhdet rantatossut ja kahdet kumpparit.

Mokkansiijeja
      Kahdet Gaborin ja yhdet Riekerin valkoisena, yhdet mustat Gaborilta ja Oisin mokkasiineja konjakinvärisenä ja ruskeana.
      Yhteensä 6 paria

Ballerinoja
      Sinisenä ja mustana ketjukoristeella samassa mallissa Oisilta, valkoisena kiiltonahkaisena Högliltä, mustana avokärjellä Högliltä, valkoisena, syvänpunaisena ja mustana samassa mallissa (en musta merkkiä) mustat kiiltonahkaiset rusetilla Gaborilta, pinkit ja valkoiset samassa mallissa Gaborilta sekä punaiset ja luumunpunaiset mokkaiset rusetilla Gaborilta.
      Yhteensä 12 kpl

Urheilu- ja vapaa-ajan kengät
      Kahdet Clarksin urheilusandaalit, Eccon vapaa-ajan kengät mustana ja valkoisena, Valkoiset Adidaksen lenkkarit, valkoiset ja helmiäisenvalkoiset Adidaksen vapaa-ajan kengät, mustat ja ruskeat nahkaiset Asicin lenkkarit
      Yhteensä 9 kpl

Pistokkaita
      Ruskeat Gaborin pistokkaat, 2 paria Oisin valkoisia (toiset matalat, toiset vähmän korkeammat, Gaborin korkeat pistokkaat valkoisena, Riekerin korkeat pistokkaat mustana, Mustana ja valkoisena umpinaisella kärjellä (merkkiä en muista)
      Yhteensä 7 paria

Remmisandaaleja
      Punaisena ja valkoisena (merkkiä en muista), ruskat remmisandaalit, konjakinväriset korkeat remmisandaalit
      Yhteensä 4 paria

Avokkaat
      Valkoiset Gaborin, Tummanpunaiset Höglin kiiltonahkaiset, Gaborin Nudenväriset mokkaiset kukkakoristeella, Höglin harmaat mokkaiset soljella, Tummanruskeat Pianon korkeat avokkaat,
      Ruskeat matalammalla korolla (en musta merkkiä), Mustat ja harmaat Gaborin korkeat mokkaiset avokkaat lasikivikoristeella, Mustat Höglit ketjukoristeella, Mustat Gaborin kiiltonahkaiset ja nahkaiset soljella, Beiget ja mustat Höglin juhla-avokkaat, Mustat ja punaiset Gaborit mokkaiset leveällä korolla
      Yhteensä 14 paria

Sligback
      Tummansiniset Höglit, Ruskeat Pianon, Valkoiset ja Mustat Andiamon, Mustat juhla slingbackit (en musta merkkiä)
      Yhteensä 4 paria

Kevyet kävelykengät
      Valkoiset ja punaiset (en musta merkkiä, luonnonvalkoiset Gaborilta, ruskeat Högliltä, mustat nahkaiset ja kiiltonahkaiset Högliltä, kaikilla korkoa n. 4 cm.

• Äijä7

Olen mies ja kesäkenkiä löytyy seuraavasti: Kahdet lenkkarit, yhdet kumisaappaat, yhdet nahkaiset kävelykengät, yhdet juhlakengät ja yhdet sandaalit. Yhteensä kuudet kengät. Hyvin on riittäneet.

• Gladiaattori_

Tennareita/lenkkareita 3 paria
      Juhlakenkiä 2 paria
      Sandaaleita 3 paria
      Pistokkaita 3 paria
      Kumisaappaat

Olen mies.

• Gladiaattori_

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe