Onko normaalia jos mies tykkää haistella myös naisen peppureikää??
kokemuksia ja kommentteja kiitos.
Naisen pepun
6
1536
Vastaukset
- topias10
Nuolen aina mun muijan peppureikää takaapäin.
Ennenkuin työnnyn sisään.
Joskus sille tulee orkut jo pelkästä nuolemisesta. - normaalia
ole? Ja vaikka ei oliskaan, niin välikö sillä, jos molemmat tykkää. Minä teen sitä paljon, ja naistani kiihottaa ajatus siitä, että hänen tuoksunsa kiihottavat minua. Mutta meidän seksielämä onkin onnellista ja viatonta: syyllisyyden tunteista täysin vapaata :-)
- No ei oo!!!
Ei voi kuin ihmetellä että mietittekö te perseenhaistelijat koskaan, että PASKA tulee siitä samasta reiästä????
- mutta,,,
me ei anneta tuollaisten mitättömien detaljien häiritä meidän himokasta seksielämää... me haistellaan ja nuollaan ihan silmittöminä meidän partnereita, jotka vikisevät ja kiemurtelevat kiihkoissaan ja pyytävät orgasmin kourissa lisää....
- keijofisu
nam nam
- Tuoksuttelija
Seksuaalisuus on vapautunut viime vuosikymmeninä ja pepun haistelua on luonnolllista ja yleistä! Siinä ei ole mitään outoa, jos mies tykkää naisen tuoksuista.
Suht puhdas pylly ei pahemmin pas**lle haise!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790