Kärsämäen teinipojat ja pissistytöt ryyppäävät ja sotkevat kirjastonpihan lähes joka viikonloppu. Mitenkähän noiden kalloon sais taottua että vois ainakin ne pullot jättää särkemättä ja roskat laittaa roskikseen. Nuoriso on aina juhlinut mutta ei noin sikamaista jälkeä ole ennen ollut. Viekö viina nykynuorisolta ne viimeisetkin järjen rippeet?
Kärsämäen teinit!!!
49
8266
Vastaukset
- asdfd
onpa kamalia :) hui kauhia..
- antaa
jokaiselle kunnon selkäsauna niin oppisivat... ehkä viideksi minuutiksi. Tyhymiä ne on.
- 70-luvulla hengailtiin
Oletko koskaan ollut teini?
- mutta....
silloin kun me hengailtiin niin ei sotkettu paikkoja ja yleensä myös siivottiin nekin vähäiset sotkut mitä jälkeemme jätettiin...ja tämä oli 80-luvulla.
- totta puhut
mutta.... kirjoitti:
silloin kun me hengailtiin niin ei sotkettu paikkoja ja yleensä myös siivottiin nekin vähäiset sotkut mitä jälkeemme jätettiin...ja tämä oli 80-luvulla.
Totta puhut, ei mekään silloin 70-luvulla roskia jätetty (mäyriksiä ei ollut) mutta paheksunta oli samaa. Nuoriso on aina kauheampaa kuin ennen!
- alaikäisille?
Pitäisi kai puuttua jo siihen että kuka niille teineille sitä kaljaa ja viinaa hommaa! Vastuuttomat vanhemmat kai?
- koskenkorva strong 60%
Piä kuule huoli omista asioista!!vittuako se sulle kuuluu et kuka ostaa juomat nuorille. on niitä muitakin keinoja saaha alkoholia ku ostattaa muilla!!!vitun pässi!!!väitättekö muka että ette ole nuorina ostattanu kelläkään kaljaa kaupasta jolla riittää ikää vai pitäskö mun uskoa se että ootta muka juonu kaljaa sillon vata kun täytittä 18???MITÄ VITUN JÄRKEÄ SIINÄKIN ON ETTÄ SELITÄTTE PASKAA TÄÄLLÄ FOORUMISSA...TE VITTU VOITTEKIN VAIKUTTAA JOSSAKI VITUN FOORUMISSA NUORTEN JUONTIIN JA OSTOON...onko se jo liian "out side" juttu selittää paskaa josaki kaupan käytävällä..SAATANAN TYHJÄN TOIMITTAJAT!!!!!!!!TE OOTTAKIN OLLU NIIN REIPPAITA NUORINA.EIKÄ OO KOSKAAN TULLU VIRHEITÄ JUODESSA!!!sen näköjään jo hoksasin ettei teistä kukaan taida olla kenenkään nuoren vanhempi. jos olisitta niin sanoisitta asiasta nuorelle ettekä tänne vitun foorumiin!!!!(eli ootta juuri niitä kylän juoru ämmiä jotka juoruaa asiasta ympäri kylää tietämättä totuutta!!!)ON SE VITTU TEILLÄKI HELPPOA NYT PUHUA ET KUKA KANTAA ALAIKÄISILLE KALJAA KU OOTTAKI JO JOTAKI 30-50.VUOTIAITA!!MIETTIKÄÄ VITTU OMAA NUORÚUTTA JA SANOKAA SITTEN!!eikö vittu riitä pokka tulla sanomaan nuorille päin naamaa ettei riko pulloja ja jättää juodut pullot johonkin paikkaan tai jos näkee että pullot särkeytyvät niin voi pyytää siivoamaan...NYT TIIÄN... OSA TEISTÄ ON VARMAAN USKOVAISIA PELLEJÄ JOTKA EIVÄT TIIÄ ESIM.MIKÄ ON ALKO!!!
[3 VAIHTO EHTOA KETÄ OLETTE:1)KYLÄN N.50 IKÄSIÄ JUORU ÄMMIÄ 2)USKOVAISIA PELLEJÄ 3)VITUN TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ JOTKA EIVÄT OLE TEHNEET MITÄÄN VÄÄRÄÄ NUORENA]==KAIKKI NÄMÄHÄN VIITTAA SIIHEN YHTEEN LUOKKAAN ((([TYHJÄN TOIMITTAJAT])))VITTU TEIJÄN KANS PALAA HERMOT!!!!!!!!!käyttäkää suutanne siihen valittamiseen älkääkä mitään vitun tietokonetta.tämähän puhuminen(juoruaminen ja valittaminen) teiltä on aina onnistunu paremmin!!!!!!!!!!!nyt kyllä täytyy hakea isin"yskänlääkettä"!!!!!!!!!!!!!!!!koskenkorva strong 60% kuittaa---> - ikä kaikki
koskenkorva strong 60% kirjoitti:
Piä kuule huoli omista asioista!!vittuako se sulle kuuluu et kuka ostaa juomat nuorille. on niitä muitakin keinoja saaha alkoholia ku ostattaa muilla!!!vitun pässi!!!väitättekö muka että ette ole nuorina ostattanu kelläkään kaljaa kaupasta jolla riittää ikää vai pitäskö mun uskoa se että ootta muka juonu kaljaa sillon vata kun täytittä 18???MITÄ VITUN JÄRKEÄ SIINÄKIN ON ETTÄ SELITÄTTE PASKAA TÄÄLLÄ FOORUMISSA...TE VITTU VOITTEKIN VAIKUTTAA JOSSAKI VITUN FOORUMISSA NUORTEN JUONTIIN JA OSTOON...onko se jo liian "out side" juttu selittää paskaa josaki kaupan käytävällä..SAATANAN TYHJÄN TOIMITTAJAT!!!!!!!!TE OOTTAKIN OLLU NIIN REIPPAITA NUORINA.EIKÄ OO KOSKAAN TULLU VIRHEITÄ JUODESSA!!!sen näköjään jo hoksasin ettei teistä kukaan taida olla kenenkään nuoren vanhempi. jos olisitta niin sanoisitta asiasta nuorelle ettekä tänne vitun foorumiin!!!!(eli ootta juuri niitä kylän juoru ämmiä jotka juoruaa asiasta ympäri kylää tietämättä totuutta!!!)ON SE VITTU TEILLÄKI HELPPOA NYT PUHUA ET KUKA KANTAA ALAIKÄISILLE KALJAA KU OOTTAKI JO JOTAKI 30-50.VUOTIAITA!!MIETTIKÄÄ VITTU OMAA NUORÚUTTA JA SANOKAA SITTEN!!eikö vittu riitä pokka tulla sanomaan nuorille päin naamaa ettei riko pulloja ja jättää juodut pullot johonkin paikkaan tai jos näkee että pullot särkeytyvät niin voi pyytää siivoamaan...NYT TIIÄN... OSA TEISTÄ ON VARMAAN USKOVAISIA PELLEJÄ JOTKA EIVÄT TIIÄ ESIM.MIKÄ ON ALKO!!!
[3 VAIHTO EHTOA KETÄ OLETTE:1)KYLÄN N.50 IKÄSIÄ JUORU ÄMMIÄ 2)USKOVAISIA PELLEJÄ 3)VITUN TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ JOTKA EIVÄT OLE TEHNEET MITÄÄN VÄÄRÄÄ NUORENA]==KAIKKI NÄMÄHÄN VIITTAA SIIHEN YHTEEN LUOKKAAN ((([TYHJÄN TOIMITTAJAT])))VITTU TEIJÄN KANS PALAA HERMOT!!!!!!!!!käyttäkää suutanne siihen valittamiseen älkääkä mitään vitun tietokonetta.tämähän puhuminen(juoruaminen ja valittaminen) teiltä on aina onnistunu paremmin!!!!!!!!!!!nyt kyllä täytyy hakea isin"yskänlääkettä"!!!!!!!!!!!!!!!!koskenkorva strong 60% kuittaa--->Niin joka paikassa on kaikenikäisiä ja kaikentapaisia, mutta taidatpa sinä olla ihmeellinen pakkaus tuon kielen opiskelusi kanssa.
- normijuoppo
koskenkorva strong 60% kirjoitti:
[3 VAIHTO EHTOA KETÄ OLETTE:1)KYLÄN N.50 IKÄSIÄ JUORU ÄMMIÄ 2)USKOVAISIA PELLEJÄ 3)VITUN TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ JOTKA EIVÄT OLE TEHNEET MITÄÄN VÄÄRÄÄ NUORENA]==KAIKKI NÄMÄHÄN VIITTAA SIIHEN YHTEEN LUOKKAAN ((([TYHJÄN TOIMITTAJAT])))VITTU TEIJÄN KANS PALAA HERMOT!!!!!!!!!käyttäkää suutanne siihen valittamiseen älkääkä mitään vitun tietokonetta.tämähän puhuminen(juoruaminen ja valittaminen) teiltä on aina onnistunu paremmin!!!!!!!!!!!nyt kyllä täytyy hakea isin"yskänlääkettä"!!!!!!!!!!!!!!!!koskenkorva strong 60% kuittaa--->ootko oikeesti noin tavi että et osaa ees kirjottaa? juoru______________ämmä
- Ei voi kun ihmetellä
Kuka asuu Kärsämäellä (-mäessä?)Siis miksi?
- kdsfoihsdf
On syntynyt täällä ja täällä on työpaikka, asunto ja kaikki ystävät yms... Ihmettelen muuten itsekkin että kuka voisi asua jossain kaupungissa? Sen verran ole isoissa kaupungeissakin ollut että en ikinä muuttaisi isoon kaupunkiin...
- voi pientä
kdsfoihsdf kirjoitti:
On syntynyt täällä ja täällä on työpaikka, asunto ja kaikki ystävät yms... Ihmettelen muuten itsekkin että kuka voisi asua jossain kaupungissa? Sen verran ole isoissa kaupungeissakin ollut että en ikinä muuttaisi isoon kaupunkiin...
Miksiköhän Kärsiksen väkiluku laskee? Miksi ne muuttaa pois?
- Hyv yötä
voi pientä kirjoitti:
Ei näy vastausta. Krooh!
- liian vaikee kysymys
Hyv yötä kirjoitti:
Ei näy vastausta. Krooh!
Villasukat jalkaan ja mamman viereen tutimaan.
Poissa paha maailma! - minä olen
voi pientä kirjoitti:
Kärsämäen väkiluku on noussut. Typerys!
- raivostunu
voi pientä kirjoitti:
raivostuttaa ku kaikki haukkuu toisten paikkakuntia!!!! ite oon syntyny ja eläny koko ikäni kärsiksellä, juu aion muutta pois, mutta tää on pieni ja rauhallinen paikka, eikä muilla oo siihen sanomista!! me saadaan olla pieni kunta, vai onko siinä joku ongelma ku kaikki paikkakunnat ei oo miljoonakaupunkeja!!!???
luulen et tääl nuoriso käyttäytyy no8in siksi koska kukaan aikunen ei ota nuorisoo vakavasti, meillei oo kunnon nuorisotaloo, eikä nuorille oo täällä muutenkaan mitään toimintaa, vaan vanhuksille ja lapsille jotain jukujukumaan retkiä..!!! - Eihä se mihinkää oo
voi pientä kirjoitti:
laskenu, kasvanu about 10:llä henkilöllä viime vuoteen verrattuna. Kehittyvä kunta nääs, nimestään huolimatta! ;D
- juuh jeah
en voi muuta sano ku et ei saatana:D
- afasdfsda
nyyh ;(
- voivittujenkevät
itku :(( mene siivoomaan sinne sitte saatana anna nuorison juhlia
- asdfghjklöäzxcvbnm
voi käydä niin että nuoriso itkee ja siivoaa itse. olen ihan samaa mieltä siitä että sikoja ne on ja huonosti kasvatettuja pikkupirulaisia. :)
- asdasfdadasdad
asdfghjklöäzxcvbnm kirjoitti:
voi käydä niin että nuoriso itkee ja siivoaa itse. olen ihan samaa mieltä siitä että sikoja ne on ja huonosti kasvatettuja pikkupirulaisia. :)
Nyky"aikuiset" ne vasta kypsää porukkaa onkin. Itkee täällä internetissä kun ei ole munaa puuttua asiaan. Hyvää esimerkkiä nuorille ;-)
- alskfdlaksjdlfkjsd
Eipä tästä kauaa ole kun me nuoriso siivottiin kirkkopolut ja museot pulloista ja korkeista ja muista roskista! Koulu pakottaa yläasteelaiset kerran keväässä siivoamaan perjantaiden jättämiä jälkiä.
Ja tuosta huonosti kasvatetusta voi olla montaa mieltä! Älkää nyt syyttäkö meidän vanhempia siitä mitä me ollaan! Eikä ees hävetä, muistelkaa tosissaan kun olitte itse nuoria. Ei se yhteiskunta tähän kuole jos me satutaan sotkemaan hieman. Ens keväänä taas yläasteelaiset siivoaa ;) - alfdsk
Eipä tästä kauaa ole kun kirkkopolkuja ja museota myöten me nuoret pulloja ja muita roskia noukimme ja siivosimme. Koulu pakottaa kerran keväässä yläasteelaiset siivoamaan merkit perjantaista. Eikä tuo ole tahtia haitannut ennenkään, ensi perjantaina uudestaan sotkemaan, siivotaan sitten porukalla ensi keväänä ;)
Ja vai että huonosti kasvatettuja! Älä tule syyttelemään meidän vanhempiamme meidän tekemisistä. Se ei omasta äidistä tai isästä tee huonoa jos lapsonen viettää perjantaita hyvässä seurassa! Muistelkaa todellakin itse tarkemmin kun olitte nuoria. Siinä tuskin oli sanavaltaa vanhemmilla. Ainoa eroavaisuus tässä on teidän lapsuusikäänne että silloin ei ollut nettiä eikä Suomi24 jonne teidän vanhempanne olisivat voineet käydä valittamassa!
- koskenkorva strong 60%
[3 VAIHTO EHTOA KETÄ OLETTE:1)KYLÄN N.50 IKÄSIÄ JUORU ÄMMIÄ 2)USKOVAISIA PELLEJÄ 3)VITUN TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ JOTKA EIVÄT OLE TEHNEET MITÄÄN VÄÄRÄÄ NUORENA]==KAIKKI NÄMÄHÄN VIITTAA SIIHEN YHTEEN LUOKKAAN ((([TYHJÄN TOIMITTAJAT])))VITTU TEIJÄN KANS PALAA HERMOT!!!!!!!!!käyttäkää suutanne siihen valittamiseen älkääkä mitään vitun tietokonetta.tämähän puhuminen(juoruaminen ja valittaminen) teiltä on aina onnistunu paremmin!!!!!!!!!!!nyt kyllä täytyy hakea isin"yskänlääkettä"!!!!!!!!!!!!!!!!koskenkorva strong 60% kuittaa--->- kirjaston
pihalla touhuajat kirjoituksen perusteella ne jotka on tarve vielä opiskella elämää,,
- hah
lol'd at this. Oikein asiallista ja verbaalista kielenkäyttöä o/
"on niitä muitakin keinoja saaha alkoholia ku ostattaa muilla?" :D nuoret alle 18-vuotiaat harvemmin saavat itse ostettua alkoholia. - Koskenkorva strong 60%
hah kirjoitti:
lol'd at this. Oikein asiallista ja verbaalista kielenkäyttöä o/
"on niitä muitakin keinoja saaha alkoholia ku ostattaa muilla?" :D nuoret alle 18-vuotiaat harvemmin saavat itse ostettua alkoholia.oletko sattumoisin kuullut kiljusta???tai vinkusta???sulla ei taija päässä oikeen naksahtaa...on niitä muitakin keinoja...
- jebu88
kirjaston kirjoitti:
pihalla touhuajat kirjoituksen perusteella ne jotka on tarve vielä opiskella elämää,,
et ole näköjään itsekkään opiskellut omaa elämää kovinpaljoa kun toisten elämä kiinnostaa enemmän kuin oma...taidat olla pöpi päästä... kirjotuksestas päätellen oot kytännyt näitä nuoria useammankin kerran aivan "kiimana"!!!Pervo!!!sulla on varmaan kiikarit aina valmiina ikkunalla jos vaikka sattuis et joku nuori tyttö tai poika sattuisi linsseihin!!
- Juulia
Hommaisitte ne prkleen roskikset ensin!!!!!!!!!!!!!!!
- jeah!
Ei ne roskikset ole ennenkään kauaa pysynyt ehjänä. Joittenkin nuorien pitää vähän purkaa paineita/(tunteita?) hakkamaalla roskikset palasiksi. (samallailla ne pullotkin)
- ukko79
jeah! kirjoitti:
Ei ne roskikset ole ennenkään kauaa pysynyt ehjänä. Joittenkin nuorien pitää vähän purkaa paineita/(tunteita?) hakkamaalla roskikset palasiksi. (samallailla ne pullotkin)
voihan niitä pulloja särkeä vaikka sun päähän!
- SMD Perkele!
Haistaha paska! Etteköhän tuota oo itekki ollu samanlaisia saatana!!!!!!!!!!!!! Ja sitä paitsi spurguthan ne pullot sieltä kerää... Onpahan niillekki hommia!!!!!!!!!!!
HAISTA VITTU - Elekkie ennää
Jopahan on kriittistä vuoropuhelua... Pitäiskö asiaa korjata esim. juuri tuolla mitä pissis Juulia kaipaili. Että niitä roskiksia oikeaan paikkaan.
Pullojen särkeminen sitte onki vähä vaikeampi homma. Jotku särki ennen muinoin niitä omaan päähänkin, niin jos se sitte vähenis kun aikansa niitä omaan päähän takois. Se tais olla vähän niinku kovan jätkän merkki kun pää kesti pullolla lyömisen... mutta se oli silloin ennen... - taitaa..
...kirjoittaja itse olla joku pikkutenu Kärsämäen kylänraitilta, jota ei ole otettu mukaan juhlintaan ja nyt sitten katkerana täällä itkee muille...
- Kyllästynyt.
Itse olin viettämässä iltaa kavereiden kanssa kyseisellä "kirjaston pihalla", ja kyllä se meidän porukka ainaki siivosi tyhjät pullot kassiin. Kyllähän tuo ärsyttää katsella, kun ne teinipennut sotkee ja rikkoo pulloja koska ovat niin "koviksia" Ha ha. Loppu illasta kyllästytti jo niin paljo että lähin baariin.
- pitkästä ilosta
Palstalla kirjoitetuista viesteistä päätelleen aivot ovat jo ruvenneet viinan käyttäjiltä lahoamaan. Sääli, kun jo noin nuorena alkaa dementoituminen.
- mäkeen kyllästynyt
Ompa melkosta settiä täällä. Ensinnäkin, täällä puolustelee omia kantojaan niin teinit kuin tämä vanhempi väki (olettaisin osan ainakin lestadiolaisiksi). Nuoriso vain menee holtittomaksi jos sille ei järjestetä valvottuja tapahtumia. Tuiskula on kuollut, discoja ei järkestetä katajalla. Mihin paikkaan nuorison sitten pitäisi mennä? Ennen oli katsomo urheilukentällä. Roskat oli "kätevä" nakata sinne alle, eihän ne sieltä mihinkään näy. Heitäppä yksi sixpack kirjaston nurmikolle niin hetihän sen sieltä huomaa. Sitten nämä nolla-discot. Eihän niissä käy kuin nuorimmat, koska vanhemmat haluavat jo sen verta rajojaan kokeilla ettei nollia pysty puhaltamaan.
Miksei nuorisoa pistetä itse siivoamaan jätöksiään? Haapajärven kaupunki maksaa lukiolaisten luokkaretkirahastoon siitä, että lukiolaiset käyvät siivoamassa Haapajärven kylää. Luulisi siitä vähintään oppivan mihin roskia kannattaa jättää. Pullojen särkeminen kyllä on aivan perseestä (nimimerkki yöllä renkaan vaihtanut pullon päältä ajettua ja kyllä vitutti), tiedoksi vain kaikille. Ehkä joku päivä ajat omalla autollasi jonku rikkoman pullon päältä ja joudut itse vaihtamaan renkaan autoosi, toivottavasti tällöin huomaat ettei niitä pulloja kannata särkeä mihin vain. Kaljat myyntiin pelkästään tölkkeihin kuten eräissä muissa maissa.
Eipä tämäkään asia etene yhtään mihinkään kun kunnan päättäjistä suurin osa on kiinnostunut leuhkimaan kuinka "hyvin" Kärsämäen kunnan taloustilanne on (lainarahoilla maksellaan laskuja, yeah right). Eikö kannattaisi etsiä syytä, eikä aina syyllisiä? Kyllästyttää tämä junttimainen touhu mitä täällä päin aina viljellään.- olin juomassa
Kiljua ja Haapavetisten pontikkaa silloin kultaisella 70 luvulla siellä urheilukentän katsomossa.
Eikös sitä rakennusta oo enää siellä kun pitää mennä kirjaston eteen juomaan?
Opit hankittiin silloin kovilla aineilla kun ei ollu saatavilla sixpäkkejä ja siidereitä.
Lasiroskaakaan ei syntynyt kun pullo palautettiin pontikankeittäjille kun uutta pulloo mentiin hakemaan.
Kerran sain vielä pimskaakin siellä kentän takaisessa metsikössä naapurin "maijalta", siitäkin on jäänyt vain hyviä muistoja, vaikka itikat söi perseen punaseks.
Kyllä nuorison pitää antaa elää ja hankkii oppinsa juomapuuhissa ettei sitten tartte opetella kun lähtee suureen maailmaan työn perässä.
Nimim. 27 vuotta sitten Kärsämäeltä muuttanut. - eskopoju
olin juomassa kirjoitti:
Kiljua ja Haapavetisten pontikkaa silloin kultaisella 70 luvulla siellä urheilukentän katsomossa.
Eikös sitä rakennusta oo enää siellä kun pitää mennä kirjaston eteen juomaan?
Opit hankittiin silloin kovilla aineilla kun ei ollu saatavilla sixpäkkejä ja siidereitä.
Lasiroskaakaan ei syntynyt kun pullo palautettiin pontikankeittäjille kun uutta pulloo mentiin hakemaan.
Kerran sain vielä pimskaakin siellä kentän takaisessa metsikössä naapurin "maijalta", siitäkin on jäänyt vain hyviä muistoja, vaikka itikat söi perseen punaseks.
Kyllä nuorison pitää antaa elää ja hankkii oppinsa juomapuuhissa ettei sitten tartte opetella kun lähtee suureen maailmaan työn perässä.
Nimim. 27 vuotta sitten Kärsämäeltä muuttanut.Viekää vaikka roskat siihen konttilan pikkupönttöön :D mummut tykkäis :D
- toinen tuo
eskopoju kirjoitti:
Viekää vaikka roskat siihen konttilan pikkupönttöön :D mummut tykkäis :D
Samalla voi viedä teinien huonon kielenkäytön ja sivistymättömyyden.
- Röhmäen teinit
muuta kuin sikoja!
- YYHYYYYYY
ITKETTIKÖ VITTU VIIME PERJANTAINA KU OLI TAAAAAS SOTKENU NE PIKKUPISSIKSET JA AMISPOJAT TORINRANNAN JA ÄRRÄN!!!!!!!! HÄH!!!!!!!! JA TÄNÄ PERJANTAINA KAHTA KAUHEEMMIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SAATANA OLUTTA LÖYTYYYYYYYYYY
- lukio-opiskelija
Nyt sentään se poliisiauto on kierrellyt ympäri kylää monena iltana, mutta eihän se nyt sitä ryyppäämistä estä.
Joka kymmenes nuori on vailla työ- tai opiskelupaikkaa, näki sen jo peruskoulussa että jotkut eivät ole kiinnostuneita koulunkäynnistä.
En tarkoita sitä että halveksuisin niitä jotka eivät esimerkiksi ole hyviä lukuainessa, vaan sitä että häriköidään eikä osallistuta millään tavalla työskentelyyn koulussa.
Hienoa, että täällä sentään järjestetään jotakin toimintaa nuorille, esimerkiksi 4H:n toimesta.- ldskökaäadf
Kyllä taas huomaa että on ollu kärsämäen teput, tai yleensäkin kärsämäkiset kirjottelemassa. Aikuistukaa, ei voi olla teillekään niin haastavaa keskustella rakentavasti.
- ALAIKÄINEN
Lähtis ryyppää!
- turpakukkula
Eiks sioilla kuulukin olla kärsä???
- kultuurin kuva...
Sotkeminen on osa kultuuria, siis kirjaston piha sotketaan. Samoin on Hesassa taiteiden yön jälkeen satoja kuormia oksennusta ja kortsuja. Kultuuri pitäjä Kärsämäki tulee mukana.
- teejiihoo62
Kirosanat ja kymmenet kirosanat sen osoittavat että kalikka kalahti ja kovaa. Eikä sitä CAPS-lockia tarvitse raiskata. Ja muille, jotka voivat päättää asioista, hankkikaa niitä roskiksia. Jos sikailu jatkuu senkin jälkeen, voidaan vetää johtopäätös siitä, onko teineillä tapoja vai ei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591