vähän galluppia :)

nakkikastike

eli minkäs ikäisiä ristikoiden ratkojia täältä löytyy? itse olen 23-vuotias nainen ja ristikoihin hurahdin vasta kolme vuotta sitten :)

5

810

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onpi

25-vuotias aktiivinen ristikoitsija :) isoäiti aikoinaan perehdytti ristikoiden maailmaan ja siitä se sitten alkoi. Noin 6 vuotta olen ratkonut enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Mutta laitanpa minäkin jatkoksi tälle gallupille kysymyksen....
      Kuinka moni lähettää ratkomansa ristikot kilpailuun? ja kuinka moni on joskus saanut tällä tavoin rahasummia oikein ratkotuista ristikoista?

• --n--

Olen 4kymppinen ratkoja ja olen aloittanut harrastukseni noin 10 vuotiaana. Olen toisinaan (harvoin)lähettänyt ratkottuja ristikoita kilpailuun ja kolme kertaa olen saanut rahapalkinnon :)

• nakkikastike

en ole kertaakaan lähettänyt ratkomisiani kilpailuihin. joka kerran kyllä mietin sitä kun saan kaikki sanat paikoilleen, mut aina se on jäänyt..

• kkv
        nakkikastike kirjoitti:

en ole kertaakaan lähettänyt ratkomisiani kilpailuihin. joka kerran kyllä mietin sitä kun saan kaikki sanat paikoilleen, mut aina se on jäänyt..

Onhan niitä ristikoita,joihin voi lähettää ratkaisut tekstiviestillä,ainakin IS:ssa.
        Se madaltaa lähettämiskynnystä jo huomattavasti ,ja niitä olen joskus singautellut.

Itse olen ratkonut ristikoita niinkauan kuin muistan eli yli 40 vuotta.
        Tästä voi päätellä,että ristikoita ratkovat ihan kaiken ikäiset ,olin silloin noin 5-6 vuotta.
        Nykyään ratkon vähemmän ,kun näitä muita ajankuluja on vaikka kuinka paljon.

• tyttönen86

Täällä ristikoita ratkoo 20v nainen. Mä hurahdin ristikoihin kans vasta kolmisen vuotta sitten. Eräs kaveri sai mut niihin koukkuun! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      116
      3913
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      40
      2425
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      72
      2393
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2292
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      41
      2050
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      78
      1620
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      77
      1537
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      10
      1245
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1087
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1081
    Aihe