Irrotan hampaan

Kuollut mies

Minulla on iso reikä hampaassa. Ajattelin irrottaa ko. hampaan.

Hammaslääkäriin en voi mennä.

Muissakin hampaissa on reikiä. Irrottelen niitä aina kun reiät tulevat tarpeeksi pahoiksi.

Menetän kaikki hampaani muutaman vuoden sisällä. Olen parikymppinen. Aion kuolla muutaman vuoden päästä.

13

890

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuollut mies

      Vielä sen verran lisäisin, että vihaan elämää koska on tällaisia ongelmia.

    • Kuollut mies

      En siis halua elää. Olen masentunut. Jo kauan ollut. Sen takia hampaat jäi hoitamatta. Nyt irrotan ne yksitellen ja sitten varmaan teen itsemurhan, koska hampaaton elämä on huonoa.

      • kyllähän se varmasti

        näin on. Ehkä kannattaakin hypätä ja pian. Hampaattomana ei ole kiva elää.


      • aloittajalle
        kyllähän se varmasti kirjoitti:

        näin on. Ehkä kannattaakin hypätä ja pian. Hampaattomana ei ole kiva elää.

        paikallaan ottaa yhteyttä Pelle Pelottomaan ja Pikku Apulaiseen-jospa he voisivat olla avuksi.


      • Juulia

        Sitten kun kaikki hampaat olet pois vetänyt,menet vaan ja hankit tekohampaat,helppo homma.
        Itse olin tosi lähellä kuolemista puoli vuotta sitten,silloin pyörsinkin kaikki puheeni koska halusinkin elää,sinulle saattaisi käydä samoin.
        Muista että masentuneena todellisuus näyttäytyy sulle vääristyneenä,ei jalompana realiteettina ninkuin ehkä tuntuu,se mitä tunnet ei ole koko totuus,muutakin on,odota sitä.


      • ja vasta sitten hampaasi

        Ei elämän laatu tai sisältö ole hampaista kiinni, vaan ihanmuista asioista. Hoidahan ensin masennuksesi pois ja sitten kun elämänhalu on palannu, niin on hellpoa hoitaa hammaskalustokin kuntoon.
        Hakeudu mielenterveystoimistoon ja unohda hampaasi hetkeksi.


      • puolestasi

        Kiitos Jeesus, että kosketat tätä miestä. Kiitos, että hän saa aloittaa uuden elämän sinun kanssasi. Vapauta kaikesta masennuksen kahleista. Sinun on valta ja voima ja kunnia.Halleluja, ylistys ja kunnia nimellesi. Isä Jeesuksen nimessä aamen. Tulkoon virvoituksen ajat sinulle. Saat aloittaa uuden elämän Hänen seurassaan.


      • Hampaita menettänyt minäkin

        Ei se maailmanloppu ole, jos hampaita puuttuu. Sitä paitsi vaihtoehtoja löytyy. Itse pelännyt aivan kauheesti hammaslääkäriä ja minäkin päälle parikymmpinen ja tyttö.. Sitten vaan rohkaistun ja menin hammaslääkäriin. Kaks hammasta poistettu ja yksi vielä. Ei se niin kauheeta ollut. Puudtukset on tosi hyviä, en tuntenut paljoakaan mitään kun ottivat pois nämä kaks hammasta viimeksi. Eikä se niin kallistakaan. Voi kun saisit rohkeutta tarpeeksi, juttelet jollekin, varmasti joku ymmärtää sinua.. Mutta tuollaisia ajatuksia älä mieti enää että henki menis..


    • Leikkiä

      Ei koskaan kuoleman kanssa pitäisi leikkiä.
      Jos noin olet asiasi helpommankautta ajatellut ,olen tosi surullinen puolestasi.
      Toivoisin että kenenkään ei yhtä hammaslääkäriä tarttis pelätä.Nykyään nukutuksessakin korjataan hampaat.Rohkeasti kertoo ongelmansa hammaslääkärille ,kyllä apua saa.Toivoisin että kertoisit hyvälle ystävällesi ongelmistasi.Jos on pahasti masentunut niin kyllä siitäkin selviää jos tahtoo.Soitto Terveyskeskukseen ja puhuu niinkuin asiat on.Varmasti auttaavat.Meitä on ihmisiä paljon ja samanlaisia tarpeita kaikilla. Toivon sulle kaikkea hyvää .

      • kermis

        HOIDA MOLEMMAT, MASENNUS JA HAMAPPASI - JA ALOITA HAMAPAISTA.

        TEE SE TÄNÄÄN, VARAA HAMMASLÄÄKÄRI N Y T !!!!!


      • hampaita hoideta
        kermis kirjoitti:

        HOIDA MOLEMMAT, MASENNUS JA HAMAPPASI - JA ALOITA HAMAPAISTA.

        TEE SE TÄNÄÄN, VARAA HAMMASLÄÄKÄRI N Y T !!!!!

        ensin hoidetaan potilaan sisin ja sitten vasta hampaat!
        T. mielenterveyshoitaja


      • hampaita hoideta kirjoitti:

        ensin hoidetaan potilaan sisin ja sitten vasta hampaat!
        T. mielenterveyshoitaja

        hoideta? Eikö tässä tapauksessa ois aiheellista.


      • mieli ja sitten
        enkeliprinsessa kirjoitti:

        hoideta? Eikö tässä tapauksessa ois aiheellista.

        vasta hampaat. ovat vaarallisia jopa hoitotilanteessa ja muutenkin kanssaihmisilleen. hammashoito voidaaan tehdä myöhemmin mutta sairas mieli ehtii tehdä tuhoja. ja sitä paitsi ne voi keksiä, tosin heille tosi juttu, että lekuri laittanut kuuntelulaitteen hampaaseen jne. hammaslääkäri joutuu vielä oikeuteen jos potilas katsoo että hoito tehty virheellisesti jne. syitä on lukuisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe