Rotu/Hinta

kyselyä :)

Elikkäs...minkä rotuisen koiran omistat/haluaisit. Paljonko maksoit koirastasi tai paljonko olisi valmis maksamaan kyseisestä rodusta.

Lisäksi voi laittaa hintaan vaikuttavia tekijöitä, onko paperit, onko ns. lemmikkilaatuinen jne. :)

mielenkiinnosta kyselen.

62

13246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salamana_

perhoskoira ja maksu 600e. Kovin paljon enempää en maksaisi. Koiralla on paperit.

• sait

tuolla hinnalla paperillisen perhoskoiran, olisin kiinnostunut myös?
        laitatko vaikka viestin [email protected]

• ulkomailta_
        sait kirjoitti:

tuolla hinnalla paperillisen perhoskoiran, olisin kiinnostunut myös?
        laitatko vaikka viestin [email protected]

ulkomailta ostin, tietysti hintaan pitäisi laskea vielä mukaan se mitä menee kun koiran hakee, mutta hyvät ja upean näköiset maailmalla menestyneet vanhemmat :)

• mmjjvvvv
        ulkomailta_ kirjoitti:

ulkomailta ostin, tietysti hintaan pitäisi laskea vielä mukaan se mitä menee kun koiran hakee, mutta hyvät ja upean näköiset maailmalla menestyneet vanhemmat :)

Kumpikin rotu on alkaen 1000e rotuyhdistyksen jäsen kasvattajilla.

• ulkomailta_
        mmjjvvvv kirjoitti:

Kumpikin rotu on alkaen 1000e rotuyhdistyksen jäsen kasvattajilla.

vaan ulkomailta

• kallis

Maksoin bichon frisén pennusta 1300e. On paperit ja hyvä kasvattaja.

• mievaaan

ostin viikko sitten lyhytkarvaisen chihuahuan ihan kunnon kennelistä ja maksoin siitä 1500e. Paperit tietysti löytyy! Ja tuo 1500 oli kyllä mulle se kipuraja, aika normaali hintapyyntö nykyään chihuista.

• Se on

alaraja Chihun pennusta,eli siitä ne hinnat lähtee aina 3000e.
        Halvalla olet saanut.

• :((
        Se on kirjoitti:

Halvalla olet saanut.

Höpö höpö,myydäänhän niitä 1000 ekellä ja halvemmallakin,ainakin Apulassa,monestikkin.

• _KOO*
        :(( kirjoitti:

Höpö höpö,myydäänhän niitä 1000 ekellä ja halvemmallakin,ainakin Apulassa,monestikkin.

Juu, Apulasta saa mitä vaan...kuten keltainen pörssi-lehdestä. En ihan luottais kaikkeen, reilu vuosi sitten katseltiin Chihun pentuja ja sanoisin että lähtöhinta oli markkinoilla aikahyvin 1600 egee, syynä pentueiden pienuus ja pentuja vähän ylipäänsä tarjolla.

• ihan vähän, jookos kookos?
        Se on kirjoitti:

Halvalla olet saanut.

Nyt tuossa on jo tuplasti lapin lisääkin tuossa mainitsemassasi hinnassa! Älkää uskoko...

• miekii

vuosi sitte chihu-neidin ja maksoin 1800€ papereineen ja eläinlääkärin tarkistamana. En käy näyttelyissä, enkä voi koskaan käyttää jalostukseen hänen pienen kokonsa takia. Kaikilla kasvattajilla hinnat lähtivät tuosta 1800€ ylöspäin

• chihullinen
        miekii kirjoitti:

vuosi sitte chihu-neidin ja maksoin 1800€ papereineen ja eläinlääkärin tarkistamana. En käy näyttelyissä, enkä voi koskaan käyttää jalostukseen hänen pienen kokonsa takia. Kaikilla kasvattajilla hinnat lähtivät tuosta 1800€ ylöspäin

Mä ostin viime syksynä ja kesällä/syksyllä pentua etsiessä törmäsin yhteen kasvattajaan, joka pyysi 1700€, yhteen joka pyysi yli 2000€ (pitäköön koiransa;D) ja kaikki muut pyysivät korkeintaan 1500€. Itse maksoin 1200€. Olen ilmeisesti osannut kysellä oikeista paikoista, jos kaikki keneltä olet kysynyt, ovat pyytäneet yli 1800€;)

Niin ja kaikki kasvattajat, keneltä pentua kyselin, ovat Kennelliiton ja Chihuahua ry:n jäseniä ja pennut siis rekisteröityjä.

• ...
        _KOO* kirjoitti:

Juu, Apulasta saa mitä vaan...kuten keltainen pörssi-lehdestä. En ihan luottais kaikkeen, reilu vuosi sitten katseltiin Chihun pentuja ja sanoisin että lähtöhinta oli markkinoilla aikahyvin 1600 egee, syynä pentueiden pienuus ja pentuja vähän ylipäänsä tarjolla.

Minulla on lk uros chihuahua, 2v. Hyvästä kennelistä. 1600€, näyttelykelpoinen, paperit mukana jne. Todella terve poika ollut. Hinta on minusta ihan sopiva, nykyään chihuista saa kuulemma maksaa jo sitä 2000e joka on minusta jo vähän liikaa..

• kröhöhöhöööm!!
        miekii kirjoitti:

KRÖHÖM!!!! Olen nähnyt kasvattajilla n. 1000 e maksavia pentuja, enkä ikinä yli 1500e maksavia, et siinä sulle, 2007 ufo!

• *k*

Kääpiöpinseri, toinen 700 egee 5 vuotta sitten ja toisesta 900 e 2 vuotta sit. Hyvä kasvattaja!

• jjpp

villakoira/Jack Russell/Bichon havanese. 300€. Olisin voinut maksaa vähän enemmänkin. Luonnollisesti ei papereita, mutta hyväluonteinen ja kaikinpuolin kaunis ja hurmaava pakkaus. :) Haluaisin ehkäpä joskus tulevaisuudessa ihan puhdasrotuisen Bichon havanesen tai villakoiran, valmis olisin maksamaan järkeenkäyvän summan (max. n. 1500€). Ei se koiran ostohinta ole se määräävä tekijä, jos sen koiran oikeasti haluaa.

• tulear

on nyt pyörimässä jaloissa:)
      maksoion sen tonnin ja pentu on sirutettu, paperit löytyy.

Ihanampaa sa etsiä!!!

• -poodle-

eli meillä on keskikokoinen villakoira. Maksoin koirasta 900e , olisin valmis maksamaan ehkä 1000-1200e. Ja paperit on koiralla, en ostaisi paperitonta. voin maksaa koirasta sitä enemmän, mitä paremmat vanhemmat sillä on, jos ne ovat kaikinpuolin terveet, ulkomuodollisesti kauniit, minulle sopivan kokoiset ja vielä jotain koetuloksia, esim. agility, TOKO, niin silloin maksan mielelläni.

• -poodle-

tyhmästi. Siis eihän se tee koiran vanhemmista yhtään parempaa, vaikka ne olisivat kansainvälisiä muotovalioita ja agilityvalioita jne. tärkeintä on että ne ovat rakenteeltaan hyviä ja niillä on hyvät hermorakenteet. Ja meillä kun tulee harrastuskoiraksi kaikki koirat, niin plussaa jos ovat pärjänneet näyttelyissä ja muissa lajeissa.

• mimulla on

Minun pitkäkarvainen chihuahua urospentu maksoi 1500€. Tunnetusta kennelistä ostin ja näyttelyissäkin ollaan menestytty. Nykyään, rodun suosion vuoksi, hinnat ovat ymmärtääkseni nousseet. Mietin toisen koiran ottamista, maksaisin lyhytkarvaisesta urospennusta maksimissaan 2000€.

• adeh

Hej. rakastan chihuahua rotua minulla ei ole valittettavasti chihuahuaa mutta aijon hankkia yhden haluaisin hankkia koiran kennelistä..mistä kaupungista ostit koirasi?

• Once

Meidän kääpiöpinseri maksoi 700€ ja paperit on. :)

• _kääkkä_ou

Meidän kääpiöpinseri uros maksoi 950€ otettiin kunnon kasvattajalta ja paperit ja kaikki! löydettiin pennun ilmoitus apulasta joten sieltäkin löytyy hyviä kasvattajia. Meidän pennun kasvattaja on palkittu kääpiöpinserin kasvatuksesta ja on kääpiöpinseri ry:n ja kennelliiton kasvattaja jäsen! Pennun isä on 4 kertainen chappion virossa, venäjällä, ruotsissa ja suomessa. Pentu on aivan ihana ja täyttää huomenna 10kk :)

• Janddde

Hei haluasin pitkäkarvaisen tyttö Chihuahuan.

olisin valmis maksamaan siitä 1000-1500 euroa.

ei ole vielä tarpeeksi rahaa mutta noin 1-3 vuotta pitää odottaa

• ZonyB

Elikkäs... Minulla on kolme Bichonia. Ensimmäisen koiran ostin v. 1999 ja silloin maksoi 1200e. Paperit mukana ja lääkärin tarkastuksessa ollut siru ja rokotukset! Mahtava koira ja koirista ei sillon paljon vähempää pyydetty jos kunnon kennelistä! Tällä hetkellä minulla on 2 naaras koiraa edellisen lisäksi ja molemmille teetän pentuja. Toisesta maksoin 1400e ja kolmas oli ns. ilmainen koska on toisen koiran tytär. :) Meillä bichonit maksavat 1400e. Paperit löytyy kaikilta pennuilta aina, pennut on sirutettu ja lääkärin tarkastamat sekä rokotetut. Meiltä ei bichoneita saa halvemmalla ellei ole purenta vikaa tai muuta vikaa, mikä kuitenkaan ei haittaa koiraa... Jos purentavikaa niin pennun hinta tippuu 1200e. Äidit ovat näyttelyitä käyneitä. Näyttelyistä on tullut ykkösiä aina sen verran että saa pennut teettää, sitten on vara serti ja yksi serti vajaa että yksi olisi valio, sekä yksi näistä kolmesta on saanut suomen kauneimman koiran tittelin n. vuonna 2006. Itse en ostaisi tervettä bichonia alle 1200e. Koska itsellä on tietoja paljon sellasistakin ``kasvattajista´´ jotka ovat myynnessään koiraa sanoneet koiran olleen terve (mutta ei ole ollut papereita) ja annettaessa uusi pentu kotiin ja uuden perheen viedessä pentu eläinlääkärille rokotuksiin taikka tarkastukseen ilmeneekin että pentu on sairas ja pahimmassa tapauksissa pentuja ollaan jouduttu lopettamaan.

• 2 toitsun omistaja

Meillä on kaksi venäjän toyta, toisella ei ole papereita, hänestä on maksettu 800e ja toisella on paperit ja hyvä suku, hänestä maksettiin 1150e. Molemmat ovat tuontikoiria, suomessahan venäjän toyt maksavat 1400e ja siitä ylöspäin. Paperillinen koiramme on vielä pentu, mutta olemme käyneet hänen kanssaan muutamassa näyttelyssä, ja hyvin on mennyt. :) Mielestäni Venäjän toyt ovat rakenteeltaan paljon kauniimpia kuin chihut, ne ovat siroja, pitkäraajaisia ja niillä on normaalimman kokoinen pää suhteessa vartaloon kuin chihuilla. Lisäksi venäjäntoyn silmät eivät ole yhtä ulkonevat ja erillä toisistaan kuin chihuilla. Kokoluokkahan näillä kahdella rodulla on aika sama, ja ihmettelenkin miksi ihmiset mielummin haluavat itselleen avaruusolion näköisen mini-koiran, vain siksi että se on pieni kokoinen, kun samalla rahalla saisi saman kokoisen ja paljon kauniimman koiran. Joku tietenkin loukkaantuu, mutta tämä on mielipiteeni. Tässä vilä kuvalinkit jotta pääsette vertaamaan koirien ulkonäköä. :)

Chihuahua (pk&lk)
        http://www.dogs-central.com/images/longhaired-chihuahua.jpg

Venäjän toy (lk)
        http://www.toyterrieri.net/kuvat/mmcadillac.JPG

Venäjän toy (pk)
        http://toy-dog.info/images/dogs/dlin/males/ponch/01.jpg

• K
        2 toitsun omistaja kirjoitti:

Meillä on kaksi venäjän toyta, toisella ei ole papereita, hänestä on maksettu 800e ja toisella on paperit ja hyvä suku, hänestä maksettiin 1150e. Molemmat ovat tuontikoiria, suomessahan venäjän toyt maksavat 1400e ja siitä ylöspäin. Paperillinen koiramme on vielä pentu, mutta olemme käyneet hänen kanssaan muutamassa näyttelyssä, ja hyvin on mennyt. :) Mielestäni Venäjän toyt ovat rakenteeltaan paljon kauniimpia kuin chihut, ne ovat siroja, pitkäraajaisia ja niillä on normaalimman kokoinen pää suhteessa vartaloon kuin chihuilla. Lisäksi venäjäntoyn silmät eivät ole yhtä ulkonevat ja erillä toisistaan kuin chihuilla. Kokoluokkahan näillä kahdella rodulla on aika sama, ja ihmettelenkin miksi ihmiset mielummin haluavat itselleen avaruusolion näköisen mini-koiran, vain siksi että se on pieni kokoinen, kun samalla rahalla saisi saman kokoisen ja paljon kauniimman koiran. Joku tietenkin loukkaantuu, mutta tämä on mielipiteeni. Tässä vilä kuvalinkit jotta pääsette vertaamaan koirien ulkonäköä. :)

Chihuahua (pk&lk)
        http://www.dogs-central.com/images/longhaired-chihuahua.jpg

Venäjän toy (lk)
        http://www.toyterrieri.net/kuvat/mmcadillac.JPG

Venäjän toy (pk)
        http://toy-dog.info/images/dogs/dlin/males/ponch/01.jpg

Olen samaa mieltä; venäjäntoy on kyllä kauniimpi ja sopusuhtaisempi kuin rotumääritelmän mukainen chihuahua. Jokin chihuissa minua kuitenkin kiehtoi niin paljon, että päädyin ottamaan näiden kahden rodun sekoituksen, ja siitä tulikin kaunis kuin mikä. Itse asiassa se muistuttaa paljon Amerikan chihuja, joiden olen huomannut olevan usein suomalaisia sirompia ja pitkäkuonoisempia.

Makuasioista on kyllä turha kiistellä: pitäähän joku mopsiakin kauniina niin oudolta kuin se itsestäni tuntuukin. :)

Ai niin, alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni: pikkuiseni maksoi 650€. Joka centin väärti.

• Riiseninen
        K kirjoitti:

Olen samaa mieltä; venäjäntoy on kyllä kauniimpi ja sopusuhtaisempi kuin rotumääritelmän mukainen chihuahua. Jokin chihuissa minua kuitenkin kiehtoi niin paljon, että päädyin ottamaan näiden kahden rodun sekoituksen, ja siitä tulikin kaunis kuin mikä. Itse asiassa se muistuttaa paljon Amerikan chihuja, joiden olen huomannut olevan usein suomalaisia sirompia ja pitkäkuonoisempia.

Makuasioista on kyllä turha kiistellä: pitäähän joku mopsiakin kauniina niin oudolta kuin se itsestäni tuntuukin. :)

Ai niin, alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni: pikkuiseni maksoi 650€. Joka centin väärti.

Makuasioita todella, minusta molemmat ovat aivan kamalia. :)

• tällasta tänää

kääpiövillakoira 800€ paperiton mulle on ihan sama paljonko koira maksaa,...... saa maksaa vaikka miljoonan:D laittaa vaan rahapussin täyteen rahaa ja menox, en edes aina kysy hintaa

• epskula

joo siis kuuluu tuo kääpiövillis josta tuli hinnaks 800€ narttu.
        jämptlanninpystykorva puhdasrotunen 700€ huippu mettäkoira.
        suomenajokoira 700€
        tuleva villakoira ois kait siinä 800€ paikkeilla:)

• jroiijhioei

Ei paperittomasta ole mitään järkeä maksaa pariasataa enempää.

• cavapoijanomistaja

Meidän cavapoika maksoi 900 euroa, paprut sun muut löytyy terve on. Väri on tricolour, mutta aika tumma, joten näyttelyssä ei ehkä niin hyvin menesty mitä "normit" tricit, tuosta saatiin pikkuisen alea.

• Coco Chanel

Itse ostin 8kk ikäisen chihuahuan 1150 eurolla, vaikka onkin rekisteröimätön. Isä suomalainen rekisteröity chihu, emä venäjäntuonti, jolle ei koskaan kasvattaja lähettänyt export pedigreetä. Melko korkea hinta paperittomasta, mutta ei kyllä kaduta. En olis voinut kauniimpaa ja kiltimpää chihua toivoa :)
        Meidän tyttö on väriltään chocolate&tan ja painaa vain 1800g.

• hauvveliini-

Kleinspitz makso 1400. puhdas rotuinen ja täydelliset mitat:DD

• kös

paperiton peke 600e, terve ja ihana pienokainen =) En ymmärrä miks maksaa paperikoirasta tuplasti hintaa jos sen pitää vaan kotikoirana..

• jdaoöjeoige
        kös kirjoitti:

paperiton peke 600e, terve ja ihana pienokainen =) En ymmärrä miks maksaa paperikoirasta tuplasti hintaa jos sen pitää vaan kotikoirana..

Mitä järkeä on ylipäänsä maksaa paperittomasta "rotu"koirasta muuta sekarotuista enempää? Sillä tuet vaan pentutehtailua!!

• tahdon k.pinserin

Minulla dogo argentino jonka sain ilmaiseksi kennelitä, koska on kuuro :D

Papereita ei ole rokotus kyllä

• !saa

Kääpiövillakoira 1500e, se on ihan maksimi mitä maksaisin

• äölkjhyuiop

meil on tiibetinspanieli soopeli vuos sitte ostin ja makso 900€. niin ja on paperit.

• kaverikas

Meijän karjalankarhukoira maksoi noin kuusi vuotta sitten 200e. Paperit oli ja lääkäri oli tarkastanut ne ennen luovutusta. KOira on värivirheellinen (muistuttaa enemmän laikaa), eli ei voi käyttää näyttelyissä, mutta haukkuu hirveä niinkuin pitääkin, joten sen suhteen hyvä on.

• chihunen

Chihuahua, 1500 €, rekisterissä, ell tarkastama, sirutettu ja useesti madotettu. Luotettavalta kasvattajalta joka kuuluu kennelliittoon. Koira on näyttelyihin sopiva ja lupaava tapaus.

• hauva hullu

mulla on mittelspitz ja se makso 800euroo sillä on paperit ja se pärjää hyvin näyttelyissä,ollaan käyty 2 virallisessa ja kavattaja on antanut paljon ohjeita kun olen vaan pyytänyt se antoi ruokaakin mukaan, POMPPARINNIITYN KENNEL ON PARAS!!!

• (:

onko 1300e liikaa pyydetty Coton de Tulearista? olen sellaista hankkimassa ja nyt kun löytyi sopiva hinta on aikamoinen. Pentu on eläinlääkärin tarkastama, sirutettu ja rekisteröity ja madotuksetkin on ok. vanhemmat ovat terveitä.

• ässä one

NO EI!!!! 1300e ei oo paljo terveestä koirasta

• :)

Omistan kaksi chihua. Toisen ostin pari vuotta sitten venäjältä ei suomen rekisterissä, 1000e, paino 1,850kg, väri valkoinen lk. Toisen ostin kotimaiselta kasvattajalta, ikä 9kk, rekisteröity, 2000e, väri suklaa&tan lk, paino 2kg. Molemmat olleet terveitä alusta asti :) Hintakatto oli kyllä siinä rajoilla tässä suomalaisessa pennussa..

• Tinycat!

onko kukaan nähnyt lahdessa vpaana juoksentelevaa kääpiöpinseriä rukseaa jos olette viekää se jokimaalle!!!!

• tupuli07

Havannankoira-nartustani maksoin 900 euroa muutama vuosi sitten. Rekisteröity, vanhemmat valioita. Pennulla oli purentavika, joten sain vähän halvemmalla.

Tärkeämpää kuin hinta, on kuitenkin pennun taustat. Eli suosittelen tutustumaan kasvattajiin. Apulasta en ostaisi, vaan mieluiten rotujärjestön suosittelemalta kasvattajalta. Pennun ostohinta on vain hyvin pieni osa niistä kuluista, joita koirasta aiheutuu sen elinaikana.

• Chihutyttö_

Chihuahuastani maksoin 800 euroa. Olisin maksanut 2000 euroa, jos Suomesta olisi saanut. Halusin ehdottomasti lyhytkarvaisen, vaalean nartun, mutta niitä ei löytynyt Suomesta. Omalla koirallani ei ole papereita, mutta luonne on täydellinen, ei ole mitään terveysongelmia, ei hauku, lenkkeilee perässäni pitkiä matkoja jarruttelematta ja on piirteiltään uskomattoman kaunis.

• biewer

Olen kesäkuussa hakemassa bieweriä saksasta. hinta on 1300€ mun mielestä ihan kohtuullinen. toki halvemmallakin saa jos haluaa ostaa ei-kasvattajalta. oman koirani vanhemmat on testattu patella-luxsaatiosta ja maksashuntista. koiralla on paperit ja on puhdasrotuinen. mukaan tulee peti ruokaa leluja ja sun muuta. madotettuja ja eläinlääkärin tarkastamia. mikrosirulla ja eu-passilla. kalliimmallakin biewereitä saa esim. yhdessä kennelissä pyydetään 3000€ ja pentuja niillä on joka vuosi monta kertaa..

• sitterii

Cavalier kingcharles n. vuosi sitten, 1300 € maksoi (mutta sain hinnasta takaisin 440 € koska koiralla ei ole toista kivestä)

Ihan tuon hinnan olin/olen valmis maksamaan Cavalierista.

• jazz_bell

Yorkshirenterrieri 1500€ ja on paperit. :)

• toydogfun<3

Tahtoisin ihan helvetisti venäjäntoy koiraa. Hinnat pyörii siinä 500-1200 paikkeilla :/

• mä vaan

paljonko maltankoira maksaa oon vähän miettiny kun joku sano mulle et se hinta on 2000-3000 ja iha niin paljoo ei viittis maksaa vaan olin ajatellu ennemminki 900-1600 en oikeestaan enempää

• fghjhhk

tuttu osti juuri toisen maltankoiransa ja makso siitä 1200.. riippuu onko paperillinen koira ja millasista vanhemmista..

• Heffe

Minulla on joulukuussa hankittu bolognese. Maksoi 1700€ ja on tosi luotettavalta kasvattajalta (suomessa kaimmin kasvattanut boloja), paperit löytyy tietty.

Maltankoirat maksaa 2000€ pintaan, jos on paperit ja ok kasvattaja!

• chityttött

2 lk vaaleaa chihuahuanarttua, (eläinlääkärin tarkistamat, madotetut, rokotetut) toisesta maksoin 1800€, toisesta 1900€ ja paperit molemmilla.

Korkeintaan 3000€ olisin maksanut koirista

• tipsuchihu

Meillä on 4v. tiibetinspanieli tyttö. Ostettiin hyvästä kennelistä, paperit löytyy, sirutettu ja täysin terve. Maksettiin 850€. Pari kertaa näyttelyissäkin käyty ja hyvin pärjätty.Tipsumme on sijoitusnarttu niin kasvattaja teetti just meidän koiralle pennut viime syyskuussa. Sieltä tuli viis tervettä pikku tipsua! :)
      Meille on tulossa chihuahua pentu heinäkuussa.Pentu tulee hyvästä kennelistä jossa on kasvatettu jo vuosia chihuja ja myös tipsuja. Tuleva chihumme rekisteröidään, sirutetaan, eläinlääkäri tarkastaa jne. Kasvattaja pyytää pennuista 1500€.
      Tiibetinspanielista olisin valmis maksamaan 800€-950€ ja chihuahuasta 1200€-1600€. Kyllä saa terveitä, hyvärakenteisia ja terveistä vanhemmista tulleita chihuja ihan alle 2000€. Ei niistä ole järkeä maksaa niin monta tuhatta.

• iipaliini

Täysin samaa mieltä tipsuchihun kanssa noista hinnoista! :)

• naureskelia

Omistan kääpiöpinserin, joka maksoi vain 500€. Koirani oli niin halpa, sillä on erittäin pieni verrattuna oikeaan kääpiöpinserin kokoon. Kääkkäni hankittu luotettavasta koirakennelistä ja paperit on. Kaikkiin näyttelyihin emme voi osallistua koiran pienen koon vuoksi, mutta hankin koiran seurakoiraksi enkä harrastusmielessä. :)

• Läski katti

Näin ilmoituksen chihun pennusta se oli kauniin värinen mutta sitä ei hyväksytä näyttelyissä joten se maksoi jotain 850e

• Eläinkouluttaja C.

Kääpiöpinserinartun omistaja tässä moi!

Eli meidän tyttösen hinta olisi ollut 1200€ paikkeilla, on 1400€ arvoinen kun tehtiinkin sijoituskoirasopimus. On kaikki paperit ja TODELLA hyvältä kasvattajalta Turun seudulta, siksi pystyikin suostuttelemaan minut ottamaan sijoituskoiraksi :) Jos ottaa sijoituskoiran kannattaa vain varmistaa että sopimus on reilu eikä vaadi sinulta tai koiraltasi liikoja.

Koira syntynyt huhtikuussa 2010 joten varmaan täsmää hinta vieläkin.

Tämä koira oli todellakin sekä hinnan että vuoden odotusajan väärti! Täydellinen yksilö - iloinen, kaunis, rakastavainen, sosiaalinen, hyvähermoinen, upea koulutettavuus, miellyttämishaluinen ja hieno ruumiinrakenne. Sai juuri näyttelyssä ensimmäisen SA:nsa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      154
      4045
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2460
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2437
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1826
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1653
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      80
      1610
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      81
      1207
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      64
      1134
    Aihe