Espoon Kirkkojärvi

Asunnon etsijä

Olen asunnon osto puuhissa ja Espoon Kirkkojärvellä on joitain asuntoja myynnissä. Ilmoitusten perusteella asunnot vaikuttavat ihan ok:lta, mutta alue ei ole minulle tuttu. Voisiko joku kertoa alueesta.

Millaista aluetta se on? Onko paljon ns laitapuolen kulkijaa? Entä palvelut? Kulkuyhteydet? Muuta huomion arvoista?

8

1339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyn Kirkkojärvellä

      ja ihan mukavaa aluetta on. Hyvät kulkuyhteydet espoon keskustaan ainakin (vaikka eihän sieltä ole matka eikä mikään kävellä). Rauhalliselta on mielestäni vaikuttanut.

    • takaisin!

      Sekin aika vielä koittanee, että talot ovat todella Kirkkojärven rannalla. Vähän myöhemmin suorastaan Kirkkojärvessä, ainakin kaatosateiden jälkeen.

    • Fröken Lillbabs

      Siellä on ihanat ulkoilumahdollisuudet! Uima-hallen on ihan vieressä, Golfkenttä, sauvakävely, hiihto mahdollisuudet upeat! Kaunis vanha Espoon kirkko on joen varrella, sieläkin on hienoa tehdä kävelyretkiä.
      Espoon keskustan palvelut paranee kun uusi iso kauppakeskus syksyllä avataan. Muutenkin Espoon keskustaan imagon parantamiseen satsataan kun on 550 vuotis synttärit Espoolla!
      On siinä lähellä Ikeat sun muut!

    • mittatäysi

      asuin itse kirkkojärvellä 14v,tosin espoonkruunun asunnossa,paikassahan ei ole mitään vikaa jos haluaa katsella juoppojen huojumista ,niitä riittää, samoin osalla kunnallisista asukkaista on hämärtynyt käsitys mikä on omaa mikä vierasta yleensä siellä on vallalla käsitys et kun kerkiin ton napata se on mun.tämä ei missään tapauksessa päde kaikkiin vuokra-asunnoissa asuviin,sieltä löytyy varmasti 10% kunniallisia vuokralaisia.

    • mieti vielä

      espoon keskus levoton, vuokra-asuntoja ja maahanmuuttajia, mutta hyvät yhteydet ja kauppoja löytyy

    • ex-kirkkojärveläinen

      Kirkkojärvi on mukavaa ja rauhallista aluetta. Muutaman vuoden päästä alueelle valmistuva iso koulu saattaa tosin muuttaa tilannetta vähän huonompaan suuntaan.

      • kirkkojärvi 2014

        no ei ole muuttanut. edelleen mukavaa ja rauhallista. leppävaara oli mukavaa ja rauhallista ennen selloa ja säteriä.....


    • Demp

      Yks Espoon pahimpia ghettoja Matinkylän ohella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      258
      2776
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      12
      1765
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1619
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1522
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1375
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1210
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      983
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      938
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      918
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      915
    Aihe