Kauhistuttaa jo koko pattaya

Nimetön

Tuntuu että Pattayasta kerrotaan vaan seksiturismiin ja känniseen örvöilyyn liittyviä juttuja, että koko Pattayan reissu tuntuu jo ennakkoon kamalalta virheeltä. Kertokaa jotakin positiivistakin välillä. Ei kaikki mene hakemaan seksiseuraa ja juopottelupaikkoja. Positiivisia juttuja pliis!!!!!!!!!!!

60

14594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

Kyllä siellä Pattayalla muutakin on. Olen kaksi kertaa ollut Pattayalla yhdessä avomieheni kanssa. Se on ehkäpä halvin Thaimaan kohteista. Ostospaikkana aivan ylivertainen, paljon ostoskeskuksia. no kaipa Bankgog paras. Jos haluaa retkeillä, niin lähisaarilla kannattaa käydä ja Koh Sametilla.
      Ei meitä ainakaan ne tyttöset siellä kaduilla häirinnyt.

• häiritsee

yhtä vähän Patayalla kuin gigolot kreikassa, espanjassa, marokossa jne........

• korjaus

opi kirjoittamaan

• sawaddii

Ehkäpä se ei ole läheskään halvin Thaimaan kohteista. Ellet sitten tiedä muita kohteita kuin Bangkok,Phuket ja Pattaya.. Isaanin suunnalta löytyy moninkertaisesti huokeampia ja hienoja lomakohteita.

• thai

ei meitäkää saaret muuten tosi kivoja

• -nam-

Tosi hyvää ruokaa,valinnanvaraa eri maanosien ja maitten keittiöistä.Hedelmät,kasvikset ym.
      Lyhyet matkat,kävellen pärjää hyvin.Lavataksi maksaa n.0,20€.
      Siellä ei ihmiselle v.......a,niinkuin esim.tällä palstalla.Hymy on valttia.

• haluat mennä

Halvimpaan turistirysään Thaimaassa niin Battaya on ihan OK.

• onneton,

et tiedä mitään thaimaasta.ole joskus a-matkojen oppaasta moisen sanan lukenut,ja täällä sitä toistat,thaimaassa ei "turistirysien"ulkopuolella ole mitään ,et silleen..

• Iltapäivät Reijona
        onneton, kirjoitti:

et tiedä mitään thaimaasta.ole joskus a-matkojen oppaasta moisen sanan lukenut,ja täällä sitä toistat,thaimaassa ei "turistirysien"ulkopuolella ole mitään ,et silleen..

Joo,suurin osa suomalaisista ei osaa kirjoittaa virheetöntä suomenkieltä: en minäkään ,mutta 27 kert. osaa todella hyvin.Mutta jos seuraatte noita nuorten palstoja,niissä ei ykskään sana ole oikeinkirjoitettu. Kyllä Pattis on kiva paikka.Olen nimittäin käynyt siellä kymmeniä kertoja ,samoin ehkä n. kymmenessä thai kaupungissa. Ja lisänä: Olen jopa onanoinut ainakin 30 eri valtiossa .

• Iltapäivät Reijona

Minä vaan en ole kammaria nahnytkään. Lapsuudenkodissani oli huone ja keittiö ja siinä tuvassa asui talviaikana 7 hlö.Läksin maailmalle tienaamaan,kun vartuin miehenmittoihin ,vaikka olinkin vielä lapsi.. Varmistin sen viimeisen lauseen ,niitä olikin 36 valt. ja minä olen kohta 63 v.

• rivalinda
        Iltapäivät Reijona kirjoitti:

Minä vaan en ole kammaria nahnytkään. Lapsuudenkodissani oli huone ja keittiö ja siinä tuvassa asui talviaikana 7 hlö.Läksin maailmalle tienaamaan,kun vartuin miehenmittoihin ,vaikka olinkin vielä lapsi.. Varmistin sen viimeisen lauseen ,niitä olikin 36 valt. ja minä olen kohta 63 v.

Onpa taas näitä puolesta ja vastaan kirjoitteluja. Useimmat ihmiset, jotka "inhoavat" Pattayaa, eivät ole sielä koskaan käyneet. Minua ihmetyttää kovasti tällaisten henkilöitten mielipide. Yleensä mielipide pitäisi syntyä vasta, kun on jossakin kohteessa itse käynyt.
        No, Pattaya jakaa ihmiset kahtia. Sitä joko inhotaan, tai siitä tykätään. Itse kuulun jälkimmäiseen joukkoon. Ensinnäkin taattu lämpö ja aurinko, hyvät ostosmahdollisuudet, riittävästi baareja, paljon räätäleitä ja edullinen hintataso.
        Tässä joitakin kriteerejä. Matkustan pariskuntana aviomieheni kanssa ja olemme juuri jääneet eläkkeelle. Tässä taustatiedot.
        Korostan vielä, että mielipiteeni ovat subjektiiviset.

• Tero Kanahka

Sinä oot kunnon sälli, kun et välitä pikkiriikkisistä thaitytöistä !Otin nimittäin lihahkon n.40v ,tatuoidun ja käsivarret täynnä venttejä ,(viiltohaavojen arpia).Ja se ei halunnut muuta kuin megongia ja päästä nukkumaan mun luo . Pari päivää minä sitä ihmishirviötä näyttelin suomimammoille .Mutta jotkut mammoista sanoi :Miks sä tommosen otit, sanoin vittuillessani .!Muistaakseni sen nimi oli Moo eli lehmä. Niin se vielä,että olin vanha eurooppalainen äijä n. 60v.

• Suurten linjojen sonni

Sinä oot kunnon sälli, kun et välitä pikkiriikkisistä thaitytöistä !Otin nimittäin lihahkon n.40v ,tatuoidun ja käsivarret täynnä venttejä ,(viiltohaavojen arpia).Ja se ei halunnut muuta kuin megongia ja päästä nukkumaan mun luo . Pari päivää minä sitä ihmishirviötä näyttelin suomimammoille .Mutta jotkut mammoista sanoi :Miks sä tommosen otit, sanoin vittuillessani .!Muistaakseni sen nimi oli Moo eli lehmä. Niin se vielä,että olin vanha eurooppalainen äijä n. 60v.

• on hieno
        Tero Kanahka kirjoitti:

veikko. Piristävä tarina ja varmaankin puoleksi tosi.

Itsekin olen joskus kyllästynyt kaunottariin ja ottanut kämpille jonkun kanssani viskiä ryystävän vanhan ämmän.
        Sekä yllättynyt iloisesti. Ryypiskely- ja naintitaitojen lomassa akoista huokuu lämpöä ja eräänlaista ammattitaitoista ymmärrystä meille farangeille.
        Rahakaan ei tunnu akoille olevan kaikki kaikessa.

Kaiken kaikkiaan suosittelen vanhoja pattishuoria kaikille ! Kämpille tultuaan sanovat että nyt kylpyyn siitä sika ! Pesevät hyvin ja hierovat päälle.

Runoilee Pattis !!

• Tero Kanahka
        on hieno kirjoitti:

veikko. Piristävä tarina ja varmaankin puoleksi tosi.

Itsekin olen joskus kyllästynyt kaunottariin ja ottanut kämpille jonkun kanssani viskiä ryystävän vanhan ämmän.
        Sekä yllättynyt iloisesti. Ryypiskely- ja naintitaitojen lomassa akoista huokuu lämpöä ja eräänlaista ammattitaitoista ymmärrystä meille farangeille.
        Rahakaan ei tunnu akoille olevan kaikki kaikessa.

Kaiken kaikkiaan suosittelen vanhoja pattishuoria kaikille ! Kämpille tultuaan sanovat että nyt kylpyyn siitä sika ! Pesevät hyvin ja hierovat päälle.

Runoilee Pattis !!

Päinvastaisen tapauksen,kuin se tapaus 40v,ja tatuoitu :Asuin kerran Lek hotellin vieressä guest House Cornerissa monta viikkoa.Otin eräänä aamuna Pienen ja kauniin tytön,kun se oli siinä baar bier joka päivä. Katoin sen henkkarin, Minä ymmärrän thai vuosiluvut.Oli 18v,Vein hotellin .Kaikki meni hyvin ,kun kävin alhaalla otamassa cokista,Hotellin rouva johtaja sanoi :Mistel Mala Maa: Se tyttö on vasta 11v.Maksa se pois ja anna taksiraha. Ja vaihda hotellia :Ota motskaris tuosta aulasta.ja reu ,reu. Nääs se voi olla sulle ansa .Näin tein.

• Kipaka 9
        rivalinda kirjoitti:

Onpa taas näitä puolesta ja vastaan kirjoitteluja. Useimmat ihmiset, jotka "inhoavat" Pattayaa, eivät ole sielä koskaan käyneet. Minua ihmetyttää kovasti tällaisten henkilöitten mielipide. Yleensä mielipide pitäisi syntyä vasta, kun on jossakin kohteessa itse käynyt.
        No, Pattaya jakaa ihmiset kahtia. Sitä joko inhotaan, tai siitä tykätään. Itse kuulun jälkimmäiseen joukkoon. Ensinnäkin taattu lämpö ja aurinko, hyvät ostosmahdollisuudet, riittävästi baareja, paljon räätäleitä ja edullinen hintataso.
        Tässä joitakin kriteerejä. Matkustan pariskuntana aviomieheni kanssa ja olemme juuri jääneet eläkkeelle. Tässä taustatiedot.
        Korostan vielä, että mielipiteeni ovat subjektiiviset.

Ensi sunnuntaina matkustan Pattaylle 17:n kerran. En menisi sinne, ellen nauttisi lomastani. Lähes aina olen matkustanut yksin. Eurooppaan en enää lähde, koska siellä on eläminen niin kallista. Tietenkin se pitää ottaa huomioon mitä lomalta haluaa. Pattaylla on kaikki ne ominaisuudet joita minä lomaltani haen! Paras paikka kodin jälkeen!

• kweunfeo
        Tero Kanahka kirjoitti:

"Muistaakseni sen nimi oli Moo eli lehmä". Sen verran korjaan, että Moo on possu Thainkielellä =)

• Hah haa

Vai Battaya......Opettele kirjjoittamaan.

Et varmaankaan ole edes käynyt koko paikassa kun et edes osaa kirjoittaa paikan nimeä oikein

• korjaaja=)
        kweunfeo kirjoitti:

"Muistaakseni sen nimi oli Moo eli lehmä". Sen verran korjaan, että Moo on possu Thainkielellä =)

Eipäs olekkaan possu thaikielellä Moo - vaan se on Muu.

T: ลูกหมู

• hyvä paikka

Pattaya on ihan kiva paikka ja tarjoaa mielestäni jokaiselle jotakin, jos haluaa muutakin kun "hulinaa" niin suosittelen lähi saaria joihin pääsee helposti, puhtaat vedet ja löytyy myös omaa rauhaa...
      Hyvää ja halpaa ruokaa ja rauhallisempaa menoa löytyy muualta kuin turistien täyttämiltä ranta ja 2 kadulta, itselläni ei mitään moittimista paikassa, ihmiset mukavia, hinnat kodallaan, hyvä ruoka ja takuu aurinko, ota hyvä ja rento mieli mukaan ja nauti matkasta.

• Pattayalla monesti käynyt

Niin tämä Pattayan kauhistelu on aika koomista luettavaa. En usko, että monikaan "kauhistelija" on itse siellä käynyt.
      Jos ei itse voi sielä käydä, niin ehkä kannattaisi lukea Annika ja Annabella Åsvikin kirja "miesten paratiisi"! Kirjan saa kirjastosta, joten ei ole kyse mainoksesta.
      Nämä naiset, äiti ja tytär, asuivat pitkät ajat Bangkokissa ja Pattayalla ja kirjoittivat sitten kokemuksistaan kirjan, joka on tietysti herättänyt keskustelua siitä syystä, kun he eivät suostu isommin kauhistelemaan länsimaalaisia miehiä eikä säälittelemään thaimaalaisia naisia. Miksi! He asuivat siellä. Näkivät, kokivat ja ymmärsivät!

Toinen asia: Finnairin menestys lepää aasian matkailun varassa. Suomalaiset perheet yhä uudestaan ja uudestaan matkustavat kaakkoisaasiaan viettämään lomiaan. Siis perheet. Isät, äidit, mukulat!! Miten ihmeessä, jos se on niin kamala paikka?????

• Hannu hanski

Lisäyksenä, että niin Pattayalla kuin kaikkialla muuallakin Thaimaassa prustituutio on laissa kielletty. Sitä ei toki valvota ihan yhtä tarkasti kuin esim. uhkapeliä ja huumeita.

• sinne vaan

Epäilin koko lomapaikkaa mutta niin vain eka kertaa lähdimme kaksistaan mieheni kanssa eikä mitään negatiivistä sanottavaa löydetty.Tyttöpaareja on mutta ne ei haittaa tippaakaan kukaan ei käy kiinni ellei itse hae juuri sellaista seuraa.Aivan rauhassa voi kuljeskella humalaisia ei todellakaan örveltele kaduilla seksiasiat hoidetaan katseilta piilossa kaikinpuolin hyvä lomapaikka.Hintataso alhainen ihmiset ystävällisiä ruoka hyvää hotellit siistejä

• 4.s kerta

viihdyn mainiosti pattayalla en pahemmin ryyppää enkä käytä huo--- tyttöjä,enkä poikia harrastan kaikenlaista urheilua,ulkoilua.kavereiden kanssa mukavaa yhdessäoloa.
        tosi kiva paikka.

• 2 onnellista

Pattayaan, ja koskaan emme Phukettiin enää matkusta.Pattayalla voi kävellä aivan rauhassa ei häritse kauppiaat ja hintatasoa huomattavasti edullisempi kuin Phuket.Taksilla pääsee helposi vaikka Bangkokiin.Saarille pääsee edullisesti.Enemmän hyviä ruoka ravintolaoita(jälleen edullisempia vrt Phuket)Pian taas päästään sinne.

• ikä sen mukavampoo ?

Kaikki toimii ja mukavia kelejä, ihmisiä jne mikä sen mukavampoo ?

• ..............

paljon muutakin kuin walking st. ja Beach rd sekä 2 rd seutu.Suosittelen hieman enemmän liikkumista Pattayalla ...käy vaikka Keski-ja pohjois osassa kaupunki vierailulla.

• melui

ON hieno paikka. Sieltä löytyy mahdollisuuksia harrastaa liikuntaa ja urheilua monen laista. Meidän ryhmä esim käy keilaamassa (monta hyvää keilapaikkaa) pelaamme minigolffia (3 kivaa rataa) pelaamme leikkimielisiä kisoja golffissa mysö Asia Pattayan yrireikäsellä (siellä ei tartte olla green cardia eikä edes osata pelata - pidetään lystiä yhdessä) Siiten erilaisia mukavia ja monipuolisia retki/tutustumiskohteita sisämaasta. Kaikenlaisia eläin ja teemapuistoja. Pattayan alueella on lukematon määrä ihania ruokapaikkoja. Perinteisiä thaimaalaisia ja eurooppalaisia (niitä haluaville). On mahdollisuus teettää upeita/mukavia vaatteita kohtuu hintaan, voi teettää silmälasit tai aurinkolasit omilla vahvuuksilla (kohtuu hintaan.
      Ostosmahdollisuuksia on tosi runsaasti; on uusia hienoja tavarataloja ja centereitä ja paaalljon erilaisia toreja joista saa vaatteet, jalkineet, matkamuistot, laukut yms tärkeät tavarat aivan pilkka hintaan - ja niissä voi vielä yrittää tinkiä!
      Voi käydä hieronnassa rannalla tai hoitolaitoksissa, laittaa kynnet ja varpaat kuntoon ja koko kropalle erilaisia hoitoja! minimiosalla siitä rahasta mitä suomessa maksetaan ko hoidoista
      Niin että jos haluu nähdä sitä seksiturismia oikein silmästä silmään niin pitää mennä niille alueille joissa sitä on - mut ei todellakaan ole pakko!
      niin että hyväää matkaaa!

• ei tosiaan

Joopa joo... koko kropalle tosiaan erilaisia hoitoja...

• Positiivinen asia pattiksella on hintataso ja ilmasto sekä aurinko.
      Pattiksella kusetetaan ulkomaalaisia kokoajan, niin poliisit kuin baaritytötkin.
      Thaimaata kutsutaan hymyjen maaksi mutta tosiasia on että hymy loppuu kun ulkomaalaisen lompakko sulkeutuu.

Nimim. 11 kertaa pattiksella, kotiuduin torstaina sieltä 1,5 kk lomalta.

Pattis ei ole enää se paikka mikä se oli 10 v. sitten.

Lue kirja "rahasta lähimmäistäsi" sen saa suomessa thaimaalaisista elintarvikeliikkeistä ja Pattiksella ainakin Lassin Baarista Kävelykadun Soi Diamon sivukadulta.

• ja tulee tapahtumaan

Mitään muistojen kultaista panopaikkaa ei enää olekaan.

• irronnu
        ja tulee tapahtumaan kirjoitti:

Mitään muistojen kultaista panopaikkaa ei enää olekaan.

ku oikein kiltisti tytöiltä pyytää.

• Pattaya rules

annat itseäsi kusettaa.Ei se ole tyhmä joka kusettaa vaan se joka suostuu siihen.Etkö saa Pattayalla muita naisia kuin baarityttöjä? Syytä itseäsi.Ja joka maailman paikka on muuttunut kymmenessä vuodessa.Pattaya on mainettaan parempi paikka, mutta jos sun kuviot sijoittuu ainoastaan alueele kävelykatu ,beach roadin ja 2nd roadin välillä olevat soit,niin pienet on ympyrät sulla.

• Takaan sen
        Pattaya rules kirjoitti:

annat itseäsi kusettaa.Ei se ole tyhmä joka kusettaa vaan se joka suostuu siihen.Etkö saa Pattayalla muita naisia kuin baarityttöjä? Syytä itseäsi.Ja joka maailman paikka on muuttunut kymmenessä vuodessa.Pattaya on mainettaan parempi paikka, mutta jos sun kuviot sijoittuu ainoastaan alueele kävelykatu ,beach roadin ja 2nd roadin välillä olevat soit,niin pienet on ympyrät sulla.

Kävin pattiksella ekan kerran -95.
        Myös pohjois-thaimaassa tullu liikuttua Chiang Rai sekä kultaisen kolmion alueella.
        Ei Pattis ole Thaimaata. Se on suuri sirkus jossa vain ja ainoastaan rahalla on merkitystä.
        Jos haluat nähdä Thaimaata, mene ja pysy kaukana pattikselta.
        Lyön kuule vetoa saatanan pelle että enemmän on tullu nähtyä maailmaa ku sä edes osaat laskea.
        Nimittäin työnantajani on globaali suomalainen yritys jonka hommissa olen ollut pitkiä aikoja mm. kiinassa, indonesiassa, thaimaassa, eurooppa, jne
        Ja thaimaata tullu koluttua enemmän kuin sä, takaan sen.
        Quai (thaimaata eurooppalaisittain kirjoitettu) , jos tiedät mitä tarkoittaa, niin se on osoitettu juuri sinulle, aivokääpiö.

• heh heh heh
        Takaan sen kirjoitti:

Kävin pattiksella ekan kerran -95.
        Myös pohjois-thaimaassa tullu liikuttua Chiang Rai sekä kultaisen kolmion alueella.
        Ei Pattis ole Thaimaata. Se on suuri sirkus jossa vain ja ainoastaan rahalla on merkitystä.
        Jos haluat nähdä Thaimaata, mene ja pysy kaukana pattikselta.
        Lyön kuule vetoa saatanan pelle että enemmän on tullu nähtyä maailmaa ku sä edes osaat laskea.
        Nimittäin työnantajani on globaali suomalainen yritys jonka hommissa olen ollut pitkiä aikoja mm. kiinassa, indonesiassa, thaimaassa, eurooppa, jne
        Ja thaimaata tullu koluttua enemmän kuin sä, takaan sen.
        Quai (thaimaata eurooppalaisittain kirjoitettu) , jos tiedät mitä tarkoittaa, niin se on osoitettu juuri sinulle, aivokääpiö.

osoittaa miksi suomalaisille globaaleilla(????) yrityksillä menee huonosti, palkkalistoilla kaltaisiasi!!!!!!!!!!

• osut oikeaan

Kun naisena tosta kohteesta ei mitään saa irti, miksi edes tullakaan ? Niinpä.

• tiedoksi

sattuu olemaan muuten kansainvälinen kenttä.....joitakin uusavuttomia pakettimatkalaisia täynnä olevia koneita sinne saapuu ja lähtee ....

• pilkunnussijoille
        tiedoksi kirjoitti:

sattuu olemaan muuten kansainvälinen kenttä.....joitakin uusavuttomia pakettimatkalaisia täynnä olevia koneita sinne saapuu ja lähtee ....

Mitkä on kansainvälisen kentän kriteerit? Voinko esim. mennä U-Tapaolle ja ottaa lennon mihin tahansa toiseen maahan kulkematta toisen thaimaalaisen kentän kautta? Eli kansainvälinen matkuatajareittiliikenne ei toimi U-Tapaon kautta. Voihan sinne tottakai Charterit laskeutua, ei siinä ole mitään ihmeellistä.

• valistin tuossa
        tiedoksi kirjoitti:

vain Baabaalle nimmarilla BabaaBoboo, U-Tapao International Airportin (U-Tapaon kansainvälinen lentokenttä suomennettuna) sijainnista, kun hän väitti Turkkilaismatkustajien menevän Pattayalle kun he lensivät Bangkokiin. Kentällehän lentävät mm American Airlines, Quantas, SAS, Nippon, Jet India, kaikki naapurivaltiot, Etihad, Swiss Air, FINNAIR jne jne
        Nuo luulotautiset ovat pahimpia öykkäreitä täällä...

• höpöätekeesiellä

sieltäkin lytyy, jos on tarvis. Pattaya on hyvä paikka, siellä alkoholistit voivat purkaa
      kerralla koko vuoden lastin sairaalan kautta tai avautua toiselle sedälle. Varokaa
      ilkeitä suomalaishuijareita, ne pallinaamat on alkanu epsanjasta sinne tulemaan.

• vastaus viestiin

Aktiviteettejä aina kysellään, itselläkin muistilehtiössä nämä jos tulee tekemisen puutetta. Saa tuohon muutaman päivän kulumaan.

Pattaya Zoo, Million Years Stone Park/Safari World Park, eläinpuisto, jossa mm. krokotiilifarmi (valtava määrä krokoja) ja tiikeripuisto jne. Sijaitsee n. 7 km South Pattayalta koilliseen.
      Norsusafareita on useita, jokapuolella kaupunkialuetta.
      Sukhumvitiä etelään, Sattahipin suuntaan:
      -n. 20 km on Nong Nooch Tropical Garden,
      -7 km floating market ja vastapäätä Jurassic garden
      -n. 4 km, yhden elefanttiratsastuspaikan vieressä on Under Water World, jossa on mm. myös haita, kilometri Tescon ostoskeskuksen jälkeen. Tesco on lähellä Sukhumvitin ja Theprasitin risteystä.
      Theprasitiä kilsa Sukhumvitin risteyksestä Jomtienille päin (kilsa Tescolta länteen) on Go Karting ratoja, molemmilla puolilla tietä, jossa on myös mahdollisuus benjihyppyihin.
      Pattaya Park Jomtienillä, vesipuisto sekä 170 m korkea, 56 krs Tower, alastulon voi myös tehdä vaijereissa valjailla roikkumalla.
      Walking Streetin eteläpäässä satamaan mentäessä, voi varata sukellusvenematkan.
      Golfinpelaajat tietävät Pattayalla olevan hyvin runsaasti upeita kenttiä.
      Kalastus on suosittua, laivamatkoja saa vaikka suomihotelleistakin, joissa saalis usein grillataan illalla saunomisen yhteydessä.
      Saunoja on ympäri Pattayaa joka puolella paljon, niissä on usein suomalaissauna ja höyryhuone molemmat.
      Sukullusliikkeitä on joitakin, Jomtien Soi 3. Mask & Finns suomalainen dyykkiliike, dyykit lähisaarilla Larn ja Sak, sekä pidemmällä aina Koh Sametilla asti. Koh Sametilla hyviä snorklauspaikkoja, vesieläinaltaita, jossa mm. leopardihai, suuria kilpikonnia jne.
      Keilahalleja on mm. Tops ostarin yläkerrassa 2.Roadin ja Central Pattaya Roadin risteyksessä, 2.Rd ostarilla (Major jotain).
      Flight of the Gibbon treetopasia.com'illa Chonburissa korkealla viidakossa 3 km vaijerirataa.
      Thaikokkikursseja järjestetään pattayalla.
      Jomtienillä yli 10 km uimarantaa, jossa vesiskootteri, banaanivene, purjelautailu mahdollisuus. Pattaya Beachillä lisäksi laskuvarjoliito mahdollisuus.
      Kuumailmapallo lentoja järjestetään, itse en ole käynyt, joten en tiedä vain paikkaa.

• Dimpe

Siellä on vielä lisäksi ainakin kuninkaan pääpalatsista tehty kopio, joka on aika iso paikka sekin. Kannatti käydä.
        Olen menossa Thaikkuun 13.9 kuukaudeksi etsin seuraa joka osaa pelata muttei haluu sikailla. M40vuotta.

• Iivan

siellä, useimmat eivät ole käyneetkään.
      Ihminen joka ei tunne Pattayaa, heillä ei ole mitään annettavaa tällaiseen keskusteluun.
      Pattayalla asuvat, tai muuten kaupunkia tuntevat ihmiset, käyttäytyvät sen moraalikoodin mukaan, jonka ovat omaksuneet elämäntaipaleensa varrelta. Kukaan paikallinen ei tuomitse meidän uskontoa (tiukkapipoinen luterilaisuus), moraalikäsityksiä, eikä elämäntyyliä. Väkivaltaisuus ja hallitsematon juopottelu, ovat asioita, joita Thaimaassa halveksitaan.
      Samalla tavoin meidän ei pitäisi arvostella ikivanhan sivistysmaan tapoja ja tottumuksia, arvostellaan vain sitä suomalaista, ansaittuja eläkepäiviään etelän läämmössä ja virikkeellisessä ympäristössä viettävää Mauria, joka on vaihtanut yksinäisyyden yksiössä, lämpöön ja kesäisiin harrastuksiin.

• thai

jos sä et mee niihin baareihi tai et välitä niist se on aivan ihana maa rannat ihania ja retkeilemään pysyy oikein hyvin ja shoppailee siis ite pystyt vaikuttaa siihe mimmonen kaupunki pattaya on mä tykkäään tosi paljon tuttujen lapsetkin tykkäää

• 12 w.

Olen ollut siellä perheeni kanssa 5 kertaa :) Ollaan tykätty paljon, ihania ihmisiä paljon ostos mahdollisuuksia hyvää ruokaa jne. :D Jos matkustaa perheen kanssa kannattaa majoittua jomtienin rannalle :D AInoat huonot puolet on meren likaisuus ja ihmiset jotka juopotteleat ja eivä osaa muutenkaan käyttäytyä. :o

Ketjusta on poistettu 118 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2118
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      39
      509
    Aihe