AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / kauan vaiettu asia

kauan vaiettu asia

122 Vastausta 12 127 Lukukertaa
On ilmeisesti jonkinlainen tabu, tuo suomalaismiehen ja mustalaisnainen yhdessäolo.
Täältäkin poistettiin asiaa koskeva viesti.
Mutta totuus ei pala tulessakaan. mustalaisnaiset harrastavat seksiä suomalaisten miesten kanssa ja vieläpä yhden illan juttuja ja miehensä selän takana. tätä tapahtuu kaupungissamme koko ajan, ei se ole mikään salaisuus. elämä vain on tällaista!

no sepä siin onki

ni ite en esim tajua mikä siinä niin uskomatonta on,kun tosi asiasta on kyse.ihan ku se ois nii kamala juttu ettei siitä sais puhua ku kuiteskin sitä on tapahtunu ja tapahtuu edelleen.ihan arkipäivänen asia kuten suomalaisnaisen ja mustalaismiehen yhessä olo.ja samallalailla pettää muuten mustalaismieskin kaajeitten kanssa.

Onko romaneissa

Onko romaneissa yhtää lespoa, ja homoa? Käyttääkö romaninaiset koskoon muovista vehjettä
itsensä hyvin voinin auttamiseksi, me valkolaiset käytämme sitä ahkerasti.
toki on samassa suhteesssa kuin valtaväestössäkin.olin romaani naisen orjana ja todella upea kokomus
Täällähän ne valakolais miehet kytää romani naisen lintua ja saavat sitä...

minä en

mustalaisnaista,ne on likaisia ,mustia ,tyhmiä,pahanhajuisia yäk...niin ajattelee moni valkoinen puhdas,siisti ,viisas,ym

en ainakaa himoitse,tämä on sinulle valkolainen

kuule sinä lokin paska.....et tiedä oikeen mistä nyt puhut...onha valkolais nainenki yököttävä siinä missä romaani nainen .fifti fifti..............nauraaa päälle

ei ole vaan

kaunis ,puhdas,älykäs ,haluttava seksikäs namm namm

Valkoinenko

Ei muuten pidä paikkaansa toi, et valkoinen nainen
on muka puhtaampi, kuin mustalais nainen.Tässä muutama esimerkki.
1.Käsien pesu vessassa käynnin jälkeen.Uskallan väittää, että kolme kymmenestä ei pese käsiään ja osa näistäkin "pesee" kätensä niin, että sormien päät kastuvat muutamaksi sekunniksi.Eli se on sama tehonsa puolesta, kuin ei pesisi ollenkaan.Mustalaisnainen pesee AINA kätensä asioinnin jälkeen.
2.Tiedän tapauksia joissa valkolaisnainen ei vaihda vuodevaatteita hyvä jos kerran kuukaudessa!
Siinä on varmaan joo hyvä nukkua hilseen ja pölypunkkien keskellä.
3.Tämä puhdas valkolaisnainen saattaa viikata ruokapöydän päällä omia vaatteitaan ja hetken päästä sillä samalla pöydällä on ruoka.(jota syö kusisilla sormilla)
Kauneuteen vielä.Tiedän paljonkin sellaisia
mustalaistyttöjä, jotka ovat TYRMÄÄVÄN kauniita, siis OIKEASTI KAUNIITA. Eikä sulla olis mitään jakoa heihin ja näiden tyttöjen ei tarvitse kuin sormea napsauttaa, niin miehet on valmiina miellyttämään heitä.

kaikkihan tietää

tosiaankin mistähän vuosituhantinen sanonta tulee,valkoinen on puhdas-musta on mustalainen

kysykää taloyhtiöiden huoltomiehiltä

ole huoltomiehenä helsingissä taloyhtiössämme asuu romaneita 33taloutta.joudun päivittäin asioimaan huoneistoissa erilaisissa huoltotehtävissä, kyllä ero on huikea romaneitten eduksi. romaneitten asuntoon ei voi mennä kengät jalassa kun taas joihinkin suomalaiten asuntoihin ei voi mennä kun kengät jaloissa sukat tuppaavat jäädä lattiaan kiinni.

no kai

se kämppä kiiltää, kun on kaiket päivät aikaa siellä putsata ja puunata!

Vai ihan tiedät.

Ai tiedät tapauksia? Tiedätkös tapauksia mustalaisista? Tapauksia, joissa näkyy, millainen saasta ja mustuus naisihmisen sisällä on? Esimerkiksi mainittakoon vaikkapa kuuluisat mustalaisnarttujen laumat, jotka huijaavat ja petkuttavat jopa dementoituneita vanhuksia. Siinä sulle kauniita naisia ja kusettomia sormia!
"3.Tämä puhdas valkolaisnainen saattaa viikata ruokapöydän päällä omia vaatteitaan ja hetken päästä sillä samalla pöydällä on ruoka.(jota syö kusisilla sormilla)"

Minä ainakin pesen vaatteeni niin puhtaiksi että niitä voi kaikessa rauhassa viikata ruokapöydällä, eikä edes ole kusisia sormia, valitan.
Lopeta !joskus aikanaan ajoin bussia stadissa oli kesä ja lämmin autossa takasillalla siesoi romani nainen .

Ajaessa minulla pikkasen raollaan sivuikkuna kuinka ollakkaan alkoi tuoksun paska.!

Ihetys olikin kun vilkaisin sisäpieliin niin näin kuinka romaninainen seisoi jalat levällään ja väänsi paskan lattialle.

He eivät käytä eles alushousuja joten oli helppo paskantaa linja-autoon.

Sitten siihen väittämääsi hänellä ei ollut mahdollisuutta pestä käsiään saati pyyhkiä persettä.

On ne siistejä.

mielentäni

ei mustalaisnaista voi edes verrata valkolaiseen.ja mitä likasuuteen tulee niin valkolaiset on epä siisteä.voi sanoa kun mustalaisnaisen kanssa yösi vietät niin voi aamullakin sanoa ,että jotai mystistä tuli nyt koettua.ja mitä hienomman näkönen valkolaisnainen ja antaa kuvan itsestään että on seksi pakkaus niin täyttä paskaa sanon minä.kyllä se vain niin on kun tumman tytön silmiin kerran kattoo niin huonokin päivä on elämän helmi.

jaa miks

on pahaa,piki ,noki,kuolema ,musta manala,mustalainen

väri on sama

on se mustalaisen ja valkolaisen pillu punanen sisältä kun raottaa. mutta hyvin pesty mustalaisen pillu ei haise pahalle ollenkaan.

koko asiasta! 30 SENTTIÄ

minä tunnen erään kaverin kun sen pillu on 30 senttiä levee.
se sano että miehen pelkää kun sillä on isot pirun huulet.

hyvä synnyttäjä

se on varmaan kauniin näkönen ja tykkää synnyttää

kysyn vaan

jaahas mistäs sen hyvän synnyttäjän muka voi tietää,

ensin niin

no ensin niin sillä on leveee lantio kumminkin, sentakia on helppo synnyttää. ja hyvå nainen muutenkin on,
onnea vaan Uljakselle nimipäivän johtosta*

Puhut paskaa!

Tiedän kokemuksesta kun olen valkolainen että meikäläiset tytöt on "ulkokuorta". Hyvin harvat saattavat olla kauniita. Mutta "onnistuneen" ravintolaillan jälkeen on aina inha olo aamulla. Varsinkin kun muistelee sitä iltayön sillintuoksu-tunnelmaa mikä ei tunnu lähtevän pois vielä ensimmäisen pesunkaan jälkeen.

Olen seurustellut mustalaistytön kanssa ja tiedän todella mistä puhun. Paitsi että he ovat jumalaisen kauniita niin he todella pitävät huolta puhtaudestaan. He myöskin osaavat vaatia kumppaniltaan sitä samaa. Mustalaistytön vierestä on aivan toista herätä kun ei tunne itseään saastaiseksi.

Empiirinen tutkimus:

Missäs järvessä sitä mustalaisen pillua on perinteisesti huljuteltu, eihän teillä ole ollut pesuhuoneita... Ja luulisi kaikkien niiden hamekerrosten alla pillun hautuvan pahasti, eihän sitä pääse edes tarpeen tullen pitkin päivää pesaisemaan kaikkien niiden rättikasojen alta. Hyh hyh, mikä aromipesä, mutta onneksi paksut rytkyt vähän estävät löyhkän leviämistä ympäristöön!

ett ymmärrä

olet varmaan yleisesti naisvihaaja kun noin kirjoitat, normaali miehekäs mies ei halveksi ketään vaan sinulla on hyvin huono itsetunto tai sitte joku romaani nainen on antanut sinulle rukkaset jos ymmärrät mitä tarkoitan.

mustalaismiehet

varmaan sellaisiakin on,vaietaan hys hys
mustalaismiehen kanssa oli ihana homostella,,, karvainen komea kroppa, ja leuka sileäksi ajateltu ja hyvänkokoisella varustettu,, olin ihan myöty kun nautin tästä jeenosta koko yön,, nyt se ei enää väisty mun viereltä..

sinä just

Ensinnäkin miten voit sanoa mustalaista likaisiksi en tiedä ketään yhtä puhdasta rotua kuin he ovat ei sielä haista kuin parhainmille hajuvedille niin miehet kuin naisetkin ja viisaudessaankin he hakkaavat meidät valkolaiset mennen tullen se mitä tarkoitat viisaudella on laaja käsite on monenlaista viisautta. Ja se mitä tiedän sanoa että normaali romani ei ota valkolaista haisemaan vierellensä ainakaan nais puolinen ihminen.Olen itse ollut romanien kaveri jo monet vuodet ja tunnen niitä paljon sen voin sanoa et kirjaimellisesti he ovat puhtauden ammattilaisia ja kerta kaikkisen hienoja ihmisiä jos vain suomalaiset jäykinmäisistäkin jäykin kansa osaisi elää itse erinlaisuuden kanssa mut täytyy sanoa että vaikiaa se on kun suomalainen on kuuluisa junttilastansa.ps onneksi meitä suomalaisiakin on kansainvälisiä ,sydänmellisiä ja tunnetasoltaan, järkitasoltaan korkealla olevia ihmisiä. Eli toisin sanoen normaalia ihmisiä olemassa.!!!

hah

paljastit itsesi, olet romani.
Arvaa mistä huomasin, kun kerran olet niin viisas.
Okei kerron sitten.
Olis kannattanut käydä ala-aste, siellä opetetaan oikeinkirjoitusta;P

TYYPILLISTÄ KIEROUTTA

Siinä taas mustalaisen epärehellisyys paljastui! (Tosin myös yksinkertaisuus.) On muka puhuvinaan valkolaisen suulla, vaikkei osaa edes kirjoittaa yleiskieltä.

en ole maistanut

jos sinä olet syönnyt semmoisen niin varmaanki tiedät sen asian niin.....minä en syö ihmisiä.naa kanniball

no hyvä

antakaa mulle paras neitsyt mustalaistyttö.kokeilen .

hullu sinä olet

ei sua kukaan varmaan huoli ei edes suomalais tytöt, koska kaikki mitä suustasi ulos tulee on sairasta ja rasistista tuo ei ole enää normaalin ihmisen juttua

raihoitu

totta lie ollut tuo,provokaatiota,sanon rauhoitu ,neito hyvä,

emme ole

mihinkään ,olethan musta,,,,

sinua ottamassa.......

olsitte varma ottamas va ette saa....eihä

tähtiäkää taivaalta saa vaikka haluais....
siintä nää kirjotukset on tullukkii voi poloset

makuasioita

kauneus on katsojan silmässä.
on vaaleita joista osa tosi kauniita, ja romani naisia joista jotkut myös kauniita.
toinen tykkää vaaleasta toinen tummasta.
that s it !! :)
joitakin romani miehiä kiinnostaa valkolaisnainen. toisia ainoastaan romani/tumma nainen. ja valkolais miestä (joitakin) kiinnostaa romani nainen, toisia taas valkolais nainen...

kauneus oli sitten valkolainen tai romani, niin kauneus ei aina tee ihmisestä idioottia (lue: ole paskaa sisältä). kauneissakin naisissa on myös niitä jotka fiksuja.

mutta, on maku asia kuka tykkää mistäkin.
toisen mielestä toinen on kaunis, ja toisen mielestä ei... näin se menee.
turhaa kiistelyä täällä..... ko. asiasta.
Olen orgasmin oma. Olen neitsyt mustalaistyttö. Anna sitä kyrpää ja isoa pliis!!!!!

jokainen tietää

kaikkihan sen tietää että mustalaisnainen on oikeasti huoranen mutta ette tahdo vain sitä myöntää.

Oleellista?

Minusta oleellista ei ole se kuka kenenkin kanssa makaa. Oleellista on se, tekeekö tällainen elämäntapa ihmiselle hyvää? Tekeekö se hänet onnelliseksi, tasapainoiseksi? Saako hän virtaa näistä kohtaamisistaan? Rakkautta? Hyväksyntää? Kannustavatko nämä tapaamiset häntä löytämään itsestään niitä puolia, jotka ovat vielä piilossa? Kasvattaako henkistä minuutta? Opettavatko jakamaan asioita?
Vastauksen taidamme tietää kaikki.
Miksi tämä touhu siis edelleen jatkuu?
Koska...
Himolla ei ole vastuuntuntoa. Rakkaudella on. Liian harvoin nämä kaksi asiaa kohtaavat.

Yhtä vaiettu asia

mustalaismiehellä on valkolaisnaisia mustalaisnaisensa selän takana, maksullisia ja ilmaisia, rakkauden kanssa ja ilman, kotimaassa ja matkoilla.

Yhtä vaiettu asia on myös se, että mustalaismiehellä on miehiä mustalaisnaisensa selän takana, asia tulee päivänvaloon vasta sitten kun hän palaa nk.'rysän päältä' ja/tai kun hän tartuttaa omaan naiseensa taudit.

Tai se miten

Valakolais naiset bongata nehän suorastaan vonkaavat kaljapullon humalassa vaikka oma ukkosa ois vieressä
Että kyllä sitä petollisuutta löytyy teijän kin keskuuvesta monikohan suomen naisista harrastaa irtosuhteita vaikka on oma ukko hahah voi olla aika korkeet lukemat hahah

EIKS SE NÄI OO

JOO KYL HARRASTAA VALKOLAISETKIN IRTOSUHTEITA KUTEN MUSTLAISET JA SEKASIN MOLEMPIEN ROTUJEN KANSSA,PETTÄEN OMAA MIESTÄ TAI NAISTA JA MUSTALAISELLE KELPAA MOLEMMAT.SAMOIN KUIN VALKOLAISELLE.EIKÄ TÄSTÄ KESKUSTELTAIS JOLLEI MUSTLAISET KOITTAS VALEHELLA ETTEI OLE TOTTA,VAAN HE OVAT NIIN ERILAISIA JA SIVEITÄ ETTEIVÄT HARRASTA MITÄÄN LIKAISTA PELIÄ.JA JOPA SUUT ON LIKAET SAMALLA LAILLA SAMASTA SYYSTÄKIN MIKÄ TAPAHTUU SALASSA

no kuka

niitä asioita viittis kuulutella pitkin kyliä

Ihan totta

Näil joillain kaajoilla on ihme jutut ja riidan haasto täälä palstoloilla tääkin juttu on selevää riitan haastamista kuka nyt tommosista haluvaa jotain tilastoa tehhä?
ne kelle kelepaa valakone akkasa tai ukkosa nii ainaha niille vastustajija löytyy mutta rakkauvus ei kato ihonvärijäkään jotta on se sillä selevä ja simppeli juttu mutta täälä väänetty nii vaikiaks kun ei olle muuta tarkotusta kuin koetaa piruilla ja haastava riitaa ja ne ketkä menee tohon naruun roikkumaan tipahtaa yhtä lailla köyven sitojan kanssa

Mustalais naiset esittää

todellisuus on toinen,antavat vähän sille sun tälle ja ottavat suuhun ja antavat nuolla itteensä.kyllä mustalaisnaisella ei ole mitään arvoo tänäpäivänä,ainoa on ettei ne yleensä haise niin kuin moni valkolaisnainen.Kun mustalaisnainen on ylpeä itsestään ja kun moni mustalais mies kysyy sitä niin ei kelpaa ja nauretaan päälle mutta kun tulee oikeen juoppo valkolainen jolta räkä valuu poskelta niin otetaan ja laitetaan vielä kädet ristiin kun saatiin niin hyvä julli.Oikea mustalaisnainen kun ei päästä julliä päällensä saatikka ottaa siitä miehen itsellensä.T.Nainen joka ei jullia huoli

ANTAA

nussia KENEN KANSSA nussii. MUISTA ITE PITÄÄ JALAT RISTISSÄ. ÄLYTTÖMIÄ KESKUSTELUJA NÄÄ, KAIKILLA ON TARPEENSA MUSTALAINEN JA VALKOLAINEN NUKKUU, SYÖ, NAI YM YM.... ELETÄÄN JOKAINEN NIIN KU PARHAAKS NÄEMME.

mä pidänkin jalat ristis

jullin nussia itteeni ,sen verran mä arvostan itteeni mutta se mustalaisnainen joka nussittaa jullilla itteensä niin ei tarvi mitään arvoo vaan se on pahempi kun talonpojan juoppo huora

Eipäs

huono tapa. Eiköhän meillä jokaisella oo syytä katella peiliin.

ei tartte antaa

Ei sitä nussia tartte antaa eikä suuhun ottaa mieheltä. Voi sen siemenen saada ulos tuleen muutoinkin vaikka käsipelillä.
"niin siviää mutta" oot isäis koinija...

totta

kyllä nämä on jokasen henkilökohtasia asioita.mitä niitä täällä huutelemaan ja jokanen tekee niin ku ite parhaaks näkee.

Sanonpa vaan

että suuseksi kuuluu kyllä ihan normaaliin seksiin.

Vai kuuluuko seksin olla vain sellaista pimeässä, lähetyssaarnaaja-asennossa ja peiton alla vai?

Jokaiselle makunsa mukaan sanon minä, erilaisuuhan aina kiehtoo ihmisiä ja jokaisella on oma makunsa mihin ei muiden sanomisella saisikaan olla mitään vaikutusta.
Eiköhän ne kaikkein kaaleimmatkin mustalaiset harrastele ihan samanlaisia petipuuhia ku valkolaisetki, ihmisiähän tässä vaan ollaan. Kyllä siellä ylä- ja alapäät kohtaavat toisensa ristiin ja rastiin, niinku hyvään seksiin kuuluuki:)
Ja kyllä mustalaisista löytyy homoja ja lesboja ihan siinä missä valkolaisissakin, niin se vaan on, eikä siinä ole mitään pahaa, ihmiset on erilaisia ja silti arvokkaita.
haluatko nainen kunnon kaalo miehen ei mitää jullia nauraa kyllä kaajeet on tinaleita mitä kirjotavat
Totta,,, se yks vanhempi kaaleen jeeno ettii talon poikia itteelleen homo linjalla ja sillä on rakli eukkona,, on kuulema baropeelo

Tabu?

Suomessa saa sekaantua eläimeen.

Sellainen mustalais

Sellainen mustalais nainen joka käyttää jullia, on jo pilalle mennyt, eikä mustalais mies enää halua sitä, ja se h***a, eikä mikään muu.Mutta mies saa kaikin mokomin käyttä silloin tällöin siistiä valkolais valkoista v****a. Se on jopa suotavaa. Ja virkistävää, mutta vain illan pari, kerrallaan, kuukautessa.

Hei mulli!

Kuka saatana kehtaa olla mustalaisakan kanssa kun on kauniita suomalaisnaisiakin tarjolla?

Et usko itsekkään

Oikeasti sinulle tekisi todella hyvää saada joskus mustalaistyttöä ja nähdä kouriin tuntuvasti minkälainen "maku" ja muistot siitä jää. Silloin sinun ei tarvitse pelätä mitään tauteja niinkuin valkolaistytön kanssa.
Totta on myös se että mustalaistyttöä et voi noin vain "kengittää" niinkuin valkolaistytön.
Mutta silloin on myös tunteet pelissä vahvasti ja sen mies tuntee todella.
Ymmärtänet että ero on kuin yöllä ja päivällä.

kauniisti sanottu

kiitos

Mäntsälänlavalla

Kuuma Heinäkuu Mäntsälänlavalla,viimeisen valssin aikana.Kumman alapään hygieena pettää .Samettimekko mustalaisen vai minihameisen valkolaisen.

hygieeeeenia

Jos on käyty pesulla kotona niin on varmaan hygienia kunnossa samettihameessa.
jos o minari ja ei o käyty suihkussa, niin huononpi homma. silakka voi haista!

Miksi

Minä en usko koko aloittajan juttua. Mikäli se olisi totta, niin ei se sitä tänne kirjoittais.
Mielikuvituksen tuotetta koko juttu, haaveillahan saa se ei ole kiellettyä. Täytyy kuitenkin osata eroittaa haave ja uni todesta.

siksi, siksi

Tämä ketju osoittaa todeksi sen, että missä vilahtaa sana seksi tai seksuaalisuus,se vetää aina lukijoita. Harva vain pystyy tai haluaa siitä asiasta keskustelemaan asiallisesti. Äly ja seksuaalisuus kun harvoin liitetään yhteen. Sääli.

SEKSI VIRKISTÄÄ

On se vaan niin että kun on oikia mustalais nainen oikeen komiamman puoloinen se on ku voita sais leivän päälle ja niin hunajata hunajata ai että sais nuolla ennennkö tipahtaa ja sitä rataa. hei kaikki komiat naiset siis naiset en tarkota mitään jullija laittakaa ihmeessä tekstiä pistetään asfaltti rullalle se on kesä tulos ja on ihan hauska haukata haukkaakin välillä vai mitä no ei voi jäädä kuin ootteleen ja sille.ps kyllä me mustalaiset sit osataan ollaan sen verran herrasväkkee siinä vaaleita vituttaa ja haaleita paskattaa mutta siinähän paskovat ei teidän mieli piteistä välitetä koska te ootte jullija sitä paitsi onhan miehillä ja poijilla iso ero vai mitä miehet nauraaaaaaaa ja itkeeeeee on kaikki pelit ja pensselit meillä on pelitkin semmosia että kaajeen naisilta puhkoo huijotessa keuhkot jos oikeen sorkkii on se vaan synti olla hyvä.

naisia/mannet

Meneppä varastamaan Alepasta kahden euron edestä tavaraa...! Normaalit ihmisiset pitävät teitä tyhminä ja kriminaalisina luusereina, joten et varmaan saan "valkolaispillua" kuin juopoilta, narkkareilta tai ryssiltä.. Ota ihmeessä kunnolla kuin tarjotaan!!!:)

Seksistä

Minun tuttavani romaninainen on antunut valkolaisen nuolla itteensä. Sanoi että pitää siitä. minä en ole kokeillut mutta aijon kyllä olen nuori aikaa on vielä ;)
sama sa on kai että onko mustalainen tai valkolainen sitten nuolemassa. en pidä sitä minään ihmeellisenä. mutta itselleni otan tietysti romani miehen, en ikänä valkolaista.

ei muille

mulla ja vaimolla on tapana ettei puhuta muille meidän asioista ja ei muille puhuta seksistäkään

NÄINHÄN

KYLLÄ NÄÄ SEKSI ASIAT ON KAHEN KESKISIÄ, EI NIITÄ KOKO KYLÄLLE TOITOTETA.

en halua ottaa suuhun

min en halua ottaa suuhun. miehen vehje eiminun suuhuni työnny saatikka sitten ruiskauta mitään

HYI.

EI TUU KYLLÄ MUNKAA SUUHUN, HYI KU AJATTELEE MISSÄ PAIKOISSA SE ON KÄYNY..... EI TUU MITÄÄ.

minulla toinen

on voinu käydä vaikka missä mutta tottahan se pestää aina. minä tykkän ottaa suuhun, se on ihanaa

ei saa antaa siemenen mennä sisään

jos valkolainen laskee siemenensä sisääsi niin et ole enään puhdas. käyttäkää kumia ainakin niin siemen ei kosketa sinua eikä valkoinen kalua koske sitten.

ei saastuta

vaikak valkoinen laskisi minun sissääni valkoiset niin sitte käyn vaan pesulla. ei siinä saastu kukaan.
hei juuli haluatko kunnon peeloa jos haluat nii ota yhteyttä ja vastaa tähän voitais kokeila tuota juttua jos haluat et sua nuoltas
Kunnollinen romaani mies / nainen ei( edes puolikkaan) romaani veren omaava ei edes osallistu moisiin kirjoitteluihin mitä kirjoitetaan vyötäröstä alas päin... Antakaa näiden valkolaisten kirjoitella ... siitä puhe mistä puute.
haluatko juuli että sua nuolis ja koinis tosi isolla peelolla kerran ku oot laitanut tuoho että haluat kokeilla sitä

olen nähnyt paljon

olen nähnyt paljon eri rotujen välisiä suhteita. välilä sujuu välillä ei

näin on

on totta

kaikki töihin

miksi ei voi käydä töissä? juuri äsken pummattiin.
jos tulisin ns. kireät ajat = nälkäkuolema!!!!

ottaisin mustalaispojan leikkikaluksi

Minä ainakin ottaisin mustalaispojan mielelläni leikkikaluksi. Ei mitään rakkaudesta lässyttämistä tai tyhjänpäiväistä yhdessä nyhjäämistä. Seksiä - siinä kakki.
Vapaaehtoiset voi ilmoittautua.

rrrrrrrrrrr

mä suostun missä olet

hah heh

olet vaa rovo . en usko

Naiset

Mä olen valmis panemaan mustalaisnarttua.. Tulkaa maistamaan kunnon arjalaista fysiikkaa, kaikki Rositat!!:)

perän yhtymine

mieheni on halunnu peräpuolelta sisään tuhkaluukun puolelta. en ole suostunut. se on epämukavaa ja siksi siihem ei tari suostua,. minun mielipiteeni on tämä, enhän ole mikään seksiorja. suuhun olen ottanut joskun nuorempana muttaei mieheni sitä edes ´haluan niin ei ole tarvinnut tehdä sitä vuosiin.

miksei käy

mikset suostu siihen?

koko on liioteltu asia ja haitallinen - tiedoksi

Olisikin normaali, arvatkaa miltä se tuntuu kun menee uimahalliin ja on tällänen paloruisku kun meikäläisellä.

Mittasin kerran ja pituutta on 36 senttiä. Siitä on häiriötä monella tapaa; ei voi pitää oikein shortseja, ei loikkia missään lyhytlahkeisissa housuissa, jne. (Siis kun letku tulee ulos).

Toivoisin tosiaan, että olisi sellainen rapiat 10cm vaan. Ja kun paljon puhutaan että naiset tykkää kun on iso, niin ei kyllä pidä paikkaansa. Aikanaan useampikin yhdyntä piti keskeyttää kivun vuoksi, vaikka mitä teki. Vakituisessakin parisuhteessa piti välillä pitää monen päivän taukoja (ja edelleen), kun naisella hajoaa paikat.

Älkää vaan toivoko kulliinne kokoa, se on yhtä paskaa tuo iso muna.

Ja paskat

Meillä naisilla on kuule venyvämpi tavara kuin uskotkaan. Uskon että puhut läpiä päähäsi kun nyt saat sen tehdä näin anonyymisti.
Voin kuule sanoa että jos väität että aktisi ovat kaikki noin kivuliaita niin olet kuule kokematon oppipoika vielä.
Minulla on ollut parikin samanlaista partneria ja toisella oli jopa 39 senttinen penis. He osasivat molemmat käyttää sitä todella taitavasti ja harvoin olen saanut niin täydellistä "täyttymystä" kuin heidän kanssaan. He ottivat minun tuntemukset huomioon joka käänteessä aktin aikana. Toisella oli vieläpä suuremmoinen kyky osata purkautua sekunnilleen yhtä aikaa minun kanssani. Oli ihana tuntea sen sykkivän juuri silloin kun minunkin nautintoni oli huipussaan.
Ei jäänyt minkäänlaista arkuutta vaikka rakastelimme kolmekin kertaa yössä viikon ajan.

Ajattele partneriasi ja huolehdi siitä että hän on täysin valmis yhdyntään äläkä ryhdy kyntämään vakoa ennen kuin on valmista. Sehän on niin tavallista teillä miehillä, ette ajattele sitä toista yleensä tippaakaan.
Onneksi noita herrasmiehiäkin on jotka tahtovat kumppanillekin saman nautinnon.

KYLLÄ TE KAKSI PUHUTTE

TOISELLA ON YLI 30 CENTTINEN JA TOINEN ON SAANU 39 SENTTISTÄ.HERÄTKÄÄ NYT JO TODELLISUUTEEN,KOITTEKAA NIMISTÄÄ ITTEENNE OOTTEKO TE HEREILLÄ.VOI vittua MITÄ JUTTUJA

ketkä

,;D

42 senttinen

miul oli 42 senttinen ja on toiminnu hyvin ja on kiitelty paljon. moni yksi valkolainenkin kiitti minua kerran

tunnen minäkin

no mun pohjosen serkul on 44 senttinen. se sano etä on vaikea käyttää sitä

vaarivainaa pohjanmaalta

vaarivainaa pohjanmaalta kerto että sillä oli 50 cm elinvärkki mutta kun oli niin iso niin 70 luvulla sitten siittä piti lyhentää. nuorempana se sillä pani monet piiat ja rouvat ja vaimot ja oman vaimonsa. kerto että oli vaikea käyttää kun piti säännöstellä sissään menevää osuutta ettei mee pohjaan saakka heti.

olen kuullu siitä

sitä oli pakkolyhentää kun oli liian pitkä. ihan tosi juttu kyllä ja aikoinaan tunnettu tapaus.

HeHe Joopa joo

Niinhä tuo näyttää että kalu kasvaa sen myötä ku tämä ketjukii.ootta työ satusetii!

en usko kateellisia

itselläsi taitaa olla pieni kun olet kateellinen tuttuni vaarille jolla oli varmasit romaneittin pisin laite.

Kylläpä olette älykköjä!

Tän tapaisia juttuja meillä oli ala-asteella.. Jatkakaa ihmeessä, urheat, kunnon kansalaiset!!

naisen koko 30 senttiä

minä tunnen erään kaverin ja sen pillu on 30 senttiä levee.
se sano että miehet pelkää kun sillä on isot pirun huulet. lujaluontoinen nainen hän on

mikä mitta se on?

jaa levee vai pitkä vai mistä suunnasta se on mitattu?

epäilen että

epäilen että ei noin isoa pituutta voi olla

HALUAN TIETÄÄ

kertokaa nyt joku että mikä mitta toi on??

valtaväestön

naurattaa talonpoikien tekemä Romanien solvaaminen ja syrjintä,
valtaväestöä on paljon suhteessa romanien kanssa ja se naurattaa miksi helvetistä talonpojat muka on parempia ja mitä tulee seksiin niin
eipä mua mun mies puoliset panot oo kamalasti moittineet, päin vastoin ovat kehuneet. suomalaiset haukkuu mustalaista monesta syystä mutta kun sänkyyn ollaan menossa niin sillon kelpaa kyllä tulla vällyjen alle mutta muuten haukutaan.

kauan vaiettu asia

Onko kyllä jollekin katkera pala tuo suomalaisen ja mustalaisen yhdessäolo ja seurustelu ja erilaiset suhteet. jotain nyppii jos tästä asiasta puhutaan ja viestit poistetaan heti. MInä tiedän kaksikin romaninaista, ystäviäni, heillä on suhde suomalaisen miehen kanssa. Mitä ihmeellistä siinä on. Tuntuu että asia häiritseen mustalaisia todella paljon kun taas valkolaiset suhtautuvat asiaan tyynemmin.
Mutta totuus ei pala tulessakaan. mustalaisnaiset harrastavat seksiä suomalaisten miesten kanssa ja päinvastoin. JOs se jotakin häiritsee niin voi vaan kysyä että millä vuosisadalla elätte hyvät siskot.

joskus vähän naurattaa talonpoikien sanoma Romanien solvaaminen ja syrjintä,
valtaväestöä on paljon suhteissa romanien kanssa ja se naurattaa miksi helvetistä jotkut talonpojat sitten haukkuvat romaneja mutta sitten ovat kuin mehiläiset hunajan kimpussa kun on sen aika. ja mitä tulee seksiin niin
eipä mua mun mies puoliset suomalaiset kumppanit oo kamalasti moittineet, päin vastoin ovat kehuneet. suomalaiset haukkuu mustalaista monesta syystä mutta kun sänkyyn ollaan menossa niin sillon kelpaa kyllä tulla vällyjen alle ja on kova polte ja kiire. siitä ei kyllä kieltäydytä eikä haukuta silloin!
on teillä isoja pituuksia. mulla on 23 senttiä.
eikun sen oli13 senttiä- väärin kirjotin

olen nainen

ja voin kertoa pari totuutta. Haju ei johdu rodusta vaan ihmisen bakteereista. Jos nainen haisee sillille melko varmasti on kyseessa jokin tulehdus elimistössä vatsassa tai jossain alempana. Tää koskee kaikkia rotuja. Jos näin on juokaa aloe veraa se tappaa bakteerit
Kiihottuneisuus ei ole edellytys seksille. Saisinpa dollarin aina, kun nainen on sanonut minulle, ettei ennen seksiä ollut sillä tuulella, mutta aloitettuamme pääsi tunnelmaan mukaan. Jos päätät odottaa, kunnes kumppanisi on kerännyt pyykkinsä lattialta tai, kunnes koet olevasi yhteydessä hänen kanssaan, saatat odottaa ikuisuuden.

Hyvvää illanjatkoo kaikille!

mielestäni

Pettäminen tekee ihmisen saastaiseksi. ei se mistä lävestä ottaa.

Uusi (?) näkökulma asiaan.

Ketjusta päätellen tämä tuli joillekin muka yllätyksenä, no huh huh.

Ootteko ystävät hyvät tulleet ajatelleeksi, millaista jälkeä olisi tullut jos EMME olisi välillä käyneet "uusimassa verta"?

Meitä on kertakaikkiaan liian vähän. Jos olisimme aina lisääntyneet keskenämme olis sisäsiittoisuus todella paha ilmiö.

Sitä paitsi, ei ole olemassakaan maata tai kansaa jota olisi täysin "puhdasrotuinen". Jo suomalaisiakin ajatellen, täälä on käynyt kauppiaita, sotilaita ym. porukkaa 1000-luvulta asti, samoin täältä on lähdetty historian saatossa maailmalle sotimaan tai kauppaa käymään muualle. Sehän on selvä, että veri sekoittuu ja pitääkin sekoittua, eikä mustalaiset poikkea tästä millään lailla.

Tässä ei siis ole mitään kummallista tai uutta jos näitä sekaliittoja, lyhyempiä tai pidempiä, on ja tulee olemaan.

Ja rakkaushan on tunnetusti sokea, se ei katso rotua.

Olkaamme siis iloisia elämän monimuotoisuudesta ja unohdetaan tuo hurskastelu ja tekopyhä tuomitseminen koska historia jo kertoo omaa tarinaansa.

oikein tyhmä kysymys

olen suomalainen kahden mustalaisen lapsi. olen mies. olen harrastanut seksiä lukemattomien vaaleampien ja tummempien suomi-neitojen kanssa kaverini timo ,hänellä on lapsia kaaleen naisten kanssa ja hänelle kelpaavat myös kaajeet joten nuo höpötykset tabuista joutaa jo romukopaan

porista saa

käteistä pöytään niin pääse romania koiniin, kallis tuo on 100e kerta, mutt louvoo on...

aikamoinen sairas perwo

toi homma kiinnostaa (vieläpä maksullisena!!)..
Naapurissani asuu romaniperhe ja heillä on noin parikymppinen tyttö, ja hän on erittäin kaunis ja tyylikäs. Tuollaiseen naiseen kyllä tutustuisi mieluusti paremminkin.
Ja ennen kaikkea toiste päin, onko yhtäkään miestä, joka ei olisi akkaansa pettäny? Mieshän on vaikka alaikäsen kanssa, myös romanimies. Valitettavasti, käsitykseni romanimiehen häveliäisyydestä ynnä muista hyvistä ominaisuuksista, on hyvin negatiivinen.

Miksi nainen ei vois käydä vieraissa - jos oma mies on haiseva, laiska ja typerä läskikasa, niin toki sitä mieluusti ilahduttaa itseänsä jotenkin muuten.
No on tosiaan arka asia nämä sekaliitot, taas poistettiin ketju jossa oli ihan asiallista keskustelua :)

Olen valkolainen ja puolisoni on mustalainen. LOISTAVASTI MENEE, ON MENNYT JO VUOSIA. Rakastamme syvästi toisiamme.

Onko tämä toisten ihmisten rakkauden onni niin kamala asia? Ja jos on niin MIKSI?

Suomen romanit ovat muuten erittäin sekarotuista kansaa kuten romanit kaikkialla. Kaikki tietävät sen. Pahimpia rasisteja ovat mustalaiset, joiden suvussa on eniten valkolaisverta (vs. Hitler ja juutalaisuus)
Täällä myös valkolais nainen ja romaani mies pari monen vuoden ajalta,elämämme on sitä meidän omaa arkielämää ja minulla valkolais naisella on kunnioitus miestäni kohtaan sillä jo raamatussa sanotaan .." olkoon vaimo kuuliainen miehelleen.." enkä tarkoita kynnysmattona oloa. Kummankin asioita kuunnellaan, selvitellään, mutta naisen on tiedettävä paikkansa miehen vierellä, koskee myös valkolais suhdetta.
Minä oli kymmenen vuotta mustalaismiehen kanssa,Yhteinen asunto,talous.

Mies oli siisti,pesi kodin lattiat,imuroi,teki hyvää ruokaa.

Mutta!

Kun oli suihkussa tai saunassa,pisti aina samat alushousut jalkaansa,taisi olla viikonkin samat alushousut jalassa ja ei koskaan oikein pessyt hampaitansa,että silleen!
ajatelkaapas......kesäkuuma ja manneakka vaikka sossun jälkeen kelalla istumassa tuntikausia paksussa hamevärkeissä,,,,kenties öljykannut roikkumassa hamevanteessa......tekiskö mieli nusasta sellasta TOSI hikistä manneminhua joka on ollut päiväkausia pesemättä......no....jos tekee .....niin en ymmärrä miksi viittit elää ees
lautalla ruotsiin on hyvä painasta romaani tyttöä minhaan !

Mimittäin nukkavat usein ravintolan pöytin alla ilman alushousuja !

Miha paljaana tyrkyllä!
lol..
Totta on joka sana, - Kaaleet tekee nuoristatyttö lapsista, jo nuorena lupnineita, antavalla luvan laittaa 14- 15 vuotiaille tytöilleen perinne hame ylle, miksi ?Että tytöt saa ottaa itseään hyvin paljon vanhemma miehen, Eikö se ole rikos ? Suomen lakien mukaan. VOI TEITÄ RAUKKOJA, MITÄ TEETTE LAPSILLENNE.

MINKÄ NUORENA OPPII, SEN VANHANA TAITAA. TEETTE SIIS LUPNIA HEISTÄ, OMISTA LAPSISTA, VOI TE SIAT

älkää vain sanoko, että se ei ole totta.
 /   /  / kauan vaiettu asia

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta