Tapahtuipa Helsingin Liikennepoliisimieskerhon pikkujouluissa:
Eräs videokuvaaja oli paikalla kuvaamassa tanssiesitystä. Laittoi kameran valmiiksi jalustalle ja poistui hetkeksi takahuoneeseen. Kohta tulee yhdistyksen sihteeri ilmoittamaan kainosti: "Se kamera pitäis varmaan suunnata uudestaan..."
Palattuaan paikalle kuvaaja huomaa kameran retkottavan vinksallaan jalustalla, etsimessä ruma kolhu. Ei ole erityisen vaikea arvata mitä on tapahtunut, vaikkei kukaan olekaan nähnyt mitään, eikä tiedä mistään mitään, ei sihteerikään joka asiasta oli ilmoittanut. Myöhemmin kuvaaja saa poliiseilta pienen korvauksen pilalle menneestä etsimestä, kun sitä itse pyytää. Oma-aloitteisesti kukaan ei tarjoa mitään, eikä muutenkaan ole millään lailla edes kiinnostunut asiasta.
Jonkin ajan kuluttua kameraan tulee pahoja häiriöitä, pitää viedä huoltoon. Kustannusarvio: lähes 300 e. Takuukin meni syntyneen kolhun takia, melkein uudesta kamerasta. Kuvaaja kysyy poliiseilta, että mitäs nyt tehdään. Poliisit toteavat tylysti, että asia ei kuulu enää heille, koska korvasivat jo vahingon.
Ei kannata osallistua poliisien pikkujouluihin tai muihinkaan tilaisuuksiin. Varsinkaan ei kannata ottaa mitään arvokasta mukaan. Eikä kannata kuvitella että poliisi olisi tässä maailmassa erityisen lainkuuliainen tapaus.
Liikennepoliisien pikkujoulutouhuja
Hyok
0
674
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja120565Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483