imatran apteekki ,paha moka

ei oo totta

jokaisella on yksityisyys suoja,sen laki määrää,ihminen odottaa yksityisyyttä ja suojaa monemmoisissa tilanteissa,mutta imatran apteekissa se on heitetty romukoppaan koko laki.kun menet tiskille lääkärin määräämän reseptien kanssa odotat että se jos mikä on hyvin yksityinen ja joskus myös arkakin asia,mutta ei imatran 1.apteekissa,tiskille ladataan kaikki lääkkeesi pinoon kaikkien töllisteltäväksi ei edes pientä sivulevy suojaa ole arkkitehti piirtänyt jonkin näköiseksi suojaksi,siinä on sitten herpes lääkkeesi tai alapään vaivoihin tarkoitetut voiteesi kaikkien nähtävillä jos ei omista tosileveitä hartioita ja naapuri ihmettelee mistähän mikko tuon kupan sai voi helvetti sentään,johonkin pitäis varmaan valittaa mutta epäilempä että vastaus on tyypillinen "tiski noudattaa olemassa olevia normeja"säälittää jo vanha äitini joka tulevalla viikolla käy hakemassa peräpukamien hoitoon tarkoitettua lääkettä,menen mukaan ja otan isomman oloisen ruuhka filtin mukaan jonka taidokkaasti asettelen suojaksi katseilta,jos joku aikoo huomauttaa asiasta vastaus on valmiina "filtti noudattaa jyskissä noudatettavia filtin koko määräyksiä pilkulleen" kesä se tulee kuitenkin älkääkä missään oloissa saako satiaisia en haluaisi olla housuissanne kun menette voidetta hakemaan apteekista.huh.

6

1933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thaimaasta

      Luultavasti....olisit hommannu lääkkeet sieltä...

    • myösttttt

      Oletko apteekille asiasta valittanut: Ei olis iso vaiva saada sitä yksityisyyden suojaa.

      • ovat tämän maan syöpä

        rikastuvat röyhkeästi sairaiden kustannuksella.

        Minä en tunne lainkaan sympatiaa yhtään apteekkaria kohtaan !


      • ovat
        ovat tämän maan syöpä kirjoitti:

        rikastuvat röyhkeästi sairaiden kustannuksella.

        Minä en tunne lainkaan sympatiaa yhtään apteekkaria kohtaan !

        tämän maan syöpä. Ja naapurin K-kauppias kasvain, kun toisen nälällä kehtaa rahastaa.


      • kaiken kuskaa
        ovat kirjoitti:

        tämän maan syöpä. Ja naapurin K-kauppias kasvain, kun toisen nälällä kehtaa rahastaa.

        Karhunmäkeen elää toisen kuolemalla.
        Siinä sitä ympyrä sulkeutui siististi !

        -Eikö ?


      • lappeenrantaan
        ovat tämän maan syöpä kirjoitti:

        rikastuvat röyhkeästi sairaiden kustannuksella.

        Minä en tunne lainkaan sympatiaa yhtään apteekkaria kohtaan !

        Jos imatra ois liittynyt Lappeenrantaan niin ois,voitu siirtää apteekit Lappeenrantaan niin lappeenrantalaiset apteekkarit sais enemmän fyffee ja ei tarttis valittaa että imatralaiset apteekkarit,lääkärit ym.saa liikaa palkkaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe