Minulla muutaman vuoden vanha ruohonleikkuri jossa B&S 3,5 hepan moottori. Laite lähtee hyvin käyntiin mutta pyörii epätasaisesti. Olen vaihtanut tulpan, puhdistanut ilmanpuhdistajan - mutta ongelma jatkuu.
B&S moottori ongelma
10
7347
Vastaukset
- sepi
Kone ei saa kunnolla ruokaa.Puhdista kaasari suutin niin alkaa pelata.
- paksu jousi
kaasarilta kannattaa tarkistaa
- ii/net
Jos moottori sellainen että siinä on ryypytin kumi kaasuttimen sivulla vika korjautuu kun uusit kaasuttimen ja tankin välisen kalvon ja tiivisteen
kyseisen sarjan varaosanumero on 495770- rikki
joo minun leikkurissa oli sama vika kun vaihdoin kalvot niin ainakin kun kokeilin toimi hyvin....
iso kiitos
- geer
on nykyvehkeissä tärkeä. Olet luultavasti käyttänyt 95 okt bensaa. Toimii kyllä sillä, mutta kaasuttimen kalvot löystyy nopeasti ja siitä tuo epätasainen käynti. Rupea käyttämään 98 okt bensaa, niin ei olen noita ongelmia heti tiedossa.
- perustuu?
98:lla on vähän parempi puristuskestävyys kuin 95:llä. Mitään muuta eroa ei oo.
- paljonkin
perustuu? kirjoitti:
98:lla on vähän parempi puristuskestävyys kuin 95:llä. Mitään muuta eroa ei oo.
eli ero on 95,n ja 98,n lisäaineissa. Vanhemmissa pienmoottoreissa (moottorisahat, perämoottorit, ruohonleikkurit jne.) ei kumiosat siedä 95,n lisäaineita. Bensaletkut ja pumpun ja kaasarinkalvot joko kovettuvat tai turpoavat. Näin se vaan on!
- kaikki onnistuu
http://www.youtube.com/watch?v=C5nzigcNTwo
youtubessa on ohje homman hoitamiseen. jos linkki ei toimi hae youtubessa hakusanalla:
diaphragm briggs
..ja eiku hommiin! - Jutsuf
Kiitän ja Kumarran - Kalvo se oli mikä meikänkin ruohonleikkuria vaivas - osan hinta n. 10 € ja vaihto vallan helppo
- Leikkuri
Mitä toi aine on, mitä kaveri youtubessa ruiskuttaa kaasariin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249