Mielestäni paras numeropalvelu on ehdottomasti 020202.fi. Kun sinne rekisteröityy, hakeminen on ilmaista. Mutta mikä parasta, omiin numerotietoihinsa voi lisätä sähköpostiosoitteen, msn-messenger-osoitteen yms. sekä oman valokuvan! Mä laitoin heti oman kuvan! :D
http://www.020202.fi
020202.fi - Paras numeropalvelu!
15
50787
Vastaukset
- Ei ymmärrä
Onko tosiaan niin, että yksityishenkilöiden numeroita voi hakea 020202.fi palvelusta ilmaiseksi? En löytänyt tuollaisesta mitään mainintaan tuolta nettisivulta. Eniron hakua olen käyttänyt tähän saakka ja siihen olen ollut tyytyväinen. Mutta voishan tuota toistakin kokeilla....
- 020202 -fani
Ilmaista se on, pitää vain kerran lähettää tekstiviesti henkilöhaun aktivoimiseksi, se taisi maksaa 25 senttiä.
Mielestäni 020202:n sivut ovat paljon selkeämmät kuin Eniron! - Nobody
020202 -fani kirjoitti:
Ilmaista se on, pitää vain kerran lähettää tekstiviesti henkilöhaun aktivoimiseksi, se taisi maksaa 25 senttiä.
Mielestäni 020202:n sivut ovat paljon selkeämmät kuin Eniron!Paljonko sulle maksettiin tuosta mainoksesta?
- mai-tai
Minä olen vuosia käyttänyt Eniron palvelua ja olen siihen ollut tosi tyytyväinen,
karttapalvelut ovat tosi kätevät reissun päällä. - Orsonm
Tämä 020202 on ihan sairaan kallis. Hinta ilmoitetaan 10 sekunnin eikä minuutin hintana. Minuutt fonectaan maksaa ainakin 4 euroa, kun saa numeron tekstarina tai yhdistetään..
Jos haluat muutamasta soitostasi pulittaa muutaman kympin, niin siinähän vaan soittelet nollakakkoseen!- tietävä.
yhdistäminen ja viesti maksaa 50 senttiä!!!!!! tiedän koska olen ollut töissä siellä. idiootti!!
- Linsi
Numeropalvelupuhelu
11.09.2011 02:49:48 020202 00:00:46 0 3.205 Eur 3.942 Eur
Yhdyn Orsonm:n mielipiteeeeeseen..- hgdthjd
yht 22.52 min 020202:seen 66,06eur
Soitin sinne ja kerroin että olivat lähettäneet numeron tekstiviestillä, mutta ei nimeä. Meni palaute puhelusta n.5min myös maksua, eikä pystyneet siihen vaikuttaan!
ottivat palaute puhelussa samalla puhelin numeroni puhelimessa tavailemalla, joten aikaani meni siihen turhaakin!
ei enää koskaan 020202:seen
- Fiksuin täällä
020202 = Fonecta
eniro.fi= Fonecta Ihan samaa mestaa ovat.
Yhdistäminen kuuluu palvelun hintaan, eli ei maksa sulle mitään ylimäärästä. Ihan sama soitatko ite vaiko et.
Eikös oo parempi, että palvelun hinta on kymmenen sekunnin välein, koska jos soitat 1 min 8 sek pitkän puhelin sinulle tulee lasku 1 min 10sek. Minuuttitaksanen hinnoittelu veloittaisi sinulta sen 2 min hinnan. Urpot.
Itepähä soittelette sinne, kukaan teitä ei oo pakottanut, tästä lähin voitte hakea itse omat tietonne jos niikseen tulee. Ei kai se turhaan oo 3 vuotta peräkkäin Suomen Paras puhelinpalvelu.
Lakatkaa nillittämästä isot ihmiset. - -anonymous-
Firman omat poijaat taas kirjoittelee kilpaa
- derp
siltä vaikuttaisi
- ravenis1
Minut yhdistettiin takaisin fonectaan kun numeroon ei vastattu johon pyysin yhdistämään ja ottivat siitä samantien tuon 4 euroa. Eli parin sekunnin puhelusta tuli n.8 euroa laskua! Käsittämättömän kallis. Älkää soittako sinne ellette halua maksaa maltaita.
- B holm
yksi viesti 020202 . sain vastauksen vies tinä se maksoi € 20,37 . kesti 10 sekuntia. laskun mukaan. ettäsillä tavalla.
- Pentti johannes
Morjens sano komiat toisilleen
- irina
358861567607
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602