Verkkopalvelu tunnuksista

Imppa

Onko kukaan kuullut miksi luottotieto häiriöinen ei saa verkkopalvelu tunnuksia? Ainakin osuuspankista ei saa verkkotunnuksia jos luottotiedoissa on merkintä. Mikä ihme se siinä on, koska kaikkia ajetaan käyttäjiksi verkkopankkeihin.

12

763

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ostoja verkossa

      antaisitko sinä jos olisit pankin johtaja

      verkkopankkitunnukset kaikille,
      jotta voivat tehdä katteettomia ostoksia, yms.

      kyllä sinulla on paljon opittavaa vielä,
      toivottavasti joku oppii sinun aloituksestasi ja ymmärtää kuinka paljon luottotietojen menetys tuo harmia ja lisäkuluja.

      • Imppa

        Olisi mukava kuulla miten verkkopankissa voi tehdä niitä katteettomia ostoja jne? Eihän sieltä voi maksaa käyttötililtä mitään muutaku mitä saldo näyttää. Aika huono provo koskien luottotietoja.


    • näin..

      Itselläni oli sama tilanne kun aioin ottaa Op verkkotunnukset. Tilin olin avannut jo aiemmin ja saanut Visa electronin vaikka luottotiedot on mennyt 2009 asti. Olin toisessa pankissa ja ajattelin siirtyä Op, mutta eivär antaneet verkkotunnuksia. Mikä kummastutti kovasti sillä olinhan saanut aiemmin Visa electronin sieltä.

      No päätin olla siirtymättä Op koska oli niin vittumaisia. En ymmärrä miksi eivät antaneet sillä mitä vahinkoa voit tehdä verkkopankissa?

      Mutta ajattelin katsoa pelin loppuun miten tämä niin kehuttu Osuuspankki joka on suomalainen oikein toimii.

      Soitin Op puhelinpalveluun ja tiedustelin oliko heillä edelleen se politiikka ettei maksuhäiriöiselle myönnetä verkkotunnuksia. Nainen kertoi näin olevan.

      Sanoin, että kysyin siksi kun veikkaukseen pitäisi ilmoittaa kolmen viikon kuluessa pankkitilinumero kun karenssi aika päättyy ja ajattelin siksi hakea tunnuksia.

      Sanoin sitten että ei voi mitään sitten. Nainen alkoi takeltemaan puhelimessa ja alkoikin puhua, että yleensä ei myönnetä vaikka äsken oli sanonut ettei myönnetä vaikka nimenomaan kysyin onko politiikka ehdoton.

      Virkailija minulle ajan ja menin konttoriin ja sain verkkotunnukset. Yritti mulle kaupata jotain sijoitusneuvojakin ja varasinkin ajan sinne. Mutta en koskaan sinne mennyt enkä edes perunut aikaa.

      Eli näin toimii osuuspankki. No tokihan en hirveän yllättynyt kuitenkaan ollut.

      Osuuspankkiin en ole koskenut saatuani tunnukset enkä aiokkaan tuollaiseen p***a pankkiin edes mennä.

      Kortti ja tunnukset on kuitenkin ja ilmaiset aiankin pari vuotta vielä. Eikä niitä voi perua noin vaan.

      Että terveisiä vaan OSUUSPANKILLE!!! Ääliöt!

      Ja tämä juttu on tosi. Kokeile vaikka. Ja tietenkin sanot kyseessä olevan karenssiaika jolloin et tietenkään voi heti tallettaa mitään, mutta tilinumero pitäisi saada jotta laitan tähän pankkiin rahat. Ja kun kyseessä on karenssi aika meinaa yleensä melko isoa voittoa.

      • hei haloo..

        Verkkopankista ei voi tehdä mitään katteettomia ostoksia jollei ole esim. luottokorttia tai tililainaa.

        Mahdatko itsekkään tietää mikä verkkopankki oikein edes on. Vai oliko tuo vastaus ihan provo vai onko olemassa ihmistä joka voi olla noin tyhmä!


      • oon saanut..
        hei haloo.. kirjoitti:

        Verkkopankista ei voi tehdä mitään katteettomia ostoksia jollei ole esim. luottokorttia tai tililainaa.

        Mahdatko itsekkään tietää mikä verkkopankki oikein edes on. Vai oliko tuo vastaus ihan provo vai onko olemassa ihmistä joka voi olla noin tyhmä!

        OKO-pankista (Osuuspankista) verkkopankkitunnukset, vaikka oon luottotiedoton, tosin tästä on aikaa vuosia. Ilmeisesti ovat muuttaneet säännöksiään luottotiedottomien suhteen tiukemmiksi sen jälkeen. Sen sijaan mitään maksukorttia edes Visa Electronia en oo saanut Osuuspankista. Että näin..


    • Mikä ihme se siinä on,

      "Mikä ihme se siinä on, "

      antaisitko sinä, todennäköisesti rahattomalle joka ottaa kaikki rahat aina pois ja kyselee pankista kaiken maailman asioita ja valittaa.


      vai luuletko että sinun 0,10 € talletuksesi tuottaa pankille hyvin, jotta kannattaa pitää sinut asiakkaana,
      mieti ?


      useasta tulee vain harmia ja runsaasti töitä.

    • pankin.

      yleensä kaikesta liiketoiminnasta pitää saada voittoa, muuten ei ole varaa pitää.

      jos olet luottokelvoton,
      varmasti tuotat hyvin vähän voittoa, todennäköisesti tuotat ongelmia ja harmia enemmän,
      turhilla kysymyksillä ja vaatimuksillasi tms.

      oliko hyvä selitys, vai oletko eri mieltä,

      • Imppa

        Kait ne perii muistaakseni palvelumaksut niistäkin tunnuksista, ja eiköhän niiden liikevoittoja horjuta maksukyvyttömät asuntovelalliset. Mulla ei ole pankille sentin jeesusta velkaa joten kai olen huono asiakas.


    • rehellinen mies

      Minä menen kohta yrittämään tunnuksia jos en saa pankki vaihtuu op ollut pankkina aina jo yli 30v ,on ollut monia lainoja ja maksettu,olen ollut takaajana ja sekin hoitui hyvin ,penniäkään en ole velkaa op enkä tarvitse tällä hetkellä lainaa ,mutta en ottaskaan jos ei töitä.Luottotiedot menneet joskus nuorena tyhmien pienien maksujen takia muutaman kympin laskuista ,koska ei rahaa ollut työttömänä ja keneltäkään en koskaan lainaa halunnut ottaa jotta ei jäisi velkaa muille .Nyt kärsitty jo minusta tarpeeksi .Tunnuksia tarvisin vaan te toimiston tietojen katseluun ,työpaikan ja asioiden hoitamiseen sekä velkojen maksamiseen op verkkopankissa ,koska minulla on nyt .Vuokraasunto,auto,ajokortti,tietokone ,liittymä ,puhelin ja tv ....Kaikki onnistuneesti hankittu ,olisin autonkin saanut velaksi mutta en ottanut .Kumma kun jotku luottaa minuun enemmän kuin vaikka esim pankki jossa olen aina asioinut ja velat maksanut ,kaikki asiat sinne päin hoitanut .Ihmettelen suuresti jos ei saa tunnuksia ja niitä oikein jokapaikasta käsketään hankkia .

      • lospersaukko

        Kommentti aiempaan ketjun vastaukseen. Tottakai verkkopankkitunnuksilla voi tehdä katteettomia laskuja, mutta pankkihan hylkää ne ja ilmoittaa ettei tiliä voi veloittaa limitin puutteessa.

        Ja jos pankki ei anna tunnuksia, niin ei se ole sen pankin ongelma, jos joku vaihtaa pankkia. Jos OP ei anna tunnuksia, niin tuskin Nordea tai DB:kään antaa. Jos samoilla perustella kieletyn tunnuksen saa sitte vaikka S-pankista, niin kyllä S-pankkikin ottaa tunnukset pois, jos niiden käytössä ilmenee jotain ongelmia.

        Heikossa taloudellisessa asemassa olevan ei auta kuin pitää tiedot puhtaina ja toimia sääntöjen mukaan, niin melkein kaikki asiat onnistuu, eikä tarvitse tulla tänne sönköttämään mitä tuli tehtyä. Jos on huono histogrammi asioissa, niin sitä ei voi korjata kuin saamalla kasaan ison määrän riihikuivaa! Jos on 10 000 e rahaa, nii se ei ole pankin asia, jos sen ryssii!


      • S-pankkilainen
        lospersaukko kirjoitti:

        Kommentti aiempaan ketjun vastaukseen. Tottakai verkkopankkitunnuksilla voi tehdä katteettomia laskuja, mutta pankkihan hylkää ne ja ilmoittaa ettei tiliä voi veloittaa limitin puutteessa.

        Ja jos pankki ei anna tunnuksia, niin ei se ole sen pankin ongelma, jos joku vaihtaa pankkia. Jos OP ei anna tunnuksia, niin tuskin Nordea tai DB:kään antaa. Jos samoilla perustella kieletyn tunnuksen saa sitte vaikka S-pankista, niin kyllä S-pankkikin ottaa tunnukset pois, jos niiden käytössä ilmenee jotain ongelmia.

        Heikossa taloudellisessa asemassa olevan ei auta kuin pitää tiedot puhtaina ja toimia sääntöjen mukaan, niin melkein kaikki asiat onnistuu, eikä tarvitse tulla tänne sönköttämään mitä tuli tehtyä. Jos on huono histogrammi asioissa, niin sitä ei voi korjata kuin saamalla kasaan ison määrän riihikuivaa! Jos on 10 000 e rahaa, nii se ei ole pankin asia, jos sen ryssii!

        Minua puolestaan ei hyväksytty Handelsbankenin asiakkaaksi ollenkaan muutama vuosi sitten, vaikka ei ole koskaan ollut luottohäiriöitä. Syynä Handelsbankenin mukaan oli, että juuri sillä hetkellä ei ollut vakituista työsuhdetta.

        Toisaalta sain sitten kylläkin sen jälkeen haluamani palvelut S-pankista.


    • Kekkonen2

      Saamarin köyhät - kyykkyyn jo siitä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe