Ostin Medion tallentavan digiboksin (malli mdt2020) 80 gt:n kiintolevyllä toukokuussa 2006. Laitteella oli vuoden takuu. Hinta 239 eur. Boksi on sekoillut pitkin matkaa, mutta ajattelin, että no, uusi tekniikka nyt pitää sisällään tiettyjä "lastentauteja". No, nämä lastentaudit osoittautuivat tappaviksi...
Alkuviikolla kone alkoi ulista, vaikka se ei ollut edes päällä. Keskiviikkona se sanoi sopimuksen lopullisesti irti ja siirtyi digiboksien helvettiin. Jos mikään laite kestää vain hiukan yli takuuajan, minä sanoisin sitä selvällä suomen kielellä kusetukseksi. Tämä kosketuspinta riitti minulle digitallentimiin, täytyy vaihteeksi lyödä kätensä johonkin muuhun huttuun, vaikkapa dvd-tallentimiin.....
medion digiboksi 2020
8
3393
Vastaukset
- frage
sitten ihmettelet kun ei digilähetykset näy
- paskan möivät
Nyt täytyy ottaa sen verran takaisin, että boksi itsessään ei kilahtanut, vaan tallentava levy. Aukaisin juuri laitteen, irroitin levyn ja ihme tapahtui, boksi toimii. Onko kenelläkään tietoa kovalevyn vaihdosta kyseiseen laitteeseen?!
- kyllästynyt123
Ostin myös medionin mdt 2020 vähän yli vuosi sitten (joskus heinäkuussa 2006 )ja nyt 25.11.2007 laite tilttas. Avasin myös laitteen ja näyttäis että virtalähteen puoli on tässä laitteessa sökö. Joten olan yli varmaankin täytyy heittää ...
- Zsazsa
Mitenhän meidän Medionilla oli kahden vuoden takuu?? Pamahti kyllä noin vuoden päästä ostamisesta, eikä löydetty enää kuittia. Isäntä soitti maahantuojalle kyselläkseen mitä pitäisi tehdä. Suuri oli yllätys kun sieltä ilmoitettiin, että he eivät ole valmistaneet sitä vielä niin kauan, joten takuu on varmasti voimassa. Kahden päivän päästä lähettifirma kävi tuomassa uuden boxin kotiovelle (merkki vaihtui Visioniksi, tosin ihan saman näköinen). Vanhan boxin isäntä sitten palautti työreissulla. Olisko kannattanut ensin soittaa ennenkuin ryhtyy itse korjailemaan? Takuu on sitten ihan saletisti loppu.
- sane82
Ostin itse myös kyseisen digiboksin ..aluksi kovo hajosi ja se meni takuuseen ..kun takuu oli menny umpee niin boksi tilttas kokonaan ja power valo vilkkuu .. kaverilla myös sama boksi ja täysin sama vika! Paska boksi .. En osta mitään Medion/Vision/Philipsin laitteita IKINÄ! Valmistusvirhe ?
- Mike43
Huomasin tänään kotiin tullessa, että boksin power-valo vilkkuu ja sitä ei saa millään käyntiin. Otin johdon pois seinästä pitemmäksi aikaa, mutta se ei auttanut mitään. Mitä tuo vilkkuminen tarkoittaa? Onko mitään kikkaa saada boksi päälle?
- olla muuta
Mike43 kirjoitti:
Huomasin tänään kotiin tullessa, että boksin power-valo vilkkuu ja sitä ei saa millään käyntiin. Otin johdon pois seinästä pitemmäksi aikaa, mutta se ei auttanut mitään. Mitä tuo vilkkuminen tarkoittaa? Onko mitään kikkaa saada boksi päälle?
keinoa,kuin korjata laitteen virtalähde ja toivoa sitten,ettei olisi tullut
mitään sellaista vikaa,jota ei voi tai kannata korjata. - aikaa sitten
Huutonetistö käytettynä saman laitteen pari viikkoa sitten, ja vasta nyt on ollut mahdollisuus testata laitetta käytännössä (muutin antennista kaapelitaloon). Boksi menee kyllä päälle na pois, mutta näyttää vain nollakanavaa, eli sinistä ruutua. Ei auta vaikka kaukosäätimen kaikkia nappeja painaisi, tai sammuttaisi virrat. Olisiko mitään vinkkiä miten sen voisi "herättää", jotta sillä edes voisi katsoa ohjelmia? Vai menikö nyt minulta 60e kankkulan kaivoon ja tyhjän päiväinen roju vaan jäi käteen.
Luulin tehneeni hyvätkin kaupat kun itsellä oli ennen lähes samanlainen Visionin antenniboksi joka on toiminut hyvin reilun kahden ja puolen vuoden ajan, mutta medion taitaakin olla omaa luokkaansa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644