UFOjen/humanoidien arvoitus

Nuorimies 20v hki.

Olen erittäin pettynyt jos minun elinaikana emme saa mtn selkoa tähän koko UFO-arvoitukseen. Varsinaisia UFOja on nyt tutkittu n. 60 vuotta eikä sen kummempaa kehitystä ole tutkimuksissa tapahtunut.

Uskon ainakin että Yhdysvaltojen tietyillä "tahoilla" (luultavasti muillakin valtioilla) on enemmän tietoa aiheesta kuin monilla muilla. Ei välttämättä mitään ratkaisevaa tietoa mutta jotain kuitenkin josta saattaisi olla hyötyä ufótutkimuksissa.

Toivotaan että ufotutkimuksesta saataisiin enemmän tieteellinen käsite kun nykyisin se on tätä "huuhaa" osastoa ja ymmärtäähän sen tavallaan, muutoksia ja kehitystä pitäisi tapahtua.

Nostan hattua kaikille ahkerille ufotutkijoille. On varmasti välillä vaikea paneutua hommiin ja motivaatio saattaa olla koetuksella kun konkreettisia tuloksia ei saada mutta ehkä tämä mysteeri ja arvoitus taas osaltaan ruokkii tutkijoita. Jatkakaa tärkeää työtänne :)

16

1326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Totta... odotus on kiduttavaa.

• ufo document
      • Anthon 0-0

Ihmeen vähän saadaan kuvamateriaalia UFO-havainnoista kun ajattelee että nykyään monilla on aina mukana kamerakännykät, digikamerat ja videokameroita. Havaintoja kuitenkin ainakin nettipalstojen mukaan on paljon mutta harvemmin heillä on todisteita esittää...

• varaktori
        Anthon 0-0 kirjoitti:

Ihmeen vähän saadaan kuvamateriaalia UFO-havainnoista kun ajattelee että nykyään monilla on aina mukana kamerakännykät, digikamerat ja videokameroita. Havaintoja kuitenkin ainakin nettipalstojen mukaan on paljon mutta harvemmin heillä on todisteita esittää...

Pöllähti tuossa muutama päivä sitten siili pusikosta keskelle pihaa tuhisten kulkiessaan.

Siinä vaiheessa kun sain kännykkäkameran taskusta kuvauskuntoon oli piikikäs kaveri jo kadonnut näkyvistä.

Ei se siis aina auta vaikka kuinka olisi kamera matkassa mukana.

• Anthon 0-0
        varaktori kirjoitti:

Pöllähti tuossa muutama päivä sitten siili pusikosta keskelle pihaa tuhisten kulkiessaan.

Siinä vaiheessa kun sain kännykkäkameran taskusta kuvauskuntoon oli piikikäs kaveri jo kadonnut näkyvistä.

Ei se siis aina auta vaikka kuinka olisi kamera matkassa mukana.

"Ei se siis aina auta vaikka kuinka olisi kamera matkassa mukana."

Tajuan kyllä tämän pointin. Itselläni on kamerakännykkä aina messissä ja digikamerakin useasti mutta harvemmin ehdin ikuistamaan mitää äkillistä ja sitten myöhemmin harmittaa :)

Vähän aikaa sitten luin olikos se nyt amerikkalaisesta Times lehdestä kun väitettiin että viranomaiset olivat takavarikoineet naisen koneelta kuvia joissa oli jokin tunnistaman lentävä esine, CIA ei tätä suostunut kommentoimaan. Tiedä sitten mikä oli asian oikea laita...

• varaktori
        Anthon 0-0 kirjoitti:

"Ei se siis aina auta vaikka kuinka olisi kamera matkassa mukana."

Tajuan kyllä tämän pointin. Itselläni on kamerakännykkä aina messissä ja digikamerakin useasti mutta harvemmin ehdin ikuistamaan mitää äkillistä ja sitten myöhemmin harmittaa :)

Vähän aikaa sitten luin olikos se nyt amerikkalaisesta Times lehdestä kun väitettiin että viranomaiset olivat takavarikoineet naisen koneelta kuvia joissa oli jokin tunnistaman lentävä esine, CIA ei tätä suostunut kommentoimaan. Tiedä sitten mikä oli asian oikea laita...

En ole lukenut, mutta onhan tuo aivan mahdollista. Jos kyseinen nainen vaikkapa vahingossa onnistui kuvaamaan jonkin huippusalaisen uuden sotilaskoneen.

On täällä meilläkin kameroita takavarikoitu kavereilta jotka ovat kuvanneet paikassa jossa se ei ole sallittua.

Ufopalstalla kun ollaan, niin toki se on saattanut olla vaikkapa se paljon puhuttu uhmo, mistäs tietää. :)

• esim. tuubi
        Anthon 0-0 kirjoitti:

on materiaalia pullollaan, mutta otapa sitten selvää , mikä on trikki, mikä ei!

• markku.sa

Odottavan aika on pitkä vaan kun maapallo siirtyy neljänteen ulottuvuuteen vuonna 2013 alkaa yhteydenotot ja fyysiset kontaktit lisääntymään ns.tiedostaville ja tietoa asioiden kulusta tulee lisää.
      Amerikkalaisilla on tosiaankin ufotekniikalla kulkevia aluksia joita testataan ympäri maapalloa.Osa ufoilmiöistä selittyy näiden USA:n koneiden liikkeistä eri alueilla.Esim.amerikkalaisten yksi testitilanne oli Belgiassa jota odotetusti luultiin humanoidien alukseksi.Ongelma on amerikkalaisillakin sillä koneella ei ole miehitystä vaan toimii kameroiden ja satelliittien suuntimana.Kyseessä on aluksen gravitaatiovoima ,jota ihminen ei kestä ja johon ei ole keksitty ratkaisua.
      Mistäkö tiedän,tutkin näitä asioita intuitiivisesti ja pystyn katsomaan missä pojat mennä viipeltää milloinkin.
      Minäkin toivon ufotutkijoille tsemppiä sille vaikealle tieteenalalle jolle ovat antautuneet.
      Sitten kun ihmiskunta on valmis, voidaan antaa tietoa itse kunkin kehityksestä ja laajemmalti.

Ehkä ufotutkijoiden kannattaisi harkita tutkimusalueen vaihtoa,saattaisi tulla parempia tuloksia.Tarkoitan tällä että ihmisestä itsestään löytyy ratkaisu tähän ufo.ongelmaan.

• §102§

" Odottavan aika on pitkä vaan kun maapallo siirtyy neljänteen ulottuvuuteen vuonna 2013 alkaa yhteydenotot ja fyysiset kontaktit lisääntymään ns.tiedostaville ja tietoa asioiden kulusta tulee lisää. "

Mitäs tämä neljäs ulottuvuus oikein tarkoittaa? :O

• nyt vuosi 2013
        §102§ kirjoitti:

" Odottavan aika on pitkä vaan kun maapallo siirtyy neljänteen ulottuvuuteen vuonna 2013 alkaa yhteydenotot ja fyysiset kontaktit lisääntymään ns.tiedostaville ja tietoa asioiden kulusta tulee lisää. "

eikös se tässä vähän aikaa sitten ollut vuosi 2011 ja sitten 2012?

Entäs se toissa keväänä luvattu ja viime syksylle luvattu muukalaisten yhteydenotto?

Toivottavasti nyt natsaa arvaukset kohdalleen, mutta se nähdään valitettavasti vasta viiden vuoden päästä.

Onko edes tiedossa tapahtuuko se siirtyminen talvella, keväällä, kesällä, vaiko syksyllä? Luulisi noin suuren siirtymän ollessa kyseessä että selvillä on ainakin se että mikä ajankohta se tulee olemaan.

• Markku.S
        §102§ kirjoitti:

Ulottuvuus tai dimensio tarkoittaa aikatason värähtelyä eli käytännössä kun siirrytään toiseen dimensioon muuttuu samalla ympäröivä avaruus eri näköiseksi, tulee uusia ulottuvuuksia/tasoja joita ei aiemmin pystynyt näkemään vaan värähtelytason muututtua näkee ns.kokonaisuuden laajemmin myös planeettatasolla tapahtuu muutoksia.Itse olen aina puhunut muutoksesta v.2013,tämänhän tiesivät jo Mayat joiden kalenteri loppuu 2012,ja uusi aikakausi alkaa tästä.Nuoret sielut eli skepot tuskin muutosta edes huomaa heiltä puuttuu tärkeä rakenneosa limbisestä hermotuksesta,jonka vuoksi yleensä rajatieto/mystiikka ovat heille ymmärtämätöntä asiaa,koettakaa kestää.

• hermoston...
        Markku.S kirjoitti:

Ulottuvuus tai dimensio tarkoittaa aikatason värähtelyä eli käytännössä kun siirrytään toiseen dimensioon muuttuu samalla ympäröivä avaruus eri näköiseksi, tulee uusia ulottuvuuksia/tasoja joita ei aiemmin pystynyt näkemään vaan värähtelytason muututtua näkee ns.kokonaisuuden laajemmin myös planeettatasolla tapahtuu muutoksia.Itse olen aina puhunut muutoksesta v.2013,tämänhän tiesivät jo Mayat joiden kalenteri loppuu 2012,ja uusi aikakausi alkaa tästä.Nuoret sielut eli skepot tuskin muutosta edes huomaa heiltä puuttuu tärkeä rakenneosa limbisestä hermotuksesta,jonka vuoksi yleensä rajatieto/mystiikka ovat heille ymmärtämätöntä asiaa,koettakaa kestää.

rakenneosa? Ja vielä skepoilta! Nyt ei ole riemulla rajaa. Olettakaamme, että haluaisit jalomielisesti jakaa tietoasi kurttuisemmille sieluille, joilla limbinen hermojärjestelmä on kunnossa. Kertoisitko, mikä tuo osa on? Voiko puutetta kompensoida? Keneltä tästä voi kysyä, mistä numerosta?

• se olikin sillä
        Markku.S kirjoitti:

tavalla. No nyt pitää sitten muistaa jos joku tulee vielä väittämään jotakin vuodesta 2011 tai -12 että paskaa puhuvat.

No, mitäpä jos omalta kohdalta sanon että minä uskoin aiemmin ihan samalla tavoin yliluonnolliseen kuin sinäkin ja näin ja koin kaikenlaista, mutta silmäni avasi uteliaisuus ja tutkimus ja se mitä näin ja koin saikin ihan asiallisen selityksen. Minä halusin ottaa selvää että mitä tämä maailma oikeastaan on.

Onko minun tärkeä rakenneosa nyt tuhoutunut limbisestä hermotuksesta kun tulin uteliaaksi? Epäilen, sillä ymmärrän oikein loistavasti näitä rajatiedon asioita edelleenkin. Sinulta sen sijaan näyttää puuttuvan kokonaan kokemus skeptisyydestä, joten kumman väität olevan kokeneempi? Ehkäpä se vanha ja nuori sielu onkin nyt jotain ihan muuta... Mitäpäs jos tapahtuukin niin että teidän vanhojen pierujen on aika väistyä vuonna 2013 ja meidän nuorten on aika astua esiin, kunnes sitten lopulta meidän nuortenkin tulee aika väistyä uuden sukupolven tieltä? Sehän järkyttäisi teidän maailmankuvaanne valtavasti että varmaan ihan värejäkin näkisi.

Mutta näinhän se on aina helppo väittää että nuoret sielut ja kykenemättömät skepot sitä ja tätä. Mutta onneksi sitten viiden vuoden päästä nähdään miten kävi. Toivottavasti olit oikeassa, koska ei viitsisi enää näitä toteutumattomia ennustuksia joita on ollut jo ihan liian paljon.

Kieltämättä aika hyvän pelastuksen yritit tehdä, väittämällä että muutosta ei (tietenkään) skepot huomaa, vaan elämä jatkuu ihan normaalilla tasolla ja te "vanhat" sielut pääsette katselemaan tätä maailmaa uusin silmin. Mutta mitä tuo muutos sitten oikein tarkoittaa kun mikään ei sitten muutukaan? Sehän tarkoittaa pelkästään sitä että satukirjamaailma ja siinä elävät ihmiset muuttuvat toiseksi. Taidan tilata matkan maailman ympäri ja käydä haastattelemassa eri kulttuureiden guruja ja tietäjiä. Jos he todistavat sen että vuonna 2013 tapahtui jotakin suurta ja huomattavaa, niin ehkä se on sitten vain pakko hyväksyä että minun limbisestä hermotuksesta puuttuu pala.

Ai niin, voisitko vielä vastata siihen kysymykseen, että minä hetkenä vuonna 2013 se muutos tapahtuu, koska ei huvittaisi lähteä kiertämään maailmaa haastattelemassa ihmisiä ennenkuin se muutos on oikeasti alkanut ja mahdollisesti päättynyt. Sinulla kun tuntuu olevan tuota tietoa siitä muutoksesta, niin kyllähän sinulla täytyy olla myös tieto siitä että missä maailmanajassa se tarkalleen ottaen tapahtuu ja päättyy. Kysehän oli muutoksesta neljännessä ulottuvuudessa, eli ajassa.

• tapahuu kaiken
        se olikin sillä kirjoitti:

tavalla. No nyt pitää sitten muistaa jos joku tulee vielä väittämään jotakin vuodesta 2011 tai -12 että paskaa puhuvat.

No, mitäpä jos omalta kohdalta sanon että minä uskoin aiemmin ihan samalla tavoin yliluonnolliseen kuin sinäkin ja näin ja koin kaikenlaista, mutta silmäni avasi uteliaisuus ja tutkimus ja se mitä näin ja koin saikin ihan asiallisen selityksen. Minä halusin ottaa selvää että mitä tämä maailma oikeastaan on.

Onko minun tärkeä rakenneosa nyt tuhoutunut limbisestä hermotuksesta kun tulin uteliaaksi? Epäilen, sillä ymmärrän oikein loistavasti näitä rajatiedon asioita edelleenkin. Sinulta sen sijaan näyttää puuttuvan kokonaan kokemus skeptisyydestä, joten kumman väität olevan kokeneempi? Ehkäpä se vanha ja nuori sielu onkin nyt jotain ihan muuta... Mitäpäs jos tapahtuukin niin että teidän vanhojen pierujen on aika väistyä vuonna 2013 ja meidän nuorten on aika astua esiin, kunnes sitten lopulta meidän nuortenkin tulee aika väistyä uuden sukupolven tieltä? Sehän järkyttäisi teidän maailmankuvaanne valtavasti että varmaan ihan värejäkin näkisi.

Mutta näinhän se on aina helppo väittää että nuoret sielut ja kykenemättömät skepot sitä ja tätä. Mutta onneksi sitten viiden vuoden päästä nähdään miten kävi. Toivottavasti olit oikeassa, koska ei viitsisi enää näitä toteutumattomia ennustuksia joita on ollut jo ihan liian paljon.

Kieltämättä aika hyvän pelastuksen yritit tehdä, väittämällä että muutosta ei (tietenkään) skepot huomaa, vaan elämä jatkuu ihan normaalilla tasolla ja te "vanhat" sielut pääsette katselemaan tätä maailmaa uusin silmin. Mutta mitä tuo muutos sitten oikein tarkoittaa kun mikään ei sitten muutukaan? Sehän tarkoittaa pelkästään sitä että satukirjamaailma ja siinä elävät ihmiset muuttuvat toiseksi. Taidan tilata matkan maailman ympäri ja käydä haastattelemassa eri kulttuureiden guruja ja tietäjiä. Jos he todistavat sen että vuonna 2013 tapahtui jotakin suurta ja huomattavaa, niin ehkä se on sitten vain pakko hyväksyä että minun limbisestä hermotuksesta puuttuu pala.

Ai niin, voisitko vielä vastata siihen kysymykseen, että minä hetkenä vuonna 2013 se muutos tapahtuu, koska ei huvittaisi lähteä kiertämään maailmaa haastattelemassa ihmisiä ennenkuin se muutos on oikeasti alkanut ja mahdollisesti päättynyt. Sinulla kun tuntuu olevan tuota tietoa siitä muutoksesta, niin kyllähän sinulla täytyy olla myös tieto siitä että missä maailmanajassa se tarkalleen ottaen tapahtuu ja päättyy. Kysehän oli muutoksesta neljännessä ulottuvuudessa, eli ajassa.

tähän saakka kyseisiltä tahoilta saamamme tiedon perusteella Joulukuun viimeinen (viimeisinä) päivä (päivinä) 2012.
        Aiemmin ilmoitettiin, että valmistautuneet siirtyivät uudelle värähtelytasolle ja me muut, kuten minä skepo raukka tuhoudumme... no voi voi, näinhän saattaa käydä, kun ei ole henkisesti valaistunut...

Oi armo, laupeus ja ilo suuri. Nyt "Hän M S Suuressa Laupeudessaan" ilmoittaa, että skepot, kuten minä emme välttämättä edes huomaa mitään muutosta.
        Mulle sopii.
        Mene ohjailmaan asteroideja, kuten äskettäin intiutiivisesti näit asteroidia ohjattavan. Astronomit, nuo valaistumattomat moukat, näkivät vai iänikuisen Newtonilaisten liikelakien orjan. Edes Einsteinilaisia korjauksia ei miljooniin vuosiin tarvita.
        Sinä kuitenkin intuitiivisesti koit, että kappaletta ohjattiin.

Kenen oletat juttujasi uskovan?

• varaktori
        Markku.S kirjoitti:

Onko tuo puuttuva rakenneosa jokin näistä:

Orbitofrontaalinen aivokuori
        Gyrus fornicatus
        Mantelitumake
        Pihtipoimu
        Hippokampus
        Nisälisäke
        Parahippokampaalinen poimu
        Hajukäämi
        Hypotalamus
        Nucleus accumbens
        Talamus

Vai onko kyseessä joku muu aivokuorialueen rakenne? Kerro ihmeessä hieman tarkemmin mikä?

• ufoja

Mutta mitä tavallinen ihminen voi tehdä, kun näkee ufoja. Itse olen nähnyt ufoja monta kertaa, mutta kukaan ei uskonut kun kerroin. En voinut kuvatakaan niitä, koska oli pimeää ja näin niitä kun katsoin ikkunasta ulos, en uskatanut mennä ulos,ja millään kameralla ei saa kunnon kuvaa ikkunan läpi kaukaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5010
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1149
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1019
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe