nimittäin kiinnostuin selvänäkemisestä kun luin pari kirjaa , no sitten aloin testaamaan korttipakalla. Arvasin ensin pelkkää väriä ja kirjasin tulokset ylös,pikkuhiljaa aloin "arvailla" myös maata ja numeroa. Kuinka ollakkaan tulokset eivät aluksi olleet maata mullistavia mutta ne kehittyi, vaikka tässä korttien näkemisessä voi ollapaljon myös matematiikasta hyötyä, no itseasiaan.
Tapasin erään kaverin ja käskin hänen antamaan minulle esineitä joiden historiaa en tuntenut no sain ensimmäisen esineen käteeni ja en katsonut sitä vaan löin sen otsaani, tunsinvain että kädessäni on muovinen läpyskä ja aloin kertoa...Näen sinut kävelemässä vesisateessa avaat , neliön lasi oven ja vanha kranttunen ämmä antaa jotain sinulle. sunnilleen näin ennusteeni meni.Ensin kaverini ajatteli että jauhan pelkkää bulshittiä, kunnes muisti että juuri tällä tavalla hän sai esineen joka oli bussikortti, hän oli kävellyt tihkusateessa mennyt "neliöön" eli kioskiin lasi ovesta ja vanha vihanen muija oli kortin antanut. Aateltiin että tämä oli ehkä sattumaa, sitten koitin nähdä muijan ulkonäön ja olin oikeassa, siinä minkä hän ulkonäöstä muisti, sitten kuvailin tällaisia esineitä joita en silmin nähnyt
1 sanoin helppo nakki,ohjekirja joka on jaettu moneen ruutuun =Akuankan taskukirja joka oli nimeltään helppo nakki!
2 näen monen laisia välähdyksiä mm veljesi = melko vanha kameran salamavalo!
3kuvailin useita kaverini saamia kirjeitä, melko osuvasti joskaan en täydellisesti!
4 eräs esine oli outo,näin ensin selvän linkkuveitsen mutta koska otin järjen mukaan eli tunsin esineen hieman kädessäni muutin arvaukseni mini fikkariin, sanoin myös näkeväni tulta. = oikea vastaus oli linkkuveitsi, mutta kävi ilmi että hän oli ottanut esineen vyöltään,jollaoli ollut vielä kuukausi sitten minifikkari joka oli ollut mukanaan erään pienen tulipalon sattuessa!
tässä parisen viikkoa sitten, tein testin arvasin uutisia ..näin laiva onnettomuuden titanicin kaltaisen, jossa laiva oli ilmiliekeissä toinen uutinen näin teppelin tai uskonnollisen rakennuksen tuhoutuvan. molemmat toteutuivatainakin löyhästi sillä noin viikon päästä, suomalaisrakenteinen risteiliä törmäsi jää vuoreen sitten aattelin no ehkä sattumaa taas no sitten vielä viikko ja se luostari paloi poroksi siellä pohjoisessa,ennustuksessani vain laiva paloi. onko tämä kaikki sattumaa? en tiedä, mutta jo lapsena huomasin toisinaan että ajatukseni toteutuvat.
Olen näkijä
59
15669
Vastaukset
- Zatani
Be happy dont worry.
http://www.speakwell.com/well/2003fall/graphics/happy.jpg
Näinhän se on.
Z.- kannattttaa
laittaa vastaanotto pystyyn ja rahastaa sillä, varmasti on tulijoita, vähä treenaamista vaan ensin
- orora
Ennustaisitko mulle jotain?? :)
- alottaja
totakokeilla!
- orora
alottaja kirjoitti:
totakokeilla!
Loistavaa!!! Kiitos jo etukäteen. Mites nyt edetään, miten se tapahtuu? Pitääkö mulla olla joku tietty kysymys?
- alottaja
orora kirjoitti:
Loistavaa!!! Kiitos jo etukäteen. Mites nyt edetään, miten se tapahtuu? Pitääkö mulla olla joku tietty kysymys?
kuvailla sinua NYT: no mitään takuita en anna ja saat tehdä johtopäätöksesi.Sinulla on olkapäihin ylettyvät vaalean ruskeat hiukset, käytät silmälaseja, kissaa et valitettavasti omista, et pidä autojen kanssa pulaavista ihmisistä .. no joo, tää on kyl tosi hankalaa, näin yht äkkiä, jos osuin yhtään oikeaan saat esittää kysymyksiä.
- orora
alottaja kirjoitti:
kuvailla sinua NYT: no mitään takuita en anna ja saat tehdä johtopäätöksesi.Sinulla on olkapäihin ylettyvät vaalean ruskeat hiukset, käytät silmälaseja, kissaa et valitettavasti omista, et pidä autojen kanssa pulaavista ihmisistä .. no joo, tää on kyl tosi hankalaa, näin yht äkkiä, jos osuin yhtään oikeaan saat esittää kysymyksiä.
Aika oikeinhan tuo meni. Hiukset ei tosin oo enää tuollaiset, mutta ovat olleet. Silmälasit ovat, kissan jouduin antamaan muuton takia pois ja autot tuli varmaan siksi pinnalle kun jouduin hiljan ajamaan vieraassa maassa, vasemmalla puolella, että oli kohtuustressistä toimintaa jossa irtos ärräpää tai pari :D Kyllä sä mun mielestä hyvin jyvällä oot.
Voisitko kokeilla mitä tulee mieleen mun ammatilliselta puolelta? Kirjoitan työkseni, mutta en periaatteessa luovaa kirjoittamista mitä taas HALUAISIN tehdä työkseni. Tulevaisuudessa haluaisin koettaa rahkeitani senkin suhteen. Olisi paljon sanottavaa. - ristinainen
alottaja kirjoitti:
Katseleppa minullekkin?vaikka tunnepuolen asioita.
- aloittaja
orora kirjoitti:
Aika oikeinhan tuo meni. Hiukset ei tosin oo enää tuollaiset, mutta ovat olleet. Silmälasit ovat, kissan jouduin antamaan muuton takia pois ja autot tuli varmaan siksi pinnalle kun jouduin hiljan ajamaan vieraassa maassa, vasemmalla puolella, että oli kohtuustressistä toimintaa jossa irtos ärräpää tai pari :D Kyllä sä mun mielestä hyvin jyvällä oot.
Voisitko kokeilla mitä tulee mieleen mun ammatilliselta puolelta? Kirjoitan työkseni, mutta en periaatteessa luovaa kirjoittamista mitä taas HALUAISIN tehdä työkseni. Tulevaisuudessa haluaisin koettaa rahkeitani senkin suhteen. Olisi paljon sanottavaa.asiassa meinasin kirjoittaa ammatiksesi jonkinlaiset paperityöt, mutta syystä tai toisesta jätin sen väliin!!! ammatiksesi ehkä suunnittelet jotain? ja jos tosiaan taas osuin noin oikeaan, hämmästelen itsekin.
- että 2
ristinainen kirjoitti:
Katseleppa minullekkin?vaikka tunnepuolen asioita.
siinä olen kehno? mutta voin koittaa jos tarkennat hieman?
- Kerro, kerro!
alottaja kirjoitti:
Hei!
Kerro mullekin mitä näät? Millainen olen ulkonäöltäni ja millaista työtä teen elääkseni...ja tietysti millaisen miehen kanssa kanssa näät minun viettävän loppuelämäni vai tallaanko polkujani yksin? - jooo2
Kerro, kerro! kirjoitti:
Hei!
Kerro mullekin mitä näät? Millainen olen ulkonäöltäni ja millaista työtä teen elääkseni...ja tietysti millaisen miehen kanssa kanssa näät minun viettävän loppuelämäni vai tallaanko polkujani yksin?nyt hätäännyn mutta koitan!
tummat hiukset,jakaus keskellä,kapea leuka.
mahtaisitkoos olla hoito alalla?
pienikokoisen miehen mahdan nähdä!.... mun ei pitäs tässä vissiin hätäillä,pitäs keskittyy kaikkiin oikeen kunnolla mutta jos nyt olisin oikeessa uskoisin näkeväni!! - Kerro, kerro
jooo2 kirjoitti:
nyt hätäännyn mutta koitan!
pienikokoisen miehen mahdan nähdä!.... mun ei pitäs tässä vissiin hätäillä,pitäs keskittyy kaikkiin oikeen kunnolla mutta jos nyt olisin oikeessa uskoisin näkeväni!!No tumma olen, tällä hetkellä värjäyksen ansiosta eli se meni ihan nappiin...jakaus on kyllä aavistuksen verran enempi oikealla. Leuka on kapeahko...
Ammatti sitten...itseasiassa olen virastossa työssä, en varsinaisesti hoitoalalla sen sanan oikeassa merkityksessä, mutta koen kyllä tässä asiakaspalvelutyössä välillä hoitoalan työtäkin tekeväni. Luonteeltani olen sellainen että haluan auttaa ihmisiä eteenpäin heidän vaikeuksissaan...eli olen aika "hoivaavaa" tyyppiä.
Mies sitten, se pienikokoinen mies kuulosti "hyvältä" sillä se kuka tunteitani liikuttaa on pienikokoinen, n. 165 - 170 cm pitkä. Jos näät hänen vielä olevan tumma niin kyseessä on juuri tämä jota ajattelen ja jonka kanssa haluaisin vanhuuteni viettää. Elämässäni on kyllä ollut/on toinenkin mies mutta hän on sitten jo vähän pidempi tapaus....tumma hänkin...
Kiitos kun vastasit ja toivon sinulle tsemppiä!
Harjoitus tekee mestarin varmaan tässäkin asiassa, älä hätäänny...keskity vaan ja luota itseesi niin kaikki menee varmasti hyvin. Ja joskus voi mennä pieleen mutta älä siitä masennu, niin käy varmasti jokaiselle joskus! - mmm
jooo2 kirjoitti:
nyt hätäännyn mutta koitan!
pienikokoisen miehen mahdan nähdä!.... mun ei pitäs tässä vissiin hätäillä,pitäs keskittyy kaikkiin oikeen kunnolla mutta jos nyt olisin oikeessa uskoisin näkeväni!!joku tukki vastaamaan minun kysymykseeni...joo olen tumma mutt jakaus sivulla...koita sempata vähän näätkö mitä muuta rikkautta rakkautta muuttoa....oon ollut hoito alal kapea leuka.kerroppa miss mull on luomi???
- poppa
mmm kirjoitti:
joku tukki vastaamaan minun kysymykseeni...joo olen tumma mutt jakaus sivulla...koita sempata vähän näätkö mitä muuta rikkautta rakkautta muuttoa....oon ollut hoito alal kapea leuka.kerroppa miss mull on luomi???
vasemmassa lapaluussa.
- sillipää
orora kirjoitti:
Voisitko kokeilla mitä tulee mieleen mun ammatilliselta puolelta? Kirjoitan työkseni, mutta en periaatteessa luovaa kirjoittamista mitä taas HALUAISIN tehdä työkseni. Tulevaisuudessa haluaisin koettaa rahkeitani senkin suhteen. Olisi paljon sanottavaa.hei.itsekkin olen ajatellut kirjoitella kaikkea mitä mieleen sattuu ja olenhan oikeasti vähän kirjailijan sukua jos niin ajatellaan. kirjoittele jos vaikka satuttaisiin samaan lämpiöön.
- aloittaja
kai minun pitäisi koittaa siirtyä ennustukset palstalle ennustamaan. käytän vaikka nikiä Poppa.
- mmm
voisitko nähdä mikä on minun seuraava työpaikka vai jatkanko vaan sitä samaa paskaa....
- sairaala
Mitä on edessä , olen yksin leski tuleeko elämääni vielä mies, milloin ja missä, entä muut muutokset milloin ja mitä, asun tampereella
- kiinnostusta
itteäni kiinnostaa myös kovasti ennustaminen. Joskus joku näkijä on mulle sanonutkin että voin saadakin sellaisen lahjan.
Kriisien ja raskaiden vaiheiden läpi käynyt ihminen voi herkistyä tälläisille asioille.
Kirjoitin tuonne ennustus-palstalle, kukaan ei ole vastannut. Voisitko sinä yrittää kattoa mitä mulle näytetään. Tosi raskas - on sydänsuru-nimimerkille.
Vastaisitko miltä tämä mies näyttää, entä minä?
Onko tällä miehellä rakkaita tunteita minua kohtaan? Kiitos paljon sinulle jos vastaat. Onnea ja menestystä! - lennoska
eikä kannata pientä päätään ruveta sekoittamaan tollasella humpuukilla.näkijäksi synnytään ja kasvetaan sitä ei opetella #arvailemalla#
eli vastaus kysymykseesi:et ole näkijä.olet arvailija ja alkanut uskomaan omaan höpinääsi niin paljon,että jopa sepittelet tarinoita.hankeen kun kusee,niin reikä jää!!!- BornWithIt
Kaikkia kykyjään voi kehittää ja treenata, myös näkemistä. Tottakai siihen täytyy olla myös luontainen lahjakkuus.
- iiituliitu
moi. saatko musta mitään irti? ihan mitä vaan? mua on aina kiinnostanu kaikki tämmönen. näätkö tai tunnetko?
- ^^... Hippasilla...^^
^^... Onko tuo herra?...^^Ei se on hattu!^^...No,turha kai on sitä tästäkään syyttää?...^^
- *sinitta*
mielenkiintoista! itselläni on vähän lievempi tuo "näkemiskyky". Avomieheni monesti ihan yhtäkkiä kysyy paljonko kello on ja vastaan oikein, ihan tarkasti esim. 14:56. Ekoilla kerroilla oli ihan et mistä tiesin, ym:D Sepä se ku en tiedäkään, kunhan oletan kellon olevan niin.... eilen viimeksi hän kysyi arvaa kauanko tää leffa kestää ja katseli dvd:n takaa ja katsoi mua. Aivan niinku oisin hänen katseestaan ottanut sen ajan: 1 h ja 52 min! Jäi katsoon mua taas monttu auki! Sanoin hänelle et joo oonko noita BUAHAHHAHA!! :) *khihii*
- minä myös
Hei!
Minä tiedän mistä puhut, sillä minulle on käynyt näin läpi elämän.
Luota intuitioosi, sen tarkoitus on ohjata sinua tekemään oikeita valintoja elämässäsi, se on suuri lahja.
Hauskaa siitä sitten tulee kun sen kanssa alkaa leikkiä, kuten teitkin testimielessä. Pelottavaa siitä tulee jos sitä alkaa käyttämään väärin, eli henkimaailman alempien värähtelyjen kanssa.
Olet johdatuksessa, mutta se johdatus tulee Jumalan kautta.
Hauskoja tilanteita ovat mielestäni esim. se, kun hyräilet tai laulat jotain laulua, avaat sitten radion ja sama kappale soi samasta kohtaa kun laulat. Näin kun käy joka päivä, voit olla varma, että enkelithän ne ohjaavat sinua tekemään niin, jotta uskosi ohjaukseen säilyisi.
Voin jutella asiasta enemmän kanssasi jos haluat. - Blääh!
ennemmin vilkkaan mielikuvituksen ja hieman yksinkertaisen ihmisen tyypillinen edustaja.Ennustaja,näkijä,kaikkea skeidaa ihmiset viitsii edes kirjoitella.
- Nimetön
sitten viittit tulla tätä skeidaa lukemaan....
minulle.ensin testaisin yhtä asiaa,kerro missä kohdassa minulla on mainittavan arvoinen luomi? ei haittaa vaikka et osuisikaan heti oikein.sitten kysyisin teenkö tänä vuonna isoja rahallisia päätöksiä,rakentamista,kiinteistöjen ostamista?näkyykö jälkeläisiä?kaunis kiitos etukäteen.
- MVB
Heitän tässä kuusi "ennustusta" ja vähintään puolet osuu kohdalleen...
Kuukauden sisällä näen tapahtuvaksi:
- Yhden erittäin suuren luonnonkatastrofin.
- Todella pahan liikenneonnettomuuden (vaikuttaa juna- tai auto-onnettomuudelta)
- "Normaalioloistakin" poikkeavan terroriteon Afganistanissa tai Irakissa. Todella paljon kuolonuhreja...
- Idässä jonkun (näen liekkejä) ison tuotantolaitoksen räjähdyksen tms.
- Isomman luokan henkirikoksen Suomessa, jota monet tulevat suremaan...
- Venäjällä tapahtuu isohko mullistus, joka vaikuttaa koko Venäjän tulevaisuuteen.
Pitäisköhän alkaa meedioksi;) - Leikkinäkijä
Joskus teini-iässä olin kiinnostunut harjoittelemaan selvännäkijäksi, kun luin yhden kirjan. En muista enää mikä tuo kirja oli. En oikein tiedä uskoinko tai uskonko nyt tuollaiseen kunnolla, mutta se tuntui hauskalta leikiltä tuolloin. Sitten kun aloin pohtia enemmän asiaa, niin se ei ollutkaan enää hauskaa, koska leikkinä se alkoi kyllästyttää ja totena se olisi ollut liian pelottavaa. En tahtonut olla mitenkään erikoinen ja "tietää" asioita.
Joskus olen myös miettinyt, että olisi mielenkiintoista käydä jollain näkijällä, mutta toisaalta pelkäisin, että kuulisin jotain ikäviä asioita, jotka sitten vaivaisivat mieltäni ja ehkäpä ihan turhaan, jos eivät toteutuisikaan. Äitini kävi yksillä kyläyhteisön kesäjuhlilla/markkinoilla selvännäkijällä, jota hän luuli aluksi vain joksikin hassuttelujutuksi, mutta tuo näkijä kertoi aika tarkkaan äidistäni ja kertoi sitten aivan kauheita asioita tulevaisuudesta, esim. että äitini kuolisi 40-vuotiaana. Osa noista ennustuksistakin toteutui kai, ei tuo kuoleminen kuitenkaan. - relander
ole näkijä, olet idiootti!
- joskus myös näkevä
Älä höpise sellaiseen juttuun yhtään mitään mistä et tiedä yhtään mitään etkä muuksi nähtävästi muutu.
- horrorrr
vihjaappa mulle mun ulkonäöst/luonteesta.ja löydänks mä sen oikean lähiaikoina...kerrokerro..tai työstä tai edes jotain.kun en usko näihin juttuihin niin saatan ehkä vähä sit uskoakkin =)
- kkllllhhh
ja heti
- syksynlapsi
Luin viestisi todella hartaasti, koska olen herkkä se jotenkin kosketti.
Autatko minua? Kerro tuhoudunko tämän rakkauden kanssa?
Jos tahdot kerro minusta mitä näet nyt ja tulevaisuudessa. Ajattele rauhassa.
Kaikkea hyvää sinulle. - ollakin
Näkijä. Kaikkihan me ollaan. Jotkut näkee olevaisia, jotkut olemattomia.
- myöskin
nähnyt enneunia. jotkut unistani ovat siis tulleet parin päivän jälkeen toteen. Olen myös uuden ihmisen tavatessani tiennyt hänen nimensä ennen kuin kukaan on sitä minulle ehtinyt kertoa. Se on niin outo tunne.
Muista käyttää (hyödyksi) taitoasi niin se ei ruostu. :>- Nimetön
Uskon minäkin noihin juttuihin, koska olen konkreettisesti huomannut että maailmassa on olemassa myös eri taso(ja), jossa tapahtuu mm. henkinen yhteys eri ihmisiin- tähän juuri perustuu intuitio ja eräänlainen tieto ihmisistä ensinäkemän perusteella.
En tiedä onko kyse enkeleistä vai henkisistä auroista, mutta selvästi kaikki ei rajoitukaan näkemiseen. Minä olen aina ollut herkkä ja kokenut elämässäni kovia enkä ole myöskään helposti saanut ystäviä sisäänpäinvetäytyneisyyteni takia. Kun miettii luonnon toimintaa, voisi kuvitella että ihminenkin voisi kehittää uusia taitoja, ehkäpä jopa henkisellä tasolla tai mieltä kehittämällä.
Monet eivät siihen voisi uskoa, mutta ei kai ajatus ole mahdoton, vaikkakin hullu kuitenkin.
Muistan kun kävin kerran huvikseni eräässä jumalanpalveluksessa ja siellä imisille annettiin jonkinlaista profetiaa.Minulle sanottiin että tulen näkemään asioita, minua nauratti :)
Nyt sattui viime viikolla outoja yhteensattumia: ajattelin erästä minulle vastenmielistä ihmistä vuosien takaa monta kertaa, jostain hän vain aina tuli mieleeni. Sitten istuin junassa ja huomasin että juuri kyseinen henkilö istui viereisellä penkillä, havahduin. No sitten pari pv siitä näin taas saman henkilön kaupassa, vaikka siitä on vuosia kun olen hänet viimeksi nähnyt. Ajattelin että sattumaa, heh. No jostain kumman syystä taas lähipäivinä ajattelin erästä poikaa kovasti, johon olin ollut tosi ihastunut vuosia sitten, taisin nähdä hänestä untakin ja seuraavana iltana tämä poika ilmestyy työpaikalleni asiakkaaksi.Hänetkin näin viimeksi vuosia sitten. Vähän jo ihmettelin sattumia. Mutta sitten ehkä viikko tapahtumien jälkeen ajattelin yhtä poikaa, joka on ollut yhteydessä minuun välillä. Istuin junassa ja kuulin jonkun puhuvan ihan samanlaisella äänellä kuin kyseessäoleva poika, mutta se ei ollutkaan hän. Sitten käänsin pääni ja juuri se poika istui edessänipäin ja moikkasi minua juuri kun katsoin häntä. Voi myös olla että olen vain ollut sekoamassa, mutta silti outoja sattumia peräjälkeen? - on käynyt
Mullekkin. Aika usein, itseasiassa.
- nimetön 2
Jotkut osaavat laulaa, soittaa ja toiset näkevät kuolleita sekä kuoleman. Itse kuulun jälkimmäiseen, kun joku läheinen kuolee tai loukkaantuu pahasti näen siitä samaan aikaan tai etukäteen unta. Tämä alkoi jo kun olin ihan pieni, noin 3 tai 4 vuotta. Tämä on lahja jonka uskon kulkevan suvussa, usein se katoaa pois vanhetessa tai mahdollisesti myös ympäristö saattaa ehkä vaikuttaa. En tiedä.
Olen todennut ettei asiaa kannata ajatella liikaa, itse keskityn ihan tavallisesti kouluun ja työhön.
- että näet
Näetkö mulle tään? Jatkkuuko mun elämä samaa rataa, vai tapahtuuko jokin uusi juttu lähiaikoina, siis elämässäni? Minä itse näen enne unia, jotka pitävät paikkansa. Tiedän mikä uni tapahtuu ja mikä on sit mun omia päivällä tapahtumiin asioihin liityvä uni, siis ei merkitse mitään. Kyllä joillekin ihmisille annetaan näkijän lahjat. Sitä on ollut kautta aikojen. Huu haat on sitten erikseen.
Tsemppiä sinulle ja hyvää jatkoa. - pilsikka
Mitäs minulle näet tapahtuvan elämässä? ja kuinka kuvailisit minua?
- AUTATKO
kerro veljeni joka sairastui Teneriffalla jouluaattona ,pääseekö pian lentämään Suomeen,Entäs minä,olen paljon pois Suomesta,mulla tuttu johon olenihastunut mut hän ei sitä tiedä(luulen) mitä hän tuntee minua kohtaan?Vastaa ,ole kiltti!
- jotakin..
jos näet kuulet jotakin minusta.
Starry* - Dem79
moi näkijä!
olisin lähettänyt sulle henk.kohtaisen viestin mutta en löytänyt mahdollisuutta.
kuulun samaan joukkoon kuin sinä. en tiedä näenkö asiat ja tapahtumat vai aavistanko ne mutta vahva intuitiokyky mulla on. olen myös kiinnostunut unista.
oletko käynyt astro.fi sivuilla? siellä meitä kummallisuuksia on pullollaan. jotkut ihan utopisia jotkut taas alotteilijoita. sieltä saat lisä tietoa runsaasti ja tukea aloitteluun. myös minut löytää sieltä nimm. max.79
tuleppas jutteleen!
jos haluat kirjoitella niin mielelläni otan vastaan ajatuksia. [email protected] - mie vaan
Ennustaa mulla.On ollut kauan vaikeaa elämässä.
Onko mitään minkävuoksi jatkaa tällaista elämmää neljänseinän sisällä.
Miten suhde kuviot.
Krron myöhemmin omista kokemuksista. - Aloittajalle!
Heippa!.. Tuli mieleen, että kuinka vanha olet? Voisitko myös kertoa että mitkä kirjat sinä luit?..
Olisi vielä yksi pieni pyyntö.. ^^" .. Voisitko ennustaa minulle? :).. Jos teksit niin kuin sille jollekkin tuolla alussa.. Yrittäisit ensin ulkonäköäni/luonnettani nähdä ja jos menee oikein, niin voit ennustaa minulle.. ??..
Hyvää jatkoa sinulle!.. Vastaa tänne tähän viestiin pian, kunhan ehdit.. :) - Päivi82
Hei!
Voisitkohan minullekin kertoa elämästäni jotain? =)
vaikka sähköpostiini?
[email protected]
Kiitos!=)Olen itse meedio ja uskon sen alkaneen koulutuksella jo hamassa menneisyydessä. Tuhansien vuosien takaa. Tässä elämässä se sitten sai tulla esiin. Kuten monella muullakin henkilöllä.
Eikä se ole mikään synnyin lahja se on useiden elämien summa ja harjoittelun tulos. Näin lyhyesti.- Kiitos etukäteen..
maagikko kirjoitti:
Olen itse meedio ja uskon sen alkaneen koulutuksella jo hamassa menneisyydessä. Tuhansien vuosien takaa. Tässä elämässä se sitten sai tulla esiin. Kuten monella muullakin henkilöllä.
Eikä se ole mikään synnyin lahja se on useiden elämien summa ja harjoittelun tulos. Näin lyhyesti.Kertoisitko minullekin jotain tulevaisuudestani, ja mitkä ratkaisut nykytilanteessani olisivat oikeita??
Jos voit niin vastaa sähköpostiini
[email protected] - hehehe44
maagikko kirjoitti:
Olen itse meedio ja uskon sen alkaneen koulutuksella jo hamassa menneisyydessä. Tuhansien vuosien takaa. Tässä elämässä se sitten sai tulla esiin. Kuten monella muullakin henkilöllä.
Eikä se ole mikään synnyin lahja se on useiden elämien summa ja harjoittelun tulos. Näin lyhyesti.tutki ja selvittele vaan Chris Angelin temppuja :D
hehehe44 kirjoitti:
tutki ja selvittele vaan Chris Angelin temppuja :D
Ne on nähty ja miten taikatemput pajastetaan on jokainen osa katsottu- ja tarkkaan. Älä sinä tuomitse vaikka omassa etsinnässäsi olt pettynyt... kyllä se totuus löytyy, kun on sen aika.
Lykkyä pytyyn etsinnässäsi.
- SATUZETA..
etta kevaan jalkeen tulee vahaluminen kesa! Ja kun aurinko laskee tulee yo!
.ihmeelisia saTTUMIA..Mitä erikoista on kirjoituspöydälläni.
Jokainen joka haluaa voi kertoa. Harjoitus on opintojen äiti. ei kertaus.- siu.
maagikko kirjoitti:
Mitä erikoista on kirjoituspöydälläni.
Jokainen joka haluaa voi kertoa. Harjoitus on opintojen äiti. ei kertaus.Pelikortteja sikin sokin.
Kirja, jossa lukee: kun aloittaja lopettaa, voin varastaa sen taivaalta kuun.
Olen vihainen ja siksi.
Valehtelen myös.
Se kirja on hengellinen ja kannessa on enkeli. - harjoittelija,
maagikko kirjoitti:
Mitä erikoista on kirjoituspöydälläni.
Jokainen joka haluaa voi kertoa. Harjoitus on opintojen äiti. ei kertaus.En tiedä mitä pöydälläsi oli kysymyshetkellä, mutta nyt tällä hetkellä siinä on nähdäkseni jotakin hevosiin liittyvää. Musta ratsastusraippa näkyy olevan?
- Unen Näkijä -67
hei minullakin on jotain tälläistä ja tunnen myös ihmisestä aina jotain.
Mutta tätä mä en ymmärrä.olen nähnyt kaksi outoa unta.
yritän selittää ne;eka oli iso valtava huone jossa paljon ihmisiä ja tuttujani..Minut puettiin valkoiseen pukuun toisesa huoneessa ja se näytti olevan häät.sitten näkyi toinen huone oli laitettu valmiiksi kaikki sängyt ja lapsen sänky myös.
kolmas uni;olin jossain tapahtumassa taas,kilpailut.,olin jonkun kanssa ja häön piti minua kiinni ja sitten yhtäkkiä hän hyppäsi korkealta veteen;allas,ja ihmettelin mihin se nyt hävisi???just kun tulikin???
KUKAPA OSAA HAHMOTTAA TÄÄN??MISTÄ TÄMÄ [email protected] - perävoidetta
perävoidetta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544015On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742417Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101