TSH haisee kakille!

BBC

Inhoan TSH:ta! surkea, surkea, surkea!! siinä mun mielipide!

14

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • : p

      kaikkia kiinnostaa

      • GaGa-fani

        Niin että puhut nyt elokuvasta. Et ole lukenut koko TSH ta joten miksi vitun vitussa tulet tänne valittamaan? Ei saatana että jotkut on tyhmiä. TSH on hyvä kirja. Sen lukeneista 99 sadasosaa tykkää kirjasta. Eikä tää aina oo mielipidettä vaan yleistä faktaa. TSH sisältää väkivaltaa koska kirjailija on kokenut molemmat MAAILMANSODAT!!!!! TSH n väkivalta ei ole mitään verrattuna maailmansotiin. Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin haukkua hienojen kirjailijoiden teoksia haluan sanoa sinulle kaksi sanaa: PAINU HIITEEN!!!!!!


      • BD bus is the Best

        Olen ihan järkyttynyt. Voi apua auttakaa tuo haukkuu tshoota. Juu ketään ei kiinnosta vaikka sä et tykkäiskää mut voit pitää sen turpas kiinni.


    • Lala

      Ja se piti julkisesti ilmottaa? No okei sovitaan sitte vaikka niin.

      Sanopa tosiaan muuta syöneesi!

      with a little poor broken heart, all my loving

      Lalawen

      • haltia

        siinä kuultiin taas yksi mielipide.
        mitäs siitä vaikka et pidäkkään taru sormusten herrasta.
        toiset pitää toiset ei.


      • lyra

        niin, tosiaankin. kaikesta ei voi tykätä


    • haltia

      jaa no mitäpä sitten. sä joko tykkäät tai et tykkää. jokaisella on oma mielipiteensä.

      • BBC

        tulinpahan vaan herättämäään teitä todellisuuteen! Käkäkäkäkääää! olen mielisairas!


      • haltia
        BBC kirjoitti:

        tulinpahan vaan herättämäään teitä todellisuuteen! Käkäkäkäkääää! olen mielisairas!

        okei... =/


      • Durin Kuolematon
        BBC kirjoitti:

        tulinpahan vaan herättämäään teitä todellisuuteen! Käkäkäkäkääää! olen mielisairas!

        sinä oot siis sitä mieltä.nii ja kannattais hakeutua hoitoon ku oot kerran mielisairas se saattas auttaa


    • Arwen

      Anteeksi nyt vaan, mutta varmaan lähes kaikki jotka on lukenu TSH:n tykkää siitä. Jos laittaa tollasen viestin, niin sitä vois perustella. Tiedätkö, perustelu, p-e-r-u-s-t-e-l-u. Selvä? Kun olet laittanut perustelun, voi joku ottaa viestisi vakavastikin. :/

      • BBC

        mulle on ihan sama ottaako joku nää mun viestit tosissaan vai ei, ku tää palsta on muutenkin vain täynä tsh-pöpejä... En vain tykännyt lukea hopiteista, kirja janasi useissa kohti paikoillaan, liikaa sotia, leffa pilaa kirjan ja kaikki tämä TSH- hössötyskin saa kirjan tuntumaan turhalta!


      • Katju
        BBC kirjoitti:

        mulle on ihan sama ottaako joku nää mun viestit tosissaan vai ei, ku tää palsta on muutenkin vain täynä tsh-pöpejä... En vain tykännyt lukea hopiteista, kirja janasi useissa kohti paikoillaan, liikaa sotia, leffa pilaa kirjan ja kaikki tämä TSH- hössötyskin saa kirjan tuntumaan turhalta!

        et selvästi ole lukenut edes koko teosta, kosket osaa kirjoittaa edes "hobittia" oikein.
        Sitä paitsi tällä palstalla keskustellaan nimenomaan teoksesta, joten miksi puhut leffasta ja sen vaikutuksesta? Ellet pysty pitämään kahta taideteosta erillään mielessäsi, vika on puhtaasti omasi.


    • eowyn13

      Moi!
      Mun mielestä sun ei kannattais kirjottaa tsh-keskustelupalstalla, että sä inhoot trilogiaa, vaan mennä jonnekkin muualle keskustelemaan sellasesta aiheesta mistä sä oot kiinnostunu. Ei oo kivaa, kun joku haukkuu tsh:n pataluhaks, kun muilla kiehuu yli se. Ja ensinnäkin tuosta viestistä päätellen toi on vaan ennakkoluuloo, etkä sä oo kattonu ikinä koko trilogiaa tai lukenu kirjaa. Ei pidä tuomita ennen aikojaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4178
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3554
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2461
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2399
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2091
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1926
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1811
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1525
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1403
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1310
    Aihe