annika eläin ystävä 5 v.

Annikan mummu

Moikka! Ootteko joku ollut Ilolan maatilamatkailu tilalla, mainoksen mukaan olisi mukava paikka lapsen kanssa ,joka on eläin melkein itsekki. Se on Valkeekoskella. Kerro kokemuksista jos tunnet paikan.

4

1227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiva paikka

mut ihmisille ei ..

• Paikkakuntalainen84

No siis.
        Oon työskennelly paikallisessa matkatoimistossa harjottelijana ja tuli kuultua ko. paikasta vähän sitä sun tätä.. Esim. ruoasta saanu joku/muutama ryhmä myrkytyksen ja siellä on keittiön puolella tosi likasta.
        Sitten ne elukat.. niistä voin jo sanoo omaakin kokemusta koska näin siellä kerran kaneja, jotka oli laitettu keskelle pihaa kerroshäkkeihin ja paahtu sit siinä helteessä. Vesi loppu ja ihan paniikissa söivät kaikki tuoreet ruohot mitä tungettiin sinne lasten kanssa.
        Pitävät koiriaankin pihalla (kettingillä koirankopissa kiinni) vaikka ois 30 astetta pakkasta ja koiraressukka ihan jäässä ja kurassa!

Omistaja (Ilolan emäntä siis) kehuu ihan ylihienosti paikkaansa ja tuputtaa mainoksia ympäriinsä, mutta tosiasia on, että paikka repsottaa. On hienolla paikalla ja potentiaalia ois vaikka mihin, mutta kun omistajat vaan pyrkii saamaan rahaa asiakkailta ja sompailee sit siinä niin en suosittele.

• Yhden yön kävijä

Olen ollut yhden yön Ilolassa ja se jäi varmasti myös viimeiseksi,enkä suosittele paikkaa kenellekään.
      Päällisin puolin mahtavat puitteet,mutta todella epäsiisti paikka.Vuodevaatteet kuin jostakin viime vuosisadalta ja kaikki paikat siivoamatta,pölyä ja hämähäkin verkkoja niin paljon,että astmaatikko ainakin olisi tukehtunut,kun tavallistakin kulkijaa alkoi ahdistaa. Astiat ruokapöydässä niin harmaita,että ruokahalu katosi aika äkkiä. Kahvipannukin päältä paksun "möhnän" peitossa.
      Harvoin nykyaikana löytää noin sotkuista majapaikkaa matkanvarrella Suomessa. En varmasti mene uudelleen ja laitan kyllä tietoa tuttavapiirissä eteenpäin,että kaikki tietävät pysyä poissa.Kauhea paikka!

• EI MAISTUNUT!

Olen kerran poikennut Ilolan Maatilamatkailussa ohimennen ja oli kyllä kuvottavan epäsiisti paikka,ei kyllä tehnyt mieli syödä siellä vaikka piti.Kannattas panostaa enemmän hygieeniaan ja siisteyteen,en voi suositella.Yök!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3530
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3433
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3312
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2759
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      2013
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1942
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    8. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1655
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      93
      1616
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe