Tenityttären karvattomuus

huolenaiheko?

Näistä asioista ei puhuta muiden äitien kanssa jotenka käännyn teidän muiden puoleen näin tämän foorumin kautta.

Ensin hieman taustaa. Itse ajelin itseni paljaaksi kesällä miesystäväni toivomuksesta puoliksi ja puoliksi myös hygienia syistä.

Nyt myös 15-vuotias tyttäreni on ajellut itsensä paljaaksi. Emme ole puhuneet asiasta lainkaan ja asia selvisi minulle vasta viime viikonloppuna saunassa käydessäni hakemassa hiushoito pulloni.

Nyt olen miettinyt että onko se yleistä näin nuorten tyttöjen tai naisalkujen karvojen ajelu. Miten teidän muiden tyttärien suhteen. Ajelevatko ja jos niin minkä ikäisinä aloittaneet. Ajeletteko itse myös ehkä?

Toisaalta ajattelin että ehkä ottanut mallia minusta mutta silti epäilen myös hänen poikaystäväänsä. Poikaystävä on 17-vuotias mutta tiedän että seksiä ainakaan he eivät ole harrastaneet, uskoisin ainakin niin.

Asiallisia vastauksia toivon saavani.

44

48824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei vaarallista

      Eihän tuo posliiniksi ajelu teinitytöllä vaarallista ole kirjoittaahan osa tytöistä ajelleensa karvansa heti kun niitä on alkanut pimpsaan kasvaa.Tuskin asialla on tyttärelläsi mitään tekemistä seksin kanssa ehkäpä vaan ottanut äidistä mallia tai vaan pitää itse posliinipimpistä,eihän noista likimainkaan kaikkia tiedä kuinka paljon teinit ajelevat posliiniksi koska siitä on mahdoton tehdä kattavaa tutkimusta.Eipähän siinä mitään vahinkoa tapahdu kyllä ne karvat sinne kasvaa tyttärelle takaisin aika nopeasti jos tyttö ei halua jatkaa posliinipimppisenä.

      • Luokan tytöt

        Huomasin tyttäreni ajelleen pimppinsä karvattomaksi, kun hän meni suihkusta omaan huoneeseensa. Koska olen vuosikausia pitänyt itseni posliinina, kysäisin ohimennen, että oletko ottanut mallia äidistäsi. Eipä ollut. Luokka oli viikolla käynyt uimahallissa, ja tytöt olivat yhdessä pohtineet ennen käyntiä asiaa. Suuri osa oli ajellut pimppinsä paljaaksi, ja hauskaa oli. Peseminen on kuulema nyt mukavampaa. Niinhän sinäkin asiaa perustelit. Posliinipimppi taitaa olla nuorten keskuudessa ja vähän vanhemmillakin muotia. Tarvittaessa karvat kasvavat takaisin kuukaudessa.


      • 43v +14v lauteilla
        Luokan tytöt kirjoitti:

        Huomasin tyttäreni ajelleen pimppinsä karvattomaksi, kun hän meni suihkusta omaan huoneeseensa. Koska olen vuosikausia pitänyt itseni posliinina, kysäisin ohimennen, että oletko ottanut mallia äidistäsi. Eipä ollut. Luokka oli viikolla käynyt uimahallissa, ja tytöt olivat yhdessä pohtineet ennen käyntiä asiaa. Suuri osa oli ajellut pimppinsä paljaaksi, ja hauskaa oli. Peseminen on kuulema nyt mukavampaa. Niinhän sinäkin asiaa perustelit. Posliinipimppi taitaa olla nuorten keskuudessa ja vähän vanhemmillakin muotia. Tarvittaessa karvat kasvavat takaisin kuukaudessa.

        Oltiin vappuna ekan kerran mökillä ja saunoin 14-vuotiaan miniäkokelaan kanssa kahden ja huomasin hänen posliinin alapäänsä. Koska itsellänikin on melkein paljas, rohkenin kysyä onko ajaminen yleistäkin nuorilla. Vastaus oli varsin suora ja mielestäni perusteltu: Lähes kaikki jotka seurustelevat, ajavat paljaaksi, koska pojat haluavat ainakin suuseksiä vaikkeivat vielä muuta saisikaan. Jotta ei olisi vain antavana osapuolena, on oltava posliini jotta saa vastapalveluksen!


    • mihuli

      tuohon seksiosioon, itse aloitin poikaystävän kanssa seksin 14 vuotiaana ja todellakaan kummankaan osapuolen vanhemmat eivät asiaa tienneet.... En halua huolestuttaa mutta pojan ollessa 17 vee. Oma poikaystävä oli tuolloin 15 ja vuoden me seurustelimme ja seksiä harrastettiin aina kun mahdollisuus (yökyläilyjä vanhemmat eivät sallineen)

      • japetus4

        Siis mitä ihmeellistä on jos 15-vuotias tyttö rakastelee 17-vuotiaan pojan kanssa?? Ihan normaali ikäerohan tuo on. En jaksa ymmärtää näitä ikärajojen vatvomista. Vähän aikaistahan tuon ikäisenä seksin aloitus on mutta ei sitä suoralta kädeltä voi tuomita, riippuu yksilöistä ja kypsyydestä. Itekin olin parikymppisenä 14-16 v. tyttöjen kanssa eikä niissä suhteissa kukaan kärsinyt eikä kukaan tuntenut että olisi tullut hyväksi käytetyksi. Osa on edelleen tuttuja eikä ole mitään kaunoja noilta ajoilta.


      • hapetus
        japetus4 kirjoitti:

        Siis mitä ihmeellistä on jos 15-vuotias tyttö rakastelee 17-vuotiaan pojan kanssa?? Ihan normaali ikäerohan tuo on. En jaksa ymmärtää näitä ikärajojen vatvomista. Vähän aikaistahan tuon ikäisenä seksin aloitus on mutta ei sitä suoralta kädeltä voi tuomita, riippuu yksilöistä ja kypsyydestä. Itekin olin parikymppisenä 14-16 v. tyttöjen kanssa eikä niissä suhteissa kukaan kärsinyt eikä kukaan tuntenut että olisi tullut hyväksi käytetyksi. Osa on edelleen tuttuja eikä ole mitään kaunoja noilta ajoilta.

        etkös tiedä että alle 16-vuotias on sakkolihaa! Ettäs näin.Poikaystävä voi saada sakot moisesta toiminnasta vaikka olisi yhteisymmärryksessä toimittukin


      • japetus4
        hapetus kirjoitti:

        etkös tiedä että alle 16-vuotias on sakkolihaa! Ettäs näin.Poikaystävä voi saada sakot moisesta toiminnasta vaikka olisi yhteisymmärryksessä toimittukin

        Totta puhut, onhan tuo laitonta jos tarkkoja ollaan. Mutta, kuinka moni meistä elämänsä viettää täysin lakien ja asetusten mukaan? Taitaisi aika tylsää olla jos joka asiassa miettii onko tämä ihan oikein. Itse en ole edes koskaan yrittänyt, minusta elämä on liian lyhyt niuhottamiseen. Ja pahe ei ole edes pahe jos se ei ole vähän laitonta tai edes moraalisesti arvelluttavaa! Enkä puhu tässä vain seksistä vaan muistakin asioista jotka voi tehdä joko laillisesti tai rimoja hipoen. Ja kumpi on hauskempaa?


      • Juulia
        japetus4 kirjoitti:

        Totta puhut, onhan tuo laitonta jos tarkkoja ollaan. Mutta, kuinka moni meistä elämänsä viettää täysin lakien ja asetusten mukaan? Taitaisi aika tylsää olla jos joka asiassa miettii onko tämä ihan oikein. Itse en ole edes koskaan yrittänyt, minusta elämä on liian lyhyt niuhottamiseen. Ja pahe ei ole edes pahe jos se ei ole vähän laitonta tai edes moraalisesti arvelluttavaa! Enkä puhu tässä vain seksistä vaan muistakin asioista jotka voi tehdä joko laillisesti tai rimoja hipoen. Ja kumpi on hauskempaa?

        Kuules Japetus,jos olet parikymppisenä ollut 14-16v tyttöjen kanssa sängyssä niin olet tosiaankin pedofiili.
        Etkö vieläkään tajua että 14 vuotias ainakin on täysin lapsi,fyysisesti ja ainakin henkisesti!
        On edesvastuutonta että menit tekemään tuollaista,sinä et kuule oikeasti voi tietää sitä mitä traumoja olet aiheuttanut näille tytöille,etsit tietysti helppoa seksiä kun omanikäiset tytöt ei antaneet.
        Voi että suututtaa tollainen raukkamaisuus ja hyväksikäyttö.


      • lopetus666
        Juulia kirjoitti:

        Kuules Japetus,jos olet parikymppisenä ollut 14-16v tyttöjen kanssa sängyssä niin olet tosiaankin pedofiili.
        Etkö vieläkään tajua että 14 vuotias ainakin on täysin lapsi,fyysisesti ja ainakin henkisesti!
        On edesvastuutonta että menit tekemään tuollaista,sinä et kuule oikeasti voi tietää sitä mitä traumoja olet aiheuttanut näille tytöille,etsit tietysti helppoa seksiä kun omanikäiset tytöt ei antaneet.
        Voi että suututtaa tollainen raukkamaisuus ja hyväksikäyttö.

        "Kuules Japetus,jos olet parikymppisenä ollut 14-16v tyttöjen kanssa sängyssä niin olet tosiaankin pedofiili."

        Höpön löpön. Teinityttöjen paneskelu ei tee kenestäkään pedofiilia, koska pedofilia tarkoittaa seksuaalisuuden häiriötä, jossa seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu (fyysisesti) alle murrosikäisiin lapsiin, eli ei siis enää 14-vuotiaisiin teinityttöihin.

        Japetuksen tapauksessa on kyse ihan muusta, juridisesti kyseessä saattaa olla lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, mutta sekään ei pienehkön ikäeron takia em. kaltaisissa tapauksissa useinkaan ole rangaistavaa, lääketieteellisesti taas puhutaan hebefiliasta (jos siis kiinnostus kohdistuu vain ja ainoastaan teinityttöihin, kuten pedofiileilla vain ja ainoastaan lapsiin), joka ei kumminkaan ole sairaus.


      • ddfhgd
        lopetus666 kirjoitti:

        "Kuules Japetus,jos olet parikymppisenä ollut 14-16v tyttöjen kanssa sängyssä niin olet tosiaankin pedofiili."

        Höpön löpön. Teinityttöjen paneskelu ei tee kenestäkään pedofiilia, koska pedofilia tarkoittaa seksuaalisuuden häiriötä, jossa seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu (fyysisesti) alle murrosikäisiin lapsiin, eli ei siis enää 14-vuotiaisiin teinityttöihin.

        Japetuksen tapauksessa on kyse ihan muusta, juridisesti kyseessä saattaa olla lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, mutta sekään ei pienehkön ikäeron takia em. kaltaisissa tapauksissa useinkaan ole rangaistavaa, lääketieteellisesti taas puhutaan hebefiliasta (jos siis kiinnostus kohdistuu vain ja ainoastaan teinityttöihin, kuten pedofiileilla vain ja ainoastaan lapsiin), joka ei kumminkaan ole sairaus.

        mun avokki kertoi harrastaneensa seksiä 14-vuotiaan kanssa ollessaan itse 26 ja toisen kerran 24? Olin raskaana hänelle kun kertoi tuon. Otan asian aina esille toivoen että tuntisi edes jonkinlaista katumusta. mutta ei kova kun kivi. ja väittää vielä olevansa uskossa. muutenkaan ei kadu mitään mitä on törttöillyt.
        Itse en hyväksy millään tavalla tuommoista meillä oli yläasteella vielä salakirjoitusta ja vihkot. käytiin välkkärillä hakees karkkia ja salaa kotona leikittiin nukeilla tai toinen kaveri leikki 7-vuotiaiden serkkujen kanssa ja toinen kaveri itki meille kun joku jolla oli kortti jätti sen heti kun oli saanut seksiä.
        Yhdessä asiassa olen avokistani ylpeä. hän sanoi että oli vakavasti niiden parin 14v. tytön kanssa. Kovin moni mies ei olis ottanut murrosikästä tytön alkua huollettavakseen. sanoi että olis muuttanut yhteen. Tytöt jätti avokkini koska halusivat vielä käyttää itseään. Mies jatkoi elämää ja pisti 17-kesäsen tyttösen raskaaksi.


      • Villetin1111
        japetus4 kirjoitti:

        Siis mitä ihmeellistä on jos 15-vuotias tyttö rakastelee 17-vuotiaan pojan kanssa?? Ihan normaali ikäerohan tuo on. En jaksa ymmärtää näitä ikärajojen vatvomista. Vähän aikaistahan tuon ikäisenä seksin aloitus on mutta ei sitä suoralta kädeltä voi tuomita, riippuu yksilöistä ja kypsyydestä. Itekin olin parikymppisenä 14-16 v. tyttöjen kanssa eikä niissä suhteissa kukaan kärsinyt eikä kukaan tuntenut että olisi tullut hyväksi käytetyksi. Osa on edelleen tuttuja eikä ole mitään kaunoja noilta ajoilta.

        Jep. itse olin juusri täyttämässä 18 kun tyttöystäväni oli vasta 15... Nykyisin olen 21 ja tyttöystävä 18 :) ja hyvin pyyhkii


      • niin....
        hapetus kirjoitti:

        etkös tiedä että alle 16-vuotias on sakkolihaa! Ettäs näin.Poikaystävä voi saada sakot moisesta toiminnasta vaikka olisi yhteisymmärryksessä toimittukin

        Kun itse olin 15, äitini sanoi ihan samaa että tuohan on pedofiliaa kun jätkäkaveri oli 16 jnejne.. mutta ettekö te aikuiset ihmiset ymmärrä että nuoretkin voivat tuntea oikeita tunteita! ja muistan hyvin sen tunteen kun toista rakasti (ja rakastaa edelleen) niin paljon että oli pakko päästä pintaa syvemmälle kun tiesi vielä että toinen nauttii siitä. Ei kaikilla nuorilla ole sitä pakko päästä neitsyydestä -syndroomaa vaikka te 40v äidit niin luulettekin. Nuoretkin voivat harrastaa rakkausseksiä siinä missä 20 vuotta naimisissa olleet. Nyt ollaan oltu kyseisen jätkän kanssa 9 vuotta yhdessä ja kyllä on äidillä ääni muuttunut kellossa.. tosin edelleenkin olen loukkaantunut hieman siitä että äitini alkuaikoina väitti että meillä menee poikki ja etten tiedä mitä oikea rakkaus on ja oli muutenkin hanakasti puuttumassa seksuaalisuuteeni. Tässä asiassa olen täysin nuorten puolella ei 1-3 vuotta ikäeroa merkitse mitään! Ja äidit, jättäkää lapsenne ja hänen seurustelukumppanínsa seksielämä rauhaan, mikään ei voi olla niin loukkaavaa kuin kysellä siitä. Kyllä nuoresta huomaa jos on todellisia ongelmia, sitten vasta puututaan.


      • jarkko79
        japetus4 kirjoitti:

        Siis mitä ihmeellistä on jos 15-vuotias tyttö rakastelee 17-vuotiaan pojan kanssa?? Ihan normaali ikäerohan tuo on. En jaksa ymmärtää näitä ikärajojen vatvomista. Vähän aikaistahan tuon ikäisenä seksin aloitus on mutta ei sitä suoralta kädeltä voi tuomita, riippuu yksilöistä ja kypsyydestä. Itekin olin parikymppisenä 14-16 v. tyttöjen kanssa eikä niissä suhteissa kukaan kärsinyt eikä kukaan tuntenut että olisi tullut hyväksi käytetyksi. Osa on edelleen tuttuja eikä ole mitään kaunoja noilta ajoilta.

        jos haluu pallon jalkaan


    • kimi138

      ihan niinkun kahden tyttären isänä ihmettelen että miten tuo on kenenkään mielestä huolen aihe

      • Mies31veee

        ihmettelen minäkin.. Itsellän ei ole lapsia, mutta kyllä minä ainakin huolestuisin jos ALAIKÄINEN lapseni alkaisi jo tuossa iässä matkimaan pornofilmien naismallia. Karvat kunniaan sanon minä, niin nuorilla kuin aikuisillakin!


    • seurannut

      yhtään naisista esitettyjä alastonkuvia eiköhän ne viimeset karvalliset kuvat olleet joskus 70-luvulla
      ja onhan hygienian hoitokin paljon helpompaa.ja kieltämättä suu seksikin kun ei ole suu jatkuvasti karvoja täynnä.

      • ni,et sillee

        miten voitte olla noin sairaita? eiköhän alapääkarvat ole jokaisen oma asia oli sitten 12 tai 52! Epäilen,että keskustelun aloittaja ei ole kenenkään äiti vaan joku hikinen pervo.


      • et sillleeeee
        ni,et sillee kirjoitti:

        miten voitte olla noin sairaita? eiköhän alapääkarvat ole jokaisen oma asia oli sitten 12 tai 52! Epäilen,että keskustelun aloittaja ei ole kenenkään äiti vaan joku hikinen pervo.

        et sillleeeeeeeeeee.... käytä suomenkieltä....pervo.


    • nuori16v

      Itse olen ajellut posliiniksi jo 13vuotiaasta lähtien, vaikka äiti aina painottanut ettei saa ajella. Mutta mitä sitten? 15-vuotiaat tietävät paljon, paljon enemmän mitä uskoisitkaan heidän tietävän asioista.

      • muualle leikkimään

        öö... jos et oo huomannu, ni tänne on 18 vuoden ikäraja...


      • ryökäle-71

        "15-vuotiaat tietävät paljon, paljon enemmän mitä uskoisitkaan heidän tietävän asioista."

        Heheh... yleisesti ottaen se menee kyllä niin, että 15-vuotiaat tietävät paljon, paljon vähemmän kuin itse luulevat tietävänsä asioista...

        Äiti kyllä tietää nämä asiat pikkuisen paremmin... kokemusta kun yleensä on "pikkuisen" enemmän ihan samoista asioista, kuin teillä lapsosilla.


      • el___mando
        ryökäle-71 kirjoitti:

        "15-vuotiaat tietävät paljon, paljon enemmän mitä uskoisitkaan heidän tietävän asioista."

        Heheh... yleisesti ottaen se menee kyllä niin, että 15-vuotiaat tietävät paljon, paljon vähemmän kuin itse luulevat tietävänsä asioista...

        Äiti kyllä tietää nämä asiat pikkuisen paremmin... kokemusta kun yleensä on "pikkuisen" enemmän ihan samoista asioista, kuin teillä lapsosilla.

        Kyllä 15 vuotias tietää jo ihan tarpeeksi,
        ite oon 16 ja osaan jo ihan yhtä hyvin asiat kuin kuka tahansa aikuinen.Olen hakenut töitä ja käyn paljon töissä ja tiedän paljon seksielämästä ja seurustelusta ja vähän on tullut otettua mallia porno elokuvista koska ne ovat yleensäkkin ylinäyteltyä paskaa.Enkä ole mitenkää edellä henkisesti koska peruskoulun viimeinen keskiarvo oli 7.0


    • Buahahaaa

      ...nimittäin tuo kirjoittamasi tekstinpätkä. Olen varmasti lukenut saman/samantapaisen stoorin aikaisemminkin, kenties tältä foorumilta.

      Kirjoittelun takana on selvästi joku onneton pervo eikä suinkaan "äiti"... xD

    • Patu28

      Minä en näe mitään huolenaihetta...päinvastoin. Tyttäresi alkaa aikuistua ja huolehtia vartalostaan. Meikkaaminen on kaiketi jo arkipäivää ja tämä karvoituksen ajelu taas alaäpään huolittelua. Toki on mainittava, että se varmaan suurelta osin johtuu halusta miellyttää vastakkaisen sukupuolen edustajia.(kuten meikkaaminenkin) Seuraavaksi tulee pikkuinen tatuointi ja lävistys jne

    • juhduishdu

      Se pikkugissa on ajellut ne karvat, koska poikaystävä nuolee mielummin posliinipimperoa. Pyydäppä varsin tyttäresi pyllistämään sinulle, niin huomaat että karvat on ajeltu myös persevaosta, täten anaaliseksi ns. "luistaa" paremmin! Ja hyvä näin!!!

      • nainen24v...

        Olen ajellut 18 vuotiaasta lähtien ja sekin toivomus tuli poikaystävältä.

        Toisaalta olisin toivonut että äiti olisi opastanut edes siistimään bikinirajoja.

        Mutta siis syitä posliiniin tai puoliposlariin ovat esim. helppo ja mukavampi pestä, menkkaveret ja valkovuodot ei klimppiydy karvoihin roikkumaan ja on muutenkin siistimpi näky.

        Periaatteessa posliinissa ei ole mitään seksuaalista, vaikka se taitaa olla se suurin syy, miksi karvat ajellaan.


    • kissanviikset-_

      Minä ajelin ekan kerran posliinin 13 vuotiaana ihan vain uteliaisuuttani et miltä se pimppi näyttikään ilman karvoja..
      Sitten joskus 15 veenä alkoi ajeleen taas ku alkoi tuo seksielämä..
      Nykyään en kauheasti jaksa ajaa vaikka olenkin 20 ja suhteessa.. Vaivalloista! vaikkakin ajeltu pillu on minusta paljon kivempi kuin karvallinen.

      • ------------

        et pitää pimperon posliinina. Paljon mukavampi harrastaa suuseksiä namia.


    • minä olen

      Myös minä olen ajellut itseni posliiniksi. Täytin juuri 15-vuotta enkä pitänyt vaaleasta untuvikostani. Osalla luokkani tytöillä on kunnon tummat karvat ja muutamilla ajellut. Kahdella pieni tupsu jäljellä ja kolmella aivan puhdas kuten mullakin.

      Jos karvani kasvavat ajan saatossa kunnolla niin tupsun teen itsellenikin.

    • Kahden_keijukaisen_äiti

      Minulla on 17v. tytär ja 13v. tytär. Vanhempi tyttäreni aloitti karvojen ajelemisen n. 14v. ja pienempi ajelee jo nyt. Koska isosisko on idoli. En pitäisi mitenkään vaarallisena posliinia.

    • raipe

      karvaton eli posliinipillu on parasta mitä 14 vuotias vielä omistaa. oikein vesi herahtaa kielelle ja muna kovistuu. oliko riittävän asiallinen vastaus?

    • serkkuni

      Minä ja serkkuni ajelimme itsemme myös posliineiksi kesällä meidän mökillämme. Olemme molemmat 14-vuotiaita.

      Nyt olen huomannut että kun haluan pitää itseni karvattomana koko ajan niin joudun aika usein ajelemaan. Iho siinä kyllä välillä on hieman arkana mutta poikaystäväni tykkää siitä varsinkin heti ajamisen jälkeen kun se oikein punoittaa.

      Ja kyllä se kieli tuntuu hyvältä kun hän oikein nuolee.

      Serkkukin on löytänyt hieman vanhemman poikaystävän ja hekin harrastavat seksiä.

      Kyllä se on nykypäivää uskoisin että tässä iässä aloitetaan jo seksi. Ainakin luokkakavereiden puheiden mukaan kaikki sitä harrastavat enempi taikka vähempi.

      • asdf

        Kyllä se posliini on paras pillu ei pääse siitä kyllä mihinkään..


    • ----------------------

      oon 15 v (tosiaan alaikänen täällä !, mut tulin vaan kattoon hyvii karvan ajo neuvoja) mä ajan ainakin sen takia et harjottelen tulevaisuuden varalle, yleensä kyllä vaan siistien, mut jos menee pilalle vedän kaikki pois...

    • jarkko79

      meinaatko että jos tyttäres on saanut melaa vakoon niin se tulee ensimmäiseksi kertomaan siitä sinulle. ja mitä karvattomuuteen tulee niin oletko varma että tyttärelles on edes karvoja vielä kasvanu. kun kaikki lapset kehittyvät erillailla. ei olis mikään ihme jos tyttäres olis jo harrastanut seksiä eka kerran, kyllä sitä nuoremmatkin on harrastaneet. ja tyttäres poikakaveri on jo siinä iässä että tyttöjen vako kiiluu silmissä.

      • Näe, niin uskot!

        Eivät taida vanhemmat tosiaankaan olla niitä joidenka kanssa näistä asioista jutellaan. Olin 16-vuotiaan poikani tyttöystävän kanssa mökkisaunassa juhannuksena ja hänen riisuttuaan uikkarinsa peseytyessään, huomasin tämän 15-vuotiaan tytön karvattomaksi alapäästään. Kauhistuin ensin ja ajattelin ettei hänellä vielä kasva karvoitus, mutta pakkohan se on jo tuon ikäisellä! Seuraavana päivänä sitten kysyin pojaltani asiasta, johon hän naurahti ja sanoi monien sen ikäisten ajavan joko omasta tai poikakavereidensa toiveesta poslariksi. Hän ei ollut kuulemma painostanut, mutta näytti olevan mielissään.


      • rosecry__
        Näe, niin uskot! kirjoitti:

        Eivät taida vanhemmat tosiaankaan olla niitä joidenka kanssa näistä asioista jutellaan. Olin 16-vuotiaan poikani tyttöystävän kanssa mökkisaunassa juhannuksena ja hänen riisuttuaan uikkarinsa peseytyessään, huomasin tämän 15-vuotiaan tytön karvattomaksi alapäästään. Kauhistuin ensin ja ajattelin ettei hänellä vielä kasva karvoitus, mutta pakkohan se on jo tuon ikäisellä! Seuraavana päivänä sitten kysyin pojaltani asiasta, johon hän naurahti ja sanoi monien sen ikäisten ajavan joko omasta tai poikakavereidensa toiveesta poslariksi. Hän ei ollut kuulemma painostanut, mutta näytti olevan mielissään.

        juu ei kyl oo mitää ihmeellisest et 13-16v ajelee.. ite oon 16v ja ekan kerran täysin posliiniks ajelin 14-vuotiaana. täytyy muistaa et ihmiset on YKSILÖITÄ, ja et ne kehittyy eritavalla.
        esim. minä olin täysin valmis seksiin jo 14-vuotiaana , niin henkisesti kuin fyysisestikin(en enää kasvanut mihinkään suuntaan ja menkatkin alkoi jo 11-vuotiaana), kun taas joku muu ei ole 20-vuotiaanakaan valmis!!
        ei pidä tuomita että jokainen 14-vuotias on vielä liian lapsi.

        ja ikäerosta, jos 15-vuotias harrastaa seksiä 17-vuotiaan kanssa. so what? poikien henkinen kehitys on yleensä sen vuoden/pari tyttöjä jäljessä, eli tollanen ikäero on TÄYSIN NORMAALI. eikä me ny heti ensimmäisenä rynnätä äitille kertomaan et HEI ÄITI EN OO ENÄÄ NEITSYT. ihan hyvin sun tyttös voi harrastaa seksiä sun tietämättäs, hyväksy tosiasiat. jos on fiksu tyttö niin tuskin tarvii huolissaan olla. harva meistä kuuluu siihen ryhmään että ei tiedä että miten voi tulla raskaaksi.... ei me niin tyhmiä olla kun luullaan. :)


      • beibe92,
        rosecry__ kirjoitti:

        juu ei kyl oo mitää ihmeellisest et 13-16v ajelee.. ite oon 16v ja ekan kerran täysin posliiniks ajelin 14-vuotiaana. täytyy muistaa et ihmiset on YKSILÖITÄ, ja et ne kehittyy eritavalla.
        esim. minä olin täysin valmis seksiin jo 14-vuotiaana , niin henkisesti kuin fyysisestikin(en enää kasvanut mihinkään suuntaan ja menkatkin alkoi jo 11-vuotiaana), kun taas joku muu ei ole 20-vuotiaanakaan valmis!!
        ei pidä tuomita että jokainen 14-vuotias on vielä liian lapsi.

        ja ikäerosta, jos 15-vuotias harrastaa seksiä 17-vuotiaan kanssa. so what? poikien henkinen kehitys on yleensä sen vuoden/pari tyttöjä jäljessä, eli tollanen ikäero on TÄYSIN NORMAALI. eikä me ny heti ensimmäisenä rynnätä äitille kertomaan et HEI ÄITI EN OO ENÄÄ NEITSYT. ihan hyvin sun tyttös voi harrastaa seksiä sun tietämättäs, hyväksy tosiasiat. jos on fiksu tyttö niin tuskin tarvii huolissaan olla. harva meistä kuuluu siihen ryhmään että ei tiedä että miten voi tulla raskaaksi.... ei me niin tyhmiä olla kun luullaan. :)

        Ja tän kirjotti Make 42 vee, lol ihqu babe jee jee


      • smooth beaver
        Näe, niin uskot! kirjoitti:

        Eivät taida vanhemmat tosiaankaan olla niitä joidenka kanssa näistä asioista jutellaan. Olin 16-vuotiaan poikani tyttöystävän kanssa mökkisaunassa juhannuksena ja hänen riisuttuaan uikkarinsa peseytyessään, huomasin tämän 15-vuotiaan tytön karvattomaksi alapäästään. Kauhistuin ensin ja ajattelin ettei hänellä vielä kasva karvoitus, mutta pakkohan se on jo tuon ikäisellä! Seuraavana päivänä sitten kysyin pojaltani asiasta, johon hän naurahti ja sanoi monien sen ikäisten ajavan joko omasta tai poikakavereidensa toiveesta poslariksi. Hän ei ollut kuulemma painostanut, mutta näytti olevan mielissään.

        Eihän siinä ole mitään kummallista. Naisystäväni, joka on täysposliini, tytär 17 v on myös posliini. itsekin olen sen nähnyt, kun pienessä hiprakassa mentiin yhdessä saunaan. Äiti ja tytär täysposliineja. No, eihän se ole tässä maailmassa kummallista. Mutta nyt olen joutunut toteamaan, että naisystäväni äitikin, lähes 7-kymppinen, on posliini. Ämmä änkesi suorastaan väkisin saunaan naiseni ja minun kanssa. Ja paljashan se ämmän pillu oli. Ei karvan karvaa. Vuosi sitten oli kanssa samaan aikaan saunassa ja silloin oli vielä täysi puska jalkojen välissä. Maailma muuttuu. Mikäs sen mukavampaa. Täytyy pyytää mummeliinia taas joskus saunaan, vaikka mieluimmin katselisin sitä 17-vuotiasta.


    • jalmari_79

      mistäs sä sen voit tietää onko tyttäres saanu moloa koloonsa, luuletko että tyttäres rientää kertomaan sinulle ensimmäisenä jos se on saanu munaa, no voithan sinä tietysti olla siinä uskossa jos haluat. mutta nykyään menetetään neitsyys yhä nuorempana

      • Kapu Härvä

        Jos on vielä yläasteelle mennessä neitsyt niin se on sitten satavarma vanhapiika.


    • LadyCatty

      Itse olen aina ollut posliinia vastaan. Kerran joskus 16 vuotiaana (olen nyt 20) taisin posliiniksi ajella, mutta eipä oikein säväyttänyt. Tuli mieleen pikkulapsen pillu ja sänkeä tuntui heti seuraavana päivänä. Ja iho ei todellakaan kestänyt höyläämistä.
      Joten olen tyytynyt karvojen siistimiseen. Eikä tuota avokkia tunnu haittaavan, sanoo että on mukavempi nuolla kun ei ole hiekkapaperi vastassa. :)

    • Äiti Tereesa

      Karvat kasvaa takaisin mutta neitsyys ei joten ole enemmän huolissasi seksistä kun karvoista!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe