Mistä halvimmat hammaslaminaatit?!

Veeti

Voisikos ystävälliset, kokemusta omaavat immeiset suositella paikkaa -joko Suomessa tai Vironmaassa, jossa saapi ammattitaidolla laminaatit legoihinsa, mahdollisimman huokeeseen hintaan. THANX A LOT!!!

26

21969

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hammaslääkäreitä

      Katso sivuja www.kadriorg.com. Suomalainen, Virossa toimiva hammaslääkäri. Vastaanotto keskellä Tallinnaa.

    • mie*

      pk-seudulla laminaatit lähtee siitä 400-500 eurosta, että silleen.. seinäjoella halvimmat 200 euroa.itsekin laittamassa niitä, mutta hinta huimaa, varsinkin kun ei mistään pienestä rempasta ole kyse. kannattaa varmaan soitella hammaslääkäreihin ja kysellä hintoja. itse varmaan meen pohjanmaalle päin laitatuttamaan laminaatit.

      • olemassakaan

        Hammaslääkärien toimenpidehinnat tosiaan vaihtelevat, se kannattaa muistaa. Pääkaupunkisedulla ja ydisnkeskutassa todennäköisesti hinnat kaikkein kalleimmat.

        Erikoishammaslääkäreillä tietysti kalliimmat hinnat kuin hammaslääkäreillä (erikoistumattomilla).

        Ja todellakin Virossa toimepidehinnat noin puolet siitä mitä Suomessa. Tietenkin matkakustannukset pitää laskea siihen päälle.


      • sniinas

        spostiin missä seinajoella saa laminaatin 200e?


      • sniinas

        spostiin missä seinäjoella saa 200e laminaatin hampaaseen?


      • shisuki92

        Hei mistä Seinäjoen hammashoitolasta saa halvimmillaan 200:lla eurolla?


      • mdjfjjrt

        Montako käyntiä tulee ??


    • --j-

      minulle laitettiin yhteen hampaaseen laminaatti, hintaa tuli kaikkine kuluineen hiukan päälle 200 e.

      • bellaar

        Olen alkanut tosissani myös miettimään laminaattien laittamista hampaisiin, vaikka olenkin vasta 20-vuotias. Hampaani ovat aina vaivanneet minua. Ne on oiottu eli ovat suunnilleen rivissä, mutta niiden muoto on mielestäni aivan hirveä. Haluaisin laminaatit neljään etummaiseen hampaaseen. Jossakin muussa keskusteluketjussa kerrottiin, että keskimmäiset etuhampaat tulisi juurihoitaa ennen laminaattien laittamista, onko totta?
        Millainen prosessi tuo muuten on kestoltaan ja hinnaltaan Pohjanmaalla? Mitä hampaisiin tehdään ennen laminointia, onko haittavaikutuksia?

        Kiitos.


      • Beriee

        Olen alkanut tosissani myös miettimään laminaattien laittamista hampaisiin, vaikka olenkin vasta 20-vuotias. Hampaani ovat aina vaivanneet minua. Ne on oiottu eli ovat suunnilleen rivissä, mutta niiden muoto on mielestäni aivan hirveä. Haluaisin laminaatit neljään etummaiseen hampaaseen. Jossakin muussa keskusteluketjussa kerrottiin, että keskimmäiset etuhampaat tulisi juurihoitaa ennen laminaattien laittamista, onko totta?
        Millainen prosessi tuo muuten on kestoltaan ja hinnaltaan Pohjanmaalla? Aiempi kirjoittaja ilmeisesti tiesi asiasta. Kuka tekee Seinäjoella laminaatteja? Mitä hampaisiin tehdään ennen laminointia, onko haittavaikutuksia?

        Kiitos.


      • --j--
        Beriee kirjoitti:

        Olen alkanut tosissani myös miettimään laminaattien laittamista hampaisiin, vaikka olenkin vasta 20-vuotias. Hampaani ovat aina vaivanneet minua. Ne on oiottu eli ovat suunnilleen rivissä, mutta niiden muoto on mielestäni aivan hirveä. Haluaisin laminaatit neljään etummaiseen hampaaseen. Jossakin muussa keskusteluketjussa kerrottiin, että keskimmäiset etuhampaat tulisi juurihoitaa ennen laminaattien laittamista, onko totta?
        Millainen prosessi tuo muuten on kestoltaan ja hinnaltaan Pohjanmaalla? Aiempi kirjoittaja ilmeisesti tiesi asiasta. Kuka tekee Seinäjoella laminaatteja? Mitä hampaisiin tehdään ennen laminointia, onko haittavaikutuksia?

        Kiitos.

        Minulle tosiaan laitettiin yhteen etuhampaaseen posliinilaminaatti muuttamaan hampaan muotoa paremman näköiseksi.
        Koko hommassa meni 5 päivää. Maanantaina kävin hammaslääkärin luona. Tällä käynnillä hammas hiottiin puudutuksen kera ohuemmaksi ja pienemmäksi. Myös muotit otettiin ja määritettiin tulevalle hampaalle sama väri kuin muissakin etuhampaissa.
        Perjantaina sitten laitettiin viikon aikana tehty laminaatti paikoilleen. Homma oli helppo. Hiottu hammas vaan puhdistettiin huolella ja siihen laitettiin jotain liimaa(?) ja laminaatti vain päälle :) Kyllä nyt kelpaa hymyillä :D
        Kaikkine kuluineen tämä lysti kunnallisella puolella maksoi himpun päälle 200 e.

        Erittäin nopea ja vaivaton ratkaisu saada kaunis hymy :) Ainoastaan kuumat ja kylmät ruoat/juomat vähän vihloi tuon viikon aikana.

        Uusi hammas on nyt ollut vuoden ja olen tyytyväinen. Tuntuu ihan omalta hampaalta.


      • kuulostaa
        --j-- kirjoitti:

        Minulle tosiaan laitettiin yhteen etuhampaaseen posliinilaminaatti muuttamaan hampaan muotoa paremman näköiseksi.
        Koko hommassa meni 5 päivää. Maanantaina kävin hammaslääkärin luona. Tällä käynnillä hammas hiottiin puudutuksen kera ohuemmaksi ja pienemmäksi. Myös muotit otettiin ja määritettiin tulevalle hampaalle sama väri kuin muissakin etuhampaissa.
        Perjantaina sitten laitettiin viikon aikana tehty laminaatti paikoilleen. Homma oli helppo. Hiottu hammas vaan puhdistettiin huolella ja siihen laitettiin jotain liimaa(?) ja laminaatti vain päälle :) Kyllä nyt kelpaa hymyillä :D
        Kaikkine kuluineen tämä lysti kunnallisella puolella maksoi himpun päälle 200 e.

        Erittäin nopea ja vaivaton ratkaisu saada kaunis hymy :) Ainoastaan kuumat ja kylmät ruoat/juomat vähän vihloi tuon viikon aikana.

        Uusi hammas on nyt ollut vuoden ja olen tyytyväinen. Tuntuu ihan omalta hampaalta.

        todella ihanalta! olisi ihana hymyillä niin ettei tarvitsisi miettiä hampaita...täytyy tosissaan alkaa harkita tuota toimenpidettä..

        luuletteko että kannattaisi mennä mieluummin yksityiselle? itsellä on tällainen kuva...kunnalliset olisivat kuitenkin opiskelijan kukkarolle parempi vaihtoehto. tosin olen valmis maksamaan hyvästä laadusta ja kestävyydestä.


      • Hhuu
        kuulostaa kirjoitti:

        todella ihanalta! olisi ihana hymyillä niin ettei tarvitsisi miettiä hampaita...täytyy tosissaan alkaa harkita tuota toimenpidettä..

        luuletteko että kannattaisi mennä mieluummin yksityiselle? itsellä on tällainen kuva...kunnalliset olisivat kuitenkin opiskelijan kukkarolle parempi vaihtoehto. tosin olen valmis maksamaan hyvästä laadusta ja kestävyydestä.

        Kotkassa yksityisellä,millä minä käyn maksaa laminaatit 300 euroo kpl,etuhampaisiin siis.Melko tyyristä,menee harkintaan...kunhan kysyin...


    • aaaaaaaaaaaaaaa

      Haluaisin muistuttaa että hammaslaminaattien "käyttöikä" on aivan toista luokkaa kuin kulutustavaroissa esim. taulutelevisio, keittiön kylmälaitteet, auto... Lisäksi proteettinen hammaslääketiede on erityistä tarkkuutta vaativaa käsityötä jossa pysyvästi muokataan korjaantumatonta hammaskudosta.
      Eli jos kasvokirurgilla veitsi lipsahtaa, haava paranee. Mutta jos hammaslääkäri poraa huti, se aina sitten porattu mitä on porattu...

      "Kun ostaa halvalla, saa ostaa kahteen kertaan."

    • valkoisetpalikat

      Hei, saisinko tiedon Kotkan kuin Seinäjoenkin edullisista hammasteknikoita, jotka tekevät laminaatteja? Olisin todella kiitollinen :)

      • Anonyymi

        Saisinko osoitteet Kotkan ja Seinäjoen hammasklinikoista joissa tehdään edullisesti hammas posliineja
        T. [email protected]


    • laadu on a ja o

      Voi voi..
      Muistaakaa nyt ihmiset että halvalla ei saa hyvää tulosta.
      Kun teet itsellesi hammaslaminaatit, muistathan et toimenpide on peruuttamatonta!!!!!!
      Elät koko elämäsi tämän asian kanssa.
      Maksa laadusta.
      Materiaalin valinta vaikuttaa laminaatin pysymiseen, kesto-ikään jne.
      Halvoissa voi olla vaarana et teetät halvalla, kesto 3 v ja uudet.
      Tosin vahvakin materiaali voi irrota.
      Laminaatin pysyvyyteen vaikuttavat monet asiat esim. oman hampaan kunto, purenta. yönarskuttelu-
      Mietikää tarkkaan mitä teette ja haluatte
      Prosessiin voi liityä myös oireita jälkeenpäin, joita ei voi enää korjata.
      Itse olen operaatiooni todella tyytyväinen

      Tämähän tulee pitemmän päälle kalliiksi

      • Anonyymi

        Siis mitä selität. Muovi Laminaatin laittoon riittä normi hammaslääkäri. Ei ole rakettitiedettä. Mulla pysyi 20v. Sit vaan uus.
        Posliini on eriasia.


    • En tidä mikä ero on laminaatilla ja kruunulla?
      Mutta teetätin posliini kruunut Makedoniassa, mielestäni
      hinta oli tosi sopiva 50€ per hammas koko projekti alle 1500€.
      10 vuoden takuu materiaali saksasta.

      • Anonyymi

        Saisinko klinikan osoitteen ja sp osoitteen mistä voisi tiedustella nykyhintoja ?
        Terveisin [email protected]


    • gryw45y

      Tallinnasta.

    • megazi
    • hrehtwh

      Virosta

    • jdiwjedjdj

      Pärnusta sain halvalla.

    • Legohymy

      Las Palmas 75 euroa yks etu hammas Ei kylläkään pysynyt kuin kuukauden pari Mutta sainpahan nauraa pari kuukautta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe