40+ kellokalle iski

Simone-N

[klo 15.40] "kätsy": no yxkii nikki oli täällä 4 aikaan aamulla ja nyt hetki sit oli luulen et kone auki hällä aina ,,,,,,,,mä sentäs oon käynyt jo vaik missä välillä

9

6965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamoinKokenut

      Ihan sama juttu on mullekkin käynyt!

      Yksi tietty nikki pitää vissiin kirjaa toisten menemisistä ja tulemisista Chat huoneessa!

      Ärsyttävää ja ennen kaikkea se ON sitä provoa!

      • On...

        Kaksi jotka seurailee tulemisia ja menemisiä sekä mitä sätissä jutellaan.


      • Ovat
        On... kirjoitti:

        Kaksi jotka seurailee tulemisia ja menemisiä sekä mitä sätissä jutellaan.

        Ylläpito Ja Rikospoliisi?


    • ErjaRiitta

      Anna sinä olla vahtimatta ja kommentoimatta toisen chaelämää. Etkö itsellesi keksi mitään tekemistä. Surullisempi se on joka toisia seuraa.. kuin että itse. On sivullinen chatissakin.
      Tai sitten olet todellinen mielenterveyden ja chatkäytöksen äititeresa

    • Vaivansa Kullakin

      On liikuttavaa tuo mielenkiintosi ja uskollisuuteesi vahtia toisen chatissa oloa. Lähetä osoitteesi heille että voivat ottaa yhteyttä ja saada sinulta apua. Kenties ottaisit heidät mukaasi, että heidän ei tarvitse jäädä chatiin kärsimään, kun sin rinta korkealla riennät kohti oikean elämän kiintoisia haasteita.
      Muista vahtia heitä jatkossakin, ja valitse joku Kirkastava nikki kun tulet valaisemaan meitä
      Toivon Todella että Tulet

    • KelmiKolttonen

      Seurasin sen saman nikin juttuja ja se sama nikki kertoi myös aamulla sen saman jutun...

      Ihmettelin silloin että mitä se ihminen miettii, jos on noin ahdistunut muiden tekemisistä Chatissä?? On sillä ihmisellä pikkuiset leikkikehät ja vähän leluja, kun tarkkailee toisten tekemisii Chat huoneessa ja laskee kuka on tullut milloinkin ... :-))

      Ja kommentit: "Kuinka toi on täällä? Eiks se oo nukkunu yötään ukkonsa vieressä?"

      Pitäs vissii tehä YP:lle pyyntö, jossa ois et laittakaa siihen nikin viereen viimeisin kellon aika, millon on kirjaantunu sisälle Chat huoneeseen, jotta uteliaat saa tarpeensa tyydytettyy! :-D

      Kevättä sulle ja etenkin jaksamista... Kyllä ne "kyttäritkin" joskus väsyy....

    • Anonyymi

      Suora linja kellokallen kanssa on peruttu, syynä huoli vastahyökkäyksestä.

    • Anonyymi

      Ketju aloitettu vuonna 2008 ja nyt on 2023:)

    • Anonyymi

      Mutta virsi on sama =)) edelleen. Hyvin on asiat mallillaan =))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe