medion digiboksi 2020

paskan möivät

Ostin Medion tallentavan digiboksin (malli mdt2020) 80 gt:n kiintolevyllä toukokuussa 2006. Laitteella oli vuoden takuu. Hinta 239 eur. Boksi on sekoillut pitkin matkaa, mutta ajattelin, että no, uusi tekniikka nyt pitää sisällään tiettyjä "lastentauteja". No, nämä lastentaudit osoittautuivat tappaviksi...
Alkuviikolla kone alkoi ulista, vaikka se ei ollut edes päällä. Keskiviikkona se sanoi sopimuksen lopullisesti irti ja siirtyi digiboksien helvettiin. Jos mikään laite kestää vain hiukan yli takuuajan, minä sanoisin sitä selvällä suomen kielellä kusetukseksi. Tämä kosketuspinta riitti minulle digitallentimiin, täytyy vaihteeksi lyödä kätensä johonkin muuhun huttuun, vaikkapa dvd-tallentimiin.....

8

3393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frage

      sitten ihmettelet kun ei digilähetykset näy

      • paskan möivät

        Nyt täytyy ottaa sen verran takaisin, että boksi itsessään ei kilahtanut, vaan tallentava levy. Aukaisin juuri laitteen, irroitin levyn ja ihme tapahtui, boksi toimii. Onko kenelläkään tietoa kovalevyn vaihdosta kyseiseen laitteeseen?!


    • kyllästynyt123

      Ostin myös medionin mdt 2020 vähän yli vuosi sitten (joskus heinäkuussa 2006 )ja nyt 25.11.2007 laite tilttas. Avasin myös laitteen ja näyttäis että virtalähteen puoli on tässä laitteessa sökö. Joten olan yli varmaankin täytyy heittää ...

    • Zsazsa

      Mitenhän meidän Medionilla oli kahden vuoden takuu?? Pamahti kyllä noin vuoden päästä ostamisesta, eikä löydetty enää kuittia. Isäntä soitti maahantuojalle kyselläkseen mitä pitäisi tehdä. Suuri oli yllätys kun sieltä ilmoitettiin, että he eivät ole valmistaneet sitä vielä niin kauan, joten takuu on varmasti voimassa. Kahden päivän päästä lähettifirma kävi tuomassa uuden boxin kotiovelle (merkki vaihtui Visioniksi, tosin ihan saman näköinen). Vanhan boxin isäntä sitten palautti työreissulla. Olisko kannattanut ensin soittaa ennenkuin ryhtyy itse korjailemaan? Takuu on sitten ihan saletisti loppu.

    • sane82

      Ostin itse myös kyseisen digiboksin ..aluksi kovo hajosi ja se meni takuuseen ..kun takuu oli menny umpee niin boksi tilttas kokonaan ja power valo vilkkuu .. kaverilla myös sama boksi ja täysin sama vika! Paska boksi .. En osta mitään Medion/Vision/Philipsin laitteita IKINÄ! Valmistusvirhe ?

      • Mike43

        Huomasin tänään kotiin tullessa, että boksin power-valo vilkkuu ja sitä ei saa millään käyntiin. Otin johdon pois seinästä pitemmäksi aikaa, mutta se ei auttanut mitään. Mitä tuo vilkkuminen tarkoittaa? Onko mitään kikkaa saada boksi päälle?


      • olla muuta
        Mike43 kirjoitti:

        Huomasin tänään kotiin tullessa, että boksin power-valo vilkkuu ja sitä ei saa millään käyntiin. Otin johdon pois seinästä pitemmäksi aikaa, mutta se ei auttanut mitään. Mitä tuo vilkkuminen tarkoittaa? Onko mitään kikkaa saada boksi päälle?

        keinoa,kuin korjata laitteen virtalähde ja toivoa sitten,ettei olisi tullut
        mitään sellaista vikaa,jota ei voi tai kannata korjata.


      • aikaa sitten

        Huutonetistö käytettynä saman laitteen pari viikkoa sitten, ja vasta nyt on ollut mahdollisuus testata laitetta käytännössä (muutin antennista kaapelitaloon). Boksi menee kyllä päälle na pois, mutta näyttää vain nollakanavaa, eli sinistä ruutua. Ei auta vaikka kaukosäätimen kaikkia nappeja painaisi, tai sammuttaisi virrat. Olisiko mitään vinkkiä miten sen voisi "herättää", jotta sillä edes voisi katsoa ohjelmia? Vai menikö nyt minulta 60e kankkulan kaivoon ja tyhjän päiväinen roju vaan jäi käteen.

        Luulin tehneeni hyvätkin kaupat kun itsellä oli ennen lähes samanlainen Visionin antenniboksi joka on toiminut hyvin reilun kahden ja puolen vuoden ajan, mutta medion taitaakin olla omaa luokkaansa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe