kauan vaiettu asia

suomalaiset ja romanit

On ilmeisesti jonkinlainen tabu, tuo suomalaismiehen ja mustalaisnainen yhdessäolo.
Täältäkin poistettiin asiaa koskeva viesti.
Mutta totuus ei pala tulessakaan. mustalaisnaiset harrastavat seksiä suomalaisten miesten kanssa ja vieläpä yhden illan juttuja ja miehensä selän takana. tätä tapahtuu kaupungissamme koko ajan, ei se ole mikään salaisuus. elämä vain on tällaista!

94

19866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romanien seuralainen

      ni ite en esim tajua mikä siinä niin uskomatonta on,kun tosi asiasta on kyse.ihan ku se ois nii kamala juttu ettei siitä sais puhua ku kuiteskin sitä on tapahtunu ja tapahtuu edelleen.ihan arkipäivänen asia kuten suomalaisnaisen ja mustalaismiehen yhessä olo.ja samallalailla pettää muuten mustalaismieskin kaajeitten kanssa.

      • Anonyymi

        En usko merkkijää.


    • Snadi tallaaja

      Minusta oleellista ei ole se kuka kenenkin kanssa makaa. Oleellista on se, tekeekö tällainen elämäntapa ihmiselle hyvää? Tekeekö se hänet onnelliseksi, tasapainoiseksi? Saako hän virtaa näistä kohtaamisistaan? Rakkautta? Hyväksyntää? Kannustavatko nämä tapaamiset häntä löytämään itsestään niitä puolia, jotka ovat vielä piilossa? Kasvattaako henkistä minuutta? Opettavatko jakamaan asioita?
      Vastauksen taidamme tietää kaikki.
      Miksi tämä touhu siis edelleen jatkuu?
      Koska...
      Himolla ei ole vastuuntuntoa. Rakkaudella on. Liian harvoin nämä kaksi asiaa kohtaavat.

    • on se, että

      mustalaismiehellä on valkolaisnaisia mustalaisnaisensa selän takana, maksullisia ja ilmaisia, rakkauden kanssa ja ilman, kotimaassa ja matkoilla.

      Yhtä vaiettu asia on myös se, että mustalaismiehellä on miehiä mustalaisnaisensa selän takana, asia tulee päivänvaloon vasta sitten kun hän palaa nk.'rysän päältä' ja/tai kun hän tartuttaa omaan naiseensa taudit.

      • Helppoja on

        Valakolais naiset bongata nehän suorastaan vonkaavat kaljapullon humalassa vaikka oma ukkosa ois vieressä
        Että kyllä sitä petollisuutta löytyy teijän kin keskuuvesta monikohan suomen naisista harrastaa irtosuhteita vaikka on oma ukko hahah voi olla aika korkeet lukemat hahah


      • hullu----------

        niitä asioita viittis kuulutella pitkin kyliä


      • ihime meinigii
        hullu---------- kirjoitti:

        niitä asioita viittis kuulutella pitkin kyliä

        Näil joillain kaajoilla on ihme jutut ja riidan haasto täälä palstoloilla tääkin juttu on selevää riitan haastamista kuka nyt tommosista haluvaa jotain tilastoa tehhä?
        ne kelle kelepaa valakone akkasa tai ukkosa nii ainaha niille vastustajija löytyy mutta rakkauvus ei kato ihonvärijäkään jotta on se sillä selevä ja simppeli juttu mutta täälä väänetty nii vaikiaks kun ei olle muuta tarkotusta kuin koetaa piruilla ja haastava riitaa ja ne ketkä menee tohon naruun roikkumaan tipahtaa yhtä lailla köyven sitojan kanssa


      • nimitellä

        huono tapa. Eiköhän meillä jokaisella oo syytä katella peiliin.


      • Zimbalo

        että suuseksi kuuluu kyllä ihan normaaliin seksiin.

        Vai kuuluuko seksin olla vain sellaista pimeässä, lähetyssaarnaaja-asennossa ja peiton alla vai?

        Jokaiselle makunsa mukaan sanon minä, erilaisuuhan aina kiehtoo ihmisiä ja jokaisella on oma makunsa mihin ei muiden sanomisella saisikaan olla mitään vaikutusta.


      • !!!!!

        kyllä nämä on jokasen henkilökohtasia asioita.mitä niitä täällä huutelemaan ja jokanen tekee niin ku ite parhaaks näkee.


      • Kaikki mallillaan
        Zimbalo kirjoitti:

        että suuseksi kuuluu kyllä ihan normaaliin seksiin.

        Vai kuuluuko seksin olla vain sellaista pimeässä, lähetyssaarnaaja-asennossa ja peiton alla vai?

        Jokaiselle makunsa mukaan sanon minä, erilaisuuhan aina kiehtoo ihmisiä ja jokaisella on oma makunsa mihin ei muiden sanomisella saisikaan olla mitään vaikutusta.

        Eiköhän ne kaikkein kaaleimmatkin mustalaiset harrastele ihan samanlaisia petipuuhia ku valkolaisetki, ihmisiähän tässä vaan ollaan. Kyllä siellä ylä- ja alapäät kohtaavat toisensa ristiin ja rastiin, niinku hyvään seksiin kuuluuki:)
        Ja kyllä mustalaisista löytyy homoja ja lesboja ihan siinä missä valkolaisissakin, niin se vaan on, eikä siinä ole mitään pahaa, ihmiset on erilaisia ja silti arvokkaita.


      • Anonyymi
        Zimbalo kirjoitti:

        että suuseksi kuuluu kyllä ihan normaaliin seksiin.

        Vai kuuluuko seksin olla vain sellaista pimeässä, lähetyssaarnaaja-asennossa ja peiton alla vai?

        Jokaiselle makunsa mukaan sanon minä, erilaisuuhan aina kiehtoo ihmisiä ja jokaisella on oma makunsa mihin ei muiden sanomisella saisikaan olla mitään vaikutusta.

        Suureksi on prostituoitujen käytössä ollut aina. Se ei ole säädyllistä seksiä. Ja olen valkolainen, ja näin ajattelen. Suuhun kuuluu ruoka ja juoma, ei sukupuolielimet.


    • Nordic-man

      Minä en usko koko aloittajan juttua. Mikäli se olisi totta, niin ei se sitä tänne kirjoittais.
      Mielikuvituksen tuotetta koko juttu, haaveillahan saa se ei ole kiellettyä. Täytyy kuitenkin osata eroittaa haave ja uni todesta.

      • ¤x¤x¤x

        Tämä ketju osoittaa todeksi sen, että missä vilahtaa sana seksi tai seksuaalisuus,se vetää aina lukijoita. Harva vain pystyy tai haluaa siitä asiasta keskustelemaan asiallisesti. Äly ja seksuaalisuus kun harvoin liitetään yhteen. Sääli.


    • hook. k

      olen nähnyt paljon eri rotujen välisiä suhteita. välilä sujuu välillä ei

    • hhhhhhfgfgf

      on totta

    • tyhmyys

      naurattaa talonpoikien tekemä Romanien solvaaminen ja syrjintä,
      valtaväestöä on paljon suhteessa romanien kanssa ja se naurattaa miksi helvetistä talonpojat muka on parempia ja mitä tulee seksiin niin
      eipä mua mun mies puoliset panot oo kamalasti moittineet, päin vastoin ovat kehuneet. suomalaiset haukkuu mustalaista monesta syystä mutta kun sänkyyn ollaan menossa niin sillon kelpaa kyllä tulla vällyjen alle mutta muuten haukutaan.

      • romanien ja suomalaisten

        Onko kyllä jollekin katkera pala tuo suomalaisen ja mustalaisen yhdessäolo ja seurustelu ja erilaiset suhteet. jotain nyppii jos tästä asiasta puhutaan ja viestit poistetaan heti. MInä tiedän kaksikin romaninaista, ystäviäni, heillä on suhde suomalaisen miehen kanssa. Mitä ihmeellistä siinä on. Tuntuu että asia häiritseen mustalaisia todella paljon kun taas valkolaiset suhtautuvat asiaan tyynemmin.
        Mutta totuus ei pala tulessakaan. mustalaisnaiset harrastavat seksiä suomalaisten miesten kanssa ja päinvastoin. JOs se jotakin häiritsee niin voi vaan kysyä että millä vuosisadalla elätte hyvät siskot.

        joskus vähän naurattaa talonpoikien sanoma Romanien solvaaminen ja syrjintä,
        valtaväestöä on paljon suhteissa romanien kanssa ja se naurattaa miksi helvetistä jotkut talonpojat sitten haukkuvat romaneja mutta sitten ovat kuin mehiläiset hunajan kimpussa kun on sen aika. ja mitä tulee seksiin niin
        eipä mua mun mies puoliset suomalaiset kumppanit oo kamalasti moittineet, päin vastoin ovat kehuneet. suomalaiset haukkuu mustalaista monesta syystä mutta kun sänkyyn ollaan menossa niin sillon kelpaa kyllä tulla vällyjen alle ja on kova polte ja kiire. siitä ei kyllä kieltäydytä eikä haukuta silloin!


      • Anonyymi

        Huomattu on. Antaa ymmärtää ihmisille että on uskovainen. Hyvä ihminen!
        Näin ei todellakaan ole. Saalistaa varattuja ukkoja ravintoloissa. Lopun arvaakin. Vie Mökkiinsä! Käry käy. Kumpikin osapuoli, mitään ei olla tehty. Uskovainen kertoo. Minä olen monta kertaa sanonut että jättää minut rauhaan!? Niin tämä varattujen miesten saalistaja. Huh huh. Missä moraali ja 10 käskyä?! Sairasta touhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomattu on. Antaa ymmärtää ihmisille että on uskovainen. Hyvä ihminen!
        Näin ei todellakaan ole. Saalistaa varattuja ukkoja ravintoloissa. Lopun arvaakin. Vie Mökkiinsä! Käry käy. Kumpikin osapuoli, mitään ei olla tehty. Uskovainen kertoo. Minä olen monta kertaa sanonut että jättää minut rauhaan!? Niin tämä varattujen miesten saalistaja. Huh huh. Missä moraali ja 10 käskyä?! Sairasta touhua!

        Varattuja on hyvä kiristää, kun uhkaa kertovansa totuuden. Businessvaisto kohdillaan!


    • Sirimaawo

      Ketjusta päätellen tämä tuli joillekin muka yllätyksenä, no huh huh.


      Ootteko ystävät hyvät tulleet ajatelleeksi, millaista jälkeä olisi tullut jos EMME olisi välillä käyneet "uusimassa verta"?

      Meitä on kertakaikkiaan liian vähän. Jos olisimme aina lisääntyneet keskenämme olis sisäsiittoisuus todella paha ilmiö.

      Sitä paitsi, ei ole olemassakaan maata tai kansaa jota olisi täysin "puhdasrotuinen". Jo suomalaisiakin ajatellen, täälä on käynyt kauppiaita, sotilaita ym. porukkaa 1000-luvulta asti, samoin täältä on lähdetty historian saatossa maailmalle sotimaan tai kauppaa käymään muualle. Sehän on selvä, että veri sekoittuu ja pitääkin sekoittua, eikä mustalaiset poikkea tästä millään lailla.

      Tässä ei siis ole mitään kummallista tai uutta jos näitä sekaliittoja, lyhyempiä tai pidempiä, on ja tulee olemaan.

      Ja rakkaushan on tunnetusti sokea, se ei katso rotua.

      Olkaamme siis iloisia elämän monimuotoisuudesta ja unohdetaan tuo hurskastelu ja tekopyhä tuomitseminen koska historia jo kertoo omaa tarinaansa.

    • zingali-58

      olen suomalainen kahden mustalaisen lapsi. olen mies. olen harrastanut seksiä lukemattomien vaaleampien ja tummempien suomi-neitojen kanssa kaverini timo ,hänellä on lapsia kaaleen naisten kanssa ja hänelle kelpaavat myös kaajeet joten nuo höpötykset tabuista joutaa jo romukopaan

    • 6A6K6

      Naapurissani asuu romaniperhe ja heillä on noin parikymppinen tyttö, ja hän on erittäin kaunis ja tyylikäs. Tuollaiseen naiseen kyllä tutustuisi mieluusti paremminkin.

      • Anonyymi

        Yhtään kaunista en ole nähnyt. Samalle näyttävät kaikki, mutta makuja on monia.


    • Oma vika

      Ja ennen kaikkea toiste päin, onko yhtäkään miestä, joka ei olisi akkaansa pettäny? Mieshän on vaikka alaikäsen kanssa, myös romanimies. Valitettavasti, käsitykseni romanimiehen häveliäisyydestä ynnä muista hyvistä ominaisuuksista, on hyvin negatiivinen.

      Miksi nainen ei vois käydä vieraissa - jos oma mies on haiseva, laiska ja typerä läskikasa, niin toki sitä mieluusti ilahduttaa itseänsä jotenkin muuten.

    • Plusplus33

      Minä oli kymmenen vuotta mustalaismiehen kanssa,Yhteinen asunto,talous.

      Mies oli siisti,pesi kodin lattiat,imuroi,teki hyvää ruokaa.

      Mutta!

      Kun oli suihkussa tai saunassa,pisti aina samat alushousut jalkaansa,taisi olla viikonkin samat alushousut jalassa ja ei koskaan oikein pessyt hampaitansa,että silleen!

      • Anonyymi

        noh huhu mäh olen romani mies mut enpä ole ikinään kyllä kuullut tuollaista että kun tulee pesulta niin ei vaihda puhtaita alus vaatteita on ollut kyllä sitä joku rahnu mealo mies hyi ja


    • huvittunut1

      lol..

    • ettei unohtuisi

      Olen romani naisen palvelija ja täysin tossun alla. Ulospäin se ei näy. Moni suhde on näin romani naisen ja valkolais miehen välillä.

      • Anonyymi

        Oletko koko suvun pankkiautimaatti myös?


    • RomaniN25

      Romanin ja vakinaisen välinen suhde on nykyään todella yleistä. Minä olen mustalaisnainen. Itse ja monet tuttuni kyllä haaveilevat valkolaismiehestä. Että ei se mikään tabu ole. Itse olen myös todennut että erittäin monta valkolaismiestä kiinnostaa mustalaisnainen. Minulla itsellä ollut monta valkolaismiestä, ja yks halus minusta oikee vaimonki tehdä. Haluan myös sen sanoa että valkolaismiehet jos haluatte mustalaisnaista ja tykkäätte mustalaisnaisista, niin lähestykää rohkeasti. Mustalaisnaiset monesti ajattelee että he ei uskalla lähestyä valkolaismiestä joten tehkää te aloite;) Lupaan sen, että ette pety. Mustalaisnaista parempaa sänky kaveria ette löydä ;) Mustalaisnainen toteuttaa kaikki unelmat ja fantasiat siihen mustalaisnaiset ovat kasvaneet että tyydyttää miehen tarpeet. Ja parempaa vaimoa ei voi saada kuin mustalaisnainen. Miehelle kuuliaisia, uskollisia ja todella puhtaita.

      • RomaniN25

        Valkolaisen* Puhelimen automaatti kirjoitus tekee kiusaa :D


      • RomaniN25

        Todella moni mustalaisnainen haluaa valkolaismiehen koska mustalaismiehet eivät osaa arvostaa mustalaisnaista, koska mustalaisnaiset ovat opetettu tottelemaanolemaan miehelle uskollisia ja kuuliaisia. Mustalaismiehet alentaa mustalaisnaisia ja tietävät ette he eivät jätä näitä. Käyttävät kiltteyttä hyväkseen. Mustalaisnainen haaveilee valkolaismiehestä siksi että he saavat arvostusta itselleen ja aitoa rakkautta.


      • Anonyymi

        Jos mustalaisnainen on niin hyvä sängyssä, niin minkä ihmeen takia mustalaismies on sairaan mustasukkainen valkolaisnaisesta. Mies vaihtanut mustalaisakkaa kuin hevosta. Puhuu mustalaisnaisista rumasti selän takana.
        Ei ilmeisesti ole kyseiset naiset toteuttanut unelmia ja fantasioita.


      • Anonyymi
        RomaniN25 kirjoitti:

        Todella moni mustalaisnainen haluaa valkolaismiehen koska mustalaismiehet eivät osaa arvostaa mustalaisnaista, koska mustalaisnaiset ovat opetettu tottelemaanolemaan miehelle uskollisia ja kuuliaisia. Mustalaismiehet alentaa mustalaisnaisia ja tietävät ette he eivät jätä näitä. Käyttävät kiltteyttä hyväkseen. Mustalaisnainen haaveilee valkolaismiehestä siksi että he saavat arvostusta itselleen ja aitoa rakkautta.

        Valkolaismiehillä on isommat tulot, kun käyvät töissä ja se vetää puoleensa


    • Terveisiävaan

      Tunnen tai tunsin perheen,jossa mies romani ,nainen valkoinen. Lapsia liuta . Nainen ei saanut avioliiton solmittuaan olla äitinsä eikä siskonsa kanssa tekemisissä. Mies todellakin perheen pää. Hah. Lisäksi mies esiintyi seurakunnassa niin uskovana,vaikka kotona kiroili ja raivosi. Lisäksi myi viinaa ja varastettuja tavaroita. Lapsilisät meni tämän miehen tilille. Nainen keitti ison kattilan hernesoppaa. Sitä söi lapset viikonkin... Kova kuri lapsilla. Risu oli käytössä. Näistä kyllä lastensuojelu tiesi,mutta mitä he voi asialle. Lapset puhui sossutädeille sen mitä vanhemmat antoi sanoja suuhun... Onneksi kaikki kuitenki kasvaa joskus aikuisiksi ja pääsee pois helvetistä. En arvosta tuollaisia enkä halua olla missään tekemisissä.

      • xzvt

        Viehättäviä romaninaisia olen kohdannut. Väkivaltaisin oli seksisuhteeseen asti päästänyt. Lämmöllä häntä muistan. xzcvt.


    • Anonyymi

      Romaninainen ei näytä Assi Nortialta kuin elokuvissa. Itseäni eivät sukujen naiset kiinnosta.

    • Anonyymi

      Valkolaisena en pitäisi siitä isosta vannehameesta tai mikä lie on. Ei se oikein istu kenenkään naisen vyötäröllä. Sellainen telttamainen verho. Vannehameita on joillakin valkolaisillakin ollut joskus, mutta ne ovat muodoltaan paljon paremmin istuvia ja elegantteja.

      Sen sijaan ne nuoret naiset, jotka eivät ole valinneet sitä vannehame perinneasua, näyttävät usein siroilta ja hyviltä. Jos luonne ei ole liian kipakka, ihan hyvä vaihtoehto valkolaisnaisen sijaan. Ulkonäköön kyllä panostavat paljon paremmin kuin valkolainen keskimäärin.

    • Anonyymi

      Olen 49v mustalaismies. Ja useimmat mustalaisnaiset ottaa suuhun sukupuolielimiä.ja myös miehet.

      Se tehdään salaa mutta. Henkilökohtaisen kokemuksen perusteella 10 .9 haluaa tehdä
      Työn ihan loppuun syödä miehen spermat.
      Olen myös saanut olla mustalaisnaisen ja valkolaisnaosen kolmantena kiihdyttäjånä.
      Tälläkin hetkellä elän.naisen kanssa joka haluaa ryhmäseksiä . Ja estotonta. Täysi mustalainen salaa . Mutta kun mustalainen on estoton se osaa ns kaikki ja on hyvä ja rakastaa kun saa rivoa seksiä

    Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe