Hei vaan. Tietääkö kukaan miten jatkuu lasten joiku joka alkaa: outa maita ja auvikoita, kellokas poroni laukoita noita. Uua luua jne. ??? Sävel on mutta sanat puuttuu.
Lappalainen lastenlaulu
5
5347
Vastaukset
- auvikoita
kellokas poroni laukota noita. Huuaa luuaa halinnan luuan halinnaluuaa huulilii.
Kutsun kuulen tunturituulen kultani kutsuna jo kuulen sen. Huualuuaa .....
Kello kilkkaa jo valo vilkkaa kellokas hällä on silkki ja hilkka. Huualuuaa....- Ruska
Suuret kiitokset, pelastit 10 vuotiaan tyttäreni joulun. Me emme kumpikaan muistanut koko laulua ja hän haluaa esittää sen jouluna isoäidilleen. Nyt se onnistuu kiitos sinun. Iloista Joulun odotusta ja Onnea vuodelle 2008!
- demira
Juokse kellokas
outamaita ja auvikoita kellokas, poroni, laukota noita. huu-a luu-a halinna luua halinna luua huu-a-i-lii.
laulun kuulen tunturituulen, kultani kutsuna jo kuulen sen. huua luua halinna luua, halinna luua huuailii.
kello kilkkaa, jo valo vilkkaa, kellokas, hälle on silkki ja hilkka. huua luua halinna luua, halinna luua huuailii. Joiku Utsjoelta.- Ruska
Suuret kiitokset myös sinulle. En tiennytkään, että tämä joiku on Utsjoelta. Sen opetti tyttärelleni päiväkodissa ollut harjoittelija tyttö pohjoisesta ja laulu on nyt 10 vuotiaan tyttäreni lempilaulu. Harmiksemme olimme molemmat unohtaneet osan sanoista mutta sain ne kirjoitettua muistiin ja tyttäreni pääsee esittämään laulun jouluna. Iloista Joulun odotusta ja Onnea vuodelle 2008!
- Ruska
Suuret kiitokset myös sinulle. En tiennytkään, että tämä joiku on Utsjoelta. Sen opetti tyttärelleni päiväkodissa ollut harjoittelija tyttö pohjoisesta ja laulu on nyt 10 vuotiaan tyttäreni lempilaulu. Harmiksemme olimme molemmat unohtaneet osan sanoista mutta sain ne kirjoitettua muistiin ja tyttäreni pääsee esittämään laulun jouluna. Iloista Joulun odotusta ja Onnea vuodelle 2008!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla724318- 582915
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä142428Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162343Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861711Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81466Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t1861226Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu801183- 841157
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui23841