luonnollinen kestopigmentointi

pk-seudulta?

eli tietäiskö kukaan tehdäänkö pk-seudulla missään liikkeessä näin luonnollisia kulmien kestopigmentointeja kuin tässä esimerkin kuvassa?
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.natural-enhancement.co.uk/aspx/images/titleEyes.jpg&imgrefurl=http://www.natural-enhancement.co.uk/aspx/eyes.aspx&h=282&w=506&sz=60&hl=fi&start=10&um=1&tbnid=8dNRYlgh6HAR4M:&tbnh=73&tbnw=131&prev=/images?q=permanent make up before after&um=1&hl=fi&sa=N

Tähän astisessa paikassa olen saanut alemman linkin kaltaiset kulmat, joissa ei tehty erillisesti karvoja vaan suoralla "viivalla" pigmentointi, mikä ei mielestäni ole yhtä luonnollinen kulmien pigmentointitapa koska kulmani ovat luonnostaan harvat ja aukkoiset.

http://www.yestheyrefake.net/micropigmentation/micropig_126.htm

16

3471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äskeiseen

      eli kun lukee sen ylemmän linkin sivulta sen brows-kohdan niin sieltä löytyy niitä kuvia luonnollisemmista kulmakarvapigmentoinneista.

    • ---....

      Oli kyllä todella upeita mikropigmentointeja siellä ekassa linkissä. Sellaiset minäkin haluaisin. En kyllä valitettavasti tiedä kuka Suomessa osaisi niin taidokkaasti tehdä....

      • Pigmentoitu

        Itse olen ottanut jo vuosia kestopigmentoinnit Joensuussa Beauty-Boxissa. Taitava tekijä ja luonnollinen lopputulos.


      • tattyteddy
        Pigmentoitu kirjoitti:

        Itse olen ottanut jo vuosia kestopigmentoinnit Joensuussa Beauty-Boxissa. Taitava tekijä ja luonnollinen lopputulos.

        Olikos minkä hintainen? :)


      • gfldöakdsökd
        tattyteddy kirjoitti:

        Olikos minkä hintainen? :)

        Näin ilmoituksen Helsingin uutisissa, että Itäkeskuksen Villikissassa tehdään pigmentointeja pitkällä kokemuksella. Minulla oli aivan onnettomat, vaaleat kulmakarvat, enkä tosiaankaan halunnut mitään maalitelalla vedettyjä laattoja vaan täydentää puuttuvia kohtia ja aavistuksen tummentaa.
        Lopputulos on tosi aidon oloinen. Kerrankin positiivinen kokemus. Suosittelen!


      • pigments
        tattyteddy kirjoitti:

        Olikos minkä hintainen? :)

        kulmien kestopigmentointi joensuussa hyvänolon keskuksessa: Tekijällä vuosien kokemus, hinta n 250e kerta. hyvä jälki.


      • ei ikinä enää sinne!
        pigments kirjoitti:

        kulmien kestopigmentointi joensuussa hyvänolon keskuksessa: Tekijällä vuosien kokemus, hinta n 250e kerta. hyvä jälki.

        no itsellä ei ole kylä noin hyvää kokemusta.aika omalaatuinen tekijä siellä ainakin on. muistaa kehua itseään ja työnjälki ei ollut mitenkään hyvä jouduin korjauttamaan muualla kulmani.sain vain haukut kun yritin vaatia että hän korjaisi ne.olisi pitänyt maksaa vielä erikseen. kalliit kulmat mutta nytten hyvät kiitos maijalle.


      • beaty-boxin asiakas
        ei ikinä enää sinne! kirjoitti:

        no itsellä ei ole kylä noin hyvää kokemusta.aika omalaatuinen tekijä siellä ainakin on. muistaa kehua itseään ja työnjälki ei ollut mitenkään hyvä jouduin korjauttamaan muualla kulmani.sain vain haukut kun yritin vaatia että hän korjaisi ne.olisi pitänyt maksaa vielä erikseen. kalliit kulmat mutta nytten hyvät kiitos maijalle.

        itse kävin ottamassa beaty box-ulla tunttusella oli huippu ja halpa.hyvänolonkeskusksessa en tykännyt palvelusta.


      • asiallista?
        beaty-boxin asiakas kirjoitti:

        itse kävin ottamassa beaty box-ulla tunttusella oli huippu ja halpa.hyvänolonkeskusksessa en tykännyt palvelusta.

        olisko vähän mainontaa ilmassa.. kateelliset..


      • Ikuinen oppilas
        ei ikinä enää sinne! kirjoitti:

        no itsellä ei ole kylä noin hyvää kokemusta.aika omalaatuinen tekijä siellä ainakin on. muistaa kehua itseään ja työnjälki ei ollut mitenkään hyvä jouduin korjauttamaan muualla kulmani.sain vain haukut kun yritin vaatia että hän korjaisi ne.olisi pitänyt maksaa vielä erikseen. kalliit kulmat mutta nytten hyvät kiitos maijalle.

        Hiukan rupesi hymyilyttämään tämä teksti, mutta jos jollakin on noin vilkas mielikuvitus niin jatketaan hymyilyä....Maija ja Sirpa ym.joensuulaiset tekevät jokainen omalla hyvällä ammattitaidolla pigmentoinnit, korjaavat haalistuneita ja muotoilevat asiakkaan mielialojen mukaan, kuten muutkin tekijät. Ei varmasti ole kehumista jos tekijä kertoo miten taitava hän on työssään, sillä tekijä joka ei kalastele hinnoilla asiakkaita, tuntee myös vastuun asiakkaansa kasvoista, on vahva työmoraaliltaan ja on KOULUTETTU kosmetologi tai terveydenhuollon ammattilainen. Alalla pitkään olleena voi hinnoittaa ammattitaitonsa ja ammattilaisella ei ole yrittäjäkateutta. Tuonkaltainen kirjoittelu on keksittyä ja selkeästi heikolla moraalilla kirjoitettua.


      • Hilkka M.
        beaty-boxin asiakas kirjoitti:

        itse kävin ottamassa beaty box-ulla tunttusella oli huippu ja halpa.hyvänolonkeskusksessa en tykännyt palvelusta.

        Minulle kävi näin ikävästi ,kun tilasin ajan vanhalla beutyboxin puhelinnumerolla ja luulin menväni Sirpa Timosen luokse kulmiani laitattamaan, niin en iljennyt kääntyä takaisin ovella.Ei se ollutkaan Sirpa,vaan joku vieras ihminen......minulle sanottiin,että se tekijä ei ole täällä ja on lopettanut pigmentontien teon. Kului aikaa ja ihailin sairaalassa käydessäni erään hoitajan kulmia ja silmärajauksia. Kysyin missä hän oli teetättänyt kestopigmentoinnit ja hoitaja kertoi käyneensä Hyvänolon keskuksessa. Olin vallan ihmeissäni,,,,Ystävällinen hoitaja etsi minulle Sirpa Timosen puhelinnumeron ja menen omalle hoitajalleni seuraavalla kerralla.,vaikka ei näissä väreissä moittimista ole nytkään, mutta tuttuva tekijä on turvallinen.


      • Tyytyväinen
        Ikuinen oppilas kirjoitti:

        Hiukan rupesi hymyilyttämään tämä teksti, mutta jos jollakin on noin vilkas mielikuvitus niin jatketaan hymyilyä....Maija ja Sirpa ym.joensuulaiset tekevät jokainen omalla hyvällä ammattitaidolla pigmentoinnit, korjaavat haalistuneita ja muotoilevat asiakkaan mielialojen mukaan, kuten muutkin tekijät. Ei varmasti ole kehumista jos tekijä kertoo miten taitava hän on työssään, sillä tekijä joka ei kalastele hinnoilla asiakkaita, tuntee myös vastuun asiakkaansa kasvoista, on vahva työmoraaliltaan ja on KOULUTETTU kosmetologi tai terveydenhuollon ammattilainen. Alalla pitkään olleena voi hinnoittaa ammattitaitonsa ja ammattilaisella ei ole yrittäjäkateutta. Tuonkaltainen kirjoittelu on keksittyä ja selkeästi heikolla moraalilla kirjoitettua.

        Maarit Leikoski Kampissa pigmentoi kauniit, luonnolliset kulmat. Suosittelen!


    • Glitterikoukku

      Minun kulmani tehtiin täällä http://www.heavenlynails.fi
      Kuva kulmistani löytyy heidän Facebookin kuvagalleriasta. Kannattaa käydä katsomassa, miltä kuvat näyttävät.

    • Äiti vantaalta

      Minulle tehtiin tikkurilassa beauty roomissa, minulla oli onnettomat kulmakarvat joihin, tekijä teki yksittäisiä karvoja tuuheimmille alueille ja aluelle joita piti korostaa laittoi hän enemmän väriä. Olen tyytyväinen kulmiini, tällä tekíjällä on moni tuttavani käynyt ja sen vuoksi sinne menin. Nimimuistini on huono,mutta jos liikkeeseen soittaa osaavat he varmaankin tekijän nimetä, mielyttävä vaalea nainen oli kyseessä.

    • girleee

      onko kukaan muu käynyt tuolla heavenly nailsissa? en löytänyt sivuilta yhtään kuvaa nniin epäilyttää. haluaisin nähdä jonkun kuvan ennen kuin vaivaudun ees soittamaan sinne

      • girlieee2

        tai onko joku muu paikka mihin kannattaa rahat sijoittaa pääkaupunkiseudulla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe