Raiskattu

Nähnyt jäljet

Tänään näin sairaalassa 3 kaunista vaaleaa saksalaista nuorta naista, jotka oli raiskattu itäisellä rannalla viime yönä ja pahoinpidelty discoillan jälkeen.Itku oli sydäntä repivää.Nuoret olivat lähteneet turkkilaisten miesten matkaan.Paikalla oli matkatoimiston edustaja.Tytöt olivat käyneet poliisin luona, tulleet lääkärintarkastukseen ja joutuivat sisälle sairaalaan. He olivat tulleet lauantaina.
Heille jäi katkera muisto Alanyasta!

89

14066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kfjdldnf

      Yö on nukkumista varten ja jos sen viettää jossain hilluen ja varsinkin epämääräisessä seurassa niin riski on olemassa.
      Se niistä ihanista suklaasilmistä...

    • Näitä tapahtuu??

      Että niistä ei saada koskaan kuulla mitään? Varmaan enemmän, kuin ilmoitetaan poliisille.
      Olisi kiva kuulla, saadaanko tekijöitä ikinä kiinni?

      • Nähnyt jäljet

        Ainakin nämä tytöt katselivat kuvia miehistä jos löytyisi tekijät. Samoin matkatoimiston edustaja teki raportin ja vielä Saksaan tehdään poliisi-ilmoitus. Ilman lääkarin tutkimusta asia ei olisi edennyt myöskään.Kyllä täällä otetaan vakavasti myös raiskaukset mutta niistä ollaan liian usein hiljaa ja se ei ole oikein eikä auta ketään.Tekijät pitää saada kiinni ja jos ollaan hiljaa niiin sama voi sattua muillekin.


    • tästä asiasta

      Tosi surullista. Itse Alanyaan pian matkaan ja oikein pahaolo tulee kun tämmösiä kuulee. Tottahan se on ja hyvä, että näistä puhutaan. Säälittää tyttöparat, toivottavasti kaikki selviää parhainpäin ja saavat kunnollista apua tarumaattiseen kokemukseen. Toivottavasti tämä on varottava esimerkki monelle muulle. Se on niin helppo ajatella, että minulle ei tapahdu. Alkoholi ja uhkarohkeus on usein vaarallista..

      • olimme menossa rannalle

        itäisellä puolella,näimme pusikossa ensin käsilaukun mistä oli sisältö(meikit yms.) tyhjennetty maahan,ajattelimme että joltain on varastettu laukku ja rahat on kelvanneet.Vähän matkan päässä oli tytön vaatteet heitetty puskaan,farkut paita jne. Silloin tuli kanssa paha olla,ja mietti mitä tuolle tytölle oli tapahtunut.Tuskin kukaan vapaaehtoisesti poistuu paikalta ilman laukkuaan ja vaatteitaan.Ei löytynyt mitään henkilötietojakaan laukusta.


      • kokemusta on
        olimme menossa rannalle kirjoitti:

        itäisellä puolella,näimme pusikossa ensin käsilaukun mistä oli sisältö(meikit yms.) tyhjennetty maahan,ajattelimme että joltain on varastettu laukku ja rahat on kelvanneet.Vähän matkan päässä oli tytön vaatteet heitetty puskaan,farkut paita jne. Silloin tuli kanssa paha olla,ja mietti mitä tuolle tytölle oli tapahtunut.Tuskin kukaan vapaaehtoisesti poistuu paikalta ilman laukkuaan ja vaatteitaan.Ei löytynyt mitään henkilötietojakaan laukusta.

        Nyt on kyllä pakko sanoo oma kommentti näihin raiskauskeskusteluihin, vaikka joku saattaakin vetästä herneen nenäänsä...mut omasta kokemuksesta tiiän et jos vietät aikaas turkkilaisen miehen kans esim. baarissa tai osoitat kiinnostusta sitä kohtaan, olettaa se heti et saa myös seksiä vaikka et sitä itse olisi edes ajatellut. Ja kieltäviä vastauksiahan ei sitten suvaita. Eli jos et anna suosiolla, otetaan väkisin. Ikävää mutta totta. Oli sitten kyseessä seksi tai ihan mikä tahansa muu asia, riittää että olet muka antanut miehen ymmärtää että olet kiinnostunut. Sama pätee esim. nahkatakkikauppaan. Jos olet vain katselemassa takkeja ja hypistelet niitä, mutta et ole edes aikonut ostaa, tyrkytetään sinulle ensimmäistä käteen osuvaa takkia ja jos et osta tulee haukut niskaan ja myydään takki sinulle väkisin jos et poistu kaupasta samantien.(Koskee toki myös muitakin maita kuin turkkia, esim. tunisia)
        Älkää ymmärtäkö väärin, turkkilaisista ihmisistä kovasti pidän ja matkustella siellä aion tulevaisuudessakin. Olen vain huomannut tiettyjä tapoja, miten he toimivat ja yritän itse välttää käytökselläni provosoimasta heitä. Ja yleensä jos saat jonkun palveluksen turkissa pyytämättä, tai joku tarjoaa sinulle pyytämättä drinkin, voidaan jo olettaa että siitä jotain vastapalvelusta odotetaan. Eli jos naisille baarissa koko illan juotavaa tarjoillaan ja viihdytetään, niin olettavat miehet näiden naisten olevan heidän ja antavan heille seksiä. Ikäviä tällaiset raiskaustapaukset todellakin on ja jos syyllisiä pitää etsiä niin niihin miehiinhän se sormi osoittaa, mutta varovaisuutta täytyy myös naistenkin muistaa noudattaa ja käyttäytyä sen mukaan mihin on valmis. Älä anna ymmärtää jos et ymmärrä antaa :) Toivottavasti nyt ei kukaan loukkaantunut, nämä ovat vain minun mielipiteitä ja kokemuksia...


      • turkkilainen mies
        kokemusta on kirjoitti:

        Nyt on kyllä pakko sanoo oma kommentti näihin raiskauskeskusteluihin, vaikka joku saattaakin vetästä herneen nenäänsä...mut omasta kokemuksesta tiiän et jos vietät aikaas turkkilaisen miehen kans esim. baarissa tai osoitat kiinnostusta sitä kohtaan, olettaa se heti et saa myös seksiä vaikka et sitä itse olisi edes ajatellut. Ja kieltäviä vastauksiahan ei sitten suvaita. Eli jos et anna suosiolla, otetaan väkisin. Ikävää mutta totta. Oli sitten kyseessä seksi tai ihan mikä tahansa muu asia, riittää että olet muka antanut miehen ymmärtää että olet kiinnostunut. Sama pätee esim. nahkatakkikauppaan. Jos olet vain katselemassa takkeja ja hypistelet niitä, mutta et ole edes aikonut ostaa, tyrkytetään sinulle ensimmäistä käteen osuvaa takkia ja jos et osta tulee haukut niskaan ja myydään takki sinulle väkisin jos et poistu kaupasta samantien.(Koskee toki myös muitakin maita kuin turkkia, esim. tunisia)
        Älkää ymmärtäkö väärin, turkkilaisista ihmisistä kovasti pidän ja matkustella siellä aion tulevaisuudessakin. Olen vain huomannut tiettyjä tapoja, miten he toimivat ja yritän itse välttää käytökselläni provosoimasta heitä. Ja yleensä jos saat jonkun palveluksen turkissa pyytämättä, tai joku tarjoaa sinulle pyytämättä drinkin, voidaan jo olettaa että siitä jotain vastapalvelusta odotetaan. Eli jos naisille baarissa koko illan juotavaa tarjoillaan ja viihdytetään, niin olettavat miehet näiden naisten olevan heidän ja antavan heille seksiä. Ikäviä tällaiset raiskaustapaukset todellakin on ja jos syyllisiä pitää etsiä niin niihin miehiinhän se sormi osoittaa, mutta varovaisuutta täytyy myös naistenkin muistaa noudattaa ja käyttäytyä sen mukaan mihin on valmis. Älä anna ymmärtää jos et ymmärrä antaa :) Toivottavasti nyt ei kukaan loukkaantunut, nämä ovat vain minun mielipiteitä ja kokemuksia...

        todellakin uskoo omaan viehätysvoimaansa vaikka olisi millainen roskapönttö.
        Monesti on käynyt niin,että turkkilainen on vain valinnut "omakseen" minut eikä mitenkään pysty käsittämään etten ole kiinnostunut.Ja suomalaisena olen tietysti tottunut olemaan ystävällinen tällaisillekkin tapauksille,mutta turkissa ollaan heti törmäyskurssilla heti.Jos et ole kiinnostunut,et voi vahingossakaan edes vilkaista tällaista tyyppiä,heti luulevat kiinnostukseksi eikä niistä pääse koko iltana eroon,seuraavat vielä kadullakin vaikka huutaisi kiukkuisena että häivy.
        Joskus tämä on niin helvetin turhauttavaa,kun en halua suhteisiin minkäänmoisiin turkkilaisen miehen kanssa.
        Ja todellakin,seksiä odottavat saavansa,ei niille pelkkä käsi kädessä käveleminen riitä.
        Mutta siinä olet väärässä että kaikki niistä raiskaa jos ei saa.Yleensä vain tyyppi siirtyy seuraavaan naiseen jolle samat lirkuttelut ym.


      • tahtovat
        turkkilainen mies kirjoitti:

        todellakin uskoo omaan viehätysvoimaansa vaikka olisi millainen roskapönttö.
        Monesti on käynyt niin,että turkkilainen on vain valinnut "omakseen" minut eikä mitenkään pysty käsittämään etten ole kiinnostunut.Ja suomalaisena olen tietysti tottunut olemaan ystävällinen tällaisillekkin tapauksille,mutta turkissa ollaan heti törmäyskurssilla heti.Jos et ole kiinnostunut,et voi vahingossakaan edes vilkaista tällaista tyyppiä,heti luulevat kiinnostukseksi eikä niistä pääse koko iltana eroon,seuraavat vielä kadullakin vaikka huutaisi kiukkuisena että häivy.
        Joskus tämä on niin helvetin turhauttavaa,kun en halua suhteisiin minkäänmoisiin turkkilaisen miehen kanssa.
        Ja todellakin,seksiä odottavat saavansa,ei niille pelkkä käsi kädessä käveleminen riitä.
        Mutta siinä olet väärässä että kaikki niistä raiskaa jos ei saa.Yleensä vain tyyppi siirtyy seuraavaan naiseen jolle samat lirkuttelut ym.

        nykyään myös rahat,eli kyllä se on nainen joka illan lopuksi sen laskun maksaa.
        Yhtäkkiä ei pankkikortti toimikkaan tai sitten tuo kuuluisa "darling,do you have small money",ja naisellahan on,pikkurahojahan nuo vain!


      • mitä, mitä
        kokemusta on kirjoitti:

        Nyt on kyllä pakko sanoo oma kommentti näihin raiskauskeskusteluihin, vaikka joku saattaakin vetästä herneen nenäänsä...mut omasta kokemuksesta tiiän et jos vietät aikaas turkkilaisen miehen kans esim. baarissa tai osoitat kiinnostusta sitä kohtaan, olettaa se heti et saa myös seksiä vaikka et sitä itse olisi edes ajatellut. Ja kieltäviä vastauksiahan ei sitten suvaita. Eli jos et anna suosiolla, otetaan väkisin. Ikävää mutta totta. Oli sitten kyseessä seksi tai ihan mikä tahansa muu asia, riittää että olet muka antanut miehen ymmärtää että olet kiinnostunut. Sama pätee esim. nahkatakkikauppaan. Jos olet vain katselemassa takkeja ja hypistelet niitä, mutta et ole edes aikonut ostaa, tyrkytetään sinulle ensimmäistä käteen osuvaa takkia ja jos et osta tulee haukut niskaan ja myydään takki sinulle väkisin jos et poistu kaupasta samantien.(Koskee toki myös muitakin maita kuin turkkia, esim. tunisia)
        Älkää ymmärtäkö väärin, turkkilaisista ihmisistä kovasti pidän ja matkustella siellä aion tulevaisuudessakin. Olen vain huomannut tiettyjä tapoja, miten he toimivat ja yritän itse välttää käytökselläni provosoimasta heitä. Ja yleensä jos saat jonkun palveluksen turkissa pyytämättä, tai joku tarjoaa sinulle pyytämättä drinkin, voidaan jo olettaa että siitä jotain vastapalvelusta odotetaan. Eli jos naisille baarissa koko illan juotavaa tarjoillaan ja viihdytetään, niin olettavat miehet näiden naisten olevan heidän ja antavan heille seksiä. Ikäviä tällaiset raiskaustapaukset todellakin on ja jos syyllisiä pitää etsiä niin niihin miehiinhän se sormi osoittaa, mutta varovaisuutta täytyy myös naistenkin muistaa noudattaa ja käyttäytyä sen mukaan mihin on valmis. Älä anna ymmärtää jos et ymmärrä antaa :) Toivottavasti nyt ei kukaan loukkaantunut, nämä ovat vain minun mielipiteitä ja kokemuksia...

        yleistystä!!

        Ovatko kaikki suomalaiset miehet juntteja,ruotsalaiset homoja, virolaiset/venäläiset naiset huoria???

        Ihan ilman hernettä nenussa...ei kaikkia voi tuomita yksilöiden perusteella.

        Ihan samalla tavoin JOTKUT suomalaiset miehet ajattelevat "antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa"

        Onhan nyt Bulgariassakin ollut raiskauksia...missä tahansa maassa valitettavasti raiskataan, pahoinpidellään,ryöstetään ja murhataan.

        Ennen kuin nyt sitten joku viisaampi älähtää tähän,että juu joku tantta turkki lover siellä huutelee niin ehhei poijat...saa negatiivisistä asioista kirjoitella ja varoituksia on hyvä jakaa mutta mutta ei viitsittäisi kuitenkaan YLEISTÄÄ!!!


      • suuria eroja
        kokemusta on kirjoitti:

        Nyt on kyllä pakko sanoo oma kommentti näihin raiskauskeskusteluihin, vaikka joku saattaakin vetästä herneen nenäänsä...mut omasta kokemuksesta tiiän et jos vietät aikaas turkkilaisen miehen kans esim. baarissa tai osoitat kiinnostusta sitä kohtaan, olettaa se heti et saa myös seksiä vaikka et sitä itse olisi edes ajatellut. Ja kieltäviä vastauksiahan ei sitten suvaita. Eli jos et anna suosiolla, otetaan väkisin. Ikävää mutta totta. Oli sitten kyseessä seksi tai ihan mikä tahansa muu asia, riittää että olet muka antanut miehen ymmärtää että olet kiinnostunut. Sama pätee esim. nahkatakkikauppaan. Jos olet vain katselemassa takkeja ja hypistelet niitä, mutta et ole edes aikonut ostaa, tyrkytetään sinulle ensimmäistä käteen osuvaa takkia ja jos et osta tulee haukut niskaan ja myydään takki sinulle väkisin jos et poistu kaupasta samantien.(Koskee toki myös muitakin maita kuin turkkia, esim. tunisia)
        Älkää ymmärtäkö väärin, turkkilaisista ihmisistä kovasti pidän ja matkustella siellä aion tulevaisuudessakin. Olen vain huomannut tiettyjä tapoja, miten he toimivat ja yritän itse välttää käytökselläni provosoimasta heitä. Ja yleensä jos saat jonkun palveluksen turkissa pyytämättä, tai joku tarjoaa sinulle pyytämättä drinkin, voidaan jo olettaa että siitä jotain vastapalvelusta odotetaan. Eli jos naisille baarissa koko illan juotavaa tarjoillaan ja viihdytetään, niin olettavat miehet näiden naisten olevan heidän ja antavan heille seksiä. Ikäviä tällaiset raiskaustapaukset todellakin on ja jos syyllisiä pitää etsiä niin niihin miehiinhän se sormi osoittaa, mutta varovaisuutta täytyy myös naistenkin muistaa noudattaa ja käyttäytyä sen mukaan mihin on valmis. Älä anna ymmärtää jos et ymmärrä antaa :) Toivottavasti nyt ei kukaan loukkaantunut, nämä ovat vain minun mielipiteitä ja kokemuksia...

        Turkkiin matkaavat eivät yleensä ymmärrä matkustavansa maailmaan, jossa vallitsee oma tavat ja kulttuuri. Loma rannoilla siellä parveilee nuhjuisia tyhjäntoimittajia puku päällä päivisinkin, yrittäen seuraa iskeä. Puhumattakaan, mikä on tilanne aamuyöllä diskossa. Muualla kaduilla äijiä on jatkuvasti parvissa seurustelemassa, heikäläisiä naisia ei juuri näy. Syykin tiedetään. Turisti naisten kanssa yritetään koko ajan small talkia.
        Tähän raiskaus asiaan, parannusta varmaan toisi riittävä julkisuus, se vähentäisi matkailua ja tuloja. Lisäksi "sinisilmäiset" nuoret naiset saisivat informaatoita mahdollisista matkan riskeistä. Poliisikin saisi puhtia tutkia näitä tapauksia, jos rannat rupeavat siellä tyhjenemään. Hyvin pieni osahan näitä törkeyksiä kuitenkin tekee, muuallakin kuin Turkissa, mutta syylliset pitäisi kyllä saada kiinni vastaamaan teoistaan, se olisi sekä turistien että matkailuelinkeinon etu siellä. Kun nainen sanoo EI, niin se pitää tervejärkisen miehen ymmärtää missä päin maailmaa tahansa. Siellä ollaan kyllä seksinkin perässä hyvin paljon, mutta ylläoleva ei käsittele tätä asiaa, se on sitten oma lukunsa.


      • edelliseen
        turkkilainen mies kirjoitti:

        todellakin uskoo omaan viehätysvoimaansa vaikka olisi millainen roskapönttö.
        Monesti on käynyt niin,että turkkilainen on vain valinnut "omakseen" minut eikä mitenkään pysty käsittämään etten ole kiinnostunut.Ja suomalaisena olen tietysti tottunut olemaan ystävällinen tällaisillekkin tapauksille,mutta turkissa ollaan heti törmäyskurssilla heti.Jos et ole kiinnostunut,et voi vahingossakaan edes vilkaista tällaista tyyppiä,heti luulevat kiinnostukseksi eikä niistä pääse koko iltana eroon,seuraavat vielä kadullakin vaikka huutaisi kiukkuisena että häivy.
        Joskus tämä on niin helvetin turhauttavaa,kun en halua suhteisiin minkäänmoisiin turkkilaisen miehen kanssa.
        Ja todellakin,seksiä odottavat saavansa,ei niille pelkkä käsi kädessä käveleminen riitä.
        Mutta siinä olet väärässä että kaikki niistä raiskaa jos ei saa.Yleensä vain tyyppi siirtyy seuraavaan naiseen jolle samat lirkuttelut ym.

        joo siis en ihan tarkoittanut yleistää et KAIKKI raiskaa, ne muutamat mätämunat kyllä. Ja tällaisia mätämunia sattuu olemaan toki myös suomessa ja ruotsissa ja jenkeissä ja... =) ihmisiä on niin moneen lähtöön, koskaan ei voi tietää varsinkaan ulkonäön perusteella millainen ihminen on kyseessä...Tosi on myös se mitä sä kirjoitit, ettei ne tajuu vaikka niitä pyytää lähtemään ja sanoo että ei kiinnosta...silti roikutaan perässä. Ja ite oon kans sellanen et tykkään tutustua muihin kulttuureihin ja ihmisiin ihan vaan uteliaisuuttani ja ystävällinen oon niitä kohtaan, mut valitettavan usein se tulkitaan väärin ja se ärsyttää! Kun en oo mitän seksiä ollu tyrkyttämässä...hoh, mutta sellasta se elämä joskus on :)


      • DIUDIU_-
        mitä, mitä kirjoitti:

        yleistystä!!

        Ovatko kaikki suomalaiset miehet juntteja,ruotsalaiset homoja, virolaiset/venäläiset naiset huoria???

        Ihan ilman hernettä nenussa...ei kaikkia voi tuomita yksilöiden perusteella.

        Ihan samalla tavoin JOTKUT suomalaiset miehet ajattelevat "antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa"

        Onhan nyt Bulgariassakin ollut raiskauksia...missä tahansa maassa valitettavasti raiskataan, pahoinpidellään,ryöstetään ja murhataan.

        Ennen kuin nyt sitten joku viisaampi älähtää tähän,että juu joku tantta turkki lover siellä huutelee niin ehhei poijat...saa negatiivisistä asioista kirjoitella ja varoituksia on hyvä jakaa mutta mutta ei viitsittäisi kuitenkaan YLEISTÄÄ!!!

        Niin no joo..

        Sitten yksi huomattava asia : Ne JOTKUT mätämunat turkkilaiset jätkät, siis ne ketkä eniten tyrkyttää itteensä, on about ikäluokasta 17 ikäluokkaan 27...Veikkaisin niin. Mutta siitä sitten vanhemmat miehet yleensä sitten lirkuttelee ihan pikkutytöille.
        ..[9v?] Kokemuksia on uskokaa pois.


      • ..,
        tahtovat kirjoitti:

        nykyään myös rahat,eli kyllä se on nainen joka illan lopuksi sen laskun maksaa.
        Yhtäkkiä ei pankkikortti toimikkaan tai sitten tuo kuuluisa "darling,do you have small money",ja naisellahan on,pikkurahojahan nuo vain!

        näin se menee


      • pepper
        kokemusta on kirjoitti:

        Nyt on kyllä pakko sanoo oma kommentti näihin raiskauskeskusteluihin, vaikka joku saattaakin vetästä herneen nenäänsä...mut omasta kokemuksesta tiiän et jos vietät aikaas turkkilaisen miehen kans esim. baarissa tai osoitat kiinnostusta sitä kohtaan, olettaa se heti et saa myös seksiä vaikka et sitä itse olisi edes ajatellut. Ja kieltäviä vastauksiahan ei sitten suvaita. Eli jos et anna suosiolla, otetaan väkisin. Ikävää mutta totta. Oli sitten kyseessä seksi tai ihan mikä tahansa muu asia, riittää että olet muka antanut miehen ymmärtää että olet kiinnostunut. Sama pätee esim. nahkatakkikauppaan. Jos olet vain katselemassa takkeja ja hypistelet niitä, mutta et ole edes aikonut ostaa, tyrkytetään sinulle ensimmäistä käteen osuvaa takkia ja jos et osta tulee haukut niskaan ja myydään takki sinulle väkisin jos et poistu kaupasta samantien.(Koskee toki myös muitakin maita kuin turkkia, esim. tunisia)
        Älkää ymmärtäkö väärin, turkkilaisista ihmisistä kovasti pidän ja matkustella siellä aion tulevaisuudessakin. Olen vain huomannut tiettyjä tapoja, miten he toimivat ja yritän itse välttää käytökselläni provosoimasta heitä. Ja yleensä jos saat jonkun palveluksen turkissa pyytämättä, tai joku tarjoaa sinulle pyytämättä drinkin, voidaan jo olettaa että siitä jotain vastapalvelusta odotetaan. Eli jos naisille baarissa koko illan juotavaa tarjoillaan ja viihdytetään, niin olettavat miehet näiden naisten olevan heidän ja antavan heille seksiä. Ikäviä tällaiset raiskaustapaukset todellakin on ja jos syyllisiä pitää etsiä niin niihin miehiinhän se sormi osoittaa, mutta varovaisuutta täytyy myös naistenkin muistaa noudattaa ja käyttäytyä sen mukaan mihin on valmis. Älä anna ymmärtää jos et ymmärrä antaa :) Toivottavasti nyt ei kukaan loukkaantunut, nämä ovat vain minun mielipiteitä ja kokemuksia...

        No just noinhan se menee, ihme hyypiöitä nuo ukot.


    • miehen mielipide

      Vikaa oli molemmissa yhtä paljon. Mikään ei oikeuta raiskaamaan, mutta vikaa oli myös naisissa, kun olivat niin tyhmiä, että lähtivät Memetin, Askimin ja Ismailin mukaan. Käyttäkää nyt hyvät naiset edes hieman niitä aivojanne, siis sitä poimuttunutta elintä pääkallonne sisällä, tiedättekö? Olette varmaan joskus kuullut siitä...

      • miehen vika

        miehellä on mahdollisuus päättää raiskaako vai ei.Ei se vain tapahdu,on harkittu väkivallan teko naista kohtaan.Raiskaus ei KOSKAAN ole naisen vika.


      • Kyllä, mutta
        miehen vika kirjoitti:

        miehellä on mahdollisuus päättää raiskaako vai ei.Ei se vain tapahdu,on harkittu väkivallan teko naista kohtaan.Raiskaus ei KOSKAAN ole naisen vika.

        Kenen vika se on kun ei mene viesti perille. Näistä tapauksista ON VAROITETTU siis yllin kyllin. Mutta jos ei mene perille, niin kenen vika se on? Miehen?


      • Kezban
        Kyllä, mutta kirjoitti:

        Kenen vika se on kun ei mene viesti perille. Näistä tapauksista ON VAROITETTU siis yllin kyllin. Mutta jos ei mene perille, niin kenen vika se on? Miehen?

        Kävelepä joskus aamu 6n aikaan rannalla. Siellä on iso kasa nk pareja, jotka ovat viettäneet aikaansa siellä aurinkotuolirivistön suojissa.Tuntuu että oma katse pitää siirtää aivan muualle.


      • raiskaus on
        Kyllä, mutta kirjoitti:

        Kenen vika se on kun ei mene viesti perille. Näistä tapauksista ON VAROITETTU siis yllin kyllin. Mutta jos ei mene perille, niin kenen vika se on? Miehen?

        raiskaajan vika,se on rikos ja rikoksen tekijä on syyllinen,ihan just näin yksinkertaista se on.
        Niin että mikä on kun ei sulle mene perille?


      • taas mitään
        Kezban kirjoitti:

        Kävelepä joskus aamu 6n aikaan rannalla. Siellä on iso kasa nk pareja, jotka ovat viettäneet aikaansa siellä aurinkotuolirivistön suojissa.Tuntuu että oma katse pitää siirtää aivan muualle.

        tekemistä raiskausten kanssa jos pariskunnat haluavat lempiä rannalla.
        Älä hyvä ihminen mene sinne tuijottelemaan.


      • juu = ei, vai?
        raiskaus on kirjoitti:

        raiskaajan vika,se on rikos ja rikoksen tekijä on syyllinen,ihan just näin yksinkertaista se on.
        Niin että mikä on kun ei sulle mene perille?

        On on rikoksentekijän vika. Pakko kai vääntää rautalangasta. Otetaan esimerkki: Ajat etuajo-oikeutettua tietä. Rekka tulee kolmion takaa kylkeen. Ei voinnu mitään rekan vika. Sama tilanne paitsi että näet että rekka ei pysähdy vaan tulee päälle. Jos ehdit pysähtyä etkä jää rekan alle, hyvä. Mutta jos ehtisit pysähtyä mutta ajat kuitenkin rekan eteen koska se on sen vika. Niin sanotaan se mikä jäi äsken rivien väliin: eli se on OMAA TYHMYYTTÄ.


      • tsubu
        juu = ei, vai? kirjoitti:

        On on rikoksentekijän vika. Pakko kai vääntää rautalangasta. Otetaan esimerkki: Ajat etuajo-oikeutettua tietä. Rekka tulee kolmion takaa kylkeen. Ei voinnu mitään rekan vika. Sama tilanne paitsi että näet että rekka ei pysähdy vaan tulee päälle. Jos ehdit pysähtyä etkä jää rekan alle, hyvä. Mutta jos ehtisit pysähtyä mutta ajat kuitenkin rekan eteen koska se on sen vika. Niin sanotaan se mikä jäi äsken rivien väliin: eli se on OMAA TYHMYYTTÄ.

        Olen nuori nainen ja ymmärrän mitä kirjoittaja ajaa takaa tällä tyhmyys-jutulla. (Siis en ymmärrä sitä siksi, että olen nuori nainen - halusin vaan sanoa sen siksi, että osaan edes vähän arvata miltä saattais tuntua tulla raiskatuksi. Paremmin ainakin kuin mies voi sen tietää.)

        Raiskaus on aina raiskaajan vika, siitä ei varmaankaan kannata väitellä, mutta ei kenekään pitäis ehdoin tahdoin altistaa itseään sille, että tulee helpommin raiskatuksi. Ihan samaa mieltä olen tuosta auto-vertauksesta: Ei se varmasti paljon mieltä lämmitä neliraajahalvauksessa huudella, että minulla oli oikeus mennä ensin. Raiskauksessa: ei ketään tietenkään saa raiskata, mutta miksi lähteä keskellä yötä tuntemattoman, vähääkään liian tuttavallisen miehen matkaan jossain ulkomailla. Hentoinen tyttö humalassa. Ei se omaa mieltä jälkeenpäin paranna, että toinen rikkoi lakia ja on syyllinen. Sinä siitä kuitenkin enemmän kärsit.

        On kamalaa että ihmisiä joutuu raiskatuksi ja yliajetuksi, mutta monia tilanteita vois kuitenkin ennaltaehkäistä omilla valinnoillaan. Enkä nyt tarkoita kaikkien miesten pitämistä kilometrin päässä, vaan tilannetta olis hyvä koittaa lukea vähän paremmin ja tutustua vaikka julkisilla paikoilla, ei missään pimeissä puskissa, missä kukaan ei kuule avunhuutoas. Tää maaillma on täynnä sellasia sekopäitä, et ei koskaan voi kymmenen minuutin tuttavuuden jälkeen olla varma kenenkään tarkoitusperistä.


      • menitpä aiheesta kuuhun
        tsubu kirjoitti:

        Olen nuori nainen ja ymmärrän mitä kirjoittaja ajaa takaa tällä tyhmyys-jutulla. (Siis en ymmärrä sitä siksi, että olen nuori nainen - halusin vaan sanoa sen siksi, että osaan edes vähän arvata miltä saattais tuntua tulla raiskatuksi. Paremmin ainakin kuin mies voi sen tietää.)

        Raiskaus on aina raiskaajan vika, siitä ei varmaankaan kannata väitellä, mutta ei kenekään pitäis ehdoin tahdoin altistaa itseään sille, että tulee helpommin raiskatuksi. Ihan samaa mieltä olen tuosta auto-vertauksesta: Ei se varmasti paljon mieltä lämmitä neliraajahalvauksessa huudella, että minulla oli oikeus mennä ensin. Raiskauksessa: ei ketään tietenkään saa raiskata, mutta miksi lähteä keskellä yötä tuntemattoman, vähääkään liian tuttavallisen miehen matkaan jossain ulkomailla. Hentoinen tyttö humalassa. Ei se omaa mieltä jälkeenpäin paranna, että toinen rikkoi lakia ja on syyllinen. Sinä siitä kuitenkin enemmän kärsit.

        On kamalaa että ihmisiä joutuu raiskatuksi ja yliajetuksi, mutta monia tilanteita vois kuitenkin ennaltaehkäistä omilla valinnoillaan. Enkä nyt tarkoita kaikkien miesten pitämistä kilometrin päässä, vaan tilannetta olis hyvä koittaa lukea vähän paremmin ja tutustua vaikka julkisilla paikoilla, ei missään pimeissä puskissa, missä kukaan ei kuule avunhuutoas. Tää maaillma on täynnä sellasia sekopäitä, et ei koskaan voi kymmenen minuutin tuttavuuden jälkeen olla varma kenenkään tarkoitusperistä.

        tunnetko ketään,joka lähtisi kymmenen minuutin tuntemisen jälkeen jonkun äijän kanssa pimeeseen paikkaan,mä en ainakaan tunne eikä nykyajan nuoretkaan oo niin tyhmiä edes kännissä että lähtis.Raiskaajat ne onkin useimmiten tuttuja ja jonkunasteinen luottamus on jo syntynyt saati sitten että yleistä on myös se että oma kumppani raiskaa. Joten nuo rekkavertaukset saa sinut kuullostamaan ainoastaan typerältä.


      • toinen esimerkki
        menitpä aiheesta kuuhun kirjoitti:

        tunnetko ketään,joka lähtisi kymmenen minuutin tuntemisen jälkeen jonkun äijän kanssa pimeeseen paikkaan,mä en ainakaan tunne eikä nykyajan nuoretkaan oo niin tyhmiä edes kännissä että lähtis.Raiskaajat ne onkin useimmiten tuttuja ja jonkunasteinen luottamus on jo syntynyt saati sitten että yleistä on myös se että oma kumppani raiskaa. Joten nuo rekkavertaukset saa sinut kuullostamaan ainoastaan typerältä.

        Jonkin aikaa sitten oli julkisuudessa tapaus Helsingistä, jossa kenialainen mies oli mennyt tekemään tuttavuutta suomalaisten naisten kanssa ratikkapysäkeillä, bussipysäkeillä jne. Jotkut näistä naisista olivat jopa kutsuneet miehen kotiinsa. Ja mitä tapahtui? Kenialainen raiskasi heidät. Eikö muka näiden naisten toiminnassa ollut mitään vikaa tai outoa? Täysin tuntematon kenialainen mies ja silti suomalaiset bimbot päästivät miehen jopa kotiinsa parin kymmenen minuutin tuttavuuden perusteella. Aivan käsittämätöntä.


      • sinäkään ole
        toinen esimerkki kirjoitti:

        Jonkin aikaa sitten oli julkisuudessa tapaus Helsingistä, jossa kenialainen mies oli mennyt tekemään tuttavuutta suomalaisten naisten kanssa ratikkapysäkeillä, bussipysäkeillä jne. Jotkut näistä naisista olivat jopa kutsuneet miehen kotiinsa. Ja mitä tapahtui? Kenialainen raiskasi heidät. Eikö muka näiden naisten toiminnassa ollut mitään vikaa tai outoa? Täysin tuntematon kenialainen mies ja silti suomalaiset bimbot päästivät miehen jopa kotiinsa parin kymmenen minuutin tuttavuuden perusteella. Aivan käsittämätöntä.

        ollut paikalla.
        Enkä sitäpaitsi ole vastuussa siitä mitä joku kenialainen tekee,mun puolesta sais kaikki raiskaajat karkottaa maasta.


      • DIUDIU_-
        Kyllä, mutta kirjoitti:

        Kenen vika se on kun ei mene viesti perille. Näistä tapauksista ON VAROITETTU siis yllin kyllin. Mutta jos ei mene perille, niin kenen vika se on? Miehen?

        Eikö mennyt perille?
        Se ei ole silti naisten vika!
        Vaikka on varotuksia, pitääkö olla semmonen pillipiipari ketä ei voi pitää hauskaa, eikä uskalla mennä baariinkaan kun "on varoitettu" plaaplaaplaa...
        SE EI OIKEUTA MIESTÄ RAISKAAMAAN VAIKKA NAINEN MAKAIS VITTU ALASTI RUNKKAAMASSA LATTIALLA JÄTKÄN EES
        ET :Ota mut! IKINÄ MIKÄÄN ei oikeuta miestä tekemään
        raiskauksia!!!! Ymmärretty?


      • DIUDIU_-
        toinen esimerkki kirjoitti:

        Jonkin aikaa sitten oli julkisuudessa tapaus Helsingistä, jossa kenialainen mies oli mennyt tekemään tuttavuutta suomalaisten naisten kanssa ratikkapysäkeillä, bussipysäkeillä jne. Jotkut näistä naisista olivat jopa kutsuneet miehen kotiinsa. Ja mitä tapahtui? Kenialainen raiskasi heidät. Eikö muka näiden naisten toiminnassa ollut mitään vikaa tai outoa? Täysin tuntematon kenialainen mies ja silti suomalaiset bimbot päästivät miehen jopa kotiinsa parin kymmenen minuutin tuttavuuden perusteella. Aivan käsittämätöntä.

        Silti se on sen miehen vika. Aina se on. Järki kaikessa kuitenkin, mutta ei mikään oikeuta silti raiskaamaan milloinkaan missään tilanteessa


      • ajattelee kanssani
        DIUDIU_- kirjoitti:

        Silti se on sen miehen vika. Aina se on. Järki kaikessa kuitenkin, mutta ei mikään oikeuta silti raiskaamaan milloinkaan missään tilanteessa

        100 pros. samanlailla!
        On meinaan harvinaista.Olin aina kuvitellut että kaikki naiset ajattelevat raiskauksista samalla tavalla. Kunnes itse jouduin raiskausyrityksen kohteeksi,tulin huomaamaan että tosi tosi moni tuntui ajattelevan että se olikin ainakin osittain minun omaakin vikaani.
        Se järkytti minua.
        Nainen voi joutua vaikka työmatkalla kimppakyydissä miespuolisen työkaverin yllättämäksi..ja tämähän on sitten tietenkin naisen vika,kun menee sellaisen kyytiin.Ihan kun vois etukäteen tietää..
        Mutta tuollaista rataa tuntuu monen naisenkin ajatukset menevän.Surullista.


      • diudiudiu...
        DIUDIU_- kirjoitti:

        Eikö mennyt perille?
        Se ei ole silti naisten vika!
        Vaikka on varotuksia, pitääkö olla semmonen pillipiipari ketä ei voi pitää hauskaa, eikä uskalla mennä baariinkaan kun "on varoitettu" plaaplaaplaa...
        SE EI OIKEUTA MIESTÄ RAISKAAMAAN VAIKKA NAINEN MAKAIS VITTU ALASTI RUNKKAAMASSA LATTIALLA JÄTKÄN EES
        ET :Ota mut! IKINÄ MIKÄÄN ei oikeuta miestä tekemään
        raiskauksia!!!! Ymmärretty?

        Ei vittu, vaikka rautalangasta vääntäis. Kukaan o väittänny ettei olis miehen vika.
        Ja jos nainen sanoo et ota mut, ni se ei o sitte mikää raiskaus.
        Mitä pöllöjä!


      • miehen vika kirjoitti:

        miehellä on mahdollisuus päättää raiskaako vai ei.Ei se vain tapahdu,on harkittu väkivallan teko naista kohtaan.Raiskaus ei KOSKAAN ole naisen vika.

        Alanyaan lähtiessäsi kotiovesi lukitsematta?


    • sattuu ja tapahtuu

      Tää on tietysti surullista, mutta kun lukee tätä ketjua, helposti mollataan turkkilaisia kun turisteissakin on vikaa. Itselleni kävi niin että discossa ohimennen moikkasin tuttua miestä jonka kaulassa roikkui ruotsalainen tyttö. Tyttö kääntyi katsomaan mua ja sanoi että saan tämän miehen jos haluan. Jatkoi vielä: tai voimme vaihtaa miehiä jos sulla on sellainen täällä.

      Mietin vaan, Että jos tätä rataa turistit käyttää poikia hyväkseen, voi siinä joskus lopputulos olla erittäin ikäväkin. Sekaan mahtuu paljon monenlaista jotka eivät hyväksy moista käytöstä.
      Olen käynyt Alanyassa nyt muutanman kerran ja aion mennä vastakin. Olen tutustunut siellä monenlaisiin ihmisiin, hyviin ja ei niin hyviin. Vastaan on tullut poikia jotka pyytää rahaa seksistä mutta myös niitä, joilla tunteet on pelissä ja rakastuvat ulkomaiseen tyttöön tosissaan. Viime reisullakin nuoret pojat uskoutuivat sydänsuruissaan monta kertaa ja huomasin, että tunteet ne on näilläkin olemassa. Mutta tuollainen loma"paratiisi" ei ole normaali ympäristö. Turismi ja huumeet pilaavat monen kunnon pojan elämän siellä.

      • tuo ole

        Minusta tuo on aika moraalitonta puuhaa. Kannattaa muistaa että siellä on monenlaista tautia tarjolla. Toivottavasti turkkilaiset "kunnon pojat" käyttävät itse ne huumeensa.


      • DIUDIU_--

        Itse kun Alanyassa kävin, niin moonta sellaista pariskuntaa siellä käpötteli , likka oli blondi ja turkkilainen oli sitten tämä miespuolinen henkilö.. Ja likat roikkuu niitten kaulassa suurinpiirtein! Siis itse oon 13 vuotta vasta, ja jos vahingossakin vilkasin johonkin tyyppiin basaareilla, iski jätkä silmää, vihelteli, huusi tai jotain.. No kerran varmaan mut ois raiskattu, jos oisin menny yhen myyjän kans yläkertaan ku se esitteli housuja, ja halusin yhet, se yritti saada mua kokeilemaan niitä! Lähin pois ja vähän äkkiä, ja hain iskän (siis 100 kilosen ja melkein 2 metrisen körilään) mun kanssa kattomaan niitä housuja. PS. Vaik Turkissa on kallista, ne tinkaa hyvin jos uhkaa lähtee pois ostamatta sitä vaatetta/tavaraa mitä lieneekään :D


      • ja muut
        DIUDIU_-- kirjoitti:

        Itse kun Alanyassa kävin, niin moonta sellaista pariskuntaa siellä käpötteli , likka oli blondi ja turkkilainen oli sitten tämä miespuolinen henkilö.. Ja likat roikkuu niitten kaulassa suurinpiirtein! Siis itse oon 13 vuotta vasta, ja jos vahingossakin vilkasin johonkin tyyppiin basaareilla, iski jätkä silmää, vihelteli, huusi tai jotain.. No kerran varmaan mut ois raiskattu, jos oisin menny yhen myyjän kans yläkertaan ku se esitteli housuja, ja halusin yhet, se yritti saada mua kokeilemaan niitä! Lähin pois ja vähän äkkiä, ja hain iskän (siis 100 kilosen ja melkein 2 metrisen körilään) mun kanssa kattomaan niitä housuja. PS. Vaik Turkissa on kallista, ne tinkaa hyvin jos uhkaa lähtee pois ostamatta sitä vaatetta/tavaraa mitä lieneekään :D

        ovat usein vain harmitonta huomion osoittamista. Ei ne monikaan oo vinkkaamassa sänkypuuhiin jokaisella silmäniskulla...se on myös imartelua ja jonkinlaista heidän kohteliaisuuden osoittamista. (ei tietenkään kaikki) Oikealla asenteella matkaan. Ja nuoren tytön on hyvä olla vanhempien kanssa, olipa sitten missä tahansa matkalla. Raiskaajia on joka paikassa, yöllä ei ole turvallista tuntemattomien kanssa missään!!!


      • osittain roskaa
        ja muut kirjoitti:

        ovat usein vain harmitonta huomion osoittamista. Ei ne monikaan oo vinkkaamassa sänkypuuhiin jokaisella silmäniskulla...se on myös imartelua ja jonkinlaista heidän kohteliaisuuden osoittamista. (ei tietenkään kaikki) Oikealla asenteella matkaan. Ja nuoren tytön on hyvä olla vanhempien kanssa, olipa sitten missä tahansa matkalla. Raiskaajia on joka paikassa, yöllä ei ole turvallista tuntemattomien kanssa missään!!!

        Eri kulttureissa naisiin suhtaudutaan eri tavalla. Tyypillisen madonna/huora-kulttuurin Turkissa on turha kuvitella voivansa käyttäytyä samalla tavalla kuin länsimaissa. Valitettavan harva sen näkyy turistirysissä vaan tajuavan.


      • minäminä_
        ja muut kirjoitti:

        ovat usein vain harmitonta huomion osoittamista. Ei ne monikaan oo vinkkaamassa sänkypuuhiin jokaisella silmäniskulla...se on myös imartelua ja jonkinlaista heidän kohteliaisuuden osoittamista. (ei tietenkään kaikki) Oikealla asenteella matkaan. Ja nuoren tytön on hyvä olla vanhempien kanssa, olipa sitten missä tahansa matkalla. Raiskaajia on joka paikassa, yöllä ei ole turvallista tuntemattomien kanssa missään!!!

        Siis 14 vuotias blondi ketä kävelee bikineissä yöllä basaareilla SIIS EI ollut raiskattu , mutta oli hotellin tarjoilijapoika mukana tuolla kaupungilla :) Kivaa oli :DD Käytiin basaareja kiertelemässä, se vaan halus näyttää paikkoja . Oltiin siis sikon kaa Turkissa :) KAKSIn.


      • jjau
        minäminä_ kirjoitti:

        Siis 14 vuotias blondi ketä kävelee bikineissä yöllä basaareilla SIIS EI ollut raiskattu , mutta oli hotellin tarjoilijapoika mukana tuolla kaupungilla :) Kivaa oli :DD Käytiin basaareja kiertelemässä, se vaan halus näyttää paikkoja . Oltiin siis sikon kaa Turkissa :) KAKSIn.

        Oli naisissakin vika, koska kuka lähtee vieraan miehen matkaan? Itse siedän tuota vieheltelyä ja huutelua, koska osaan vastata takasin samalla mitalla ! Mutta ei Turkin kaltaisessa maassa pidä lähteä kenen tahansa mukaan, itse olisin päässyt tuttavani kanssa discoon jos olisin halunnut, mutta en jaksanut lähteä.


      • jjau
        jjau kirjoitti:

        Oli naisissakin vika, koska kuka lähtee vieraan miehen matkaan? Itse siedän tuota vieheltelyä ja huutelua, koska osaan vastata takasin samalla mitalla ! Mutta ei Turkin kaltaisessa maassa pidä lähteä kenen tahansa mukaan, itse olisin päässyt tuttavani kanssa discoon jos olisin halunnut, mutta en jaksanut lähteä.

        Kuka lähtee hotellipojan kanssa kaupungille?


      • bb11
        osittain roskaa kirjoitti:

        Eri kulttureissa naisiin suhtaudutaan eri tavalla. Tyypillisen madonna/huora-kulttuurin Turkissa on turha kuvitella voivansa käyttäytyä samalla tavalla kuin länsimaissa. Valitettavan harva sen näkyy turistirysissä vaan tajuavan.

        Juuri näin, ne ovat niitä kulttuurieroja.


      • että näin
        jjau kirjoitti:

        Oli naisissakin vika, koska kuka lähtee vieraan miehen matkaan? Itse siedän tuota vieheltelyä ja huutelua, koska osaan vastata takasin samalla mitalla ! Mutta ei Turkin kaltaisessa maassa pidä lähteä kenen tahansa mukaan, itse olisin päässyt tuttavani kanssa discoon jos olisin halunnut, mutta en jaksanut lähteä.

        Vaikka lähtee "saatille" nin se ei todellakaan oikeuta raiskaamaan ketään. Varovaisuutta pitää noudattaa myös Suomessa. Harmi vaan, että "pahat pojat" pilaa kaikkien myös "hyviksien" maineen.

        Toki järki päähän ja miettiä missä tutustuu ja miten :D....... Varmasti suurinosa (turkkilaisista) on ihan mukavia tyyppejä joihin voi jopa tutustuakin :D Juju onkin siinä, että miten sen mukavan tyypin löytää muiden joukosta :D


      • savon ladyt
        tuo ole kirjoitti:

        Minusta tuo on aika moraalitonta puuhaa. Kannattaa muistaa että siellä on monenlaista tautia tarjolla. Toivottavasti turkkilaiset "kunnon pojat" käyttävät itse ne huumeensa.

        suoapiko viäl munnoo?


      • ...?
        minäminä_ kirjoitti:

        Siis 14 vuotias blondi ketä kävelee bikineissä yöllä basaareilla SIIS EI ollut raiskattu , mutta oli hotellin tarjoilijapoika mukana tuolla kaupungilla :) Kivaa oli :DD Käytiin basaareja kiertelemässä, se vaan halus näyttää paikkoja . Oltiin siis sikon kaa Turkissa :) KAKSIn.

        olethan täysin varma ettet saanut esim. tyrmäystippoja jossain vaiheessa "tarjoilijasi" kanssa...?


      • suapi vuoan
        savon ladyt kirjoitti:

        suoapiko viäl munnoo?

        viäl suapi hyvvee


    • pelottaa taas

      ja uusia raiskaus tapauksia tulee koko ajan lisää. vaarallinen paikka sinisilmäisille pikkutytöille

      • 11+11

        Kuka helvata kaivaa näitä vanhoja 'kohuketjuja' kaivelee esiin. Aloitus on 4 vuoden takaa!

        Joo, ei kannata matkustaa mihinkään, kun meillä Suomessa ei koskaan raiskata ketään. Kulmapubiin vaan eikä matkalle.


      • musuton1
        11+11 kirjoitti:

        Kuka helvata kaivaa näitä vanhoja 'kohuketjuja' kaivelee esiin. Aloitus on 4 vuoden takaa!

        Joo, ei kannata matkustaa mihinkään, kun meillä Suomessa ei koskaan raiskata ketään. Kulmapubiin vaan eikä matkalle.

        Hyvä idea


    • Teen lipittäjä

      Vanha ketju MUTTA tapaukset eivät ole muuttuneet mihinkään vuosien aikana!
      Eilen illalla katselin menoa satamassa ja Ataturkilla. Mieleeni ei tullut muita ajatuksia kuin voi ei nuoria ja vanhempia ihmisiä!

      Pukeutuminen luo jo puitteet raiskatuksi tulolle!

      Käsilaukusta ei pidetty huolta.

      Juoma jätettiin vartioimatta.

      Mielestäni ei turhia Turkin poliisilta tulleet varoitukset kännykkään.

    • Hyysteeriiaa

      Sehän nyt on selvä maasta ja paikkakunnasta riippumatta, että laukusta ja juomista pidetään huoli.

      Itse olen kyllä juonut tarjotut drinkit eri miehiltä saman illan aikana odotellessani seuralaistani ja sama kuvio seuraavana iltana samoilta miehiltä. Kukaan ei minua 'omistanut' sen tarjoamisen jälkeen, paitsi oma seuralaiseni tietenkin. Eli ihan normaalia eurooppalaista flirttikulttuuria.

      Raiskauksia tapahtuu tietysti Turkissakin. Ei kai sellaista paikkaa olekaan, missä ei näitä sairaita miehiä olisi. Kauppiaat, jotka houkuttelevat asiakkaita sisään kauppoihin ja miehet romanssin toivossa baareissa tai rannalla eivät kaikki ole raiskaajia. Ihan tavallisia ihmisiä. Harvinaisen komeita vain.

      • missä komeet on?

        Miksi kaikki väittää ,että Turkissa on komeita miehiä. Komeita miehiä siellä on vähän ,mutta pieniä lyhytkasvusia rumiluksia tosi paljon.


      • Stevie-boy

      • jihqut
        missä komeet on? kirjoitti:

        Miksi kaikki väittää ,että Turkissa on komeita miehiä. Komeita miehiä siellä on vähän ,mutta pieniä lyhytkasvusia rumiluksia tosi paljon.

        miltä rannalta parasta munaa?


      • 170 cm n
        missä komeet on? kirjoitti:

        Miksi kaikki väittää ,että Turkissa on komeita miehiä. Komeita miehiä siellä on vähän ,mutta pieniä lyhytkasvusia rumiluksia tosi paljon.

        On aika pätkiä nuo turkkilaiset äijät, oikeen tumppeja, miten niitä voi sanoa komeaksi, voi huh sentään.


    • näin vaan on

      ja raiskatuksi voit tulla missä maassa tahansa (myöskin omassa kotimaassasi)

    • Alanyan asukki

      Näitä tapahtuu jokapuolella, mutta myönnän silti, että Alanyassa oltava monessakin mielessä erityisen varovainen.
      Suomalaiset ovat täällä tunnettuja turhasta kiltteydestään ja "helppoja" kohteita. Ennen matkalle lähtöä on vaan etsittävä itsestä myös ne "tylyt" puolet ja katseet!
      Jos yöelämä kiinnostaa, mutta ei paikallinen seura, ei tule antaa MINKÄÄNLAISTA huomiota heille. Tarkoittaa siis sitä, että tuntemattomia ei discoissa tervehditä, juomia ei TIETENKÄÄN oteta vastaan, edes silmiin ei tuijottavia katsota!
      Täällä porukka jakaantuu täysin kahteen kastiin, on aivan loistavia, ihania ja luotettavia ihmisiä, ja sitten se toinen puoli vajoaa täysin eläimen tasolle. Kun teet asiasi/epäkiinnostuksesi hyvin selväksi, normaalisti saat olla loppuillan täysin rauhassa ainakin tuttavuutta tehneen/tehneiden henkilöiden osalta! Maalaisjärki käteen niin sillä normaalisti selvitään. Sama pätee bazaareissa, myyjät eivät loukkaannu, jos et heitä tervehdi tai kauppoja ei tule(jotkut "loukkaantuvat", mutta heidät tulee jättää täysin omaan arvoonsa)! He ovat siihen täysin tottuneet. Olette lomalla, joten teette kaupat juuri siellä missä haluattekin, ja juttelette kelle haluatte :)

    • -69-

      Ai kamala. Kuinka joku kehtaa nostaa tämän esille. Kyllä on hävytöntä, kertakaikkiaan. Jokaisen tulisi kokea nämä asiat itse, eikä näistä saisi täällä kirjoitella. Me jotka emme ole tuleet raiskatuksi, emme näihin usko.

    • Huohhhh

      Ette voi olla tosissanne että väittelette siitä, onko raiskaajan vika vai ei?
      Eikö vastaus ole päivän selvä??

      • Ollaan tosissaan

        Tämä tuntuu olevan äärimmäisen vaikea asia joillekin. Eihän kukaan ole kiistänyt sitä, että raiskaaja on syyllinen rikokseen. On vain yritetty kehittää keinoja millä vältyttäisiin joutumasta raiskaajan uhriksi.
        Jos minä olen tuntemattomien seurassa ravintolassa ja paikalta poistuessani jätän laukkuni ja rahani pöytään ja palatessani ne on viety, niin tietysti varas on tehnyt rikoksen, mutta minä olen ollut tyhmä.
        Tietysti sattuu myös raiskauksia, joita uhri ei mitenkään olisi voinut välttää, mutta täytyyhän omaa henkeä ja terveyttä suojella kun suojelemma omaisuuttamekin.


      • 11+11
        Ollaan tosissaan kirjoitti:

        Tämä tuntuu olevan äärimmäisen vaikea asia joillekin. Eihän kukaan ole kiistänyt sitä, että raiskaaja on syyllinen rikokseen. On vain yritetty kehittää keinoja millä vältyttäisiin joutumasta raiskaajan uhriksi.
        Jos minä olen tuntemattomien seurassa ravintolassa ja paikalta poistuessani jätän laukkuni ja rahani pöytään ja palatessani ne on viety, niin tietysti varas on tehnyt rikoksen, mutta minä olen ollut tyhmä.
        Tietysti sattuu myös raiskauksia, joita uhri ei mitenkään olisi voinut välttää, mutta täytyyhän omaa henkeä ja terveyttä suojella kun suojelemma omaisuuttamekin.

        Joo se on sinun vika, jos sinut raiskataan. Raiskaajassa ei ole mitään vikaa. Näin me turkin ystävät.


      • apijaa
        11+11 kirjoitti:

        Joo se on sinun vika, jos sinut raiskataan. Raiskaajassa ei ole mitään vikaa. Näin me turkin ystävät.

        tällä palstalla on raiskaajia ja rikollisia puolusteltu aina.


      • Lusikalla annettu
        11+11 kirjoitti:

        Joo se on sinun vika, jos sinut raiskataan. Raiskaajassa ei ole mitään vikaa. Näin me turkin ystävät.

        Minun havaintojeni mukaan Turkin ystävät tällä palstalla nimenomaan ovat varoitelleet turkkilaisista raiskaajista. Turkin ystävät ovat yrittäneet kertoa teille kuinka välttää riskiä joutua rikoksen uhriksi. Jos se sinun mielestäsi on raiskaajan rikoksen hyväksymistä, niin vika on sinun ymmärryksessäsi.
        Teille on täällä yritetty selittää, että ei kannata lähteä tuntemattoman miehen mukaan tai liikkua yksin yöllä kaupungilla, jos haluaa välttää joutumasta raiskaajan uhriksi. Jos et tämän neuvon sisältöä ymmärrä, niin paha vika on päässäsi.


      • paskakasojaolette

        Millähän tavalla tää juttu liittyy Alanyaan????


        EI YHTÄÄN MILLÄÄN!!!!!!!!!!!!!


      • Alanya on
        paskakasojaolette kirjoitti:

        Millähän tavalla tää juttu liittyy Alanyaan????


        EI YHTÄÄN MILLÄÄN!!!!!!!!!!!!!

        käsittääkseni täynnä muslimiraiskareita, koska ainakin tyrkkyläisistä 99% on muslimeja.


    • irkku neiti fin..

      no kohta se nähdää kun sinne turkkiin mennään mikä on röyhkeyden taso täytyy vaan sanoa et pitää vaan puolensa eikä lirkuttele niille rattopojille niin ei anna väärää käsitystä niille et pääsis livauttamaan hameen alle ja ei yksin pimeille kujille jurrissa !!!! mini hameessa jep.

      • etnolover25

        RASISTI


    • Tapperi

      Terveiset.alanyassa ollaan ja voin vain sanoa,että on viimeisen päälle mukavaa. Aivan fantastinen paikka. Nyt altaalle uimaan ja sen jälkeen rannalle aurinkoon. On muuten mahtava paikka tämä Alanya,

    • Valehtele vaan..

      Jos olisit oikeesti Alanyassa tietäisit,että siellä sataa parhaillaan vettä ja kovaa,
      joten kukaan ei todellakaan ole rannalla auringossa!!!!

    • Eurokin liikaa

      Pysykää pois turkista .
      Maailma on täynnä hyviä matkailumaita.
      Miksi ihmeessä Turkkiin?

      • kauheapaikka

        juu ei kannata tulla turkkiin itse olin 14 vuotiaana ja raiskattiin vaikka huusin kovaan ääneen että no ei ihmisiä edes kiinnostanut.


      • En tule
        kauheapaikka kirjoitti:

        juu ei kannata tulla turkkiin itse olin 14 vuotiaana ja raiskattiin vaikka huusin kovaan ääneen että no ei ihmisiä edes kiinnostanut.

        "Ei kannata tulla Turkkiin"
        Tuosta saa sen kuvan , että olet parhaillaan Turkissa.
        Tuollaisen kokemuksen jälkeen , ei kai?


      • Kiitos tiedoista
        En tule kirjoitti:

        "Ei kannata tulla Turkkiin"
        Tuosta saa sen kuvan , että olet parhaillaan Turkissa.
        Tuollaisen kokemuksen jälkeen , ei kai?

        Näiden lukemieni mielipidekirjoitusten perusteella jätän
        ensimmäisen Alanyan matkani ostamatta.


      • ---
        Kiitos tiedoista kirjoitti:

        Näiden lukemieni mielipidekirjoitusten perusteella jätän
        ensimmäisen Alanyan matkani ostamatta.

        Jos joutuu Suomessa raiskatuksi mennään ilmoittamaan poliisille ja vaaditaan
        rangaistusta , jopa kostoa .
        Turkissa samassa tilanteessa vain kärsitään hiljaa ja syytetään itseä , että
        miksi menin sinne?
        Yli nelikymppiset jopa hieman nauttivat.


      • Ei kaikki tykkää sii
        --- kirjoitti:

        Jos joutuu Suomessa raiskatuksi mennään ilmoittamaan poliisille ja vaaditaan
        rangaistusta , jopa kostoa .
        Turkissa samassa tilanteessa vain kärsitään hiljaa ja syytetään itseä , että
        miksi menin sinne?
        Yli nelikymppiset jopa hieman nauttivat.

        69
        Voi hyvä jumala!
        Siis jokaisen tulisi kokea nämä asiat itse???
        Siis jokaisen suomalaisnaisen pitäisi kokea
        raiskaus henkilökohtaisesti Turkissa.


      • mitäääää
        Kiitos tiedoista kirjoitti:

        Näiden lukemieni mielipidekirjoitusten perusteella jätän
        ensimmäisen Alanyan matkani ostamatta.

        nii täähän se oikeen totuudentorvien paikka on...sanoisin että ei näiden puheiden perusteella kannata peruuttaa matkaa..ihan sama minne sitä menee niin on mahdollisuus tapahtua ihan mitä tahansa.kannattaa muodostaa itse omat mielipiteensä eikä kuunnella muita..enemmänhän niitä huonoja asioita kuulee kun hyviä, mutta kokeile ihmeessä saatat tykätä paikasta


    • Sikidim

      Onneksi meillä täällä Suomessa ei tapahdu vastaavaa. Minäkin aina kävelen klo 03-05 aamulla itsekseni ihan missä vaan, myös vieraissa paikoissa. Eihä näitä tapahdu. Jos ihminen on niin tyhmä, että lähtee yksikseen kävelemään IHAN MISSÄ VAAN aamuyön tunteina, en kyllä kekesi muita seltyksiä, kuin että pitää olla joko a) hiemen yksinkertainen, b) alkoholisoitunut nuori, c) huumehörhö, d) tyhmä, e) rajojen kokeilija, jolle tuli äitiä ikävä.
      Mitään eroa ei ole maiden osalta, voit olla aivan yhtähyvin NYC'ssä, Guadaloupella, Kuubassa, Filippiineillä, Tukholmassa, Tuusulassa tai Alanyassa. Suorastaan syljeksittää tämä, että juuri Alanyassa joudut nyt sitten tällaiseen tilanteeseen - pitäis opetella naisen käyttäytymistavat ettei dokaa itseään tuollaiseen kuntoon ja jos kyse ei ole alkoholista, on kyse kyllä sitten ihan päästä, jota tulisi hoitaa että voisi käydä ulkomailla! Siihen saakka kannattaa pysyä mummilassa.

      • nautitaan kunnolla

        Mutta kyllä ne yli 40v legginssi lortsut saa gudaa
        kunnon raiskauksesta.


      • kyllästynyt
        nautitaan kunnolla kirjoitti:

        Mutta kyllä ne yli 40v legginssi lortsut saa gudaa
        kunnon raiskauksesta.

        Hei,

        Nyt tiedoksi, että olen ilmoittanut näistä viesteistä ylläpitoon.

        Ette voi jatkaa tällä linjalla että kohdistatte näin törkeää ja aliarvioivaa keskustelua raiskauksesta tai sen uhreista tiettyihin ihmisiin jatkuvasti.


      • Mustafara
        kyllästynyt kirjoitti:

        Hei,

        Nyt tiedoksi, että olen ilmoittanut näistä viesteistä ylläpitoon.

        Ette voi jatkaa tällä linjalla että kohdistatte näin törkeää ja aliarvioivaa keskustelua raiskauksesta tai sen uhreista tiettyihin ihmisiin jatkuvasti.

        Anteeksi , jos olemme loukanneet sinua ja sinun turkkilaista poikaystävääsi.


      • Kreikkaan
        Mustafara kirjoitti:

        Anteeksi , jos olemme loukanneet sinua ja sinun turkkilaista poikaystävääsi.

        Aloittajalle suuret kiitokset , että me muut osaamme
        kiertää koko paikan.
        Hyvä , että otit asian esille.


      • Oletko ilmoittanut
        kyllästynyt kirjoitti:

        Hei,

        Nyt tiedoksi, että olen ilmoittanut näistä viesteistä ylläpitoon.

        Ette voi jatkaa tällä linjalla että kohdistatte näin törkeää ja aliarvioivaa keskustelua raiskauksesta tai sen uhreista tiettyihin ihmisiin jatkuvasti.

        ylläpitoon HENKILÖKOHTAISESTI vai oletko lähettänyt "PALVELUSVÄEN" viemään ilmoitusta?


    • dfawga

      Joo, aloitus on 7 vuotta vanha, suomessahan ei ole tällä välillä raiskattu yhtään ihmistä?

      • tiesitkö

        Tiedätkö että tämä on Alanya palsta ?


      • Levisone

        Alanyassa muslimin raiskaamaksi tulleen olotilaa ei helpota yhtään se, että Suomessakin joku on joutunut muslimin (yksittäistapauksia, huom!) raiskaamaksi.


      • Odottelen
        Levisone kirjoitti:

        Alanyassa muslimin raiskaamaksi tulleen olotilaa ei helpota yhtään se, että Suomessakin joku on joutunut muslimin (yksittäistapauksia, huom!) raiskaamaksi.

        Jään odottamaan sitä Ylläpitoon lähetetyn viestin vaikutusta !


      • dfawga
        tiesitkö kirjoitti:

        Tiedätkö että tämä on Alanya palsta ?

        silti viesti on 7 vuotta vanha, miten se liittyy tähän päivään, aivan niin, ei mitenkään


    • levisone

      Alanya on turistikohteena sellaisen paskasakin valtaama paikka. Eivät ole alanyalaisia, vaan tulevat idästä myymään itseään ja hankkimaan lammaspaimenta parempaa elämää itselleen vilpillisin mielin. Aloittavat siivoamalla pöytiä ja keräilemällä astioita pöydistä. Samalla keräilevät suomalaisia vedätettäviä helppoja akkoja, joilla ei ole enää kotimaassaan monkäänlaista kompetenssia romantiikkamarkkinoilla. Oikeat alanyalaiset ovat suurimmalta osalta ok väkeä.

    • uutiskynnys

      Täytyy todeta, että rasikaukset ovat harvinaisia Turkissa, kun kolmen naisen ikävä kohtalo jaksaa edelleen kiinnostaa seitsemän vuoden päästä.

    • Eila Aho

      Karvaranne panee pyytämättäkin!

      • ...

        "Raiskaukset harvinaisia"
        Siinähän on kyse siitä onko annettu vaiko otettu.
        Murhia sen sijaan tuntuu vielä tapahtuvan.
        Ehkä legginssitytöt ovat havainneet , että Turkissa
        raiskauksen ilmoittaminen poliisille on turhaa.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe