Mikä mättää kun scannaa Wordiin kuvan niin näkyy pelkästään "raamit" itse kuva ei näy. Jos pudotta Wordin alas ja ottaa takaisin niin kuvasta näkyy se näytöllä näkyvä osa, kun vierittää alas tulee pelkää tyhjää ja samoin toseen suntaan. Kuvat on yleensä 1 sivun kokoisia asiakirjoja. Esikatselussa ja tulostuksessa näkyy.
Kuvat ja Word
4
423
Vastaukset
- Wordiin?
Ehkä väärä tiedostomuoto.
Miksi skannata wordiin.
Osaa se skanneri homman paremmin itsessään.
Kuvan voi sitten liittää wordiin monellakin tavalla ja skaalata sopivaksi. - kuvat ja Word
Vaikuttaisi siltä, että koneesi näytönohjain hyytyy yhdistelmässä. Ja/Tai skannatun kuvan kuvatarkkuus on "liian" suuri. Auttaisiko jos pienennät skannauksessa tarkkuutta?
- A.O.
"Tools - options - view" -paikassa päällä valinta 'show picture placeholders' ota siitä ruxi pois.
(Valitan mulla on eng.kielinen office mutta kai se on jotain: "työkalut - optiot - näkymä" suom. wordissa) - 19 + 8
A.O.
Suomenkielisessä officessani on seuraavat ylävalikot:
Tiedosto
Aloitus
Lisää
Sivun asettelu
Viittaukset
Postitukset
Tarkista
Näytä
Kehitystyökalut
Kuva
Näissa kahdessa viimeisessä (kehitystyökalut ja kuva) ei ollut kohtaa optiot - näkymä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292578- 1322395
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141941Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151753Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731297- 161286
- 1061254
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks137911Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20893