KOULUKIUSATTU TAPPOI ITSENSÄ!!!!

AMMATTINA AUTOILU.

ITÄSUOMALAINEN KOULUTYTTÖ (9V.) TAPPOI ITSENSÄ KUUSI VUOTTA SITTEN,KOSKA OLI KOULUKIUSATTU KOKO KOULUNKÄYNTINSÄ AJAN! KOTKASSA POIKA HUKUTTAUTUI SAMASTA SYYSTÄ VIISI VUOTTA SITTEN,JOTEN KOULUKIUSAAMINEN ON TODELLA VAKAVA ASIA.OLEN KUULLUT,ETTÄ ARON KOULUSSA EI PIITATA KOULUKIUSAAMISESTA JA JOS PUUTUTAANKIN,NIIN VÄÄRÄSTÄ LÄHTÖKOHDASTA.
HEI,,,,KAUHAJOEN KOULUISTA VASTAAVAT!!!!
TEHKÄÄ JOTAKIN!!!

11

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä pitäisi

      tehdä. Kaikki varmasti haluavat kiusaamisen loppuvan, niin kouluissa kuin työpaikoillakin.

      • lopullinen ratkaisu

        Koulu- ja työpaikkakiusaajille tulisi tehdä "auviset".


      • on joko
        lopullinen ratkaisu kirjoitti:

        Koulu- ja työpaikkakiusaajille tulisi tehdä "auviset".

        tyhmä tai ilkeä ihminen, tai molempia. Muuta en voi ymmärtää tällaisesta henkilöstä.
        (Tietysti sitten on psykkis. sairaat erikseen)
        Mitä arvelette? :)


    • 8478278

      minua kiusattiin koko 9v kun olin peruskoulussa ja opettajat ja opo eivät tehneet mitään vaikka tiesivät asiasta.olen päässyt asiasta yli, mutta silloin oli hel..... vaikeaa. joten puuttukaa koulukiusaamiseen!!!!!!! ja kiusaajat kuriin!!!!

      • buumanni

        Taitaa se suurin syy nykyisin olla siinä, että koululaiset ajetaan kaikki samaan, suureen yksikköön. Kuljetellaan pitkien matkojen takaa samaan laitokseen.

        Itse olen sitä ikäpolvea, että kansakoulut oli pieniä ja niissä kaikki lähes tuttuja. Sitten yhteiskoulussa oli jo semmoiset opit menneet perille, ettei tullut edes mieleen mitkään kiusaamiset.

        Koulukiusaamisesta olen vasta kuullut jo pitkällä aikuisiässä ollessani. Ja ihmettelen.


      • pääpomo !

        itse perkele johtaa kauhajoen kulttuuria
        kuten alempana todisti laupalaanen nainen


      • tyyppi jostain
        buumanni kirjoitti:

        Taitaa se suurin syy nykyisin olla siinä, että koululaiset ajetaan kaikki samaan, suureen yksikköön. Kuljetellaan pitkien matkojen takaa samaan laitokseen.

        Itse olen sitä ikäpolvea, että kansakoulut oli pieniä ja niissä kaikki lähes tuttuja. Sitten yhteiskoulussa oli jo semmoiset opit menneet perille, ettei tullut edes mieleen mitkään kiusaamiset.

        Koulukiusaamisesta olen vasta kuullut jo pitkällä aikuisiässä ollessani. Ja ihmettelen.

        Minkäkokoisia nämä kansakoulut olivat silloin joskus?

        Ja miten ihmeessä sitä suuremmassa yhteiskoulussa ei muka esiintynyt kiusaamista?

        Mitä te edes siellä yhteiskoulussa teitte jos olitte noin paljon enemmän sivistyneitä kuin me vuonna 2008?

        Opitte varmaan kehittyneemmän vittuiluin tulevaisuutta, kuten vittuile ja opettaja syyttä jotain toista.


      • aapiskukko
        tyyppi jostain kirjoitti:

        Minkäkokoisia nämä kansakoulut olivat silloin joskus?

        Ja miten ihmeessä sitä suuremmassa yhteiskoulussa ei muka esiintynyt kiusaamista?

        Mitä te edes siellä yhteiskoulussa teitte jos olitte noin paljon enemmän sivistyneitä kuin me vuonna 2008?

        Opitte varmaan kehittyneemmän vittuiluin tulevaisuutta, kuten vittuile ja opettaja syyttä jotain toista.

        Kuules tyyppi, kysele vanhemmiltasi minkälaiset olivat kansakoulut ennen. Taidat olla itse niitä kiusaajia ja jonka vanhemmat ovat hylänneet. Ei voi kuin olla puolestasi pahoillaan.


      • AMMATTINA AUTOILU.
        tyyppi jostain kirjoitti:

        Minkäkokoisia nämä kansakoulut olivat silloin joskus?

        Ja miten ihmeessä sitä suuremmassa yhteiskoulussa ei muka esiintynyt kiusaamista?

        Mitä te edes siellä yhteiskoulussa teitte jos olitte noin paljon enemmän sivistyneitä kuin me vuonna 2008?

        Opitte varmaan kehittyneemmän vittuiluin tulevaisuutta, kuten vittuile ja opettaja syyttä jotain toista.

        Just,,,just lutuna.


      • seppo_myllis
        pääpomo ! kirjoitti:

        itse perkele johtaa kauhajoen kulttuuria
        kuten alempana todisti laupalaanen nainen

        kauhajoki on pahuuden ja vihan pääkaupunki Suomessa


      • Eija K-K
        buumanni kirjoitti:

        Taitaa se suurin syy nykyisin olla siinä, että koululaiset ajetaan kaikki samaan, suureen yksikköön. Kuljetellaan pitkien matkojen takaa samaan laitokseen.

        Itse olen sitä ikäpolvea, että kansakoulut oli pieniä ja niissä kaikki lähes tuttuja. Sitten yhteiskoulussa oli jo semmoiset opit menneet perille, ettei tullut edes mieleen mitkään kiusaamiset.

        Koulukiusaamisesta olen vasta kuullut jo pitkällä aikuisiässä ollessani. Ja ihmettelen.

        Opettajilla ei ole enään valtaa komentaa ns.häirikköoppilaita, näin sanoo Suomen laki.

        Ennen opettajilla oli valtaa ottaa ohjat käsiinsä ja oppilaat kunnioittivat opettajia. Nykyisessä Suomessa vanhemmilla on käsitys, ei meidän lapsi tee mitään pahaa kenellekkään.( se on se toinen, joka vie miedän lasta mukaansa)

        Ei varmasti teekkään, jos kotiasiat on kunnossa. Valitettavasti näiden ns. häirikikkö oppilaiden vanhemmat ovat niitä jotka ensimmäisinä syyttävät opettajia lapsensa käytöksestä koulussa.

        He eivät ymmärrä, että juuri heidän kullannuppunsa purkaa pahaa oloaan kodin ulkopuolella, eli koulussa.

        Ennen oli myös vanhemmilla kunnioitus koulua ja opettajia kohtaan, nykyisin opettajien pitäisi olla vanhempia ja ohjata oppilasta oikeille raiteille elämässä.
        Ei onnistu jos vanhemmat, joissa suurin syy on jopa uhkailevat opettajaa/opettajia lapsensa huonon käytöksen takia.

        Vanhemmilla pitäisi olla vastuu lastensa kasvatuksesta myös nykypäivänä.
        Ei valitettavasti ole.

        Opettajien pitäisi saada lisää valtaa pistää nämä ns. kullanmurut kuriin, jos kasvatus kodeista on siirtymässä kouluille.

        Valitettavaa nykypäivää. Perheessä ei vikaa, kulissit pystyssä. Kersa vain kertoo todellisen tilanteen oirehtimalla tietämättään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      64
      2624
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      195
      1861
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1614
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1397
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1298
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      85
      1210
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1019
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      790
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      760
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      54
      715
    Aihe