Kyllä ihmettelen kun miehelläni on ollut kaksiviikkoa kesälomaa ja maanantaina alkavat työt ja nyt on jo maailmanloppu tulossa hänelle!Onhan tuo dokaillut koko loman mutta huomenna on pakko olla juomatta että pääsee töihin ja se ei ole hänelle mitenkään helppoa.Mulle menee kaaliin se että joku työtön valittaa kun ei saa töitä,mutta jos on ihmisellä sentään työpaikka niin miksi pitää valittaa että sinne PITÄÄ mennä? Se onkuin uhmaikäinen kakara joka kiukuttelee mulle koko ajan,haluu ruokaa ja kun se on valmista niin en varmasti syö ym.ym.Miten saisin sen tajuamaan että se on työpaikka eikä mikään rangaistuslaitos?Neuvokaa hyvät ihmiset.
mieheni pelkää työhön menoa,
4
705
Vastaukset
- miramax
työpaikkaan meneminen ei ole herkkua oli sitten työttymyyttä tai ei.
Itse olen onnekas koska tykkään duunistani mutta voin ymmärtää että se saattaa tuntua rangaistuslaitokselta. - Taika
Voi olla ettei miehesi viihdy töissä, eli koitas asettua hänen asemaansa, niin silloin ymmärrät häntä parhaiten.
Ei todellakaan ole mukava joka päivä raahautua moneksi tunniksi paikkaan jossa on ikävää ja kun sitä kestää aikansa, niin kyllä siinä alkaa aikuistakin kiukuttaa ja voi muistuttaa uhmaikäistä kakaraa.
Jollei miehesi viihdy töissä kannattaisi hänen ruveta etsimään työpaikkaa joka on hälle mieluinen tai alkaa pohtimaan jotakin muuta vaihtoehtoa, mutta mielestäni ei ole järkee jatkaa paikassa joka nakertaa noin hänen mieltään ja vaikuttaa teidän suhteeseennekin.
Miehesi voi todella masentua tai pysyvästi tarrata pullon kaulaan, jos asioihin ei puututa ajoissa.
PS.Joillekin työpaikka voi olla pahempikin kuin rangaistuslaitos!- Ääärh
Aivan, työ voi olla tervanjuontia, tuskallista kyttäämistä, josko kello armahtaa.
Päämäärätön puurtaminen ilman "näköaloja" ja tulevaisuutta voi kevyissäkin hommissa pusertaa "mehut" miehestä vuosien kidutuksen tuloksena..viikko kuluu odotellessa perjantai pullon armahtavaa unohdusta..mielen levätessä kemiallisessa fantasiassa..lauantai ja sunnuntai samaan rataa..murskaava maanantai repii sielun kappaleiksi. - huilu
On varmasti paljonkin sellaisia työpaikkoja jotka tuntuvat rangaistuslaitoksilta. Voi myös olla, että kahden viikon loma oli liian lyhyt siihen, että ko. mies olisi ehtinyt kunnolla levätä ja palautua työn rasituksista.
Sitten on toinen puoli. Jos hän ryyppäsi koko loman niin ei kai se mitään lepoa ollut. Pää sekaisin kaksi viikkoa ja siinä sivussa morkkis kun hyvin tiesi, että loma-aikaa voisi käyttää mielekkäämminkin. Jospa kysymys onkin alkoholismista; työ itsessään ei ole etuoikeus vaan eräänlainen rangaistus joka rajoittaa mukavampaa vaihtoehtoa eli jatkuvaa juomista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592