Fuji FinePix S 5600 digi

MEADE

Otsikon mukaiseen Digikameraan pitäs löytää Suomenkieliset käyttö-ohjeet! Fuji'n putiikki Suomessa pyytää selaisesta 85 égee!!!
Tietäiskö kukaan,saisko netistä printattua jostain?
Tuo 85 é on melko kova hinta jostain kopiopaperipinkasta ;)
>Saataisko joltakulta löytyä jostain komerosta??

10

3263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fujimies

      Eipä löydy suomeksi - englanniksi löytyy. Itse maksoin suomenkielisistä ohjeista 199 e, sain toki kameran lisukkeineen kaupan päälle. Ohjekirja on muuten poikkeuksellisen hyvä verrattuna monien kameroiden mukana tuleviin monistenippuihin.

    • Sivuinen Suomenkielinen

      Kirja jäykillä kansilla kuvia ja tekstiä

      Halpa ostos jos haluaa Fujista kaikki ominaisuudet käyttöön eikä saa selvää Enkusta..

      • mistä saa

        Jäykillä kansilla ja Paaaljon kuvia?
        jos vois sit saada osoitteen,mistä ostaa??....

        Elikä se ei ole 'Enkkua'- vaan ihan Suomea!?
        ja on 'halpa ostos'?


      • Ostos
        mistä saa kirjoitti:

        Jäykillä kansilla ja Paaaljon kuvia?
        jos vois sit saada osoitteen,mistä ostaa??....

        Elikä se ei ole 'Enkkua'- vaan ihan Suomea!?
        ja on 'halpa ostos'?

        Tuli Fuji s9500 kameran mukana ....Varmaan löytyy muihinkin mallehin mutta varmaan joutuu maksamaan jos ei ole Suomalaisen maahantuojan tuoma kamera..

        Mutta tuossa kuva edestä ja takaa ohjeesta ja varmaan kun soittaa sinne niin saat tietoa miten saat Suomenkielisen ohjekirjan kameraasi ..

        http://i48.photobucket.com/albums/f228/RT_P/Fuji1.jpg?t=1177344297

        http://i48.photobucket.com/albums/f228/RT_P/Fuji2.jpg?t=1177344335


      • pikku_kuvaaja_
        mistä saa kirjoitti:

        Jäykillä kansilla ja Paaaljon kuvia?
        jos vois sit saada osoitteen,mistä ostaa??....

        Elikä se ei ole 'Enkkua'- vaan ihan Suomea!?
        ja on 'halpa ostos'?

        Minkä hintane mahtaa olla tämä FinePix 5600? Haluaisin mahdollisesti ostaa sellaisen, onko helppo käyttöinen? Onko muita saman kaltaisia malleja, tai sinnepäin? Voisin mahdollisesti maksaa mm. 350-400 e. Jos hinnat on jotakin tuollaista luokkaa. :)


    • ösuiodfh

      Kuluttajasuojalain mukaan kaikkien Suomessa myytävien laitteiden mukana tulee olla suomenkieliset käyttöohjeet.

      Jos suomenkielisistä ohjeista vaaditaan lisämaksu on kyseessä vähintäänkin huijaus ja se on LAITONTA!!

      • se on

        Edellinen viesti on varsin totta, mutta mitäpä jos tuote onkin tilattu ulkomailta?

        Ainakaan halvalla digikameroita myyvä Pixmania ei toimia kyseiseen Fujin digiin suomenkielisiä käyttöohjeita mukaan.


      • Tiitu
        se on kirjoitti:

        Edellinen viesti on varsin totta, mutta mitäpä jos tuote onkin tilattu ulkomailta?

        Ainakaan halvalla digikameroita myyvä Pixmania ei toimia kyseiseen Fujin digiin suomenkielisiä käyttöohjeita mukaan.

        Eikä toimita Verkkokauppakaan ohjeita suomeksi.


      • toimittaa!
        Tiitu kirjoitti:

        Eikä toimita Verkkokauppakaan ohjeita suomeksi.

        Verkkokauppa.com:sta hankin samanlaisen. Ei ensin kukaan antanut englanninkielisen lisäksi suomalaista automaattisesti, mutta annas olla kun kyselin perään. Lopulta päädyin saamaan heiltä spostin liitteenä ohjeen joka on suppeampi mutta selkeä, toisin kuin se englantilainen. Saa myös paperilla jos haluaa, lakihan menee niin!

        Eli yhteyttä vaan ja vetoat pykäliin ja kuluttaja-asiamieheen tms. jos ei meinaa palvelu pelata, asiakas ON aina oikeassa. Verkkokauppa toimii asiallisesti...


      • olisin todella kiitollinen,...
        toimittaa! kirjoitti:

        Verkkokauppa.com:sta hankin samanlaisen. Ei ensin kukaan antanut englanninkielisen lisäksi suomalaista automaattisesti, mutta annas olla kun kyselin perään. Lopulta päädyin saamaan heiltä spostin liitteenä ohjeen joka on suppeampi mutta selkeä, toisin kuin se englantilainen. Saa myös paperilla jos haluaa, lakihan menee niin!

        Eli yhteyttä vaan ja vetoat pykäliin ja kuluttaja-asiamieheen tms. jos ei meinaa palvelu pelata, asiakas ON aina oikeassa. Verkkokauppa toimii asiallisesti...

        - - -


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe