linkin koodaus

apujakin

tarvisin, eli miten muutetaan linkki avautumaan erinimellä siis siten että joku linkki aukee vaikka tästä sanasta kun sen laittaa,,eli alusta loppuun se url juttu ohje et mäkin tajuaisin sen

9

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerekki

      linkin teksti

      tuolla periaatteella
      a tarkoittaa tuota linkkiä
      href tarkottaa hyper teksti referenssiä, eli suomeks linkki

      Eli tuo linkin teksti lukee siinä nyt sinisellä ja alleviivattuna ja linkin osoite on se minne linkki johtaa

    • Jos html- koodia tarkotat niin sen saa ku laitat näin:

      ja tähän se nimi mikä toimii linkkinä

      • Poro1

        lainausmerkit " tuossa
        tähän osote
        kohdassa...

        Mutta muuten oli pätevät ohjeet molemmilla, joten eiköhän kaveri osaa jo laitella linkkiä...

        :)


    • joo hmmm

      esimerkki

    • TESTI

      Tän keskustelun linkki

      • Täällä ei HTML-koodaus onneksi toimi. Jotain sentään on Suomi24:n suunnittelu toteuttanut oikeaoppisestikin.


      • ei täälä toimi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Täällä ei HTML-koodaus onneksi toimi. Jotain sentään on Suomi24:n suunnittelu toteuttanut oikeaoppisestikin.

        moni muukaan asia, lieneekö linkkuraa toimimattomuuden taustalla ..


      • Tämäniintätä
        Kollimaattori kirjoitti:

        Täällä ei HTML-koodaus onneksi toimi. Jotain sentään on Suomi24:n suunnittelu toteuttanut oikeaoppisestikin.

        Erikoismerkkien poistamisessa ei ole mitään oikeaoppista vaan se on yksi typerimpiä suunnitteluvirheitä mitä keskustelusoftan ohjelmoija voi tehdä.

        Miten keskustelet esimerkiksi ohjelmoinnista tai websivujen tekemisestä kun oleellisimmat merkit vain mystisesti katoavat viesteistä? Huvittavinta on että mitään ei tarvitsisi tehdä että homma pelittäisi, ts. kaikki toimii oletuksena oikein. Tämän sivun tekijät ovat erikseen nähneet vaivaa että ovat saaneet rikottua keskustelun.


      • Tämäniintätä kirjoitti:

        Erikoismerkkien poistamisessa ei ole mitään oikeaoppista vaan se on yksi typerimpiä suunnitteluvirheitä mitä keskustelusoftan ohjelmoija voi tehdä.

        Miten keskustelet esimerkiksi ohjelmoinnista tai websivujen tekemisestä kun oleellisimmat merkit vain mystisesti katoavat viesteistä? Huvittavinta on että mitään ei tarvitsisi tehdä että homma pelittäisi, ts. kaikki toimii oletuksena oikein. Tämän sivun tekijät ovat erikseen nähneet vaivaa että ovat saaneet rikottua keskustelun.

        Itselläni ehkä on raadollinen käsitys Suomi24:n tyypillisistä käyttäjistä, mutta pahoin pelkään olevani oikeassa siinä, että jos mahdollisuus olisi, sitä käytettäisiin pelkästään sivuston ulkonäön sabotointiin, idioottimaisiin tehosteisiin ja harhaanjohtavien linkkien naamioimiseen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe