Ano´s special palkkari

oooooooooooooooo

http://www.sport24.fi/product_info.php?cPath=152&products_id=714&osCsid=ce1c0679e767cb75e37d1254353707a6

Onko kukaan koittanut tota valmistetta ja jos niin mitä proteinia siinä oli. Oliko siinä jotain makeutusainetta ja oliko hyvän maskuista?

13

2809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testimees

      Olen koittanut. Oli erittäin hyvää. Tulokset nousi 1,5 kuukaudessa penkki 125 -> 140 kyykky 165 -> 190. Nuo siis sarjapainoja. Paino nousi 5,5 kiloa ja kiristyin hieman. Suosittelen.

      En tiedä onko makeutusainetta ja mitä proteiinia. Eikä kiinnostakkaan. Kiinnostaa vain, että se toimii!

      • harhauttaja

        Etkö käytä enää sitä kun kerta noin hyvin "toimi". Itse ainakin vetäisin sitä posket lommolla.

        PS. "Toimii" sanaa käytetään yleensä lääkkeistä, mutta tuskin tolla tuotteella on mitään lääkkeellistä vaikutusta.
        Proteinista puhuttaessa jos käytetään sanaa TOIMII, niin se viittaa jo huijaukseen ja vielä törkeään.


      • TestiMees
        harhauttaja kirjoitti:

        Etkö käytä enää sitä kun kerta noin hyvin "toimi". Itse ainakin vetäisin sitä posket lommolla.

        PS. "Toimii" sanaa käytetään yleensä lääkkeistä, mutta tuskin tolla tuotteella on mitään lääkkeellistä vaikutusta.
        Proteinista puhuttaessa jos käytetään sanaa TOIMII, niin se viittaa jo huijaukseen ja vielä törkeään.

        Eihän sinun tarvitse uskoa, ei se minulta ole pois. Tottakai käytän, pidän vain hieman taukoa. Juuri pari päivää sitten loppui pussi ja lopullinen punnitus antoi tulokseksi 7 kg painonnousua, sekä hieman lisääntynyttä kireyttä.

        Älä usko. Ennen olin baarin seinäruusu. Nyt kun on tullu pihviä lisää, niin kyllä on naisillekkin kelvannu.


      • salimies

        No kyllä varmasti toimii!

        Mutta!!!!

        entä, jos haluu vetää tommossen ihan American best product creatiinin

        CELLMASS® is BSN®'s post-workout/nighttime recovery agent, designed to promote muscle recovery, power and endurance. When the hard work in the gym, in the ring, or on the court is done, that's when CELLMASS® goes to work.

        niin pitää vaihtaa Ano's Speciaalit palkkariin, josta toi creatiini puuttuu, ettei tuu yliannostus.

        Tietenkin, jos creatiinimonohydraatti riittää sellaisenaan, on Ano's Special paras tuote ikinä.


    • ööööööööööööööö

      Pulveri sisälsi hera, maito ja soijaprot. ja makeutusainetta asesulfaami Kta, joten perästä kuuluisi ainakin täällä.

    • Pitää löytyä

      Toi ottaa päähän kun kaupataan tuotetta ilman kunnon tuoteselosteita. Mitäpä jos joku sattuu olemaan allerginen soijalle? Löysin toisen kaupan, jossa ainekset ilmoitettiin: Ainekset:Herakonsentraatti, Herahydrolysaatti, Heraisolaatti, Soijaisolaatti, Maitoproteiini, Soijahydrolysaatti, Fruktoosi, Maltodekstriini, kreatiini ja l-glutamiini.
      Ravintosisältö: Energia 1485 kj/349 kcal, Proteiini 51 g -josta L-glutamiini 10 g ja kreatiinimonohydraatti 10 g, Hiilihydraatti 42 g -josta laktoosia 1,2 g, Rasva 2 g.

      Lähde: www.jvi-sport.com

      • juvalainen

        ainakin juvalla porukka vetää skippi, niin anot kun muutkin (murtomäki taisi olla eka).
        Eipä taida anos speciali tms. tuotteet siellä toimia
        kellään kun netissäkin myydään jo skippiä,äsken tsekkasin.

        Ei noista markkinamiehistä ikinä ota selvää.
        Ei mikää lisäravinne "toimi", paska puhetta että
        on tullut kiloakaan anos speciali halpis heralla
        ja tomusokerilla, tai muillakaan lisäravinteilla!
        PERUS RUOKA KUNTOON!!!! sillä se paino nousee,
        ei millään taika jauheilla!!

        Edellinen kirjoittaja taisi ottaa muita mömmöjä
        samaan aikaan kun kerran 20kg nousi tulokset tosta vaan. sehän ois sittem maailman tehokkain ja kaikki käyttäs vaan sitä, mutta kun ilmeisesti bluffi on ainoa keino saada jengi kerta ostokselle?

        Taidan itse kehittää taikajauheen, 100e kilo.
        testaa, ihan oikeesti, paransin yt:tä 300kg viikos.. ostakaa!!!! =)


      • Fantti40
        juvalainen kirjoitti:

        ainakin juvalla porukka vetää skippi, niin anot kun muutkin (murtomäki taisi olla eka).
        Eipä taida anos speciali tms. tuotteet siellä toimia
        kellään kun netissäkin myydään jo skippiä,äsken tsekkasin.

        Ei noista markkinamiehistä ikinä ota selvää.
        Ei mikää lisäravinne "toimi", paska puhetta että
        on tullut kiloakaan anos speciali halpis heralla
        ja tomusokerilla, tai muillakaan lisäravinteilla!
        PERUS RUOKA KUNTOON!!!! sillä se paino nousee,
        ei millään taika jauheilla!!

        Edellinen kirjoittaja taisi ottaa muita mömmöjä
        samaan aikaan kun kerran 20kg nousi tulokset tosta vaan. sehän ois sittem maailman tehokkain ja kaikki käyttäs vaan sitä, mutta kun ilmeisesti bluffi on ainoa keino saada jengi kerta ostokselle?

        Taidan itse kehittää taikajauheen, 100e kilo.
        testaa, ihan oikeesti, paransin yt:tä 300kg viikos.. ostakaa!!!! =)

        Ensi kehut skippii ja sit haukut markkina miehiä. Vähän niin kuin itseäsi haukuit...


      • Anostappi
        juvalainen kirjoitti:

        ainakin juvalla porukka vetää skippi, niin anot kun muutkin (murtomäki taisi olla eka).
        Eipä taida anos speciali tms. tuotteet siellä toimia
        kellään kun netissäkin myydään jo skippiä,äsken tsekkasin.

        Ei noista markkinamiehistä ikinä ota selvää.
        Ei mikää lisäravinne "toimi", paska puhetta että
        on tullut kiloakaan anos speciali halpis heralla
        ja tomusokerilla, tai muillakaan lisäravinteilla!
        PERUS RUOKA KUNTOON!!!! sillä se paino nousee,
        ei millään taika jauheilla!!

        Edellinen kirjoittaja taisi ottaa muita mömmöjä
        samaan aikaan kun kerran 20kg nousi tulokset tosta vaan. sehän ois sittem maailman tehokkain ja kaikki käyttäs vaan sitä, mutta kun ilmeisesti bluffi on ainoa keino saada jengi kerta ostokselle?

        Taidan itse kehittää taikajauheen, 100e kilo.
        testaa, ihan oikeesti, paransin yt:tä 300kg viikos.. ostakaa!!!! =)

        Kyllä mie oon huomannut selkeen positiivisen puolen tässä palautusjuomassa.vetäsen ennen ja jälkeen sen desin jauhetta veteen sekasin niin lihassärky on loppunut ja tuoksia sitäkautta saanut 10kg kuussa nostettua sarjapainona siis.enne poljin paikoillaan.


      • körmy712
        juvalainen kirjoitti:

        ainakin juvalla porukka vetää skippi, niin anot kun muutkin (murtomäki taisi olla eka).
        Eipä taida anos speciali tms. tuotteet siellä toimia
        kellään kun netissäkin myydään jo skippiä,äsken tsekkasin.

        Ei noista markkinamiehistä ikinä ota selvää.
        Ei mikää lisäravinne "toimi", paska puhetta että
        on tullut kiloakaan anos speciali halpis heralla
        ja tomusokerilla, tai muillakaan lisäravinteilla!
        PERUS RUOKA KUNTOON!!!! sillä se paino nousee,
        ei millään taika jauheilla!!

        Edellinen kirjoittaja taisi ottaa muita mömmöjä
        samaan aikaan kun kerran 20kg nousi tulokset tosta vaan. sehän ois sittem maailman tehokkain ja kaikki käyttäs vaan sitä, mutta kun ilmeisesti bluffi on ainoa keino saada jengi kerta ostokselle?

        Taidan itse kehittää taikajauheen, 100e kilo.
        testaa, ihan oikeesti, paransin yt:tä 300kg viikos.. ostakaa!!!! =)

        itsekin voin suositella skippiä, huippuluokan tuotteita. pharmaseuttista laatua suurin osa proteiineista, niin kertoo jotain laadusta.


    • jörmy

      kyllä oli viutn hyvän makuista ja nousi aluks 142,5 ja vuoden jälkeen 225 -> nuo siis sarjapainoja :) tuli muuten keltasta kustrakin

    • tyytyväinen

      Minäkin käyttänyt ANO'S specialia nyt vuoden alusta ja painoa tullut 3kg ja painojakin nousee aina enemmän ja enemmän. Suosittelen, onpahan ainakin kotimainen ja halpa!

    • ESA 33v

      Voiko ne tulokset nousta noin paljon tuollaisilla tuotteilla?

      Ps. olen pahasti kehitysvammainen ja jälkeenjäännyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe