Stockmann Itäkeskuksen Herkku

Onneksi on muutakin....

Onneksi en enää työskentele siellä. Vaikka olenkin nuori olen kerennyt saada muutakin työpaikkakokemusta! Missään en vielä ole törmännyt niin pahoinvoivaan työpaikkaan kuin Herkku Itiksessä on. Työntekijät ihan rikki. Erittäin sisäänpäinlämpiävää touhua!!! Onko tervettä kun kuuntelee eräänkin "vihannestädin" suusta kuinka tyytyväinen on kun on sen ja sen savustanut ulos? Palvelupäällikkö ja myyntipäällikkö ei tee mitään? Siellä on silkkaa työpaikkakiusaamista ja eräillä vaan suojatyöpaikat! Katsokaa hyvät asiakkaat kuinka suuri vaihtuvuus siellä on ja protestoikaa olla menemättä sinne! Käyttäkää sellaisia kauppoja joissa työnantaja arvostaa työntekijää!!!

33

7288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt toisessa kaupassa duunissa

      Hyvä että otit asian esille! Näin oikeasti on Itiksen Herkussa, ei siellä työntekijöistä kanneta huolta. Ja siitä vihannestädistä sanoit oikein, jos ei sitä jonkun pärstä miellytä niin alkaa täydellinen kiusaaminen ja savustaminen että saa henkilön "luovuttamaan". Itse olin kausiapulaisena, ja touhu kyllä aika erikoislaatuista kieltämättä, jäi todella huono maku suuhun, ei kunnon perehdytystä, yms.

      Mieluummin käyn Alepassa kuin Stockkalla!

    • kanta-asiakas

      Siellä kyllä näkyy ja kuuluu omituisia ihan asiakkaankin näkökulmasta. Aivan erilaista on käydä Jumbon tai keskusta Herkuissa.

      Mutta voisinko asiakkaana tehdä jotain rakentavampaa kuin äänestää jaloillani? Tuskin se ilmapiiri siitä paranee, luulisin että päinvastoin.

      Olen jo päättänyt antaa palautetta Stockmannille, että huolehtikaapas työntekijöistänne, ettei asiakkaat kaikkoa. Itä-Helsingistäkin nimittäin saa hakemalla hakea kunnollista ruokakauppaa. Herkku täydentää hyvin ne puutteet, mitä noissa perusmarketeissa on.

      Antakaapas ehdotuksia, mitä erityisesti kannattaisi mainita palautteessa! Laitan lappua tulemaan heti kun tulen käymään. :)

      • Sisäpiiritietoa

        Itse äänestin jo jaloillani ja käytin toista ostopaikkaa, jos tavaratalon johto ei tee jotain, esim vaihtamalla myyntipäällikköä, palvelupäällikköä ja Herkun tiimiesimiehiä säilykeryhmässä ja hedelmätiimissä on ihme!!!! Ja kun olen tietoinen monista ko. talon asioista niin esim. se hedelmätäti myrkyttää ilmaa ja sille kukaan ei mahda mitään siellä!


      • Näin taitaa olla
        Sisäpiiritietoa kirjoitti:

        Itse äänestin jo jaloillani ja käytin toista ostopaikkaa, jos tavaratalon johto ei tee jotain, esim vaihtamalla myyntipäällikköä, palvelupäällikköä ja Herkun tiimiesimiehiä säilykeryhmässä ja hedelmätiimissä on ihme!!!! Ja kun olen tietoinen monista ko. talon asioista niin esim. se hedelmätäti myrkyttää ilmaa ja sille kukaan ei mahda mitään siellä!

        Kaiken tarpeellisen saa kyllä tosiaankin esim. S-ryhmän kaupoista joissa huomaa että ilmapiiri parempi. Jonkin aikaa olin myös Itiksen Herkussa ja on oikeasti todella sisäsiittoinen työyhteisö!


      • PENTTI8
        Sisäpiiritietoa kirjoitti:

        Itse äänestin jo jaloillani ja käytin toista ostopaikkaa, jos tavaratalon johto ei tee jotain, esim vaihtamalla myyntipäällikköä, palvelupäällikköä ja Herkun tiimiesimiehiä säilykeryhmässä ja hedelmätiimissä on ihme!!!! Ja kun olen tietoinen monista ko. talon asioista niin esim. se hedelmätäti myrkyttää ilmaa ja sille kukaan ei mahda mitään siellä!

        lopeta lässytys vitun idiootti ja keskity olennaiseen, sun tapauksessa äänestäisin itseni jaloillani takaisin, koska olet vaan niin tyhmä.


    • KKK_MARKETTIIN

      Juu meninkin siinä naapurissa olevaan K-Marketttiin, ja ensi viikolla käyn palauttamassa Stockkan korttini. Haluan omalta osaltani protestoida.

      • tuli mieleen...

        Ihme, että on yksi myymälä päästetty noin huonoon jamaan. Meinaakohan Stockmann lopettaa itiksen putiikin, kun on jo asiakkaidenkarkoituskampanja menossa?

        Ei tosiaan huvita käydä kaupassa, missä henkilökunta ölisee, tirskuu ja vääntelee naamaa, kommentoi asiakkaiden tekemisiä suureen ääneen ja heittelee tavaroita.

        Sellainen on ollut ihan tavallista niissä muissa kaupoissa, Stocka on ollut asiakkaalle eräänlainen henkireikä. Nyt varmaan menee sekin ja kaikki joutuu tyytymään S-marketin kumileipään ja HK-bleuhun.


      • Anonyymi
        tuli mieleen... kirjoitti:

        Ihme, että on yksi myymälä päästetty noin huonoon jamaan. Meinaakohan Stockmann lopettaa itiksen putiikin, kun on jo asiakkaidenkarkoituskampanja menossa?

        Ei tosiaan huvita käydä kaupassa, missä henkilökunta ölisee, tirskuu ja vääntelee naamaa, kommentoi asiakkaiden tekemisiä suureen ääneen ja heittelee tavaroita.

        Sellainen on ollut ihan tavallista niissä muissa kaupoissa, Stocka on ollut asiakkaalle eräänlainen henkireikä. Nyt varmaan menee sekin ja kaikki joutuu tyytymään S-marketin kumileipään ja HK-bleuhun.

        Kemikaliopuolella palvellaan Somaleja sekä muita ulkomaalaisia todella hyvin,hymyillään, ja niiataan syvään ettei tule syytettä rasismista.


    • Ala-arvoista touhua

      En kyllä tajua mitkä on valintaperusteet kun Itiksen Herkkuun valitaan porukkaa? Kävin yksi ilta siellä ja erittäin kyllästyneen oloinen nuori mies viskeli omenoita tiskiin, no eihän niitä voi enää sitten ostaa kun ovat valmiiksi kolhiintuneita! Eri asia kun menee Keskustan Herkkuun sielä on oikeaa asennetta kaikin puolin!

      • Anonyymi

        Entisten vankien suojatyöpaikka, keskustan Stockman.


    • Tiedossa on

      Onneksi joku otti asian esille, jouduin läheltä seuraamaan tilannetta, paras kaverini, oli siellä töissä jonkin aikaa ja kertoili miten epäasiallista johtamista siellä on.

      Meni kyllä täysin romuksi maine laadukkaasta tavaratalosta, toivottavasti moni asiakas on huomannut sen ja jättää menemättä sinne.

    • Lahjakorirahat vähäosaisille

      Seurattuamme yrityksessämme keskustelua päätimme että 70 lahjakoreihin käytettävät rahat, jotka olisimme ostaneet Stockkalta, osan Itäkeskuksesta lahjoitamme hyväntekeväisyyteen. Emme halua olla tukemassa Oyj:n toimintaa.

    • ...

      Taidat olla itse entinen laiska "omenanläiskijä" vihannesosastolla. Tai saitko sittenkin potkut onnettomasta työpanoksestasi johtuen ja nyt mustamaalaat täällä entistä työnantajaasi? Ei mee hyvin sullakaan.

      Tolla asenteella saat varmasti oikein hyviä työkokemuksia muistakin firmoista. Olisin varmasti todella onnellinen kaltaisestasi alaisesta. Teitä joitakin kun on niin vaikeeta miellyttää millään lailla....

      Asioin Stockmannilla joka päivä. Ostan sieltä lahjat, ruoat, vaatteet ja PALVELUN. Saan joka päivä rahalleni vastinetta; monipuolisen valikoiman jota naapurin K-kauppa ei tosiaankaan omaa, asiantuntevan palvelun ja henkilökunnan (K-kaupassa näet henkilökuntaa vain kassalla!!) ja ystävällisen hymyn leipätiskiltä kassatyttöön.

      Keskustelun aloittanut hlö kertoo asioista joita esiintyy jokaisella työpaikalla. Joka duuniin mahtuu pari mulkkua jotka onnistuu pilaamaan kaikkien muidenkin työilmapiirin, jos antaa niin käydä...Säälittävää on tuoda ne esiin täällä.

      Suosittelen sinulle avointa kanssakäymistä ja keskustelua työpaikallasi, mistä ikinä seuraavan löydät. Ehkä ne "vihannestäditkin" siitä sitten oikenisivat?

      Tämä palautteesi lähinnä naurattaa.

      • sinustakin...

        nuo viestit tyyliltään ja asenteeltaan kaikki samanlaisilta? Etenkin epäilen, että mikään firma tekisi ostopäätöksiä nettikeskustelujen pohjalta... Olisiko nyt käynyt niin, että aloittaja on ihan itse luonut "sivupersoonia" ja kehittänyt tämän viestiketjun...?


      • Ihan mää vaan
        sinustakin... kirjoitti:

        nuo viestit tyyliltään ja asenteeltaan kaikki samanlaisilta? Etenkin epäilen, että mikään firma tekisi ostopäätöksiä nettikeskustelujen pohjalta... Olisiko nyt käynyt niin, että aloittaja on ihan itse luonut "sivupersoonia" ja kehittänyt tämän viestiketjun...?

        Ei siinä mielessä vaikuta että on toistoa. Ihmiset alkavat toisten kirjoitusten perusteella toistamaan toisiaan, ilmeisesti kaikilla jollain tavalla samanlaisia kokemuksia.

        Ikävä vaan että se purkautuu täällä!

        Iloista mieltä mitähän muut valittaa :)


      • naurata

        Minua ei ainakaan naurata. Kyllä se vaan on niin, että jos työpaikalla on suuri vaihtuvuus, se on aina merkki jostain ei-niin-positiivisesta asiasta työpaikalla.

        "Keskustelun aloittanut hlö kertoo asioista joita esiintyy jokaisella työpaikalla. Joka duuniin mahtuu pari mulkkua jotka onnistuu pilaamaan kaikkien muidenkin työilmapiirin, jos antaa niin käydä...Säälittävää on tuoda ne esiin täällä."

        -Tiedoksi, ei muuten esiinny joka työpaikalla, ainoastaan sairaassa ilmapiirissä esiintyy tuollaista. Ja miksi ei saisi tuoda esiin täällä? Mistähän täällä sitten saisi keskustella?


      • yksi "sivupersoona"
        naurata kirjoitti:

        Minua ei ainakaan naurata. Kyllä se vaan on niin, että jos työpaikalla on suuri vaihtuvuus, se on aina merkki jostain ei-niin-positiivisesta asiasta työpaikalla.

        "Keskustelun aloittanut hlö kertoo asioista joita esiintyy jokaisella työpaikalla. Joka duuniin mahtuu pari mulkkua jotka onnistuu pilaamaan kaikkien muidenkin työilmapiirin, jos antaa niin käydä...Säälittävää on tuoda ne esiin täällä."

        -Tiedoksi, ei muuten esiinny joka työpaikalla, ainoastaan sairaassa ilmapiirissä esiintyy tuollaista. Ja miksi ei saisi tuoda esiin täällä? Mistähän täällä sitten saisi keskustella?

        On se kumma, miten jotkut eivät suvaitse, että mistään hankalista asioista edes keskusteltaisiin, vaan a) yrittävät kieltää koko asian, b) mustamaalata tai leimata mielenvikaiseksi keskustelun aloittajan tai c) epäillä koko keskustelun aitoutta ja mitätöidä kaikki viestit kerralla muka saman henkilön kirjoittamina.

        Mutta ei se mitään, joukkoon mahtuu aina näitä vääntelijöitä - koskee kaikkia keskusteluja kaikkialla, myös niitä työpaikalla naamakkain käytäviä - mutta keskustellaan me vaan. Tuntemattomienkin tuki sekä tiedon-, kokemusten- ja ajatustenvaihto on paljon antoisampaa kuin omassa poterossa muhjottaminen.


      • ex-myyjä nyk muun alan harj...
        yksi "sivupersoona" kirjoitti:

        On se kumma, miten jotkut eivät suvaitse, että mistään hankalista asioista edes keskusteltaisiin, vaan a) yrittävät kieltää koko asian, b) mustamaalata tai leimata mielenvikaiseksi keskustelun aloittajan tai c) epäillä koko keskustelun aitoutta ja mitätöidä kaikki viestit kerralla muka saman henkilön kirjoittamina.

        Mutta ei se mitään, joukkoon mahtuu aina näitä vääntelijöitä - koskee kaikkia keskusteluja kaikkialla, myös niitä työpaikalla naamakkain käytäviä - mutta keskustellaan me vaan. Tuntemattomienkin tuki sekä tiedon-, kokemusten- ja ajatustenvaihto on paljon antoisampaa kuin omassa poterossa muhjottaminen.

        Olen todella yllättynyt että aloittamani keskustelu on saanut näin positiivisen paljon lukijoita sekä jopa muitakin vastauksia. En todellakaan halunnut tällä aiheuttaa mitään tuhoa, vaan tekoja joilla saadaan aikaan positiivista muutosta. Itiksessä on todellakin ihmisiä väärissä paikoissa ja siellä ei paskat vertaa välitetään henkilöistä, hyvä esimerkki se "säilykevastaava" täydellisessä suojatyöpaikassa, ainoastaa kunhan katetta syntyy! Parempaa tuottoa ja katetta saatte kunhan ajattelette ihmistä joka sen teille tuottaa! Minua pompotettiin paikasta toiseen vaikka olin motivoitunut, halukas tekemään töitä ja sitten eikun kenkää... Kehitttäviä mielipiteitäni ei kuunneltu! Pärstä ei kelvannut kun uskalsin sanoa asioita niiden oikeilla nimillä! Jälkeeni on lähtenyt useita erittäin päteviä henkilöitä muihin yrityksiin, sanoisinko burn outin takia, luottamusmiehestäkään siellä ei ollut apua.


    • Stockan kanta-asiakas v:sta...

      Ihmettelen näitä negatiivisia mielipiteitä mitä Itäkeskuksen Stockan Herkusta kirjoitetaan. Pitkäaikaisena vakituisena asiakkaana olen todella tyytyväinen ystävälliseen palveluun ja nuoriin viehättäviin myyjiin sekä tyttöihin että poikiin jokaisella osastolla. Olen itsekin asiakaspalvelualalla ja tiedän mikä on ystävällisen hymyn merkitys asiakkaalle ja koko firmalle. Jos henkilökunnalla on ristiriitoja se ei ainakaan asiakkaalle näy. Paras ruokakauppa Itä-Helsingissä!

      • mieltä!

        En ole koskaan kokenut huonoa palvelua Itiksen Stockalla. Lainatakseni edellistä kirjoittajaa:
        "Paras ruokakauppa Itä-Helsingissä"!


      • mutta....

        Jotain on pielessä, jos työntekijät älähtelevät ääneen työpaikan asioista asiakkaiden kuullen ja/tai purkavat kiukkuaan asiakkaisiin (tai tuotteisiin). Se ettei joku asiakas ole huomannut mitään, ei vielä todista ettei ongelmia olisi. En minäkään tavallisesti mitään "huomaa", koska keskityn vain omiin ostoksiini, mutta toisinaan osuu juuri sopivasti kuulolle...

        Itse olen lisännyt jatkuvasti Stockan Herkussa käymistä, koska olen kyllästynyt huonoon laatuun ja palveluun muissa kaupoissa. Ei ole kiva yrittää valita kunnollisia hedelmiä tai vihanneksia homeisten seasta (kuten eräässä cm:ssa) tai olla todistamassa, kun kauppias läksyttää henkilökuntaa palvelupisteessä (kas kas, toinen k-ryhmän market). Tai kassapimu yrittää uutta tavaranviskonnan pituusennätystä minun hedelmilläni ja jugurttipurkeillani (s-market).

        Mikäli Stockmannin Itäkeskuksen Herkussa on jotain kitkaa henkilökunnan välillä, soisi Stockmannin johtohenkilöiden olevan sen verran valveutuneita ja edistyksellisiä, että ongelmat ratkottaisiin oikeilla tavoilla (kuten rekrytointi ja palkkaus kuntoon, hankalat ihmiset siirretään toisiin tehtäviin) eikä vain pelottelemalla työntekijät esittämään tyytyväistä, iloista ja palvelualtista. Ihminen kun on sellainen, että kyllä se katkeruus kuitenkin jossain näkyy. Kun on vieläpä elintarvikkeista kysymys, on asiakkaankin etu ja ykköshuoli, että henkilökunta on oikeasti tyytyväistä. Senhän varmaan jokainen kauppiaskin tajuaa, että asiakas lähtee, ellei ole tyytyväinen. Eivätkös kauppiaat ole itse asiassa toivoneetkin palautetta asiakkailta? On hyvä, että täällä keskustellaan, mutta vieläkin parempi olisi, että palautetta annettaisiin myös suoraan Stockmannille.


      • merkonomi
        mutta.... kirjoitti:

        Jotain on pielessä, jos työntekijät älähtelevät ääneen työpaikan asioista asiakkaiden kuullen ja/tai purkavat kiukkuaan asiakkaisiin (tai tuotteisiin). Se ettei joku asiakas ole huomannut mitään, ei vielä todista ettei ongelmia olisi. En minäkään tavallisesti mitään "huomaa", koska keskityn vain omiin ostoksiini, mutta toisinaan osuu juuri sopivasti kuulolle...

        Itse olen lisännyt jatkuvasti Stockan Herkussa käymistä, koska olen kyllästynyt huonoon laatuun ja palveluun muissa kaupoissa. Ei ole kiva yrittää valita kunnollisia hedelmiä tai vihanneksia homeisten seasta (kuten eräässä cm:ssa) tai olla todistamassa, kun kauppias läksyttää henkilökuntaa palvelupisteessä (kas kas, toinen k-ryhmän market). Tai kassapimu yrittää uutta tavaranviskonnan pituusennätystä minun hedelmilläni ja jugurttipurkeillani (s-market).

        Mikäli Stockmannin Itäkeskuksen Herkussa on jotain kitkaa henkilökunnan välillä, soisi Stockmannin johtohenkilöiden olevan sen verran valveutuneita ja edistyksellisiä, että ongelmat ratkottaisiin oikeilla tavoilla (kuten rekrytointi ja palkkaus kuntoon, hankalat ihmiset siirretään toisiin tehtäviin) eikä vain pelottelemalla työntekijät esittämään tyytyväistä, iloista ja palvelualtista. Ihminen kun on sellainen, että kyllä se katkeruus kuitenkin jossain näkyy. Kun on vieläpä elintarvikkeista kysymys, on asiakkaankin etu ja ykköshuoli, että henkilökunta on oikeasti tyytyväistä. Senhän varmaan jokainen kauppiaskin tajuaa, että asiakas lähtee, ellei ole tyytyväinen. Eivätkös kauppiaat ole itse asiassa toivoneetkin palautetta asiakkailta? On hyvä, että täällä keskustellaan, mutta vieläkin parempi olisi, että palautetta annettaisiin myös suoraan Stockmannille.

        Vaikka olenkin merkonomi joita mahtuu 13 tusinaan, huomaa kuinka yliystävällisiä myyjät ovat siellä. Nytkin kun käytte katsomassa on taas kaksi avointa työilmoitusta?? Mitä se kielii pakko olla hyväntuulinen iloinen palvelunhaluinen olenhan stockkalla töissä! Olin joskus keskustassa töissä ja asiakkaana asioin idässä aika ajoin ja tietty kuulin kyllä henkilöstöongelmista sisäpiirijuttuina, ja Herkun osalta niitä siellä ei ole saatu korjattua kuulemma vieläkään. Siellä ei ole pysyvyytä, joita nykyaikaisin kaipaisi aina vaihtuu henkilöt. En halua nimetä ketään mutta kuulemma alakeran porukassa kuulemma jotain mättää!

        Keskustassa on mukava asioida ja siellä käynkin mutta silloin tällöin käyn mutta ei ole enää minun ostopaikka ykkösenä!


    • ohi aiheen

      Miten teillä on varaa käydä herkussa. Itse olen keskituloinen ja silti en edes uskalla mennä herkkuun kun siellä on niin kallista.

      Eikö sitä jugurttia voi ostaa halvemalla siwasta..
      ????

      Minua ei pahemmin kiinnosta ns. palvelu. Haen ruuat kaupasta, en kysele mitään ja maksan ja menen kotiin... Milaista palvelua te sitten herkusta haette... ? Seurusteleeko ne siellä teidän kanssa ??

      Oon aika pihalla.. toki olen maalta kotoisin.

      • Täh?

        Et ole ollenkaan pihalla. Hyvä vaan, että kyselet. :)

        Tottakai Herkussa on myös kalliita tuotteita, mutta ei ne tavalliset ole välttämättä sen kalliimpia kuin jossain K-marketissa. Jotkut tuotteet ovat jopa halvempia. Hintatietoinen ostaa tietysti monesta kaupasta tarpeen mukaan, eikä maksa kiskurihintaa jostain yksittäisestä tuotteesta.

        Palvelu taas tarkoittaa sitä, että hyllyssä ei ole vanhentuneita/pilaantuneita elintarvikkeita, eikä hedelmälaarissa hometta. Ei se mitään seurustelua tarkoita! Palvelua on sekin, jos kassahenkilö ei liiskaa ja paisko tavaroita, eikä tarvitse kuunnella henkilökunnan herjaavia kommentteja asiakkaista.


    • herkun uhri

      nykyäänhän stokka on uusissa tiloissa ja herkku on saanut uuden upean ilmeen. tosin vieläkin sielä on ns.koutseina mulkkuja ihmisiä, jotka välttävät tiskille menoa ja itkevät työntekijöitä lisää omalle tiskilleen. plus ihme perseen nuolijota ja oman pierun haistelijoita. kaikki vaan kehuu itseään ja tuo esille omaa "osaamistaan", ei välitetä toisista.

      • kamala paikka.....

        Jep. Johto on läpimätä ja työntekijät kovilla. Mikään ei siellä tule muuttumaan niin kauan kuin epäpätevät pomot/esimiehet saavat kiusata alaisiaan.


    • Lukekaa lakia

      Työpaikkakiusaaminen on kriminalisoitu useissa laeissa ja asetuksissa. Katso:
      mm. Työturvallisuuslaki:
      - http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2002/20020738

      Samoin määräyksiä on Yhdenvertaisuuslaissa, katso:
      - http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2004/20040021

      "Työpaikkakiusaamisen määritelmä

      Kiusaamiseksi määritellään tilanne, jossa yksi tai useampi työyhteisön jäsen joutuu toistuvasti järjestelmällisen kielteisen tai vihamielisen käyttäytymisen kohteeksi. Kiusaajat ja kiusatut vaihtelevat esimiehistä alaisiin. Kiusatuksi tulemisen kokeminen on yksilöllinen ja arvioitava jokaisen kiusatun kohdalla erikseen.

      Kiusaamista ei ole työhön liittyvien erilaisten päätösten ja tulkintojen käsittely. Toimintaan ja työhön liittyvien ongelmien käsittely työyhteisön jäsenten kesken ja työnantajan velvollisuuksiin kuuluva perusteltu kurinpidollinen rangaistus tai huomautus ei myöskään ole työpaikkakiusaamista."

      Työpaikkakiusaamisesta voi saada tuomion, mm. tuntuvat sakot. Työpaikkakiusattujen on nostettava oikeuskanne kiusaajia vastaan. Kannattaa dokumentoida kirjalliset viestit ja suulliset puheet. Onko esim. asiattomalla haukkumisella ja nimittelyllä kuulijoita, todistajia? Kiusaamisesta on ilmoitettava esimiehelle. Jos oma esimies on kiusaaja, on ilmoitettava hänen esimiehelle ja työsuojeluvaltuutetulle.

    • vai keskolle?

      me asiakkaatkin tiedämme tuolla olevan todella valju meininki.. harmittaa työntekijöiden puolesta sorsiminen ja selän takana vittuilu. monet hakee nyt siirtoja muihin herkkuihi ym.

    • etsikää uusi työ

      330 pihalle.. stockmann tekee hidasta ja tuskallista kuolemaa. kohta varmaan lyödään itiksen ja tapiolan/jumbon stockat kiinni.

    • Ellipsi

      Itiksen Stockan siirtäminen mahdollisimman kauas metrosta ja linja-autoista oli typerä päätös. Henkilö joka tämän päätöksen teki pitäisi panna asiasta vastuuseen. Siis potkut hänelle. Tosin eihän kukaan johtajia ulos pistä vaan duunarit jotka joutuvat kuuntelemaan valituksia johdon typeristä toimista.
      Surku että duunarit saavat nyt kenkää mutta kyllä pomoiltakin kohta hommat loppuu kun ei ole asiakkaita.

    • ohhoh

      päällikötkin saavat nyt yt:n myötä kenkää/joutuvat normi hommiin kAssoille puhua pulputtamaan,

      • HOK-Elanto

        37,5h viikossa tekevät muutettiin 10-30-h sopimuksen alle. Monet irtisanoutuivat jo itse. Kenkääkin tuli.


    • Eroja on

      Itiksen stockalla on tosiaan eri meininki kuin Hgin keskustassa. Keskustassa sentään vielä saa ystävällistä palvelua, kun taas Itiksessä on ystävällisyys ja hymy kaukana. Samoin Herkku on jotenkin ankea verrattuna keskustan tavaratalon Herkkuun. Ainoastaan Herkun kassoille kuuluu suuri kiitos, heistä suurin osa ovat aina hyvin mukavia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe