Olen käyttänyt vuosia trisekvens hormoonihoitoa.Sivuvaikutuksia ei ole ollut.Säänölliset kuukautiset.Mutta tuote on nyt luokiteltu vaaralliseksi.Lopetin sen vuoksi.Olen kokeillut laastareita.Ei sopineet,ihme oloja.Novofemkään ei auta.Paljon sivuvaikutuksia.En usko luontaisjuttuihin.Mistä apua hikoiluun,unettomuuteen,ärtyneisyyteen.Onko kenelläkään kokemuksia trisekvensistä.Jokin gynekin vois vastata.Onko ne todella vaarallisia??
Trisekvens
16
7360
Vastaukset
- käyttäjä edelleen
Kuinkahan luotettavasta lähteestä vaarallisuustieto on peräisin?
- trise
Gyne kertoi minulle,että trisekvens luokitellaan vaaralliseksi.Olen yrittänyt käyttää laastaria,mutta ei apua.Novafem turvotti,nukuin melko hyvin.Käytän nytkin trisekvensiä,koska se auttaa,saan nukutuksi ja olokin on todella hyvä.Onko kokemuksia muista tuotteista.onko muita trisekvens käyttäjiä,kiinnostaisi muidenkin kokemukset.
- mae taus
trise kirjoitti:
Gyne kertoi minulle,että trisekvens luokitellaan vaaralliseksi.Olen yrittänyt käyttää laastaria,mutta ei apua.Novafem turvotti,nukuin melko hyvin.Käytän nytkin trisekvensiä,koska se auttaa,saan nukutuksi ja olokin on todella hyvä.Onko kokemuksia muista tuotteista.onko muita trisekvens käyttäjiä,kiinnostaisi muidenkin kokemukset.
Tähän asti tuntuu hyvältä mutta ihmetteleen vaan miksi menkat alkoivat taas.
- taus mae
Haittavaikutukset
Tavallisimpia haittavaikutuksia ovat rintojen kipu tai arkuus sekä verenvuoto emättimestä. Nämä oireet häviävät yleensä hoitoa jatkettaessa muutamassa kuukaudessa. Muita mahdollisia haittavaikutuksia ovat mm. emätintulehdukset, pahoinvointi, vatsa- tai selkäkivut, turvotukset, päänsärky ja masentuneisuus sekä ylimääräiset vuodot, joita voi tulla esim. silloin, kun osa tableteista jää ottamatta. Käyttöön liittyy lievästi kohonnut mahdollisuus veritulppien muodostumiseen, ja myös rintasyövän vaara kasvaa hieman pitkäaikaisessa käytössä. - keskiäikäinen
taus mae kirjoitti:
Haittavaikutukset
Tavallisimpia haittavaikutuksia ovat rintojen kipu tai arkuus sekä verenvuoto emättimestä. Nämä oireet häviävät yleensä hoitoa jatkettaessa muutamassa kuukaudessa. Muita mahdollisia haittavaikutuksia ovat mm. emätintulehdukset, pahoinvointi, vatsa- tai selkäkivut, turvotukset, päänsärky ja masentuneisuus sekä ylimääräiset vuodot, joita voi tulla esim. silloin, kun osa tableteista jää ottamatta. Käyttöön liittyy lievästi kohonnut mahdollisuus veritulppien muodostumiseen, ja myös rintasyövän vaara kasvaa hieman pitkäaikaisessa käytössä...Olen käyttänyt pian neljä vuotta eikä kukaan gyne ole maininnut sen vaarallisuudesta.
Haittavaikutuksia ei itselläni ole ollut. Vuoto tulee säännöllisesti pillereiden jaksotuksen
mukaisesti. Ja vaikka olen joskus siirtänytkin kuukautisia ja sitten jatkanut tresekvensiä,
on kierto jatkunut sen mukaan, miten pillereitä on jatkanut. Eiköhän nämä haittavaikutukset
ole yksilölliisiä ja ohjeessa mainitaan kaikki mahdollinen, ettei kukaan haasta sitten yhtiötä
oikeuteen... - turvallisuus
keskiäikäinen kirjoitti:
..Olen käyttänyt pian neljä vuotta eikä kukaan gyne ole maininnut sen vaarallisuudesta.
Haittavaikutuksia ei itselläni ole ollut. Vuoto tulee säännöllisesti pillereiden jaksotuksen
mukaisesti. Ja vaikka olen joskus siirtänytkin kuukautisia ja sitten jatkanut tresekvensiä,
on kierto jatkunut sen mukaan, miten pillereitä on jatkanut. Eiköhän nämä haittavaikutukset
ole yksilölliisiä ja ohjeessa mainitaan kaikki mahdollinen, ettei kukaan haasta sitten yhtiötä
oikeuteen...Ei kait sen vaarallisempaa ole, kuin muutkaan hormmonit. Itselleni gyne sanoi viimeksi Estrogel/Terolutreseptiä kirjoittaessaan, että turvallista on käyttää n.5-6vuotta. Sen jälkeen rintasyövän riski kasvaa. Pelkkää estrogeeniä käyttävät (kohtu poistettu) voivat käyttää 10v ja kauemminkin..
- minkälaisia..
sivuvaikutuksia sulle tuli em. hormoonihoidosta ja kauanko käytit? Olen kokeillut ennen monia luontaistuotteita, mutta tosi paikan tullen ne eivät enää auttaneet. Eräs gyne sanoi, että luontaisjutut ovat niin mietoja, että sen takia ne ei auta kovempiin vaivoihin. (ihme kyllä, että otti yleensäkin kantaa, kun edell. sanoi niiden olevan humpuukkia) Itse olen nyt käyttänyt Novofemiä ensim. kiekon, eikä mitään sivuvaikutuksia ole ainakaan vielä tullut. Muutaman päivän käytön jälkeen lähti hikoiluvaivat ja olen nukkunut yöni hyvin.
- mae taus
luontaistuotteita, ei ole apua vaikka yhtistelmällä. Jos on vakava juttu on pakko saata lääkäriltä resepti.
- Activelle
Mä aloin käyttää juuri Activellea ja toivon sen auttavan unettomuuteen,hikoiluun .paleluun..
Novofem ei sopinut ;alkoi kova vuoto parin viikon käytön jälkeen.Onko kenelläkään kokemuksia Activelle-tableteista???????????- Helelna
olen käyttänyt Activellea ja ei ole mitään moittimista.Nyt täytyisi mennä gynegologille uusimaan resepti,ehkä paino nousi muutaman kilon ei muita sivuoireuta.:)
- kokonainen 1962
Moi.olen juuri aloittanut Trisekvenssit ja aiemmin oli Indivina..vaihdoin koska Indivina ei toiminut kunnolla olin jotenkin jumissa ja masentunut ajoittain..nyt toka vko menossa Trisekvanilla..mul ollu menkat pois pitkään ja toivon ettei ne tuukkaan enää mutta kun näitä kokemuksia täältä luen niin saattaa olla että alkavat tän uuuden kanssa.Yöt nukun paremmin hikoilua esiintyy vielä olen energisempi itkuisuus lähtenyt ja muu epävarmuusolot.
Outoa tollanen heitto että olisivat VAARALLISIA ilman että perustellaan asiaa!!!!
t.tähän asti tyytyväinen trisekvaniin ;) - Arla.
Trisekvens on toiminut minulla kohta kymmenen vuoden ajan, ensin käytin muutaman vuoden Estrogeliä, mutta oireet ei tasoittuneet, aina oli jotain. Viimein gynekologi kirjoitti Trisekvensin ja sanoi sen auttavan varmasti ja näin kävi. Yksi tuttuni väitti saaneensa sitä suonikohjut. No minulle ei ole niitäkään ainakaan tässä ajassa ilmestynyt.
Ainoa haitta on se lääkevuoto eli keinotekoiset kuukautiset. Ne saattaa joskus olla ällistyttävän kovat, ihan kuin joskus silloin nuorena, mutta taas useimmiten selviän muutaman päivän niukalla vuodolla. Yleensä vain ensimmäinen päivä on kunnon vuotoa, loput tiputtelua, johon en viitsi edes tampoonia käyttää, vain pumpulituppoa.
Kaikki oireet on pysyneet poissa, nyt 60-vuotiaana on pientä suun kirvelyä ilmaantunut. Se voi johtua muustakin. Iho on minulla vielä aika hyvässä kunnossa, hiukset on vahvat ja hyväkuntoiset, enkä todellakaan ole huomannut mitään tämän hormonihoidon aiheuttamaa lihomista tai turvotusta. Paino on vähän noussut, mutta johtuu ihan omista laiskoista elintavoista ja hyvästä ruuasta. Kun vähennän syömistä ja lähden liikkumaan enemmän, painokin putoaa.
Mutta ainahan sitä voi jotain tulla sitten tulevaisuudessa, itsekin mietin, kuinka kauan tätä voi jatkaa. Olo on kuitenkin niin hyvä, etten vielä aio lopettaa. Yksi tuntemani nainen käytti 70-vuotiaaksi hormonihoitoa ja oli tavattoman elinvoimainen ja hyvännäköinen, ihokin tosi sileä ikäisekseen. Eikä mitään sivuvaikutuksia eikä sairauksia vieläkään, nyt hän on kohta 80 v.- Kokonainen 62
Koko tämän 2012 käyttänyt Trisekvensiä.huomannut valkoisten tabl.aikana masennus ja turvotus oireita,makean himoa.keinotekoinen vuoto todella niukka n.3pvää pikkuhousunsuojilla pärjännyt. Unensaantiin ja laatuun vaikutus hyvä,suosittelen myös magnesiumin,B-vitamiinien ja Omega 3 käyttöä sekä D vitam. Myös runsas kahvinjuonti ja tupakointi pois. Liikuntaa tilalle,auttaa Kaikkeen! Mietin mitä tapahtuu jos/kun lopetan Trisekvensit kokonaan? Miten ne lopetetaan?kun jos kertaheitolla poikkasee tuleeko kammo-oireita?Luin jostain että "lääkäri kertoo miten lopetus tapahtuu" Onko jollain kokemusta tästä?
- Estrogeeni
Käytin aikoinanai trisekvensiä ja oli todella hyvä hormooni valmiste, ihmettelen noita vaarallisuus juttuja, minulle ei koskaan kukaan lääkäri sanonut noin. Lääke toimi hyvin ja voin hyvin, miksi lopetin johtuu siitä, että kohtu ja munasarjat poistettiin ja siirryin pelkkään estrogeeniin ja hyvin tuntuu progynovakin toimivan.
- MieliTekeee
Sama tässä. 25 v käytin ja nyt tosin lopen kyllästyneenä koviin vuotoihin (kuukautis) sain painittua gynekologilta Mirenakierukan, joka tänään asennettiin.
Vuotojen pitäisi ainakin vähetä, mielellään jo loppua koska olen sentään jo 54 v, ja hormonit muutenkin kettuilleet aina kiitettävästi.
Valkoisten pillereiden aikana aina järjettömän kovat rakasteluhalut (olen eronnut ja yksiin) joten ongelmia varmaan tulossa enemmänkin, koska en sen takia tahtoisi ketään "pokata" että kuitenki melko varmaan koko aika vuotava alapää ei ketään houkuttele yhdyntään, kun nykyajan mieshän ei kortsusta tykkää.
Toivon tietty, että edes itsetyydytystä voin harrastaa kuten ennenkin, tosin sekään ei voita "sitä ainoaa ja oikeaa".
Kirjoittakaa, jos jollain kokemusta samasta aiheesta ! - Caras
Heippa..
Ajattelin kokeilla löytyisikö täältä jotain apua ongelmiini.
Olen käyttänyt Trisekvenssiä noin 5 vuotta ja nyt tuntuu että hormoonitasoni ei ole ihan normaali.
Trisekvenssit aloitin syöpähoitojen jälkeen ja mitään sivuvaikutuksia ei ole ollut.
Kuukautiset tulee normaalisti, tosin nyt parin jakson aikana vuoto on ollut omasta mielestäni erittäin runsasta normaaliin verrattuna ja todella kivuliaat lisäksi ihoni on alkanut reagoimaan finnien muodossa aina yleensä juuri ennen menkkoja.
Mietin että voiko luontainen hormontasoni palautua ja että tarvitsenko vielä trisekvenssiä!? Voisiko Trisekvenssin annostuksen esim. puolittaa ja kokeilla miten se vaikuttaa?
Lääkäreiltä en ole juurkaan saanut apuja.. Viimeksi kirjoittivat vain reseptin Clotamia ja sekään ei juurikaan auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832