B&S moottori ongelma

B&S moottori ongelmainen

Minulla muutaman vuoden vanha ruohonleikkuri jossa B&S 3,5 hepan moottori. Laite lähtee hyvin käyntiin mutta pyörii epätasaisesti. Olen vaihtanut tulpan, puhdistanut ilmanpuhdistajan - mutta ongelma jatkuu.

10

7403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepi

Kone ei saa kunnolla ruokaa.Puhdista kaasari suutin niin alkaa pelata.

• paksu jousi

kaasarilta kannattaa tarkistaa

• ii/net

Jos moottori sellainen että siinä on ryypytin kumi kaasuttimen sivulla vika korjautuu kun uusit kaasuttimen ja tankin välisen kalvon ja tiivisteen
      kyseisen sarjan varaosanumero on 495770

• rikki

joo minun leikkurissa oli sama vika kun vaihdoin kalvot niin ainakin kun kokeilin toimi hyvin....
        iso kiitos

• geer

on nykyvehkeissä tärkeä. Olet luultavasti käyttänyt 95 okt bensaa. Toimii kyllä sillä, mutta kaasuttimen kalvot löystyy nopeasti ja siitä tuo epätasainen käynti. Rupea käyttämään 98 okt bensaa, niin ei olen noita ongelmia heti tiedossa.

• perustuu?

98:lla on vähän parempi puristuskestävyys kuin 95:llä. Mitään muuta eroa ei oo.

• paljonkin
        perustuu? kirjoitti:

98:lla on vähän parempi puristuskestävyys kuin 95:llä. Mitään muuta eroa ei oo.

eli ero on 95,n ja 98,n lisäaineissa. Vanhemmissa pienmoottoreissa (moottorisahat, perämoottorit, ruohonleikkurit jne.) ei kumiosat siedä 95,n lisäaineita. Bensaletkut ja pumpun ja kaasarinkalvot joko kovettuvat tai turpoavat. Näin se vaan on!

• kaikki onnistuu
    • Jutsuf

Kiitän ja Kumarran - Kalvo se oli mikä meikänkin ruohonleikkuria vaivas - osan hinta n. 10 € ja vaihto vallan helppo

• Leikkuri

Mitä toi aine on, mitä kaveri youtubessa ruiskuttaa kaasariin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      50
      10015
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      115
      5658
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      60
      4413
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      140
      2995
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      143
      2748
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      232
      2745
    7. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      40
      2624
    8. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      30
      2001
    9. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1717
    10. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      37
      1579
    Aihe