Runosuoli nytkähti välittömästi, kun tämän luin:
"...ja olen todellakin mimmi,kultainen mummi lapsenlapselleni. Ylepä olen kaiksita omistani."
Sinulle, Lissu.
"Olipa kerran herra Kaikkonen.
Lissu tehtaan tansseista nappasi sen.
Papin pakeille yhdessä kuljettiin.
Siinä Kaikkosen vankila suljettiin.
Mimmi raivosi, komensi, pannulla heitti
ja Kaikkonen kaikki tunteensa peitti.
Lapsia putkahti yksi ja kaks,
ja kaikki muuttui vain pahemmaks.
Lissu se jatkoi vain hääräillen,
miestään ja lapsiaan määräillen.
Kaikkonen kaipuunsa patosi
kun vaimolta vyötärö katosi.
Sitten alkoi mies hymyillä ja hyräillä
ja Lissu heti lymyillä ja kyräillä:
syy löytyikin onneen Kaikkosen:
oli löytänyt ihanan Naikkosen!
Lissu siinä uhkaili ja kiristi
ja Kaikkonen vain päiviänsä piristi
nautiskeli rakkauden huumasta
päiväkahvistakin melkoisen kuumasta.
Sitten kävi niin, että mies otti eron.
Halusi myös itsellensä Maijan sekä Teron.
Lissu kun on luonnostansa vähän tyhmänylepä.
päätti katkeruudessansa tästälähin kylepä.
Enää eivät lapset saaneet nähdä omaa isää
vaikka tämä molemmista maksoi lapsilisää.
Lissu määrää kaikesta ja piinaa koko sukua
marttyyrina virkkaa pientä potkupukua.
Kaiket ajat viettää Lissu nyksiä nyt haukkuen,
mies kun kauan sitten lähti ovenkarmit paukkuen.
Lissu pieni, ei se ole uuden naisen syy
jos äijäparka tiukkaan pirttihirmuun kyllästyy.
Vielä ehdit korjata sä tekemäsi erheen,
voit saada vaikka tosi kivan uusioperheen!
Tule sitten takaisin ja rupatellaan vähän,
katkeruus ja mollaaminen voisi jäädä tähän."
Oodi
24
688
Vastaukset
- Melissa
Oletpa osuvasti saanut koottua kaiken noin hienosti runoksi! ;D Hienoa! Huvitti itseäkin tuo mimmi-juttu, kun taisi sisältyä minulle osoitettuun vastaukseen tuolla yhessä viestiketjussa tuossa yksi päivä :D :D
Runonlahjoja löytyy :)- Naurava Nyxä
nauruhermot (ne on kohta riekaleina). Tosin ennustan, että Lissu ratkeaa vielä kahta kauheammin. Saatpa nähdä ;)
- uusi onni
nyt tiä, olix toi nyt niin kaksinen runo, kovasti toi "lissu" tuntuu kiinostavan.
- hah hah
uusi onni kirjoitti:
nyt tiä, olix toi nyt niin kaksinen runo, kovasti toi "lissu" tuntuu kiinostavan.
kiinostavan ;)
- buhaaaaa
hah hah kirjoitti:
kiinostavan ;)
se kiinostaa, kun oikeen runoja kirjoitatte, jos ei se kiinostaisi niin ei tällasta kirjoittelua tyhjästä synny...
- w8lkl
buhaaaaa kirjoitti:
se kiinostaa, kun oikeen runoja kirjoitatte, jos ei se kiinostaisi niin ei tällasta kirjoittelua tyhjästä synny...
oikein KIINOSTAA...OIKEIN KAKSI KERTAA.
Opettele Lissu jo kirjoittamaan...tosin kun on tyhmä niin minkäs sille voi, edes Lissu - härmäläänen..
w8lkl kirjoitti:
oikein KIINOSTAA...OIKEIN KAKSI KERTAA.
Opettele Lissu jo kirjoittamaan...tosin kun on tyhmä niin minkäs sille voi, edes Lissusinulle Länsi-Suomessa monet sanat lyhennetään siellä ihan oikeesti kiinostaa eikä kiinnostaa ja kevyt on kelevä ja etkö tiedä on eks tie ym, ne ovat murteita.
Ja siellä tyhmä tyhymä. - länsi-suomalaanen?
härmäläänen.. kirjoitti:
sinulle Länsi-Suomessa monet sanat lyhennetään siellä ihan oikeesti kiinostaa eikä kiinnostaa ja kevyt on kelevä ja etkö tiedä on eks tie ym, ne ovat murteita.
Ja siellä tyhmä tyhymä.Notta mikäs se turkulaanen sitte o?
Vaktat vaktana; jos kirjoottaa nuoon väärin ja väittää murteheks, on itte tyhymä. - manse..
länsi-suomalaanen? kirjoitti:
Notta mikäs se turkulaanen sitte o?
Vaktat vaktana; jos kirjoottaa nuoon väärin ja väittää murteheks, on itte tyhymä.on lännessä ja myös Pori ja Vaasa, mutta Joensuu ja Kuopio on idässä. Kun ihmiset muuttaa idästä länteen ,niin sillon vasta sekalaista murretta tulee.
On tietysti ihmisiä, jotka ei ole asunut kun yhdessä paikassa koko ikänsä, niin ei tiedä muusta maailmasta mitään... - miältä notta
manse.. kirjoitti:
on lännessä ja myös Pori ja Vaasa, mutta Joensuu ja Kuopio on idässä. Kun ihmiset muuttaa idästä länteen ,niin sillon vasta sekalaista murretta tulee.
On tietysti ihmisiä, jotka ei ole asunut kun yhdessä paikassa koko ikänsä, niin ei tiedä muusta maailmasta mitään...tyhymä s'oon tyhymä, vaka ajaas karusellis maan ympäri ja monta kertaa.
Notta et vastannu, onko pohojalaanen länsi-suomalaanen? - uusiperhe
miältä notta kirjoitti:
tyhymä s'oon tyhymä, vaka ajaas karusellis maan ympäri ja monta kertaa.
Notta et vastannu, onko pohojalaanen länsi-suomalaanen?se, te kaksi tyhmää olette väärällä palstalla. Tämä on uusperheellisille.
- maantieto
miältä notta kirjoitti:
tyhymä s'oon tyhymä, vaka ajaas karusellis maan ympäri ja monta kertaa.
Notta et vastannu, onko pohojalaanen länsi-suomalaanen?tuonne matkailu osastolle.
- jonkun ex....
on ihan samalainen kuin sinäkin. Aina riittaa haastamassa. Kaks kertaa olen puhelinnumeron vaihtanut, ettei tarvis kuunnella, mut aina se tutkii exän puhelimen ja kännipäissään latelee just tämmösiä juttuja. Ei jaksa ymmärtää miksi...
- Naurava Nyxä
Jukupliut, sinä päivänä kun minä tuiterissa osaan kirjoittaa tuollaisen runon, ilmoittaudun välittömästi kansakunnan uudeksi Eino Leinoksi!!
- naurava nyksä
Naurava Nyxä kirjoitti:
Jukupliut, sinä päivänä kun minä tuiterissa osaan kirjoittaa tuollaisen runon, ilmoittaudun välittömästi kansakunnan uudeksi Eino Leinoksi!!
ja melissa ovat yksi ja sama ihminen....
- olen
naurava nyksä kirjoitti:
Naurava Nyxä ja Melissa!
Saatan olla myös Lissu Mimmi Matami Kaikkonen. Kukaties? - päläpälä!!!
olen kirjoitti:
Naurava Nyxä ja Melissa!
Saatan olla myös Lissu Mimmi Matami Kaikkonen. Kukaties?että skitsofreeniaa täällä podetaan....
- Naurava Nyxä
päläpälä!!! kirjoitti:
että skitsofreeniaa täällä podetaan....
...tosin tietysti häviävän pieni, on se että viiden miljoonan ihmisen maasta löytyy muutama ihminen, jotka jakavat saman huumorintajun. Ja joilla on tarpeeksi kova itsetunto nauraakseen niin muille kuin itselleen.
Ja jep, jotka nauttivat siitä, kun Lissu ei vieläkään ymmärrä jujua ja aivan hiilenä riehuu täällä... ;) - Lissu.
päläpälä!!! kirjoitti:
että skitsofreeniaa täällä podetaan....
Skitsofrenia.
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/siv/
Mut voi, nythän mä muistankin! Silloin kun meidän Maija syntyi, Kaikkonen toi laitokselle ison kimpun skitso-freesioita. Sanoi että ne on ihan mun kukkia.
terveisin
Lissu - Melissa
naurava nyksä kirjoitti:
En ole sama henkilö kuin tämän ketjun aloittaja, sori vaan :D Olen vain huomannut kuinka täällä tämä eräs "exä" vallan mollaa miesten uusia kumppaneita ja ei voi oikein enää kuin nauraa ko. henkilölle :D Ja asioihin pitäisikin suhtautua enemmän huumorilla :)
- "Naikkonen"
Tuo runo piristi mukavasti tiistai-aamuani (kikattaa edelleen..)! Älyttömän hauska runo kroitusvihreineen kaikkineen!
Alkuun nämä "meidän Lissun" kirjoitukset ärsyttivät suunnattomasti, nykyään niille ei voi muuta kuin nauraa! Lissu parka... - Tää*
saatii vääntöä aikaan.
Mut johan oli helvetin hyvä oodi !
Kiitos että jaoit sen meidän kanssa - 111222333
Tämä se vaan jaksaa naurattaa edelleen!!!
- Äipätti*
Tämä viesti ajan takaa pelasti päiväni!
Jos runoilija vielä palstalla on niin kiitos tästä !!!
=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427