Elisa on paska

pois ja äkkiä!

Itsellä oli sysipaska 2megan mobiililaajakaista, tuttavammin mokkula, heinäkuusta marraskuuhun 2007 . Alueellani piti olla 3G-verkko täydessä iskussa, mutta laite hukkasi kokoajan verkon ja tiputti sen alhaisimmalle 236.8 nopeudelle. Lisäksi se katkeili noin sata kertaa päivässä. Ilmoitin asiasta heti viikon jälkeen Elisalle, joka teki asiasta katve- ja vikailmoituksen. Kuukausimaksun suorittaminen jätettiin tuonnemmaksi koska liittymä oli seurannan alla. Yhtään laskua en ehtinyt kesän/syksyn aikana saamaan. Elisan tekniikka ilmoitti syyskuussa että juuri taloni kieppeillä on katvealue, joka korjaantuu vuoden 2008 loppuun mennessä. Minähän en sellaista aikaa tappelu sysipaskan mokkulan kanssa vaan soitin tulenkatkuisen puhelun Elisan sysipaskaan asiakaspalveluun. Odottelu kesti sen normaalit 40 minuuttia.
Tein asiasta reklamaation, jonka käsittely kesti 7 viikkoa. Päätös tuli marraskuun alussa ja oli hyväksytty. Eli minulle oli myyty suurilla lupauksilla täysin paska tuote. Elisa irtisanoi liittymän heti, ja pahoitteli asiaa. Jo kertyneitä maksuja ei tarvitse maksaa. Laitteen korttineen palautin Elisa-kauppaan heti samana päivänä kun kirjallisen irtisanomisen sain. No, vaihdoin heti kiinteään saman firman laajakaistaan joka on yllättäen toiminut.

Mennäänpä sitten jo asiaan. Kurkkasin eilen Oma Elisa palveluun tuonne Elisan sivuille tunnuksillani. Silmieni eteen pamahti kohdassa laskut seuraavia summia: 19,53, 58,34. 84,07, 109,67, 135,27€. Hetken katsoin että mitä vittua. Olen maksanut oman kännyni laskut kyllä ihan ajallaan ja viimeksi alkuviikolla sivulla ei näkynyt avoimia laskuja. Hetken päästä huomasin että kyseessä on laskuja jotka koskevat tuota mokkulaani. Sitä mokkulaliittymää joka oli irtisanottu marraskuussa 2007. Sivulta näkyy että kyseinen liittymä olisi käytössä ja siitä kertyneet nuo summat heinäkuusta tähän päivään. Uusimman laskun eräpäivä olisi ensi viikolla. Soitin Elisalle että mitä vittua. Käänteli ja ihmetteli asiaa ja välillä naurahteli. Puhelu kesti 35 minuuttia eikä tyttö osannut kertoa mitään järkevää. Laittoi asian kyllä kiireelliseen käsittelyyn, koska häikkää saattaa olla hänen mukaansa. Tuohon 35 minuuttiin ehdin kyllä haukkumaan heidän laskutusjärjestelmänsä sekä asiakaspalvelun. Ilmoitin samalla että olen itse valmis häipymään heidän listoiltaan. Samalla vien 14 muutakin liittymää lähipiiristä jos asia sen vaatii.
Odotellaan mitä shakkikerho pyöreän pöydän ääressä päättää. Yllätys ei olisi jos karhuavat minulta maksuja liittymästä joka suljettiin marraskuussa 2007, ja jonka maksut mitätöitiin ajalta heinäkuu-marraskuu kirjallisessa lausunnossa.

Loppuun totean: Elisa, haistakaa vittu!

30

5234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa

      mieltä! laskutus raahautuu puoli vuotta jäljessä..kuka noit enää rupee selvittämään ja laskut vaan isonee....toivottavasti menee konkurssiin koko paska.

    • minullakin

      Laskutuksen suhteen kun maksoin laskut aina avoimen saldon mukaan,sitten tiedustelin Elisalta vielä että onko vielä laskuja avoinna niin sieltä tuli viesti että kiitos yhteydenotostasi ja seuraavan laskun eräpäivä on 3.3.2008,no menin sitten ottaan pinet päivä nokoset ja herättyäni ihmettelin miksei kännys ollut kenttää ollenkaan,VOI VITTU ne oli sulkenut liittymän vaikka justiin hiljan tuli sähköpostia,luulin että asia on sillä selvä että erääntynet laskut maksussa 3.3.2008,vittu,vittu,vittu,työntäköön perseeseen laskutulkit,ei asiakkaiden tarvi arpoa mitä he maksavat jonkun saakelin laskutulkin avulla,itsehän ovat laskutuksen sekoittaneet,hitto jos olisin tiennyt että etten ole kaikkia laskuja maksanut niin olisin tehnyt maksusopimuksen mikä kylläkin ihme ja kumma Elisalla onnistuu.Elisan internet laskutus on ihan ok.mutta vaihdan pois niinkuin känny liittymänkin.

      • NormalDude

        mukana tuli tietö,että maaliskuussa laskutus tulee ajan tasalle...eikä minulla mitään ylilaskutusta ole esiintynytkään...tarkkaan olen tsekannut joka lapun. ;D

        Olen Elisaan tyytyväinen.


      • tervemenoa
        NormalDude kirjoitti:

        mukana tuli tietö,että maaliskuussa laskutus tulee ajan tasalle...eikä minulla mitään ylilaskutusta ole esiintynytkään...tarkkaan olen tsekannut joka lapun. ;D

        Olen Elisaan tyytyväinen.

        että Elisa on tyytyväinen päästessään eroon aloittajan kaltaisista asiakkaista...kommunikointitaidot näyttävät tulevan navan alapuolelta...

        Asiakaspalvelukin varmaan taputtaa pieniä pehmeitä käsiään. ;D


      • on varmaan
        tervemenoa kirjoitti:

        että Elisa on tyytyväinen päästessään eroon aloittajan kaltaisista asiakkaista...kommunikointitaidot näyttävät tulevan navan alapuolelta...

        Asiakaspalvelukin varmaan taputtaa pieniä pehmeitä käsiään. ;D

        kymmeniä jotka lähtee elisalta, minä mukaanlukien, eikä tuo aloittaja ole juttuineen edes pahimmasta päästä mitä juttuja olen kuullut. en minäkään enää tuon firman palveluksia tarvitse.


      • meiltä lähti Elisa

        Jokainen sai uuden liittymän ja ELisa sai
        reklamaation, eli selvityspyynnön.

        Mistä mahtavat laskut ovat kerääntyneet, kun saldorajat ovat 40 euroa per kuukausi ?

        Kuulin yhdeltä kaverilta, että hänelle ei ole tullut ollekaan laskua.
        Toinen ujo arka ihminen oli saanut 300 euron puh.laskuja useamman.


      • väärässä
        NormalDude kirjoitti:

        mukana tuli tietö,että maaliskuussa laskutus tulee ajan tasalle...eikä minulla mitään ylilaskutusta ole esiintynytkään...tarkkaan olen tsekannut joka lapun. ;D

        Olen Elisaan tyytyväinen.

        musta asiakkaat on paskoja ja kyselee tyhmiä. Jos ei köyhä ole varaa maksaa laskua älä ota liittymää. Turha niitä laskuja on seurailla maksa vaan ne laskut idiootti.Mokkulat ja mökkylät toimii jos toimii ja jos ei toimi niin et olisi ottanut ;). Kai nyt kaikki maksaa, mitään ilmaiseksi saa.

        Elisa on oikeessa, tyhmiäkyselväasikaspalvelunruuhkauttavalaskujamaksamatonluuseriasikas voisi katsoa peiliin.

        On etuoikeus saada olla elisan asikas;)


      • ..motto lause...
        tervemenoa kirjoitti:

        että Elisa on tyytyväinen päästessään eroon aloittajan kaltaisista asiakkaista...kommunikointitaidot näyttävät tulevan navan alapuolelta...

        Asiakaspalvelukin varmaan taputtaa pieniä pehmeitä käsiään. ;D

        ..taitaa olla: "Oikein tai väärin, kunhan kokoon käärin"


      • Angellica
        väärässä kirjoitti:

        musta asiakkaat on paskoja ja kyselee tyhmiä. Jos ei köyhä ole varaa maksaa laskua älä ota liittymää. Turha niitä laskuja on seurailla maksa vaan ne laskut idiootti.Mokkulat ja mökkylät toimii jos toimii ja jos ei toimi niin et olisi ottanut ;). Kai nyt kaikki maksaa, mitään ilmaiseksi saa.

        Elisa on oikeessa, tyhmiäkyselväasikaspalvelunruuhkauttavalaskujamaksamatonluuseriasikas voisi katsoa peiliin.

        On etuoikeus saada olla elisan asikas;)

        on varmaan jonkun muun operaattorin liittymä. Tai olet töissä Elisalla. Mulla on toinen liittymä dna eikä se ole temppuillut kertaakaan ja laskut on aina oikein. Elisa tekee mitä huvittaa eikä niiden laskutaidoissa ole tosiaan hurraamista. Niin monet tappelut olen niiden kanssa käynyt turhista laskuista. Koska onhan ne silloin väärin jos tappelun jälkeen summat puolittuu.....


    • samoin meillä kaikki ihan

      päin persettä.

      Elisa ei enää ole meidän palvelija !

      • penan anis

        nyt alkaa vituttaan oikein tosissaan koko vitun eLISAN kioski!!!
        yritin irtisanoa liittymää asiakaspalvelun kautta(pääsin heti läpi, jiihaa!!) , mutta olisin halunnut tietää ennen irtisanomista että oliko jo tullut 2v. täyteen tätä kytkypaskaa, mutta sanottiin että sen saa tietää oma elisan kautta, ja irtisanominen onnistuu siellä myös. ok, hieno homma, ajattelin. no sitten tunnuksilla oma elisaan ja kattomaan että jees, kytky tullut täyteen 2 viikkoa sitten, eli pois vaan koko paska!!! kuinkas ollakkaan ei sieltä sivuilta löytynyt mitään irtisanomisjuttua, vaikka selailin samoja sivuja ristiin rastiin, tai sitten olen puusilmä ja en vaan nähnyt sitä. (pitää paikkansa puusilmän osalta, mutta irtisanomismahdollisuutta siellä ei ole) nooh, sitten soittamaan asiakas palveluun ja kas kas, ruuhkautunut, odotus aika: alle 15 minuuttia. ja VITUT! YLI 20 MINUUTTIA KUUNTELIN JOTAIN PASKAJONOTUSMUSIIKKIA JA KUKAAN EI VASTANNUT!!!
        KYLLÄ NYT VITUTTAA!!!! heitän vittuun koko puhelimen kun pääsen tästä paskaliittymästä eroon, saaTANA!!!


    • ei enää ikinä elisaa

      itselläni katkesi mobiililaakaista monta kertaa illan aikana ja yhteys 2 meganen. paloi hihat myös kännyliittymään kanssa. kuuluvuus tosi surkea.

      vaihdoin kilpailevalle ja toimii aivan erilailla.

    • böörkt

      vittu sä oot ite iha kusipää jätkä, koht tulee minni nenää.....pidä se turpas kiii, ja pidä omana tietonas noi jutut hei oikeesti. tommosii jätkii vedetää tääl päi kypärää saatana!

      • 1A

        Täälläpäin noin huonon kirjoitustaidon omaavat laitetaan ala-astelle.


    • osdjjlo

      oli elisan netti mut pätkii ni pahasti et vaihdoin soneraa eikä oo enää katkeillu yhteys suosittelen soneraa kaikille

    • 5644655

      nyt ei näy elisan kaapeliss enää voice kanava jostai syyst
      eikä oo elisan kotisivuill tästä edes mitään tietoa
      ois hieno ku kaapelinki sais vaihdettuu johki toimivaan

    • hgmgmgmg

      joo ei näy missään tv viisi sai oman kanavan niin voicea ei löydä kanavahakukaan..ehkä huomaavat ens viikolla asiantilan ja laittavat sen näkymään johonkin paikkaa silläaikaa voi katella MTV Music kanavaa(onneks)

    • haistakaai7008

      Elisa viihde on paska! Pätkii pätkii.. Asiakastuki on hidas. Vaihdan Soneraan, joka varmaan on yhtä paska..

    • dffddfgdb

      kehtasivat viel lähettää puolen vuoden irtisanomisen jälkeen 5 euron laskun en varmaa ota elisalt mitää palveluu enää ikinä

    • sun mutsi

      yhä paska... vaikka vuodet vierineet = saunalahti... eivät saa kiinteetä toimimaan saati mokkulaa... silti tilee aina lasku.

      Vaihtamalla paranee? jOO... Asu valokaapelin kupeessa joo, ni kai pelaa.. oopa kupari päässä on ja oot paskaa vaikka maksat saman hinnan jostai kököstä!

      läskit

    • sfji

      elisan viihde-paketin hommanneena toivotan kaikille kanssakärsijöille oikein hyvät uudet vuodet... tämä on aivan käsittämättömän toimimaton keksintö..
      ei jeesus jos on olevinaan 24mb adsl liittymä niin pitäisi sen nyt toimia vähän nopeammin ! nyt tän ripulin kanssa ollaan 2 vuotta jumissa... ei herranjumala kuinka menee hermot. netti toimii suurinpiirtein kerran viikossa,

      HAISTA VITTU ELISA

    • kekkerokeijopoidhys

      Jees juuri näin. Tämän takia käytän vain Prepaidia nykyisin .. on halvin ja paras saa noi elisat tai mitä vittua ne onkaan niin painua vittuun.

    • jukkis6

      juu ei asiakkaan kuulu turhasta maksaa..enää en elisaa ota..

    • Ei yrityksille

      Sama vika täällä, data ei toimi millään. 2 kk ollut jo firman nettiyhteydet Elisalla poikki. Asiakaspalvelu selittelee. Pari asiantuntijaa on asiaa tutkinut. Samat laitteet on testattu sekä Soneran, että DNA:n liittymillä, toimii moitteitta. Mutta Elisan yritysliittymät on massiivista kuraa, ei vaan toimi, ei sitten millään. Uskomatonta ja niin turhauttavaa. Mahtavaa kun kulut Elisan liittymän toimintaan saattamisesta nousee tuhansiin euroihin.

    • Uhrille

      Virus Elisa !!!!!!!!!!!

    • anonyymix

      TODELLAKIN! Elisat sun muut kusettajat painutkoonvittuun!!!

    • Anonyymi

      Elisan netti ei toimi?

    • Anonyymi

      Elisa on roskaa

    • Anonyymi

      elisa huijasi minua kanssa. Uusi puhelin ja uusi liittymä ei toimi, elisan 5 g on huonompi kuin 4 g. Täyttä huijausta. Jos tunnet elisan työntekijöitä, ole hyvä ja tapa hänet/heidät. Kiitos.

    • Anonyymi

      Everything is shit in Finland..The most fake country I have ever been.Wolf eat wolf kind of policy.All what matters here is money and fake life. Fake everything. Props to who built this country,they must be proud of what its become.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe