Asuuko Ylivieskassa paljon homoja?

ulkopaikkakuntalainen

Tietääkö kukaan asuuko Ylivieskassa paljon homoja? miten heihin saisi yhteyden?

89

7519

    Vastaukset

    • Pete YV

      Itse olen homo ja vaikutan tällä hetkellä Oulussa...Ei matkaa ole kuin 130km;)

      • miiii:)

        tunnen/tiedän itse ainakin 4 homoa ikäluokasta 18-20


      • alu
        miiii:) kirjoitti:

        tunnen/tiedän itse ainakin 4 homoa ikäluokasta 18-20

        Kuin 18vhomon löytää
        Ölen 57bim


      • miiii:) kirjoitti:

        tunnen/tiedän itse ainakin 4 homoa ikäluokasta 18-20

        kuka tuntee kuka haluu sex 63v bim


    • Haapavetellä

      Eiköhän sieltä löyvy sulle ihan oma homo.

    • anonymousss

      "Paljon", haha. Tuskin sen vähempää tai enempää kuin muuallakaan.
      Ne vaan saattaa iso osa olla kaapissa, koska ilmapiiri on niin takapajuinen
      ja herätysliikkeiden ahdistama. Tai no, moni varmaan lähtee ilmapiirin
      takia pois näiltä seuduilta. Ehkä ja valitettavasti kuitenkin heitä on vähemmän
      kuin vaikkapa pääkaupunkiseudulla missä ollaan vapaamielisempiä.

      • pieni homo

        No parikymmentä kaappi sellaista ainakin, muutama julki sellainen.


      • NewKindOfEra

        Oletko ajatellut sitä että he eivät ole itse tehneet valintaa? Samallalailla he ajattelevat sinusta. Kannattaa varmaan käydä tohtorin vastaanotolla selvittämässä tuota homofobiaa, siellä kyllä järjestyy.
        Uskomatonta että vielä nykypäivänä on tämmösiä juntteja...ajattelumaailma jostain 50-70 -luvuilta.


      • hopi hopi

        Yhdestoista lokakuuta vietetään ympäri maailmaa Coming out day:ta, eli Kaapista ulos -päivää. Juontaja ja yrittäjä Jani Toivola kertoo Voicelle, että Suomessakin päivälle on tarvetta.

        Toivola itse ei ole kansainvälisen homojärjestön vuodesta 1988 järjestämästä juhlapäivästä kuullut, koska Suomessa asian tiimoilta ei ole vielä aktivoiduttu.

        - Tällaiset tapahtumat tuppaavat tulemaan Suomeen vasta myöhemmin. Mutta kyllä mä luulen että me tarvitaan Kaapista ulos -päivää, jos miettii vaikka mitä Toivo Sukari puhui viime viikolla valtakunnan televisiossa, Toivola kertoo viitaten yrittäjä Toivo Sukarin kommentteihin Nelosen Neljän tähden illallinen -ohjelmassa, jossa Sukari kertoi vievänsä lapsensa lääkäriin jos tämä ilmoittaa olevansa homoseksuaali.

        Toivolan mukaan on hyvä, että homoseksuaalien ihmisoikeuksista käydään julkista keskustelua. Hän esimerkiksi kertoo tuntevansa useita aikuisia ihmisiä, jotka eivät uskalla kertoa julkisesti olevansa homoja.

        - Yleisin syy tähän on se, että he kokevat ammattinsa takia tämän olevan epäsopivaa tai pelkäävät työyhteisön reaktiota. Minä olen sitä mieltä, ettei se tee identiteetille hyvää salata tällaisia asioita jokapäiväisissä tilanteissa, Toivola kertoo.

        Itse Toivola tuli "ulos kaapista" jo nuorena. Toivolan tapauksessa homoseksuaalisuus ei tullut yllätyksenä lähipiirille.

        - Vaikeintahan on kertoa omille vanhemmille, mutta minun äitini sanoi, että kyllä hän oli tämän vähän arvannutkin, Toivola kertoo.




        No niin Ylivieskan kaappihomot hopi hopi.


      • MIKSI MEIDÄT LUOTIIN
        hopi hopi kirjoitti:

        Yhdestoista lokakuuta vietetään ympäri maailmaa Coming out day:ta, eli Kaapista ulos -päivää. Juontaja ja yrittäjä Jani Toivola kertoo Voicelle, että Suomessakin päivälle on tarvetta.

        Toivola itse ei ole kansainvälisen homojärjestön vuodesta 1988 järjestämästä juhlapäivästä kuullut, koska Suomessa asian tiimoilta ei ole vielä aktivoiduttu.

        - Tällaiset tapahtumat tuppaavat tulemaan Suomeen vasta myöhemmin. Mutta kyllä mä luulen että me tarvitaan Kaapista ulos -päivää, jos miettii vaikka mitä Toivo Sukari puhui viime viikolla valtakunnan televisiossa, Toivola kertoo viitaten yrittäjä Toivo Sukarin kommentteihin Nelosen Neljän tähden illallinen -ohjelmassa, jossa Sukari kertoi vievänsä lapsensa lääkäriin jos tämä ilmoittaa olevansa homoseksuaali.

        Toivolan mukaan on hyvä, että homoseksuaalien ihmisoikeuksista käydään julkista keskustelua. Hän esimerkiksi kertoo tuntevansa useita aikuisia ihmisiä, jotka eivät uskalla kertoa julkisesti olevansa homoja.

        - Yleisin syy tähän on se, että he kokevat ammattinsa takia tämän olevan epäsopivaa tai pelkäävät työyhteisön reaktiota. Minä olen sitä mieltä, ettei se tee identiteetille hyvää salata tällaisia asioita jokapäiväisissä tilanteissa, Toivola kertoo.

        Itse Toivola tuli "ulos kaapista" jo nuorena. Toivolan tapauksessa homoseksuaalisuus ei tullut yllätyksenä lähipiirille.

        - Vaikeintahan on kertoa omille vanhemmille, mutta minun äitini sanoi, että kyllä hän oli tämän vähän arvannutkin, Toivola kertoo.




        No niin Ylivieskan kaappihomot hopi hopi.

        MIETI JOS KAIKKI MIEHET OLISI HOMOJA ?


      • Märkä uni
        MIKSI MEIDÄT LUOTIIN kirjoitti:

        MIETI JOS KAIKKI MIEHET OLISI HOMOJA ?

        Hitsi mikä unelma!


    • Moppe3458374

      Kylläpä on satanut kypsää kommenttia. Tuolla ÄO:llä en muita ihmisiä solvaisi.

    • piilo homoja

      Täälä jos missään on homoja.

    • chokolaati

      Kyllä asuu ja Oulaisissa varsinkin. Baareissa niihin törmäät, varsinkin Mustaleski on sellanen misä on.

      • Vinkkejä saa antaa

        Mustaleski on kyllä käsittääkseni Ylivieskassa, ei Oulaisissa... ;D

        Mun mielestä on aika jännää, että täällä on heterojengillä näinkin herkkä homotutka, mistähän ne on sen tilannut? Mulla olis sellaiselle ollut tarvetta useinkin, kun tuo oma ei oikein tahdo toimia.. ;D


      • navigator3
        Vinkkejä saa antaa kirjoitti:

        Mustaleski on kyllä käsittääkseni Ylivieskassa, ei Oulaisissa... ;D

        Mun mielestä on aika jännää, että täällä on heterojengillä näinkin herkkä homotutka, mistähän ne on sen tilannut? Mulla olis sellaiselle ollut tarvetta useinkin, kun tuo oma ei oikein tahdo toimia.. ;D

        kyllä homo homon tunnistaa,se on sellainen sanonta ja mulla on hyvä homo vaisto ja tunnistan esim.baarissa homon.


    • hanurit soimaan

      Meissä jokaisessa asuu pieni homo.

    • Niina l.

      Ylivieskan uima-halli on yksi suomen suosituimmista homojen tapaamispaikoista.Eli ei muuta kuin ylivieskan uima-halliin menet.Tämä muuten on aivan tosi.Oli eräässä lehdessä juttua,siinä oli 10 suomen top paikkaa homojen tapaamiselle ja ylivieskan uima-halli oli 5 suosituimman joukossa.Sen takia en käy enää täällä ylivieskan uima-hallissa lasteni kanssa.Vaan mulla paikkakunnilla.Pelkään että tekevät joptain lapsilleni.Ja lasten ei tarvitse nähdä kun miehet katselee toisiaan peppuun tai mutenkaan lähentelevät toisiaan.

    • 24

      kyllä uskoisin suurin homojen kokootumispaikka on visalansairaalan suljettuosasto,kiitos yhteiskunnnan

    • hanuriiin

      Olet varmaan itsekkin siellä suljetulla?!?

    • 18

      ei asu,ovat läpikulkumatkalla,hoopolaan

    • Ei vielä tietoa

      Ressanvaalien jäläkeen se nähhään tarkasti.

    • #%&¤/(=)%

      Viestiketjun loppu tulos näyttää olevan että homot, lesbot ja lessut ladon taa kun ovat sairaita ihmisiä..Mitäs ihmettä ne siellä ladon takana tekee ;)

      • nhgfbgffvd

        Tämähän on lestadiolaisaluetta ja kyseisen uskonnollisen yhteisön jäsenet on uskonnollisissa tilaisuuksissa ja SRK:n julkaisujen avulla kiihotettu ankaraan homovihaan. Mielestäni sellainen pitäisi rinnastaa Magneettimedian harjoittamaan juutalaisvastaiseen kiihotukseen.


      • Eivät he
        nhgfbgffvd kirjoitti:

        Tämähän on lestadiolaisaluetta ja kyseisen uskonnollisen yhteisön jäsenet on uskonnollisissa tilaisuuksissa ja SRK:n julkaisujen avulla kiihotettu ankaraan homovihaan. Mielestäni sellainen pitäisi rinnastaa Magneettimedian harjoittamaan juutalaisvastaiseen kiihotukseen.

        homoVIHAAN kiihota vaan vihjaavat miten voi elämästä nauttia kun vaimo on laitoksella . Ei tartte syylistyä viime aikojen paljon puhuttuihin rikoksiin eikä synteihin vaikka ne käden huitaisulla anteeksi saisikin


    • xaxon3

      Veikkaan,että ylivieskassa on n.20 gay miestä ja 30 bi miestä.

      • lyon 9

        ykassa on n.10 homoa ja bi miehiä parikymmentä.


    • hetska

      onvarmaan sun suku

      • xaxon3

        Mun suku ei asu täällä ja en tidä,kuka on homo tai bi mun suvussa.


    • Asukas.

      Eiköhän Ylivieskan kaltaisesta ahdasmielisestä lestadiolaiskylästä ole lähteneet homot ja kaikki muutkin vähänkään erilaiset ihmiset jo nuorina muualle.

    • niijuu33

      Asun tässä keskustassa ja olen homo. Tervetuloa.

      • niijuu33

        Suosittelen palvelua www.qruiser.com. Siellä on homoja niin ylivieskasta kuin lähialueeltakin.


    • Heko heko

      Jos muutat tänne, niin yksi asuu..

    • 046

      olimuuten oikein kuvankans paikallisessa lehdessä,leuhkivat päässeensä oikein itsenäisyysjuhliin,tampereelle

    • +++

      plussaa se on joka homo.loppuu väestönkasvu,piisaaruoka paremmin

      • +++

        homo jo kolmannessa polvessa....


    • Kulisseissa kuhisee

      Voi kun vaan tietäsitteki kuinka paljon niiden lestojen keskuudessa on "poikien kesken hauskaa pitäviä" ukkomiehiä! Ja ne rouvat on niin puusilmiä, ettei tajua mitään, vaikka äijä raahaa panojaan jopa kotiin rouvan kahvitettavaksi!!!! Olen nähnyt, kuullut ja jopa kokenut kaiken tuon. Mun mielestä vaaditaan jo melkoista persoonallisuushäiriötä olla samaan aikaan silmittömän homovihan vallassa (SRK:n oppien mukaisesti) ja paneskella miesten kans mennen tullen palatessa hymyssä suin.

      • Tuas Ois Yks

      • vdsbgfb

        Ihminen, joka nykyään haluaa uskoa Raamatun tarinoiden erehtymättömyyteen ja samalla tieteellisen tutkimuksen tuloksiin, joutuu olemaan samoista asioista useampaa mieltä yhtä aikaa. Tämä aiheuttaa kognitiiviseksi dissonanssiksi kutsutun epämiellyttävän tuntemuksen, jota pyritään sitten vaimentamaan ja selittämään itselle erilaisin keinoin. Samaa ilmiötä ilmenee myös julkisesti homovastaisilla kaappihomoilla uskovaisilla.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kognitiivinen_dissonanssi


      • Siinäpä se tuli

        Niin totta....


      • 3+13
        vdsbgfb kirjoitti:

        Ihminen, joka nykyään haluaa uskoa Raamatun tarinoiden erehtymättömyyteen ja samalla tieteellisen tutkimuksen tuloksiin, joutuu olemaan samoista asioista useampaa mieltä yhtä aikaa. Tämä aiheuttaa kognitiiviseksi dissonanssiksi kutsutun epämiellyttävän tuntemuksen, jota pyritään sitten vaimentamaan ja selittämään itselle erilaisin keinoin. Samaa ilmiötä ilmenee myös julkisesti homovastaisilla kaappihomoilla uskovaisilla.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kognitiivinen_dissonanssi

        Tuossako selitys myös niiden ruovien puusilmäisyyteen? Ei suostuta näkemään omassa pesässä mitään "raamatun vastaista"?


    • nasseapulle

      yksiyö

    • perkarva

      olet nainen,leikit olevasi homo,laitappa tietosi niin uskon

    • 2--

      2-varmasti,olivat kuulemma linnassaki

    • heel2

      Sanon,että ykasta löytyy varmaan 30 homoa ja bi miehiä 50.Bi miehiä on tosi paljon Suomessa ja varmaan joka neljäs ukm on bi henkinen.

      • Enimmäkseen kaapissa

        Eiköhän tuo ole suunnilleen niin, että noin 20% västöstä on enemmän tai vähemmän bi-seksuaaleja. Paljonkos Ylivieskassa olikaan asukkaita?


      • heel2
        Enimmäkseen kaapissa kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole suunnilleen niin, että noin 20% västöstä on enemmän tai vähemmän bi-seksuaaleja. Paljonkos Ylivieskassa olikaan asukkaita?

        Ylivieskassa on 14500 asukasta.Joo suurin osa on kaapissa,mutta se on aivan ymmärettävää,kun on pieni paikka.Bi miehiä on ihan sopevasti.


    • zzzzf

      2-aivan varmasti.muut on hoopolasta

    • stil 5

      Vielä n.viisi vuotta sitte oli ihan mukavast gay seuraa tarjolla,mutta ei enään.

      • Näin se vaan menee

        Johtuisko siitä, että viidessä vuodessa moni onnistuu repsahtamaan ja rupsahtamaan sen verran toivottomaksi suohirviöksi, ettei enää irtoa... kyllä niitä vinoviettisiä on aina samassa suhteessa, myös Ylivieskassa ;)


      • Seuroille mennää
        Näin se vaan menee kirjoitti:

        Johtuisko siitä, että viidessä vuodessa moni onnistuu repsahtamaan ja rupsahtamaan sen verran toivottomaksi suohirviöksi, ettei enää irtoa... kyllä niitä vinoviettisiä on aina samassa suhteessa, myös Ylivieskassa ;)

        Nythän niitä vinoviettisiä Yppäri täynnä! Voi voi kun siellä isukit pitää hauskaa. Voi poijat kun teitäsitte kuin se on isukkien kesä kohokohta nuo seurat!


      • Tosi on
        Seuroille mennää kirjoitti:

        Nythän niitä vinoviettisiä Yppäri täynnä! Voi voi kun siellä isukit pitää hauskaa. Voi poijat kun teitäsitte kuin se on isukkien kesä kohokohta nuo seurat!

        Tosi on


      • Lystinpittoon
        Seuroille mennää kirjoitti:

        Nythän niitä vinoviettisiä Yppäri täynnä! Voi voi kun siellä isukit pitää hauskaa. Voi poijat kun teitäsitte kuin se on isukkien kesä kohokohta nuo seurat!

        Tiedetään, on sekä kokemusta, että muuta tietoa ja ovatpa muuten vielä varsin innokkaita, johtunee rouvan venähtäneistä paikoista....


    • niskanen antti

      Tulkaa sievin kapakkaan.

    • Niskanen Antti

      Tervetuloa kaikki homot Sieviin muttimarkkinoille!

    • pierut

      eikovinpaljonvoi asua,kun väkiluku kasvaa kokoajan,

    • hetska

      mitenhomot lisääntyy,no heterotniitä tekee

    • enempi/vähempi

      Meissä jokaisessa on vähän homoa, niin se vaan menee.

      • tangir

        joo,kyllä 100 %;n hetero miehistä löytyy(ainaki pikku maistissa) ripaus homoutta "kiihottavaa".


      • henkimaailma

        Olen huomannut saman asian ja päässyt kahden komean ukm;n kans harrastamaan seksiä,uuh.


    • tuhkajunas

      No et ole ainakaan sairaalassa kun vastasit tähän viestiin, vai ompelivatko anaalin umpeen?

    • Lomppo poski

      Täällä ois yks. Saan seuraavan kerran vasta ens tiistaina =(

    • kokkolanhomo

      kokkolalaiset käyvät nussimassa ylivieskassa

    • Anonyymi

      Valtaosa homoista ympäri maan muuttaa Helsinkiin, joka on homomyönteisin kaupunki. Helsinki ottaa hienosti huomioon LGBTQ -henkilöt. Muut tulee kaukana perässä, mutta tulee kuitenkin. Helsinki on edelläkävijä. Täällä on hyvä elää, olit sitten millainen tahansa. Jopa kirkko hyväksyy täällä ihan kaikenlaiset!

    • Anonyymi

      Ei tietääkseni yhtään. Toinen kysymys "miten heihin saisi yhteyden",
      Tuohon ei voi vastata, koska kysymys oli niin yleisluontoinen.
      Oliko kysymyksessä puhelin tai sähköposti tai muu yhteys
      ??

    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe