Pieru joulupöydässä

Nolottaaaaaaaa...

Kaiken piti olla täydellistä ja joulua oli suunniteltu meillä pitkään. Menisimme anopin luo ajoissa aatonaattona, lapset koristelisivat kuusen ja me aikuiset tekisimme ruokaa. No kaikki menikin ihan suunnitelmien mukaan, koko perheellä oli mukavaa ja ruoka oli taivaallisen hyvää.

Mutta minä unohdin joulutunnelmissani, ettei punaviini sovi alkuunkaan vatsalleni. Meillä oli ihania laatikoita ja kinkkua, joiden kanssa punainen sopi herkullisesti. Menin ottamaan kokonaisen lasillisen - ja sitten kaikki meni pieleen. Olin täysin unohtanut "allergiani" ja join hyvällä mielellä koko lasin, kun yhtäkkiä vatsassa kipristeli jo pahaenteisesti. En halunnut pilata toisten joulumieltä, niinpä istuin hiljaa ja toivoin että mörähtely menisi ohi. Yritin jopa hyräillä yhtä ihanaa joululaulua ettei murina kuuluisi. Yskähtelin muka hieman, mutta se oli viimeinen virhe, yhtäkkiä kuului kauhea kurahdus ja kaikki ruilusi suoraan housuun. Tunsin kuinka vetelä märkä velli levisi arvokkaalle penkinpäällykselle ja osa valui jo reittä pitkin. Juoksin vessaan mutta se oli jo myöhäistä.

Ette voi kuvitella kuinka HÄPEÄN tätä kaikkea. Miten saada enää tunnelmasta kiinni huomenna, onko juotava loputkin pullosta? :(

Hyvää Joulua kuitenkin kaikille.

66

15072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

      Mut kai he ymmärtävät että se oli kipeä vatsa eikä huonotapaisuutta ja noin muuten olet sisäsiisti. Hyvää joulua!

      • ruikonperä

        osaako tuollainen juomari edes hävetä, jos mun pöyräs paskois, sais ikuisen porttikiellon meille.


    • phjhöhjhjhogoy

      Hahaa. Pieru on perseestä.

    • .........

      Hävettääks sua yhtään trolli provosoida, hä?

    • old fart

      Kysymys kuului: "Onko pierussa kokkareita?"
      Vastaus: "Ei normmaalisti."
      -"Sitten minulla on kakat housussa!"

      • kun olisit tehnyt

        Tuohon tyyliin kuin edellä oli, niin olisi kaikki luultavasti vain revennyt ja olisi ollut hauska juttu sitten ens jouluna muistella.


      • paskahousu3
        kun olisit tehnyt kirjoitti:

        Tuohon tyyliin kuin edellä oli, niin olisi kaikki luultavasti vain revennyt ja olisi ollut hauska juttu sitten ens jouluna muistella.

        HAHAHAHAHH VITUN LUUSERI


    • Joo---O

      Ei toi voi olla ees totta. =DDDD

    • Bierhettää

      Muakin pirhetääh ainhah kunh uon Joulupöydässä tai no yleensä ruokapöydässä, kun suolistoni on ongelmallinen jostain syystä. Mikä lie vika ja vaiva sit on et oon kyl lääkäriin menossa kyselemään asiasta enmmän. Harmillistahan se kyllä tosiaan on kun ei olisi hyvä tapa pierrä muitten kuullen.

    • Nyt kävi näin

      Kunnon pieru joulupöydässä kohottaa tunnelmaa. Mutta jos koko torttu pyörähtää takataskun puolelle, ollaan ns. kusessa (ja paskassa).

    • lopuksi

      -voisit kertoa kaikille"kärsiväsi Allergiasta
      vaimosi varmaan tietää siitä..?
      KIELTÄYDY IHMEESSÄ OTTAMASTA PUNAVIINIÄ ENÄÄ.
      Sairaus nikä sairaus.itsellä on maitoallegia...

      jasairauden alussa lensi se 1 kuin varpusparvi..
      TSEMPPIÄ

    • kummakumma

      "menisimme", "tekisimme". "lapset koristelisivat" kuusen???

      siis onko tämä tapahtunut vaikko eikö?
      ja sitten vielä pitäisi juoda loput ;-))))

      jos näin olisi käynyt niin olisit varmaan osannut käyttää niitä oikeita aikamuotoja?

      ja ihan oikeasti jos ne plöröt olisi tullut housuun niin sitten? ei kait se maailmanloppu ole kuitenkaan?

      ja vielä että jos vessahätä tulee niin kait sitten vaikka juoksee sinne vessaan eikä istu vaan paikallaan ;-))))

    • ei muitten kannata hävetä

      vain pierijän, jos se on tehty tahallaaan. Olen tavannut pierijöitä mutta jokainen sen itse päästää. heh heh heille. Löyhä ryppynauha heillä.

    • sattuu__

      mutta onneksi tämä oli vitsi. Olen ollut ruokapöydässä piereksijöiden kanssa, mutta toi oli jo liian vetelää ollakseen totta heh heh hee :D))))

      • pörrörörööö

        sellaista sattuu, olin itse vetänyt viikon viinaa ja joulupöydässä alkoi sitten vääntämään. No vedin sitten ripulipaskat kastikkeeksi kinkun päälle ja kaikki hyvin. Ja kinkkukin oli hyvää. pruit.


    • Tampereelta NääS

      taidat olla Nokialainen ja juanukkin punkun sijasta Nokian teknistä-menovettä?

      olen kuullu että teil päin on nyt sitä uutta oluttakin nimittäin Nokian panimon KAKKOS-OLUTTA

    • sama.

      Mutta siitä oli kyse että mitä tehdä enää kun paskat lorisee housuun ja joulu on piloilla. Siinä on vitsit vähissä!

      • sitä

        Täänkin Joulun muistot himmenee ja unohtuu ja voihan olla että yx ja toinen joutunee käymään
        Pihanperällä ylisyömisen seurauksena...
        jokaisellahan meillä on tuo peräpuoli?


    • prkelee

      Kyllä vituttaisi olla tollanen munapää. Varmaan tappaisin itteni jos oisin.

      • ennemmin...

        ottaisin sen pierevän kaverin se kun sen joka ottais itsensä hengiltä jos kroppa reistailee. Taitaa hänellä olla hyvinkin kaksoismoraalinen kasvatus.


    • anoppia

      salaa ullakolla, ja kun appiukon perkele sattu kännispäissään löytämään meidät niin nakkasit aimo spermalastin sen kasvoille. Se oli aikas herkkä hetki meille kaikille, ja sen jälkeen ollaan vuodesta -54 asuttu sitten ihan kolmistaan kimpassa ja härskeily ja pervoilu jatkuu samaan malliin ;)

    • kukaan..

      Heh, heh, hauska vitsi! Ei kukaan ole noin idiootti, että ei mene vessaan, vaan paskoo ennemmin housuihinsa!!

      Tavan ääliö olisi, jos juttu pitää paikkansa.

    • ???????

      Tuossahan on jo selvästi PASKAT HOUSUSSA!

      Oppia ikä kaikki.
      Ensi jouluna anoppilassa, jos vielä on asiaa, otat vain kirkasta, ja varmuuden vuoksi panet vielä vaipat housuun.

      Siitä anoppikin tykkää!

    • sitten sitä

      kakkaa?

    • mikä on

      ajatusta nopeampi? MOT ;)

    • pishui

      ihan satua,kukaan ei usko tommosta,satusetä

      • Anonyymi

        Ikaalisten nouseva voima lähtee perän syövereistä!


    • pate petoman

      taitaa olla tässä tarinassa puolet paskaa niinkun entisen jouluvieraan pierussa.)

    • JA-MPPA

      Olimme syöneet erittäin hyvin koko joulun ajan. Meidät oli kutsuttu välipäivinä erittäin hienoille ja arvokkaille juhlille, jossa oli korkeita ja arvovaltaisia vieraita. Vierailu paikka sijaitsi 1900 - luvun alkupuolella rakennetussa kivitalossa, jossa oli sisäpiha. Kutsut alkoivat ja jutustelimme vieraiden kanssa. Lopulta poistuin vessaan, joka oli lattiasta kattoon päällystetty kaakelein. Vessan ikkuna oli jätetty auki ilmanvaihdon vuoksi. Avasin housuni ja istuuduin vessanpöntölle. Istuessani pöntölle kuulin olehuoneesta äänekkään väkijoukon keskustelun. Olin huojenut ja varma ettei kuukaan kuulusi mitään vessakäynnistäni. Päästin ilmat pois vatsastani ja kuului aivan valtava pitkä PIERU, joka voimistui vessan kovista seinäpinnoista. PIERU kuului sisäpihalle ja alkoi kaikua sisäpihalla. Kuulin kauhistuksekseni kuinka vierasjoukko hiljeni ja seurasi pitkä hiljaisuus ennen puheen sorinan jatkumista.

      • Petteri Pierukuono

        Onko vinkkejä näin joulun alla, miten ilmavaivat pidetään kurissa.. joulupöydät notkuvat kaikenlaista ilmaa tuottavaa, ja jotenkin pitäisi paukuista päästä eroon. En haluaisi noloja tilanteita jouluaatoksi.


    • Juhlatko väliin ?

      Meidät on kutsuttu taidegallerian kaikuvassa salissa pidettävään pikkujouluun, jossa ei ole taustahälyä. Miten selviän, kun mahani ei kestä porkkana laatikkoa sen paremmin kuin pipaariakaan?

      Kauhulla muistelen vuoden takaista vastaavaa tilaisuutta, jossa oli pieni hiljainen hetki juuri, kun minulta pörähti pieru.

    • Tuula kysyy

      Huomenna pitäisi mennä anopin hienostuneelle jouluaterialle, ja vatsa on möyrynnyt jo muutenkin koko päivän. Ja kaikkea pitää ottaa ja syödä, anoppi on sen tyyppinen että työntää vaikka lusikalla suuhun.

      Ja vatsani kun sekoaa niin lanttulaatikosta kuin rosollista.

      Perunko koko menon vai mitä teen.

    • Seija täältä

      Haluan toivottaa kaikista ilmavaivoistasi huolimatta sinulle nyt Rauhallista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!

      T: Seija

    • Nolottaaaaaaa...

      Tänä jouluna päätin, etten ota lanttulaatikkoa, kun vatsani ei tahdo sitä kestää. Kuinkapa sitten kävikään...

      Olin ottanut kuohuviiniä lasillisen ja siinä mukavassa tunnelmassa unohdin päätökseni ja hyvällä ruokahalulla söin kaikkia laatikoita ajattelematta seurauksia.

      Tuli joululahjojen jaon aika, ja konttailin auttelemassa lapsia pakettien avaamisessa. Tilattu pukkikaan ei ollut vielä ehtinyt lähteä kun vatsastani kouraisi ja saman tien lurahti "lusikallinen" alkkareihin. Yritin peitellä tilannetta huudattamalla lapsen paketista löytynyttä vinkulelua, mutta samassa pörähti oikein kunnolla, ja jouduin juoksemaan vessaan.

      Sellainen paukkujoulu oli sitten tämäkin...

      • Asta VammalAsta

        Oletko kokeillut ruuansulatuslääkkeitä etukäteen? Voisivat estää lurahteluja. Hyvää joulua!


      • kuoharii kestää muttei lannttulooraa jännä vatsa


    • Tohtori Mikinkinen

      Yökkäsitkö myös vai tuliko vain takapäästä? Sitä on liikkeellä. Lepo ja paasto auttavat.

    • Paukkuperhe

      Meillä kanssa löi rätkeesti pierua koko joulun kun pistin vahingossa kaksinkertaisen määrän kermaa torttutaikinaan.

      Alettiin ihmetellä, miksi ikkunat huurtuu ja ensin epäiltiin kyllä kynttilöitä.

    • Anopin miellyttäjä

      Illodiniä ei ainakaan kannata kokeilla, tahtoo mennä ainakin mulla maha sekaisin. Pelkään jo uutta vuotta kun maha ei kestä peruna salaattia ja pitää anopin mieliksi syödä. Pieren usein koko illan sen jälkeen :(

    • Lanttua kinkkua

      Ehkä ruokavaliota kannattaisi muuttaa. Jouluna on muutakin kuin pierettävää ruokaa kyllin yllin tarjolla.

    • Itsekin lääkäri

      Miten onko maha vaivat jo rauhoittuneet? Tilannetta kyselen.

      • Eskarityöntekijä

        Asia olisi hoidettava kuntoon, sillä lapset eivät nauti joulusta mikäli äidillä on tällainen tauti.

        Lapsilla vahingot ymmärtää, sitä varten on vaippahousut ja vaipat, ja niitä käyttäen voidaan mennä uloskin leikkimään, märkinä jouluina haalarin päälle on vedettävä toki kurahousut.


    • Kiinnostaisi

      Miten olet selvinnyt loppiaiseen asti tästä? Miten sukulaiset ovat myöhemmin kommentoineet esim. kiitoskorteissa?

    • Achti

      Pää pystyyn ja joulun viettoon, ei kannata masentua moisesta. Varrellisia paukkuja on tullut maaliman sivu. Voithan olla syömättä mahaa sotkevia ruokia tai jos teillä on vaippoja (esim lasten takia) niin varmuuden vuoksi laittaa itsellekin.

    • LllSA

      Miten on sen mahan kanssa, menettekö nyt sinne pierupaikkaan vai kuinka? Hyvää joulua kumminkin .

    • wrf36

      Jouluja!

    • Kemistix

      Opiskelijat ne bussissa kakkasi. Kuka muistaa? Aviisi.

    • Alottaja

      Vieläkin on mahatauti ja kohta jo loppuainen...

    • Lensko

      Miten oletko jo pärjäillyt kun tästä on aikaa? Stemppiä sinulle!

    • Papatuskonsertti

      Pat pat pat pat vain pistää suoli
      kun tänään söin joululimppua.
      Mitä ne laittaa niihin leipomossa?
      Kuulema paine-ilmaa tuuttaavat
      leipiin, ei ihme jos paukuttaa.

    • Iinaliinatonttu

      Meillä vähän sama tilanne. Mahani ei tahdo kestää oikein mitään joululaatikoita ja anoippi tuputtaa kaikkea väkisin, hyvä ettei haarukalla nosta suoraan suuhun. Viime jouluna söin mieliksi lanttu ja porkkana sekä imelä laatikkoa kaikkia. Se oli karmea virhe, jouduin juoksemaan vessaan niin että joulukuusi kaatui matkalla ja meinasi tulla tulipalo. Vessan ovi oli jotenkin jumissa ja kahva irtosi kun vetäisin. Siinä sitten jalat ristissä paniikissa nyhdin ovea kun tunsin että ripuli lentää housuun

    • Verenpaine

      Ymmärrän huolesi, joka on ehkä pohjimmiltaan lääketieteellinen. Systolinen paine, kenties altistusta horisontaalitason varianssille sekä päihteiden edistämä diureesi. Ehkäpä abdomeniaa myös taustalla. Voisitko ajatella seuraavassa vastaavassa tilanteessa vaihtavasi pöytää?

    • Kurkk

      Huomenna mennään anoppilaan ja maha on kuralla jo jännityksestä. Kaikkea pitää maistaa ja väkisin tupuitetaan, vaikka kuinka selittäisi, että se ja se ei käy vatsalle. Viimeksi piti juosta jalat ristissä vessaan kesken ruokailun. Ensi yön varmaan valvon jännityksestä.

    • Maikkar

      Pelkään että vaipat tuo liikaa
      turvallisuuden tunnetta ja sit-
      ten voi käydä oikein kunnon va-
      hinko.

    • lip90

      Oletko vielä menossa sinne aatoksi syömään? Stemppiä!

    • Urpohansetäällä

      Tämä vatipää on jo kolme päivää täällä jankuttanut samaa asiaa, että kyllä tiedetään. Usko pois, mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Äitihullu nyt vaan vetää hernettä nokkaan jokaisesta väärästä äänenpainostakin, minkä äitinsä vahngossa lausuu. Vituttaa tommonen marttyyrius. Kun minäminäminä ja olen oikeutettu ja yhyy. Siinä tiivistettynä jälleen kerran ja taas.

      • Ulkoruokinta

        Nyt en ihan ymmärtänyt, miten tämä liittyy pieruun joulupöydässä.


    • MedianEdustaja

      Minkäköhän diagnoosin ap saisi psykiatrilta? On se niin sekaisi. Sekaisin kuin seinäkello :-))

    • HerraAurinkoinen

      turpa kiinni apinanperse. pitääkö iltalehden tulla ja kirjoittaa sinudta raflaavaa paskaa. haista nyt jo vittu kyrpäaivo. lutkuta kuule itse vaan

    • Puuppapeba

      Minä syön etukäteen paljon maitotuotteita jos olen menossa pieruttavalle aterialle. Helpottaa kummasti oloa ja torjuu paukkuja.

    • Utelen

      Onko edelleen vaivoja ja papatusta?

    • Anonyymi

      Pää pystyyn ap! Ja persie.

    • Anonyymi

      Voi olla myös suolistosairaus.

    • Anonyymi

      Hyvää joulua kaikille!

    • Anonyymi

      Oman rakkaan pieruja kannattaa vetää syvään henkeen, se edistää terveyttä.

      https://www.voice.fi/ilmiot/a-153213

      "Kumppanin haisevimpia pieruja kannattaa haistella - yllättäviä terveysvaikutuksia"

    • Anonyymi

      Onpa totta tai tarua näin 11 vuoden jälkeenkin, mutta tosta kannattaa tehdä jouluperinne.
      Parin joulun jälkeen todennäköisesti saa viettää joulun omassa rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      408
      1633
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1318
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1230
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      851
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      840
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      192
      768
    Aihe