Outo osuma????

Agseli

Mihin Sinua on tullut oudoin osuma airsoftissa??
Ja miten näin pääsi käymään?

52

1343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No sehän on tullut tietenkin suoraan persreikään.
      (ase oli onneksi vemppu pistooli. OFFTOPIC: välillä softaammen pihassa vempuilla...Joskus on taktista ja joskus se on pelleilyä.)

      Kyttäsin vihua kahden tiheän kuusen välissä mahallani. Vihu ei myöntänyt tai huomannut osumia joita tein ja huusin siitä hänelle. Samaan aikaan kuulin kun joku juoksi ihan takana. En edes vaivautunut kääntymään koska olin varma että se oli oma. Yht´ äkkiä tunsin kun jotain työntyi ahteriin ja PUM!!
      Lähdin siitä sitten kattomatta tai sanomatta mitään, koska olin ihan äimänä.

      Jälkeenpäin sain kuulla että vihu ei olis edes huomannu mua jos en olis huutanu toiselle vihulle.

      • Airsoft komrad

        Ei kannata kesken pelin huudella tyyliin " eikö muka osunu" koska pilaa peli ilon kaikilta, sekä lähes aina on kyse muustakuin "modetuksesta".

        Kuula on niin köykänen että se muuttaa lentorataansa pienstäkin heinästä yms.


      • Airsoft komrad kirjoitti:

        Ei kannata kesken pelin huudella tyyliin " eikö muka osunu" koska pilaa peli ilon kaikilta, sekä lähes aina on kyse muustakuin "modetuksesta".

        Kuula on niin köykänen että se muuttaa lentorataansa pienstäkin heinästä yms.

        Niinhän se menee, mutta siinä vaiheessa kun vihu hytkyy kun kuulaa tulee namaan ja sattuu ja kuulia on vemputettu 5 sekunttia (ja aseen vemputus nopeus on 5 kuulaa per sekuntti) niin alan jo ääneen ihmetellä.

        Ja yleisesti sanoen mua vituttaa osumien "kusetus".


      • asdasdasdasasdasdasdasdasd
        Airsoft komrad kirjoitti:

        Ei kannata kesken pelin huudella tyyliin " eikö muka osunu" koska pilaa peli ilon kaikilta, sekä lähes aina on kyse muustakuin "modetuksesta".

        Kuula on niin köykänen että se muuttaa lentorataansa pienstäkin heinästä yms.

        No onko parempi tuhlata panoksia kun vastustaja ei myönnä vaan kusettaa. Mieti jos kaikki tekisi niin...Softaus menettäis periaatteensa: osumat!

        Ja millä vempulla pike muka ampuu 5 kuulaa sekunnissa. En usko!!!!!!!!!


      • asdasdasdasasdasdasdasdasd kirjoitti:

        No onko parempi tuhlata panoksia kun vastustaja ei myönnä vaan kusettaa. Mieti jos kaikki tekisi niin...Softaus menettäis periaatteensa: osumat!

        Ja millä vempulla pike muka ampuu 5 kuulaa sekunnissa. En usko!!!!!!!!!

        Vemppu pistoolilla (eli latausliike on lyhyt) jossa on alla pumppukahva. Sillä pystyy ampumaan aika nopeesti.

        Pakko ei oo uskoo.


      • 5v

        NO KKUN ME 5 VEET OMIISTTETAAAAAAAAN EIÖRSÖFT ASSEET MUTTAAAA EES EI SSATA SOVTATA:(


    • max-ium

      Mun oudoin osuma on osunu ihan keskelle kalua.

      Näin kävi kun lähdin rynnäkköön. onneksi osuma tuli vempusta.

      • (@)

        Auts!


      • ==================
        (@) kirjoitti:

        Auts!

        mua osu kerran korvalehteen tuulessa. kaveri amppu hopupittomalla pislalla 0,15 grammasilla tässä syksyllä ja tietenki tuuli heitti sen kuulan suoraan korvalehteen maskin ja hupun välistä.


      • hullu jussi
        ================== kirjoitti:

        mua osu kerran korvalehteen tuulessa. kaveri amppu hopupittomalla pislalla 0,15 grammasilla tässä syksyllä ja tietenki tuuli heitti sen kuulan suoraan korvalehteen maskin ja hupun välistä.

        Joo mua kerran ammuttii ensin rystyseen ja väitin ettei osunu ja uuestaa samaa paikkaa sitkä en myöntäny ja sitte osu korva lehtee. Ase oli G3 A3 jousiviritteinen.


      • Häh?
        hullu jussi kirjoitti:

        Joo mua kerran ammuttii ensin rystyseen ja väitin ettei osunu ja uuestaa samaa paikkaa sitkä en myöntäny ja sitte osu korva lehtee. Ase oli G3 A3 jousiviritteinen.

        Miksi kaikki väittävät että heihin ei osunu vaikka osui.... Tämä äskeinenkin vastaaja sanoi valehtelevensa häneen osuneista kuulista... Jos ette pelaa kunnolla niin älkää pelatko.


      • Cullin
        Häh? kirjoitti:

        Miksi kaikki väittävät että heihin ei osunu vaikka osui.... Tämä äskeinenkin vastaaja sanoi valehtelevensa häneen osuneista kuulista... Jos ette pelaa kunnolla niin älkää pelatko.

        No ei sitä tunne paksun maastotakinläpi? kerra ammuin kamuu vempul 5 m päästä siihe osu rintaa, se ei sil tuntunu ku sil oli 2 maastopukuu, ei myöntäny hittii, sitku se juoksi pois, osuin sitä 3 kertaa selkää ja se vaa sano ettei osunu, ääni kuulu ja tällättii.. osumia ei myönnetä sen takii että oliko varma että kimposko tai jtn.. joskus sitä bb:tä ei tunne kovan vaatekerroksen läpi, se on totta.


      • Joku vaa
        ================== kirjoitti:

        mua osu kerran korvalehteen tuulessa. kaveri amppu hopupittomalla pislalla 0,15 grammasilla tässä syksyllä ja tietenki tuuli heitti sen kuulan suoraan korvalehteen maskin ja hupun välistä.

        Siis mitä ihmettä? 0,15g kuulilla???


    • ei_näin

      Enpä tiää. Varmaan se ku kaveri ampu sen CO2-pislal mua jostai 5-10m ja se kimpos mun maskista paljaaseen käteen. Tuli semmone halkasijaltaan 6mm pyöreä haava

    • sellane vaa...

      joo mua tuli suoraa korvaa ku kaveri ampu gg m14 socomilla ku hyökkäsin suoraa päin. vasta pelin jälkee huomasin että se kuula oli vielä mun korvassa ja otin pois.

      • Cullin

        ilman maskia olin, kaveri yllätti ja kosti mulle, ampu mua kahen metrin päästä maruin vakio vempulla suoraa toho poskee.. siin oli lähel mennä hampaat ja silmä, mut ei kyl kieltämättä sattunu, vaik nii lähelt oliki.. siihe jäi vaa sellane 6 mm jälki 2 päiväks.. sit toine juttuku kaverinkaa vähä ammultii toistenkaa takapihal nii se osu 5 m päästä kwcn vemppu coltil toho kulmakarvaa napsauttamaa.. oli kyl lasit :Ddd.. sitte toine ku oli nii, otettii et saatii ampuu toisiamme kaveri vemputti muhu 20 kuulaa.. mut ennenku olin ees valmis.. nii se ampu saatana mua kaulaa toho reunaa, ja sit viel rystysii -.- rystyset iha mustana ei siin mitää.


    • sgsdhbgf

      kaasu socomist noin 50 cm päästä poskeen
      tuli verta muuten

    • :)

      Kaveri ampu STG 44:llä sarjat 5m päästä perseeseen oli kyllä housut mutta kyllä se tuntus lähöt on sellane 140 m/s ! :)

      • ZDZDZDZDZDDZZDZDZDDZ

        Kaveri tuli ladon kulmalta Jing Gongin g36c:llä, ja ampu mua korvaan parista metristä.


      • KASOKFRH
        ZDZDZDZDZDDZZDZDZDDZ kirjoitti:

        Kaveri tuli ladon kulmalta Jing Gongin g36c:llä, ja ampu mua korvaan parista metristä.

        Oltiin kaverin kans softailemassa pihassa ja se oli semmosen ison kontin takana AKn kanssa ja mulla Dan Wesson (lähdöt 165m/s) ja näky kaverin käsi ni ammuin sitä sitte pikkurilliin :DD Oli pakko testata tarkkuutta. Väliä oli noin 6-10 metriä


    • mini-softaaja

      Minuun tullut oudoin osuma on kun kaveri oli noin 5m piilossa enkä huomannut häntä ja yllätäen paljaaseen keski sormeen noin 5 kuulaa sarjalla.

      • Pesari

        oudoin/pahin osuma mitä mulle on tullut on kaverin G&P m16 aseesta noin 5 metrin päästä kun nousi kiven takaa yllättävästi


    • ____::::::_____

      1:suoraan suojalasien keskelle!
      2:kuula oli menossa huti mutta osui muhun!:O
      3:Tähtäsin kaveria mahaan mutta osuin muniin!:)

    • ählämi69

      100€haulikolla rynnäkössä 2 metrin päästä huulee -.- sattu saatanasti

    • mamo

      SOFTAAJA_PIKE:

    • WooBoy

      no joo mul oli lippis ja osu suoraan siihen lipan etuosaan siihen kapeaan kohtaan joka on kuulan korkuinen

    • touasodos

      Kyl se on se ku olin viittomassa omalle että mennään rynnäkköön, niin hän päätti juuri samalla hetkellä ampua käteeni parin sekunnin sarjan.

    • sd rf

      kyllä se on se kun olin huomannu vihun, noussut pystyyn ja ampunu suoraan poskeen vemppupislalla ja samaan aikaan sivusta tuli vihu ja oli ampumassa mua mut meni ohi,kimpos si kuusest pikkurillii,matkaa oli jtn.3-5m.kyllä tuntu

    • Avtomat Kalasnikova

      Mun oudoin osuma oli sellainen että 50m päässä oleva kaveri lähti juokseen aukion poikki .Mä huomasin ja menin heti kyykkyyn ja rupesin tähtään .Sitten hän kohotti piippunsa ja ampu kerran ja lensi suoraan mun liipasimella olevaan sormeen.Kävi pirun kipeää

      • pamafa

        mulla käyny ihan samalla tavalla :D


    • kipiää

      oudoin osuma mulla tais olla suoraan nenän päähän. Kattelin kuusen alla että tuola juoksee porukkaa, no ammuin lyhyen sarjan kohti ja kaikki hyppäsivät maahan. enää en nähnyt ketään ja yhtäkkiä tuli sarja suoraan nenän päähä.(loput osu jotnki ihmeellisesti kanto hinaan? :) )

    • ....................

      Huvittavin osuma tapahtui toissa vkl. Noin 7-10 metristä puskasta ammuttiin sarja ylävartaloon ja yksi kuulista osui ylähuuleen, aiheuttaen verta vuotavan haavan. Vuoto lakkasi noin 5 min jälkeen ja tälläkin hetkellä mustelma koristaa osumakohtaa :D

      Ensimmäinen tämän vuoden puolella..

    • ............

      minulla oli sellainen osuma kun kaveri ampui 15m maskiin niin jäi siiheen maskin alareunaan silleen pyörimään ylös alas maskin reunaa pitkin.

    • Dolnagee

      Oudoin osuma on ollut kun lähin valtaa tynnyria niin mua vedettiin sarjalle 1 kuula osu käteen ja vaikka se ei edes sattunut siitä alkoi vuotaan verta jälkeenpäin toki oli vähä kipee.

    • joku randomi

      Oudoin osuma oli rynnäkös ku ammuin suoraa yhtä kamuu naamaan koko 50 kuulan lippaan (onneks sil oli kommandopipo ja maski).

    • jgibm

      oisko vemppu pislal hampaasee ja hammas irti

    • M4SS4CR3

      Kaveri ampu metrin päästä korvalehteen. Onneks oli aika vanha marui m4, joten oli aika lussut lähöt. Sitä ihmettelin ettei se kuitenkaan sattunut niin paljoa ja osuma kohta oli vähän punainen?

    • 31

      Mulla osu suoraan vasempaan kivekseen ja ei tullu vempusta vaan Kaasu D-E:estä

    • trolololololol

      MmmmmMM. oudoin osuma muhun on ehk se että vihu räiski sarjaa mua kohti, ja ei osunu yhelläkää... sit seläst tulee joku ja ampuu co2 pislal niskaa..
      Mut kivuliain osuma minkä oon tehny, on se ku kaveri oli pienes raunios sisällä, tulin täyssarjan kans ryssimää ja osu 5 kertaa siihe, yks paljaalle sormelle metrin päästä.. tuli kiva veripaise.. ( tai mikä onkaa ) ;D

    • illoinari95

      itellä oudoin tai oudoimmat osumat oli ku vihu ampuu jostain kaukaa käännyn sinne suuntaan ja tietenkin kuula osuu huuleen ja siitä suuhun ja sittenkun vihu tulee ohitte ja mä meen sen viereen ja kysyn siltä arvaa mihin osuit se vastaa no mihin mä vaan sylkäsen kuulan ulos suusta ja vihu rupee nauramaan ja mikä hauskinta tässä on se että se on tapahtunut 2 kertaa peräkkäisissä peleissä ja huulen tietenkin tullu komia punainen pallukka kummallaki kertaa.

    • 34yeeutu5e

      Juoksin maastos eteepäin nii kuula meni liipasinkaaren läpi, tunsin sen sormesta =D Juoksin viä eteepäi ja latasin sarjalla kolmee vihollista selkää =DDD

    • alottelia

      Joutuuko pois pelistä jos juku osuu

    • wedwwddwdwwddw

      Kuula meni maruin ak47 rungonlapäi ja tu 6mm reikä. Vähän oli lol olo, Hyviä nää maruin sähköt

    • HUPS 1234

      mulla tuli poskee scorpparist mist lähtee 72

    • m16a1

      juoksin nii tuli parin metrin pääst c02pislast kaulaa

    • säälikää tätä ->

      pahin jonka tiedän, oon nähny jäljen, on se että meni huulen SISÄÄN joku 2cm, niinku meinas osua hampaisiin mutta tuli sivusta, niin meni huulesta sisään ja jatkoi matkaa. joutui lääkärissä käymään! Ei ollu kivan näköne :/

    • uwtyGWIYOÖ

      no mul ittel ei oo mihinkää ihmeellisee paikkaa tullu, mut oon ampunu montaa frendii naamaa

    • softman

      oudoin osuma oli ehkä se ku kaveri ampu merkkilaukauksia ilmaan nii vähä ajan päästä kuula tippuu suoraa keskelle päätä kaveri vaa ihmetteli ku yhtä äkkiä mä huusin että osu :D

    • NBB

      Minulla oli niin että ajateltiin kaverin kanssa "pelata pesistä" minulla oli maila kädessä ja tarkoituksena oli että mä lyön ja kaveri ampuu sihe mailaan ni heti ku sain se liikkeeseen ni perkele et kirpas ku osu suoraan vasemman käden peukalon taipeeseen! :'D sormea jomotti ja oli kosketus arka mutta onhan se nyt yli viikon jälkeen alkanut parantua! :D
      Kyseessä kwc taurus pt 24/7 Co2 noin 3m ammuttuna :D

    • Ghjjf

      Kuorma-auton lavalla nostin käden kaverin piipun eteen juuri kun tämä oli vetämässä liipaisimesta. 20cm päästä M120 sarja kämmenselkään tuntui varsin kurjalta, onneksi oli hanska niin ei tullut ihan paljaalle iholle.

    • random pesukone

      Puolulaiselta kahden metrin päästä näpeille.

      Olin kulkenut hänen perässään koko ajan ja kun tulin hiukan lähemmäs hän kääntyi äkkiä ja ampui näpeille vaikka viholliset sijaitsivat selvästi aivan päinvastaisessa suunnassa. Hanskat oli tietty just sillon unohtunu kotiin.

    • ebin staff

      Oudoin osuma oli ku oltii kaverin kaa pihal softaamas ja olin puskas piilos. Sitte ku se käveli siit ohi nii juoksin perään ja puukotin selkään ja sit kaveri vaa kääntyy ja ampuu sarjal naamaa niiku puolest metrist :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe