omistaako teistä kukaan barabara buccin korkkareita? kaverillani on sellaiset korkeat sandaalit ja ne ainakin tuntuu tosi hyvältä jalassa. nyt niitä ei enää sitten myydä click shoessa (turussa siis). onko muilla kokemuksia näistä kengistä,ja tiedättekö mistä niitä vois mahdollisesti saada,kun niitä ei click shoessa ainakaan enään ole,eikä tule. myytäisköhän niitä pariisissa? olen nimittäin menossa sinne. tässä kuva niistä kengistä jotka itse haluaisin,mutta niitä ei enää turussa ainakaan myydä:
http://www.zatza.fi/index.php?page=2&cat=1&sub=3&id=152.zz
barbara bucci
8
1497
Vastaukset
- BBU
myy noita kyseisiä korkkarisandaletteja sekä muita Barbara Buccin piikkareita. Trendikengän myymälät löytyy pääkaupunkiseudulta Keravalta, Järvenpäästä ja Hyvinkäältä. Kävin itse Järvenpään Trendikengässä n. viikko sitten, ja silloin siellä oli muistaakseni ainakin juuri nuo kuvan kengät. Itselläni on useat Barbara Buccin piikkariavokkaat sekä -saappaat ja tykkään niistä kovasti. Ovat erittäin hyvät jalassa.
- ninni**
harmi vaan että asun turussa,eli en ihan sinn asti viittis mennä. saiskohan niitä tilata netistä? tiedän jo nimittäin minkälaiset ne on jalassa ja minkä kokoiset haluan...mut kiitos vastauksesta!
- iom
myllyn click shoesissa oli noita kenkiä..:)
- ninni**
meen sinne heti! en kyllä usko että siellä on pienimpiä kokoja jäljellä,ne on nimittäin loppu kaikista kaupoista. mutta täytyy käydä katsomassa :)
- iom
ninni** kirjoitti:
meen sinne heti! en kyllä usko että siellä on pienimpiä kokoja jäljellä,ne on nimittäin loppu kaikista kaupoista. mutta täytyy käydä katsomassa :)
oliko siel niitä vai näinkö ihan väärin?:)
- F.E.I.R.D
Ja siellä myllyn yläkerrassa on kans se joku kenkäkauppa ni siellä on jotain malleja myös. Mulla on Buccin pitkävartiset saappaat, eikä oo kyllä mitään valittamista ollu,ainoo huono puoli oli se sileä pohja niin talvella ei ulkosalla uskaltanu liikkua niillä mut tuli neki vaihdettua toisenlaisiin pohjiin ku vanhat alko halkeamaan.
- ei ole
Ei ole Pariisissa. BB on Formentini kenkätehtaan yksi sadoista brädeistä, jota myydään lähinnä Suomessa. Eipä paljon muualla näy. Eri nimillä voi löytyä siis jostain, tuskin Ranskasta.
- virlee
Itselläni on sellaiset korkkarit....enkä luovu niistä koskaan. Hienoimmat kengät mitä ikinä oon ostanu. Ostin silloin K-kengästä Salosta, mutta siitä on jo muutama vuosi. Eivätkä olleet kalliit, muistaakseni n. 35 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462