webbinen.net

surkea

Tiedoksi kaikille nettisivua harkitseville. Webbinen.net tarjoaa nettisivujen teko palvelua, mutta ainakin minun tapauksessani asiakaspalvelu oli harvinaisen törkeää ja ammattitaito hakusessa. Valitkaa joku muu mielummin tai kokeilkaa onneanne.

5

1679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • örk

Mulla on ainakin noista domain-jutuista vaan positiivisia kokemuksia, on kolmet sivustot webbisellä ja homma on toiminut kaikin puolin loistavasti.

• P-V

Webbinen teki tutulleni sivut aiemmin tänä vuonna joten tilasin sivuston myös omalle yritykselleni. Ainakin minun tapauksessani kaikki pelasi hyvin ja olin sivustoon enemmän kuin tyytyväinen, varsinkin kun pulitin siitä 70 % vähemmän kuin kilpailevat tarjoukset.

• jONE.

palvelu pelasi sunnuntainakin ja kytkivät tilaamani domainin toimintaan AAA

• Naputtaja

Ihmetyttää sinun viestisi epäpätevästä palvelusta webbiseltä. Olen ollut heidän asiakkaansa alkuajoista asti ja kun olen hakannut näitä näppäimiä jo liki 30vuotta itsekin ja kaikenlaisia palveluita tarvinneena myös kaikenlaisiin tarjoajiin törmännyt. Homma on heidän osaltaan toiminut aina vähintään hyvin -yleensä käsittämättömän loistavasti. Otetaan vaikka vertailuun isot palveluntarjoajat, yhteyden otto kestää surkeimmillaan 1-2vrk tai vastausta ei tule koskaan. Webbiseltä sen saa kiireessä puhelinsoitolla miltei mihin aikaan vaan vuorokaudessa. Verkkosivujen tekemisen osalta en ole heidän palvelujaan koskaan käyttänyt joten en siihen sano jäävinä mitään, mutta kun koko muu osaalue toimiii loistavasti niin olen ihmeissäni sinun ongelmista. Omakohtaisesti olen joskus törmännyt sihen etteivät asiakkaani aina tiedä mitä he sivuiltaan haluavat ja siitä saattaa syntyä joskus väärinkäsityksiä, kun hinta ja toiminnot halutaan pitää pienenä, mutta sitten halutaankin lisää ja lisää, joka saattaa muuttaa koko konseptia ja sen muotoilua täysin toisen kaltaiseksi mistä aluksi ollaan sovittu, mutta eivät ne ole koskaan ollut ylitsepääsemättömiä asioita.

• Jouko R.

Itselläni toiminut ihan ok. Löysin muistaakseni http://www.webhotellivertailu2.fi tai jostain muusta vertailusta, ei voi muistaa. Mutta kuitenkin hyvä asiakaspalvelu, uptime ollut ok, ei sen kummempia ongelmia. Voin suositella :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe