Miten 30 v mies saan suhteen noin 50 v naiseen aikaiseksi eli saa naisen unohtamaan ajattelun "eihän meidän välillä nyt mitään sellaista voi olla, kun olet niin nuori"?
Miten 50 v nainen isketään?
12
2053
Vastaukset
- Nimetön
Tietenkin jos osoitat kypsyyttä ajattelun tasolla ja pystyt keskustelemaan henkeviä 50 vuotiaan elämän kokemuksen tasolla niin asia on ihan toinen. Meitä on niin moneksi, joten yrittänyttä ei laiteta, sananlaskun mukaan. Itse ensi vuonna 50 täyttävänä olen onnellinen, etten ole muiden vietävissä vaan voin valita seurani, jos niikseen tulee. Mutten nyt 30 v. sortuisi. Toisin on miehillä, mitä nuorempi, sitä innostavampi.
- 30 v
"Mutten nyt 30 v. sortuisi."
Siis vaikka 30 v mies olisi rauhallinen, älykäs ja kypsä, joka pystyisi henkevään keskusteluun, et "sortuisi". Miksi se olisi sinulle sortumista? Miksi iällä on noin paljon itseisarvoa, jos muuten synkkaa hyvin? - moneksi...
Olen muutaman vuoden päästä 50 ja en ainakaan itseäni pidä niin henkevänä keskustelijana ettenkö voisi ajatella seurustelevani 30-v. miehen kanssa. Sen ikäinen voi hyvinkin olla paljon fiksumpi ajattelumaailmaltaan kuin moni ikäiseni mies. Riippuu täysin ihmisestä, ei pitäisi aina tuijottaa vain numeroita! Tiedä sitten olenko niin "lapsellinen", mutta viihdyn yleensäkin enemmän ikäisiäni nuorempien seurassa, niin naisten kuin miesten, ovat vaan jotenkin välittömämpiä kuin kaavoihin kangistuneet keski-ikäiset 5-kymppiset.
- oman polkunsa kulkija
moneksi... kirjoitti:
Olen muutaman vuoden päästä 50 ja en ainakaan itseäni pidä niin henkevänä keskustelijana ettenkö voisi ajatella seurustelevani 30-v. miehen kanssa. Sen ikäinen voi hyvinkin olla paljon fiksumpi ajattelumaailmaltaan kuin moni ikäiseni mies. Riippuu täysin ihmisestä, ei pitäisi aina tuijottaa vain numeroita! Tiedä sitten olenko niin "lapsellinen", mutta viihdyn yleensäkin enemmän ikäisiäni nuorempien seurassa, niin naisten kuin miesten, ovat vaan jotenkin välittömämpiä kuin kaavoihin kangistuneet keski-ikäiset 5-kymppiset.
Minä olen jo vuosia seurustellut miehen kanssa, joka tänä vuonna täytti 30. Itse olen lähempänä 50 kuin 40. Ei kolmekymppinen ole mikään kakara, vaan aikuinen mies. Kaikki riippuu tietysti yksilöstä. Itse en taas ole mikään "normityyppi" miltään osin. Meillä matsaa musiikkimaku, elokuvat, elämäntyyli jne. Meistä ei kumpikaan välitä pätkän vertaa, mitä joku muu meistä ajattelee tai että jonkun muun pitäisi "hyväksyä" MEIDÄN suhteemme! Elämässä ei ole "play-backia", joten kannattaa elää "livenä". Itselleni ei tule mieleen koskaan, että rakastamani mies voisi olla poikani, sellainen ajattelu on mielestäni perverssiä.
- tuu juttelemaan
jos kerran olet fiksu mies.
- Elämä..
Ikä on vain numeroita, jos muuten synkkaa.
- 333
Jos olet paljon tekemisissä hänen kanssaan, ei siitä liene ongelmaa, näet sen sitten, kun olet tehnyt siirron. Täytyy vain olla samanlainen ajatusmaailma, jotta se kävisi suhteeseen. Olen itse samoissa lukemissa ja elämäni on ollut niin rankkaa, että olisin mieluummin äitihahmo, kuin ystävätär hänelle, lapseni alkavat olla samoissa ikäluokassa. Jatkuvasti miettisin, riittäisinkö hänelle, kun ei voi perustaa enää perhetttä ja josko hän haluisikin tyttären.
- älymystöä
Ole ikäs ilman kun et kerranm nuoremmilta saa!!
- Olemalla Ihminen
Ihan samalla lailla kuin nuorempikin nainen: iloisuudella, positiivisella otteella ja oikealla asenteella muoliman asioihin, suoruudella, rehellisyydellä, vilpittömyydellä, lämmöllä, tavalla käsitellä ja ajatella ihmisiä, elämää, maailmaa, välittämisellä, kohteliaisuudella, hyvillä tavoilla, siistillä ulkokuorella ja vähän ulkonäöllä.
- yksin vaan
Olen hiukan yli 50v mies. Hiljattain pitkäaikainen suhde päättyi. Nyt olen valmis katsomaan josko löytyis uusi suhde.
Asun Tampereella. Kysynkin että onko Tampereella sellaista sinkkubaaria jossa olisi samanikäisiä ja samanhenkisiä naisia.
Olisin tosi kiitollinen jos saisin vinkkejä tähän pulmaan. - Sara v.
En osaa auttaa, olen pääkaupunkiseudulla. :)
Kiva, kun joku etsii omanikäistäkin seuraa, eikä aina vaan nuorempia. Et tarvitse tyttösiä pönkittämään itsetuntoasi. Nostan hattua!!!- Täh ?
?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534791On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole152079Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä141823- 1081752
- 931638
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma401276- 641106
- 1101081
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271043- 74884