Rial-vaalennusvoide

mansku

Ostin Rial-vaalennusvoidetta. Se oli yli puolet edullisempaa kuin muut vaalennusvoiteet ja kotimaista. Lisäksi pakkauksen sanotaan riittävän kahteen käyttökertaan. Onko kellään kokemuksia kyseisen vaalennusvoiteen käytöstä? Pakkauksessa tuli mukana vaalennusvoide ja vaalennustehoste. Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?

10

23484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää...

sekoittaa keskenään pakkauksessa olevan ohjeen mukaan.
      Joku aika sitten tein testivärjäyksen rialilla. Siis parin raidan verran. Vaikutusaika taisi jäädä vähän lyhyeksi kun epäilin aineen voimakkuutta. Uskoisin jotta ihan ok tuote oikein käytettynä. Mutta tee testivärjäys ekaksi ettei tule yllätyksiä.

• saklasklskal

Kyseinen tuote ei poista väriä eli ei vaalenna jo värjättyä hiusta. JOtain pientä sävy muutosta voi tapahtua, mutta ei vaalenna kovinkaan tehokkaasti jotat se poistaisi väriä värjätystä hiuksesta.

• -----------------------------
        saklasklskal kirjoitti:

Kyseinen tuote ei poista väriä eli ei vaalenna jo värjättyä hiusta. JOtain pientä sävy muutosta voi tapahtua, mutta ei vaalenna kovinkaan tehokkaasti jotat se poistaisi väriä värjätystä hiuksesta.

joku aika sitten tein raitoja muuten jo hieman vaalennettuun tukkaan. toimi siinä tarkotuksessa hyvin, mutta itse en ehkä lähtis koko tukkaan laittamaan.

• Likka
        ----------------------------- kirjoitti:

joku aika sitten tein raitoja muuten jo hieman vaalennettuun tukkaan. toimi siinä tarkotuksessa hyvin, mutta itse en ehkä lähtis koko tukkaan laittamaan.

Rial vaalensi oman tummanvaalean hiuksen ihan kellertävänvalkoiseksi ja irroitti jopa hiuksissa ollutta hennaväriä paljon.
        Ohjeessa neuvotaan kahden erivahvuisen vaalennuksen sekoitus, hyvin toimii molemmat isoonkin vaalennukseen, varsinkin jos antaa olla sen 50min!
        Näin halvaksi tosi hyvä, kotimainenkin.

• kukkamarja
        Likka kirjoitti:

Rial vaalensi oman tummanvaalean hiuksen ihan kellertävänvalkoiseksi ja irroitti jopa hiuksissa ollutta hennaväriä paljon.
        Ohjeessa neuvotaan kahden erivahvuisen vaalennuksen sekoitus, hyvin toimii molemmat isoonkin vaalennukseen, varsinkin jos antaa olla sen 50min!
        Näin halvaksi tosi hyvä, kotimainenkin.

itse värjäsin kokonaan hiukset tolla rial vaalennus voiteella ja mulla oli sellaset oranssin vaaleat hiukset niin kyllä vaalensi huomattavasti jopa paremmin kun kalliimmat vaalennusaineet.

• Lotraaja

Värjäsin hetki sitten etuhiukset tuolla(ennestään siniset) ja olin ihan iloisesti yllättynyt lopputuloksesta. Paketissa oli jonkinlaisia värirakeita jotka piti sekoittaa esim. kahvikupissa 3(muistaakseni)ruokalusikalliseen lämmintä vettä ja sen jälkeen sekoittaa joukkoon värivoide, antaa hetken olla ja sitten on käyttövalmis. Levitys joko kammalla tai hanskoilla. Itse tykkäsin ja varmasti ostan toistekkin :).

• Heikura!

Käytän Rialia vaaleaantukkaani muutaman viikon välein, sekoitan pussista jauhetta mukiin ja laitan vaalennusvoidetta sekaan, lisäksi shampoota tai hoitoainetta sekaa, laitan märkään tukkaan tahnan ja annan vaikuttaa 20min-1h! Kirkastaa väriä ja vie tyvikasvua! Purkki maksaa n.4euroa ja kestää 1-2kk! Ei tarvitse ostella hiusvärejä tai värjätä kampajalla. Väri on aina luonnollinen! Voin suositella!

• Rialiko

Ostin Rial vaalennusvoiteen, mutta ei tässä ole mitään jauhepussia, kuten edellinen eli Heikura kirjoittaa. Ilmeisesti tuote on muuttunut parissa vuodessa.

Onko jollain kokemusta tummanvaaleiden hiuksien vaalentamiseen tai raidoittamiseen tällä uudella Rial vaalennusvoiteella, jossa on putkilo ja nestepullo?

Tarkoitus olisi tehdä muutama raita, mutta en haluaisi keltaista lopputulosta. Ennen oli Poly Blondella super 1, jolla sai aika vaaleita raitoja, mutta nyt sekin on muuttunut.

Kiitos kaikille! :)

• Domo

Itsekkin haluaisin kokeilla, mutta toimiiko se siis myös värjäämättömille hiuksille ((:? Kiitos vastanneille! ((:

• mirsu3

Jos täällä vielä jotakin kiinnostaa, niin käytin tänään tuota uusittua Biozellin Rial vaalennusvoidetta koko päähäni. Ja ei tullut mitään shokkitulosta, kun tein kaiken täysin ohjeiden mukaisesti :D Ei tietenkään sama tulos, kuin kampaajalta olisi saanut, mutta sen nyt tiesikin jo entuudestaan.

Mutta suosittelen, jos haluaa asteittaista vaalennusta hiuksiin nopeasti, esim näin kesäaikaan :) Ei ainakaan itsellä huonoa sanottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe