merkkien huonot puolet... kertokaa

Nimetön

mä voisin alottaa muutamasta merkistä,
joista mulla on kokemusta, ja nää on
sitte mun kokemuksia kyseisistä
merkeistä.... (suluissa oman kokemuksen
sukupuoli)

kaksonen: ei keskitietä, kehukehu
minäminä hyvä minä, yli kiva tai
yli kauhee vuoro aikoina, vieraisiin
vilkuilu tuttua, mieli vaihtuu
laidasta laitaan, ilohysteriasta
masennukseen tai raivoon (nainen)

skorppiooni: itsekäs, itseään täynnä,
piikikäs, koston himoinen,
uskoton, mustasukkainen,
muistaa ihan
pikkutarkkaan
kaikki ällö jutut ja
palaa niihin
aina uudestaan, salaileva,
pihi rahoistaan,
mutta itselle kyllä ostaa kalliita
(mies nainen)

leijona: marttyyri, omistuksen
haluinen, mustasukkainen, syvästi
loukkaantuva, hallitseva,
pitkä vihainen, pitää olla paras
(mies nainen poika)

kauris: itsesäälijä, helposti
alkoholisoituva, tai muihin
päihteisiin sortuva, itsemurhasta
vihjaileva, huomion kipeä, kännissä
haluaa puhua henkeviä´ja
ärsyttävästi valittaa asioita mistä
ei selvinpäin puhu, valehtelee typeriä
asioita yrittäessä tehdä itsestä
parempaa ihmistä toisen silmissä?
(3miestä)

härkä: itsekäs, maailman napa,
helposti monen kanssa yht aikaa
enemmän tai vähemmän suhteessa,
haluaa päättää kaikesta, ihme päähän
pistoja josta innostuu iha
hullun lailla (mies nainen)

neitsyt: pikkutarkka ärsyttävyyteen
saakka, kampa pitää olla just siinä
just siihen suuntaan, aina oikeessa,
ei koskaan väärässä vaikka kuinka
se esitettäis toteen, itsekäs,
naiset kehuu itseään ja omiaan,
miehillä kummallisia
pakkomielteitä joissa ei
anneta periks, kaikki pitää
huolella suunnitella, mitään
yllätyksiä esim ajomatkalla
paikasta a paikkaan b ei oteta
vastaan jos on puhuttu et
ajetaan suoraan, ei voida
poiketa puolta kilsaa sivuun,
ei edes minuutiksi. jos
kauppaan mennään ostaakseen
sukat, sieltä ostetaan sukat
eikä muuta, ei edes katsella
(3 miestä 2naista)

jousimies: sanoo typeriä
asioita muka kohteliaisuutena
= sammakoita tippuu suusta,
liikaa tavaraa, sekamelskaa,
itsepäinen, kelaa liikaa ja
liian syvällisesti juttuja
(nainen)

vaaka: ei osaa päättää, aina
satuttaa itsensä tai rikkoo
tavaroita (vahingossa) kiikun
kaakun (mies nainen)

vesimies: jääräpää, ajoittainen
yhtäkkinen mökötys tai kiukuttelu
minkä aihetta ei yleensä muut heti
arvaa, masentuu ajoittain(poika, mies)

nih, nää siis on mun omat havainnot
kyseisistä merkeistä, pahottelut
niille joita ei ole osunu lähipiiriin,
enkä päässyt haukkumaan. :)

89

11023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfjkbedghdfigndlknsdf

      Joo oon ite kauris nainen, ja noi sopii mulle hyvin, miten kuvailit XD ja tunnen myös kauris miehen, jolle ne sopii myöskin :D muutkin horoskoopit osuivat kohdalleen... :D

    • Jouskari tässä

      Tässä omakohtasia.

      Oinas, pässinpää joka ei anna periksi ja joka kerää tavaroita ison määrän, joilla ei tee yhtään mitään.(mies ja nainen)

      Kalat taas on sellanen joka itkua vääntää pienestäkin asiasta, jos ei mene läpi hänen jutut. Jotku kovia puhumaan kännissä palturia.(nainen)

      Kaksonen jokseenkin kateellinen ja saattaa juoruta eteenpäin luotettavia asioita (nainen)

      Neitsytkin aika kateellinen ja puhuu kuin olisi kaikkitietäväinen. Alkoholisi jossain määrin.(mies)

      Kauris ei paljon puhu ja humalassa purkaa kiukkuaan ettei hänen kanssa jutella, vaikka on yritetty. Tokasee vaan, "ei mulla mitään hätää".(mies)

      Vain muutama, koska en muista kaikkien horsoskooppimerkkejä.

      Itse jouskarina voin kertoo että vihaan jos on paljon tavaroita, teenkin ajoittain suursiivouksia, koska haluan avaruutta.

      Minun huono puoleni on puhuminen, joskus vaan puheripuli iskee.;)
      En kuitenkaan möläyttele luotettavia asioita.

      • Jouskari tässä

        Unohtui sanoa tosta kauriista, että kova on puhumaan paskaa kännissä.


      • Jouskari tässä
        Jouskari tässä kirjoitti:

        Unohtui sanoa tosta kauriista, että kova on puhumaan paskaa kännissä.

        Muistin vaa'an, että hänellä on taipumus rakastua vääriin miehiin. Nuorena pieniä petoksia. Hullunkiilto silmissä siivoaa koko ajan.(nainen)

        Laittelen lisää sitä mukaan kuin muistan.


    • Nimetön

      unohtu skorppioonista...
      ihan mahdoton keskustella tai riidellä
      sen kanssa,
      kun skorp takertuu yhteen sanaa joka
      on ihan sivu asia koko riidassa
      tai yleensä keskustelun aiheessa
      ja alkaa sitä inttää
      esim jos kysyisin nätisti: miks sä
      teet aina sillee ärsyttävästi, et
      sanot sillee muiden kuullen, vaik
      tiedät etten haluu puhuu siitä?

      johon skorp: ai mitennii aina? ärsyttävä?
      no vittu ite sä oot ärsyttävä
      kelaa ny vähä miten itte ärsytät aina mua
      itte sä sillonki kerran 3v sit sanoit
      et mä oon muka sitä ja tätä vaik ite oot
      semmonen ja tämmönen...
      ai ärsyttävä? aina? mitennii, viimekski
      se olit sä joka oli ärsyttävä

      eli se jäi sitte ihan sivuun se
      itse aihe, eli en olis tykänny että
      skorp sanoo muiden kuullen vaikka
      mun öö peräpukamista

      • siipa1

        mun kohalla ol ikimuistoinen skorppari. tykkäs musta alussa,mut sit tul lättyyn ja repi tukasta ja henkinenpuoli ol pahasta. aluks olin ihana,mut sit kaikkein paska. tein mitä vain. tykkkäsin hänen lapsista jne. ei auttanut. erosimme,tosin ei oltu aviossa, asuttiin epävirallisesti yhesä,mut siinä kaikki. halusin eroon hänen alkoholin takia. hää eros alkosta,kun me erosimme avoliitosta. ymmärsi miks en ennee jaksana. tosin osas olla ilkee myös selvänä........................


    • vesimiesnainen................

      osui ihan nappiin ainakin tuo vesimies ja leijonaosuus.. ex oli leijona ja ei herrajee minkälaista elämää.. aina piti olla kusi sukassa ettei se vaan loukkaannu..
      rapu taas on rehellinen ja sisimmässään romanttinen vaikkei se sitä aina ulospäin näytäkään..
      ite oon just tollanen ihmemöksö.. :D

      • Nimetön

        lapsi valehtelee aina siinä asiassa et väittää jonkun muun tehneen omat ilkityöt, vaikka rikkonu jonkun ni väittää kovasti et oliki joku muu, sit sille sattuu aina kaikkee haavereita, usein ei ole oma syy, vaan joku muu on vieressä tehny jotain ja pipi osuu poikaan. kaatuu useemmin kuin toiset, ja satuttaa polvensa. vähän tumpelo kömpelö käsistään, elää ihan omassa maailmassa ja sanoo hassuja juttuja :)


    • kova tuomitsemaan

      Totuutta on monen tasoista. Kaikki ne edesauttavat tietoisuuden kasvua.

      • Nimetön

        sen olisin voinut laittaa omaan kohtaani, johon myös laitoin rehellisesti omat huonot puoleni esille. jos ei kuori kestä lukea niin ei kannata, otsikkohan jo kertoi mitä tämä keskustelu pitää sisällään. laitoin myös että nämä ovat mun omia kokemuksia kyseisitä merkeistä, en laittanut suoraa syytöstä: jos olet tämä merkki oet juuri näin kamala... osuiko omalla kohdallasi liian nappiin? :)


      • vastaus nimettömälle pelkur...
        Nimetön kirjoitti:

        sen olisin voinut laittaa omaan kohtaani, johon myös laitoin rehellisesti omat huonot puoleni esille. jos ei kuori kestä lukea niin ei kannata, otsikkohan jo kertoi mitä tämä keskustelu pitää sisällään. laitoin myös että nämä ovat mun omia kokemuksia kyseisitä merkeistä, en laittanut suoraa syytöstä: jos olet tämä merkki oet juuri näin kamala... osuiko omalla kohdallasi liian nappiin? :)

        Ihmiset ovat tyhmiä, maailmankaikkeus on armahtava.


      • Nimetön
        vastaus nimettömälle pelkur... kirjoitti:

        Ihmiset ovat tyhmiä, maailmankaikkeus on armahtava.

        sinä voisit laittaa ihan oman "huuhaa sisällä tuulee"-keskustelun käyntiin :)


    • ....

      kaksonen,leijona,kauris ja neitsyt osuivat aikas nappiin minunkin kokemusten pohjalta.entäs oinas,onko kokem?

      • Nimetön

        oinaisiin ole päässyt kun ihan pinta puolisesti tutustumaan ja molemmissa naisissa on esillä se että he kauheesti välittää ja huolehtii lapsistaan ja ovat ulospäin suuntautuneita, mutta tosiaan, en kunnolla tunne kumpaakaan :( hoitaa omia ja muiden asioitakin ja kannustaa. siin tuliki vvaa hyvät puolet :) huonoihin en ole tutustunut kun vähän vaan tunnen ... ehkä myöhemmin sarvet kolisee


      • tuntemani oinaat

        itsekkäitä pässinpäitä


    • Nimetön

      pikkuhiljaa tulee mieleen kaikennäkösiä pikku juttuja :)

      nää mun oinaat, niillä on kallis maku, ja kulissit tarttee olla kunnossa???

      leijonalle ei koskaan saa nauraa!!!!! paitsi jos se itse haluaa, tai kertoo vitsin. eikä se voi hävitä. puhuu kehuen ja mahtaillen itsestään, ja aina vaan omista tähtihetkistään, kehuu myös lapsiaan, omiaan.(tai kummilapsia yms) ei pidä minään ihmisiä jotka ei ole mieleen. kantaa kaunaa vaikka läpi elämän henkilölle joka joskus on sanonu tai tehny jotain veemäistä. (sukulaislapsi näytti 10 vuotiaana keskaria ja sanoi aikuiselle leijonamiehelle haista vee, lapsi on nyt aikuinen 30v nainen, niin leijona jaksaa vieläkin halveksia sitä ja kertoa ja muistella käärmeissään sitä keskari juttua)

    • vecimies

      Hih. Suutun aika nopeasti ja alan mököttämään en anna anteeksi pahoja loukkauksia koskaan. :D Mun on pakko olla aina oikeassa (ehkä mun kuuleijona). Olen tosi jääräpää, kun Serranon perheen Santi. :D

      Jousimies: Nolaa toiset kaupassa ja saa siitä sadistista nautintoa. Puhuu mitä sylkisuuhun tuo. Taipuvainen masennukseen ja nautintoaineiden väärinkäyttöön. Sisimmässään kuitenkin yliherkkä.

      Kauris: Itserakas vaikka päälle päin ei vois uskoa. Vaatelijas: wc-paperin täytyy olla aina vain pehmeintä ja kalleita! :D naureskelee partaansa.

      Kaksonen: Hysteerinen itkupilli. Liian pervo. Esittää ihan koko ajan. Ei osaa ottaa toisten asioita tai omiaankaan vakavasti. Mielistelee. Tekopyhä.

      Vaaka: Tylsä perusihminen. Leuhka. Matkii muita helposti. Päättämätön.

      Skorppiooni: Piikkittelee... (Pirun sarvia kutittaa usein) :D Kuvittelee tyhmiä. Suurentelee asioita.

      Härkä: Omistaa pitkän pinnan, mutta kun se paukahtaa on tuli irti. Kaivelee menneitä. Syö toistenkin ruuat. :D

      Oinas: Ei ymmärrä sanaa EI! Tarvitsee aina jonkun kumppanikseen. Liian seksuaalinen. Tyhmä xD

      Neitsyt: Tylsä. Kaiken täytyy olla kuin hän haluaa. Pikkumainen.

      Rapu: Huoh... Sanat ei riitä. (sori vaan mutta ei ole tavannut ketään rapua joka olisi ollut ihan siedettävä) Marttyyri. Kuvittelee itsestään liikoja. Äitiin sairas pakkomielle. Narkkari ja hullu.

      Leijona: Ilkeä. Itsekeskeinen. Mahtipontinen.

      Kalat: Lapsellinen ja massaihminen.

      Anteeksi vain jos loukkasin jotakin. Voin haukkua itseänikin: rasittava ei osaa tehdä päätöksiä. Roikkuu ihmisissä. Hylkää ystävänsä. Vihaa ihmisiä. Kapinallinen sekopää. :D

      • :)))

        Vaakako tylsä perusihminen? :D Yleensä vaa`at ovat taiteellisia, boheemeja ja aika erikoisia persoonia, ei ole tylsiä eikä tasaisia ainakaan, kuten esim. maamerkit.


    • vaaka.

      oinas: Todella itsekeskeisiä, minäminä ja minä, paljon pahempia mitä leijonat. Aggressiivisiä, viinaan meneviä, rohkeita, itsevarmoja.
      (mies, nainen)

      härkä: Uskollisia, vakaat mielipiteet/periaatteet asioista. Itsepäisiä, käskyttäjiä, tarpeen tullen kovia ja veemäisiä. Nautinnonhaluisia ja nami maistuu. ;D
      (mies, nainen)

      kaksoset: sosiaalisia, kaksnaamaisia, vika ei ole ikinä itsessä, kateellisia, kovia valehtelemaan itsensä pulasta.
      (nainen)

      rapu: vaikea alkaa luottamaan ihmisiin,

      leijona: sana casanova puhuu varmaan tässä merkissä eniten. Romanttisia, huomionkipeitä, halu olla sille yhdelle se ainoa ja paras. Itse silti flirttaa muille, toiselle ei sitä salli. Itseenhän se siitä ottaa jos muita katselee.
      (Mies)

      neitsyt: monta suhdetta samaan aikaan, huumorintajuisia ja hauskoja. suuttuvat jos eivät saa tahtoa lävitse. ystävällisiä.

      vaaka: viileitä, vaikkakin sisällä kukkii pieni romantikko, huomionkipeitä, halu olla ihannekumppani, päättämättömiä, ailahtelevaisia, joustavia, flirttailevia, huomionhaku kiinnostavammalta sukupuolelta, tyylitajuisia, empaattisia, ihmiessuhteilla pelaajia.
      (nainen)

      skorpioni: mustasukkainen, vanhoja kaiveleva, mahdoton riitelykumppani, vahvat mielipiteet ja itse on AINA oikeassa, toisen mielipiteet eivät kiinnosta, tossuttajia. vetää herneet nenään ihmeellisistä asioista.
      (nainen)

      jousimies: huumorintajuisia, oikein vekkuleita, seksi upeaa, avoimia, saattavat jättää tärkeitä asioita kertomatta, käsitän sen juonitteluksi.

      kauris: tunnevammaisia, mistään ei viitsi katsella mitään hyvää, sarkastisia, hyvä huumori,asiallisia.

      vesimies: höpsöjä

      kalat: kovia juonimaan

      • oman edun tavoittelijoita.

        Suuttuvat herkästi, jos ei mennä hänen mukaansa, minkä jälkeen tulee huono ilmapiiri jokaiselle. Jos jouskari haluaa haluamansa, niin muut kärsivät todella paljon. Kyl puhuu suoraan, mutta sit saa muiden vihat niskoilleen.

        Kavereina ovat kuitenkin erittäin humoristeja ja voi puhua melkeinpä joka asiasta.


      • "huono maine"

        Onneksi näitä juttuja ei tarvitse ottaa niin vakavasti, vaikka välillä on ihan asia juttuja.


    • Nimetön

      mulla on 2 kaveria, mies ja nainen, molempia olen kuskannut omalla autollani tosi paljon ja kulkenu yhteisiä reittejä. toinen lainaili myös usein mun autoa omiin ajoihinsa. kummallekkin oli aivan käsittämätön juttu antaa mulle bensarahaa, tai ostaa tankkiin kun ajaa sen lähes tyhjäks. sillon toinen osti just sen verran et uskals ajaa pihaan ettei lopu matkalla. sit jos huomautan et ostatko tällä kertaa bensaa ni siitä tulee kauhee älä mölö et miks muka? ei mun kuulu, kuitenki olisit ajanu tänne tän 500 km vaikka mä en olis tullu mukaan.

      toinen asu mun luona ja aluks sille ei tullu ees muieleen moneen kuukauteen et vois maksaa myös asumisesta. sit lopulta sanoin ihan naurettavan summan, 1/5 omasta vuokrasta, ni siitäki maris ja sano ettei sen oo mikään pakko olla täällä, jos se ei asuis täällä ni en kumminkaan sais mitään rahoja. suostu lopulta, ja ainakun oli vuokran maksu ni se viskas ne rahat mulle : siinä, ootko tyytyväinen?
      sit välillä tää katos viikoks-kaheks ryyppyreissulleen, ni takas tullessa se alko vaatii siltä ajalta vuokrarahoja takasin!!!!

      sitte tää nainen, 25v, on töissä ihan hyvällä palkalla ja asuu halvassa vuokrakämpässä. se kehtas vinkua äidiltään pölyimuria kun ei ole ittellä rahaa, ja samalla lauseella se kertoo just selailevan etelän matkoja ja sit meinaa samalla ottaa pidennetyn viikonlopun jossain euroopan kaupungissa. ja jatkaa että oli toissa päivänä kampaajalla ja makso 140€ ja eile vähä soppailee meni vaa joku 500€.... mut pölyimuri ei ole kiva asia itse ostaa....

    • Nimetön

      itseäni kauriin kuvauksesta :)

    • Neitsyt M.

      Pikkutarkka? Mulle on paskan väliä millään kamalla tai asialla miten ne lepää.
      Toki olisi kiva jos ne tarvittaessa löytäisi, mutta ei mulla mitään kiirettä ole. Kyllä ne vuoden sisään jostain vastaan tulevat.

      Siivoaminen ja ruohonleikkuu ei liioin pahemmin kiinnosta ja teen kummatkin niin, että on näennäisen siistiä niissä tiloissa joissa mahdollisesti käy joku vieras.

      Puolisona mulle käy kaikki.
      Mitä väliä sillä miten joku asia tehdään kunhan vain toinen on tyytyväinen?

      Minkä h*vetin takia mä itseäni kehuisin kenellekään? Ei todellakaan tulisi mieleenkään!

      En koskaan matkusta samaan paikkaan kahdesti ja ajellessani laitan usein navigaattorin keksimään reitin. Se kun keksii ihan lähinurkistakin sellaisia kinttupolkuja joiden olemassaolosta en ole edes tiennyt.

      Lähes kaikki ostokseni ovat inspiraatio-ostoksia, jopa ruoka, ellen ole saanut listaa käteeni.

      Kaikki koneet ja laitteet autoja myöten olen ostanut ensi näkemältä, mitä kyllä olen aika usein katunut. But so what?

      Netistä tilaan mitä mitä sattuu silmään osumaan, kuten vaikka seksileluja joita en kehtaa kaupasta hakea, tai jotain tarpeetonta kun halvalla saa.

      Mulla on paljon kamaa joiden pakettiakaan en ole avannut kun innostus on lopahtanut oston jälkeen.

      Huonoista puolista en mene sanomaan, sillä toisen mielestä nuo juuri mainitsemani ovat niitä, mutta kumppanini kyllä tuntuu jostain kumman syystä pitävän niistä.

      Eipä juuri ole kahta samanlaista päivää ja siitä me molemmat nautimme!

      Mihin kategoriaan minä siis sinun mielestäsi sovin, vai sovinko mihinkään?

    • omia kokemuksia

      Pakko sanoo, että kyl noista monet osu samoihin, mut kaikkeen en ite viel oo törmännyt. No sanonpahan pari omaa kokemusta.

      Vesimies: Suuttuessaan ajattelematon, säälimätön, ei ajattele toisten tunteite tarpeeksi usein eikä osaa istuttaa itseään toisen paikalle ymmärtääkseen paremmin, ei kovin hyvä muisti, välillä sääliä kerjäävä (2mies)

      Kauris: Teeskentelijä, itsepäinen, pidetään joskus, joskus ei, todella väliinpitämätön (nainen)

      Kaksonen: väliinpitämätön, huomionkerjääjä (nainen)

      Oinas: Innostuu liikaa, tulee helposti laiskaksi, liian suorasukainen, pakko valittaa jollekkin suuttuessaan, henkisesti heikko (2 naista)

      Skorpioni: Arvaamaton, salamyhkäinen (nainen)

      Jousimies: Suuttuessaan ei vain voi antaa periksi, nipottaja, myöhästyväinen, liian mietteliäs, ei kovin hyvä itsehillintäkyky, ensireaktio negatiiviseen asiaan haukkuminen, viha ja huuto (mies)

      Neitsyt: Jos asiat menee huonosti esitetään muuta, itsepäinen, itsekeskeinen, nipottaja, ärsyttää tahallisesti

      • -Lament

        Heh, tuo oinas-osio osui kyllä nappiin omalla kohdallani.


      • -Lament
        -Lament kirjoitti:

        Heh, tuo oinas-osio osui kyllä nappiin omalla kohdallani.

        Tuohon oinaiden itsekkyyteen haluan sanoa, että itse olen tavannut paljon salakavalampaa itsekkyyttä muiden aurinkomerkkien taholta.
        Oinas on avoimen itsekäs, mutta ei petä luottamusta, eikä unohda sovittuja asioita, eikä varsinkaan ole selkäänpuukottaja.
        Olen tapaillut 2 vesimiesnaista ja yhtä kalat-naista, ja heiltä olen saanut kyllä niin kylmää kyytiä, että hävettäisi olla sellainen ihminen.


      • Ei voi mitään..
        -Lament kirjoitti:

        Tuohon oinaiden itsekkyyteen haluan sanoa, että itse olen tavannut paljon salakavalampaa itsekkyyttä muiden aurinkomerkkien taholta.
        Oinas on avoimen itsekäs, mutta ei petä luottamusta, eikä unohda sovittuja asioita, eikä varsinkaan ole selkäänpuukottaja.
        Olen tapaillut 2 vesimiesnaista ja yhtä kalat-naista, ja heiltä olen saanut kyllä niin kylmää kyytiä, että hävettäisi olla sellainen ihminen.

        Oinaat on itsekeskeisyydessä omaa luokkaansa.


    • Ärsyttävän ailahteleva, erakkomainen, jäärä, sanoo suoraan, joskus jopa liikaa, surkea haaveilija... ei ole helppo :)

      Hyvää loppukesää :) T. Raputar

      • maryanni

        Mulla kans muutamia kokemuksia eri merkeistä:
        Oinas: itsekäs, kallis maku, huumorintajuinen (nainen)

        Kalat: ilkeä, sanoo mitä ajattelee, paljon juttuja extempore, ei mieti seurauksia, yrittää olla ystävällinen, mutta epäonnistuu usein (nainen)

        Skorpioni: jatkuva riita päällä, lapsellinen, suuttuu pienistä asioista, joista jaksaa mököttää pitkäänkin, sitten on kuin mitään ei olisi tapahtunut (nainen)

        Vaaka: siivoushullu, jopa perfektionisti, taipumusta alkoholisoitumiseen, tylsä (3naista)

        Kauris: Marttyyri, laiska, omat ongelmat muiden aiheuttamia, sanoo välittävänsä, muttei tarkoita oikeasti, valehtelija (nainen)

        Kaksonen: On aina oikeassa, muttei kerro sitä muille, ovela, rakastava perhettä kohtaan, kovan kurin omaava (mies)

        Leijona: pakko olla aina paras, ei saa keksiä vitsejä hänestä --> loukkaantuu, kertoo koko ajan itsestään, kaikkien pitäisi olla kiinnostuneita, ellei huomata hänessä jotain uutta (esim. uutta vaatetta, kenkiä yms.) hän huomauttaa kyllä asiasta (nainen)


      • Kannattaa muistaa
        maryanni kirjoitti:

        Mulla kans muutamia kokemuksia eri merkeistä:
        Oinas: itsekäs, kallis maku, huumorintajuinen (nainen)

        Kalat: ilkeä, sanoo mitä ajattelee, paljon juttuja extempore, ei mieti seurauksia, yrittää olla ystävällinen, mutta epäonnistuu usein (nainen)

        Skorpioni: jatkuva riita päällä, lapsellinen, suuttuu pienistä asioista, joista jaksaa mököttää pitkäänkin, sitten on kuin mitään ei olisi tapahtunut (nainen)

        Vaaka: siivoushullu, jopa perfektionisti, taipumusta alkoholisoitumiseen, tylsä (3naista)

        Kauris: Marttyyri, laiska, omat ongelmat muiden aiheuttamia, sanoo välittävänsä, muttei tarkoita oikeasti, valehtelija (nainen)

        Kaksonen: On aina oikeassa, muttei kerro sitä muille, ovela, rakastava perhettä kohtaan, kovan kurin omaava (mies)

        Leijona: pakko olla aina paras, ei saa keksiä vitsejä hänestä --> loukkaantuu, kertoo koko ajan itsestään, kaikkien pitäisi olla kiinnostuneita, ellei huomata hänessä jotain uutta (esim. uutta vaatetta, kenkiä yms.) hän huomauttaa kyllä asiasta (nainen)

        Otapa huomioon että pelkkä aurinkomerkki ei kerro yhtään mitään kenenkään luonteesta, koko astrologinen kartta pitää ottaa huomioon. Eikä astrologia pelkästään ihmisen luonnetta määrää.


    • vaikea löytää

      juuri nämä seikat kaikille, joita itsekkin sanoit! Lisään, valehtelevia, perhekeskeisiä, vainoharhaisia, ITSEÄÄN liikaa täynnä!!

    • rapuhullu

      "Rapu: Huoh... Sanat ei riitä. (sori vaan mutta ei ole tavannut ketään rapua joka olisi ollut ihan siedettävä) Marttyyri. Kuvittelee itsestään liikoja. Äitiin sairas pakkomielle. Narkkari ja hullu. "

      Tähän oli pakko lisätä: Onko kaikki tapaamas ravut ollut narkkareita ja hulluja? Vai onko yksi ollut narkkari, yksi hullu ja toinen kuvittelee itsestään liikoja?
      Ite voin sanoa näin rapuna että pikemminkin yritän olla pois tieltä. Etten vain haittaa ketään, toivottavasti sitä ei tulkita marttyyrisyydeksi, sillä teen sitä vain jotta muut eivät ajattelisi että olen ärsyttävä tyrkky. Samoin ovat muutkin tuntemani ravut. Hullu saatan olla :)

      Muilla kokemusta ravuista?

    • kauris mäkin

      Eka kirjoitus piti hyvin paikkaansa, muista en löytäny itteäni enkä tuttujani... Mut eka meni kyllä aikas nappiin!

    • Chandarma

      Minäkin laitan kokemukset omista tutuistani sitten! Joistakin merkeistä on ehkä enemmän sanottavaa kuin toisista, joistakin ei ole ollenkaan kokemusta.

      Oinas mies: Aloitteellinen, periaatteellinen ja minä-keskeinen. Hankala nähdä tilanteita objektiivisesti. Agressiivinen ja humalassa suorastaan vaarallinen. Masennukseen ja ahdistuneisuuteen taipuva. Jäykkä. Omistuksenhaluinen. Periksi antamaton ja kivenkova. Kuitenkin erittäin huumorintajuinen ja lojaali ja omalla tavallaan myös empaattinen. Sosiaalinen, ei pidä yksinäisyydestä. Paljon luovuutta ja taiteellisuutta.

      Kaksonen mies: Monilahjakkuus, sopeutuva, muuntautumiskykyinen. Puhelias, välillä ei anna muille puheenvuoroa. Haluaa olla aina oikeassa, vaikkei olisikaan niin laittaa tilanteen näyttämään siltä. Sosiaalinen ja tiedonhaluinen, utelias. Vilkas, innostuessaan jutut menee joskus överiksi. Saattaa toimia joskus ajattelemattomasti ja huolimattomasti. Erittäin sympaattinen ja ystävällinen. Henkinen.

      Kaksonen nainen: Sosiaalinen ja huumorintajuinen. Loistavat puhumisen lahjat, saa kenet vaan vakuutettua. Tulee toimeen kaikkien kanssa. Hyvä lohduttaja. Empaattinen ja pohjimmiltaan hyväntahtoinen. Stressaava ja toisinaan kyyninen. Kiintynyt materiaan. Miettii liikaa, mitä muut ajattelevat.

      Rapu mies: Sisäänpäin kääntynyt, mutta silti sosiaalinen. Todella empaattinen ja ajattelevainen. Ystävällinen. Elää omissa maailmoissaan. Ei myönnä ongelmiaan. Esittää kovaa, mutta sisäisesti on herkkä ja haavoittuvainen. Uskoo myös itse kovaan roolihahmoonsa. Uhkaavissa tilanteissa (riita) menee kuorensa sisään eikä sano sanaakaan.

      Rapu nainen: Sosiaalinen ja huumorintajuinen. Toimeentuleva ja älykäs. Positiivinen. Sisäisesti myös todella herkkä ja haavoittuvainen. Saattaa antaa nälvivän vaikutelman, mutta kyse on luultavasti vaan kovasta ulkokuoresta.

      Leijona nainen: Iloinen ja reipas. Hyväntuulinen, kunnes hermostuu. Aikaansaava. Itsekeskeinen, puheenaiheet käsittelevät useimmiten häntä ja hänen asioitaan. Joka tapauksessa vastaanottavainen; ei tyrmää muiden ajatuksia vaan kuuntelee mielenkiinnolla. Toisinaan hieman yksinkertainen. Erittäin solidaarinen ja myös periaatteellinen. Herkkä, ei kestä uhkaavia tilanteita, kuten riitoja. Hyväntahtoinen.

      Neitsyt mies: Todella huumorintajuinen, kaipaa huolettomuutta. Käytännöllinen. Äärimmäisen itsepäinen, eikä myönnä olevansa väärässä. Takertuu pikkuseikkoihin. Pitää sisällään asioita kun ei osaa puhua niistä. Toisinaan hieman synkähkö. Vaivaantuu hiljaisuudesta. Toivoo seikkailua, mutta pitää itse itseään paikalla. Hieman minä-keskeinen ja kiinnittynyt materiaan, kaipaa kuitenkin syvyyttä elämäänsä. Lojaali ja uskollinen. Voi antaa anteeksi, muttei unohtaa.

      Neitsyt nainen: Huumorintajuinen ja nauravainen. Rento. Huomionhakuinen, kalastelee kehuja muilta. Kohtelias.

      Vaaka nainen: Työssään asiallinen ja moitteeton, vapaa-ajalla härskit vitsit. Erittäin empaattinen ja myötätuntoinen. Toisinaan taas puolueellinen ja tuomitseva. Mielenkiintoinen. Muuntautuu tilanteen mukaan.

      Skorpioni nainen: Mukava ja empaattinen, sekä lojaali. Salaperäinen ja arvaamaton, joskus synkkä. Romanttinen ja äärimmäisen seksuaalinen. Voimakastahtoinen. Mustasukkaisuuteen ja kateellisuuteen taipuvainen, joskus ilkeä ja itsepäinen. Vaikuttaa suuttuvan ihmeellisistä asioista, mutta on kyse suuremmasta; yhdistelee päässään asioita ja muistaa jokaisen pienen seikan, seuraava pieni häiritsevä asia voi olla se viimeinen tikki. Luova ja erittäin intuitiivinen. Näkee valheiden ja kulissien läpi. Syvällinen.

      Jousimies mies: Hauska, hieman jäykkä ja kömpelö. Möläyttelijä, mutta äärimmäisen sympaattinen ja vilpitön.

      Kauris mies: Huumorintajuinen, mutta vakaa ja viisas. Toisinaan jäykkä ja jännittynyt.

      Vesimies nainen: Iloinen persoona, joka ilmaisee itseään hauskalla tavalla ja saa muut helposti puolelleen. Huoleton ja hieman utelias, toisinaan erittäin jääräpäinen ja itsekäs. Mukava ja kohtelias.

      Kalat nainen: Erittäinen empaattinen ja myötätuntoinen, sekä herkkä. Huolestuu helposti, kerää muidenkin huolet harteilleen eikä osaa päästää irti.

    • otanpa härän

      Kaksosmies, a ) huijari, valehtelija, itsekäs, häikäilemätön, b) lämmin, ahkera, iloinen, vastuullinen, c) paikkauskollinen todella, Porvoosta Hesaankin on liian pitkä matka, rauhallinen, romanttinen, d) arrogantti, ilkeä, kateellinen, taiteellinen, kunnianhimoinen, pikkumainen, konservatiivinen, e) arrogantti, eroottinen, ahkera, vastuullinen, esteetikko, perinteitä vaaliva, kotona viihtyvä (s. 21.6. siis lähes rapu)

      Härkämies a) rohkea, rehellinen, ahkera, lämmin, itsepäinen, huumorintajuinen, luotettava, auttavainen, b) lämmin, avarakatseinen, tiedonjanoinen, kunnianhimoinen, huumorintajuinen, rehellinen, auttavainen, tarkka, c) kunnianhimoinen, rehellinen, ovela, eroottinen, romanttinen, lämmin, tiedonjanoinen, energinen, rohkea, kekseliäs, nopea

    • Akvamän

      Negatiivisten puolien vastapainona on minusta lähes kaikissa merkeissä yhtä paljon hyvää. Mutta kun nimenomaan oli puhetta huonoista puolista, jätetään ne hyvät jutut sikseen ;)

      Kauris: taipumus jäykkyyteen ja negatiivisuuteen. Synkistelyä. Työelämässä tehokkaita, mutta marttyyreja.

      Oinas: lapsenomainen ajattelutapa huonossa(kin) mielessä. Omaan napaan tuijottelua, kiukuttelua.

      Kaksonen: ikuinen teini. Ailahteleva tuuliviiri, totuuden kaunistelua. Epärehellisyyden mahdollisuus suuri.

      Rapu: "mun tunteet tunteet OI mun tunteet!" eli turhanpäiväistä herkistelyä ja herneenvetoa nenukkiin. Monet tutut ravut myös miettivät kohtuuttoman paljon raha-asioita ja maallista mammoonaa ja mainetta. Hinkuavat hinnalla millä hyvänsä usein parisuhteeseen.

      Leijona: draamaa, ylpeyttä, teatraalisuutta ja omaan napaan tuijottelua. Luulevat kaikkien asioiden koskevan jotenkin heitä (ja jossei koske niin sen pitäisi koskea tai sitten se ei oikeasti kiinnosta). Taipumus elitismiin.

      Neitsyt: naurettavuuksiin saakka menevää pikkutarkkuutta ja hillitömiä pilkkuorgioita. Nipotusta, nalkutusta ja puuttellista empatiaa ihmisille, jotka eivät mahdu neitsyen hienostuneen käsityskyvyn sisäpiiriin.

      Vaaka: paljon ajatuksia muttei tekoja. Jatkuva jahkailija ja omiin nautintoihin ja hyvinvointiin keskittyviä haihattelijoita.

      Skorpioni: olen törmännyt: a) Pullistelija-skorpioneihin, jotka kulkevat nokka pystyssä ja kädet puuskassa ja kuvittelevat olevansa muita parempia ja vahvempia. Olettavat erikoiskohtelua, taipumus elitismiin b) Synkistelijä-skorpioneihin, jotka vatvovat ja pohtivat kaikenlaista pientä kurjaa ja synkkää. Taipumusta itsesääliin.

      Jousimies: Leväperäisen kepeitä ja taipumus näennäiseen pinnallisuuteen.

      Ja sitten viimeiseksi pölkylle pääsee vesimies: näennäisen suvaitsevainen, mutta todellisuudessa taipumusta halveksuntaan ja anteeksiantamattomuuteen, jos joku on rikkonut vesimiehen ns. omia sääntöjä. Arvaamaton, ei kerro välttämättä edes läheisille heihin liittyvistä muutoksista ennen kun on pakko. Tunteiden käsittelyvaikeuksia. Välillä yllättävänkin viileä ja etäinen.

      Härkiä ja kaloja en koe tunteneen niin hyvin, että voisin heistä sanoa mitään vähääkään järkevää.

      Itse olen vesimies. Isäni on kaksonen ja äitini, veljeni, isoäitini, isoisäni, äitipuoleni ja monet hyvät ystäväni ovat leijonia. Parhaat ystäväni ovat kaksonen, kauris, vesimies ja neitsyt ja asun tällä hetkellä neitsyen kanssa. Minulla on lisäksi paljon skorpioniystäviä.

    • 5

      Härkä täällä - Panostaa elämänsä itsensä kehittämiseen, opiskelee pitkällä tähtäimelleä, karsii "ystäviään", etsii tosiystäviä. Auttaa yleensä pyydettäessä, karsii auttamisiaan, elikkä hyväksikäyttöään. Pitää kotinsa oman näköisenä.
      Huonot puolet - Kodinhoitaminen?
      - Ystävienvalinta?
      - Luonnonrakastaminen?
      - Opiskelunrakastaminen?
      - Ystävyyssuhteiden hoitaminen, ystävistä huolehtiminen?
      - Itsehoitotuotteiden rakastaminen?
      - Liikunnanrakastaminen?
      - Vaatehuollonrakastaminen?
      - Harrastukset, käsityöt?
      Mitä huonoja puoli vielä olette löytäneet? Ottaa kantaa?

      • härän rakastaja

        Missä ne härän huonot puolet ovat ;)


    • YÖK,YÖK,YYYYÖÖÖKKK!

      vesimies on kylmä,tunteeton,anteeksi antamaton. suuttuu kaikesta, jos ei mennä hänen pillin mukaan. narsistinen luonne! EI IKUNA ENÄÄ VESIMIES MIESTÄ

      • Kylmiä ihmisiä

        Olet suorastaan pelottavalla tavalla oikeilla jäljillä! Olen kokenut aika kauheita juuri vesimies miehen osalta, pettävä, valehteleva, kaksinaamainen, kylmä, empatiakyvytön, itsekeskeinen ja todellakin narsistinen luonne. En yleistä että ihan kaikki vesimiehet olisivat tuollaisia mutta on kumma että monissa vesimiehissä olen huomannut juuri noita samoja piirteitä.


    • Realisti.

      Kuka tämmöistä uskoo vielä tällä vuosituhannella? Katsokaas Derren Brown ja etsikää vaikka videota hakusanalla horoscopes. Se on hyvää viihdettä.

      • Anonyymi

        Miksi tulet tänne pilaamaan keskustelun anna ihmisten uskoa mihin he haluavat
        T:kauris


      • Anonyymi

        Kaavamainen idiootti, joka uskoo että eletään "jo vuotta 2000".
        Paremmin sanottuna taas on alkanut joku keskiaika, jota sitten analysoidaan v. 2800 ja 2900.


    • pallopäässä

      Kauris nainen: Alussa tarkkailija, kuitenkin sosiaalinen. Huumorintajun omaava. Esittää kovaa, sisältä yllättävän herkkä. Luotettava. Itsepäinen jääräpää.

      Skorpioni nainen: Sosiaalinen, mukava. Äärettömän omistushaluinen, mustasukkainen. Turhautuessaan osa jopa väkivaltainen. Usein hyvännäköisiä.

      Leijona nainen: Ei paistattele suosiossa. Usein lellitty, vaativa. Uskollinen. Luotettava. Loukkaantuu helposti. Saatta laskea muista leikkiä, mutta jos joutuu itse pilan kohteeksi...

      Neitsyt nainen: Mukava ja luotettava. Kuitenkin vietävissa/ Houkuteltavissa helposti ties mihin.

      Oinas nainen: Tempperamenttinen, itsepäinen ja itsekäskin. Mielummin omalla puolella kuin vastapuolella.

      Kaksos nainen: Mukautuva, menevä. Luotettava. Välillä välinpitämätön, jopa itsekäs.

      Leijona mies: Ehkä hieman yksinkertainen. Turhautuu ja suuttuu, tekee kaikkensa aluksi peittäessään negatiivisia tunteita, kunnes ne räjähtää ja kellään ei ole enää hauskaa.

      Rapu mies: Kova ulkoa, herkkä sisältä. Ei luota keneenkään, luottamus ainsaitaan kovimman kautta. Mukava mutta hieman törppö. Ei puhu muiden asioita eteenpäin.

      Skorpioni mies: Mukava, äkkipikainen. Aamuäreä :D Tunnollinen.

      Tässä jotain omia huomioita, ei oo kovin kokemusta, kuhan jotain kirjottelin aikani kuluksi että älkää ottako nokkiinne, kuten näillä palstoilla helposti tapana. :D hohhoh.

    • aria21

      Itse skorpparinaisena kyllä tunnistan tän mustasukkasuuden, piikittelyn, vanhoista asioista puhumisen, äkkipikaisuuden, itserakkauden ja draamanhakuisuuden :D

    • 20+16

      aika hyviä analyysejä :)

    • kalat olen

      Olisin halunnu ettii just omt huonot puoleni :(

    • Rapunen

      Kaloissa ei liene muuta pahaa/huonoa kuin se, et esim. parisuhteessa jos on kerääntynyt jotain kaunaa ja jos tulee toiselle joku heikko hetki, kala antaa tulla kaiken p-askan ja se on sit siinä, pidempikin suhde voi päättyä noin vaan ja toinen jää aivan oman onnensa nojaan kun kalalla on jo muut mielessä. Kyyti voi olla kylmää. Aika ihmissuhdepelureita, ehkä vähän sama kuin skorpioneilla et loppujen lopuks ei voi tietää mitä se toinen miettii, onko hyvillä vai pahoilla aikeilla. Osaa osua juuri ihmisten kipeimpiin paikkoihin.

      Ite kyl tykkäisin kalojen seurasta enemmänkin mut niin vaikea saada kiinni...

    • vaakanainen

      Oinas:

      Nainen: Kaikki täytyy näyttää ulos päin hyvältä ja varakkaalta, kallis maku, ei osaa olla yksin > täytyy aina olla joku suhteen tynkä oli se sitten mimmonen tahansa.. maallinen omaisuus tärkeää. Valittaa asioita, muttei tee niiden eteen mitään. (Anoppini)

      Mies:Huhtikuun mies oinaat ovat usein kova suisia ja heillä on usein typerät ja mauttomat jutut. Ovat olevinaan. Mies oinaatkin kovia valittamaan, mutteivat tee mitään asioiden eteen. (appiukko)

      Härkä:

      Nainen: Määräilijä, pikkutarkka, pomputtaa muita, juoksuttaa muita, ei osaa olla paikoillaan ainakaan töissä, suuttuu helposti, tekee itselleen liikaa tavotteita, tulee toimeen vaan harvojen ja valittujen kanssa. Mies Härkiä en juurikaan tunne, paitsi erään jonka piti välttämättä päästä parisuhteen ihan sama kenen kanssa : D (työkaveri)

      Kaksonen:

      Mies: Valehtelee paljon> usein pelastaakseen itsensä pulasta > valehtelu = selviytysmies keino. Kova juhlimaan.Kaikki mentävä hänen tahtonsa mukaan, jos ei mene suuttuu ja häipyy omille menoilleen. Tekee juuri niinkuin itseään huvittaa, ei ole kiinnostunut miten muut haluisivat toimia. Ei edes vaivaudu ilmoittamaan missä menee, minne menee ja milloin tulee vai tuleeko ollenkaan. Pettää helposti parisuhteessa. (ystävän mies)

      Nainen: Kaikki mentävä hänen tahtonsa mukaan muuten suutahtaa.. (työkaveri)

      Rapu:

      Nainen: Vaikea ihminen, ei luota keneenkään, ei osaa puhua, ei tykkää kenestäkään, ennakkoluuloinen, ei tutustu helposti uusiin ihmisiin, epäsosiaalinen, Ei osaa haaveilla mitään tulevaisuuteen liittyen tai muutenkaan haaveilla. (entinen paras ystävä)

      Mies: Lyhyt pinna..(ex poikaystävä)

      Leijona:

      Nainen: Haluaa aina olla paras, marttyyri, ei kestä itseensä kohdistuvia vitsejä, ei kestä kritiikkiä, mustasukkainen, hallitseva,toiset leijonat haluavat olla aina esillä ja loistaa, toiset ovat hyvin sotkuisia. Välinpitämättömiä, toisille eläimet tärkeämpiä kuin omat lapset, jaksaa jauhaa aina omista asioista, pitkä vihainen, muistaa kaikki loukkaukset mitä on saanut elämässään.
      (äiti)

      Mies: laiska, itsekäs, ei tee muiden eteen mitään..

      Neitsyt:

      Nainen: Usein nartisteja. Motto: Kaikki minulle ja mielellään vielä ilmaiseksi.

      Mies: Narsisti. Pettää helposti.
      (ex-mies)

      Vaaka:
      Nainen: oivoi näitä riittää. Vaakaa on vaikea miellyttää, se haluaa aina vaan enemmän ja enemmän mitä pystyt tarjoamaan vaikka onkin itsensä mielestä helposti miellytettävä. Vaaka on siivous hullu, ei pysty rauhottumaan/rentoutumaan ennekö paikat on tip top. Liian järjestelmällinen. Nautinnon haluinen mistä johtuen laiska.Puhuu helposti toisten asioista eteen päin. Saattaa myös pettää jos eteen sattuu joku hyvä tyyppi. Ei opi virheisrtään kovin helposti. [minä itse]
      Skorppioni:

      Mies ja nainen: Piikikäs, koston himoinen, ei anna ikinä anteeksi, salaileva, ei osaa puhua asioistaan. julma kun suuttuu, itsekäs, ylimielinen, iso ego, itseään täynnä, omistus haluinen, mustasukkainen. (mies)

      Jousimies:

      Nainen&mies: En tunne heitä juurikaan, lyhyt pinna, sen voin sanoa. Ei kuuntele neuvoja> tietää itse paremmin. Tavottelee luxusta, ei elä realistista elämää. (miehen veli)

      Kauris:
      Nainen&Mies: Kauris kiitoksella elää > eli jos kehut kauris tekee mitä vaan. Huomion kipeä. Pihi.
      (työkaverit)

      Vesimies

      Nainen: Haluaa olla esillä, pinnallinen, mustasukkainen.
      Mies: Hidas, vaisu, sulkeutunut, ei paljoa puhu, ei paljoa ilmottele menemisiään etukäteen, masennus kausia, mököttää, kaikki aina jostain toisesta johtuvaa / jonkun toisen syy, hajamielinen, kylmä, tunteeton.
      (ex-mies)

      Kalat:

      Nainen: Pinnallinen, tekee aina kuten toiset haluaa, varsinkin miesten suhteen, roikkuu helposti huonoissa ihmissuhteissa,Loukkaantuu helposti jos joku laukoo tosiasioita, juoniva.

    • hiekkaavaginassa

      Skorpioni naisena myönnän olevani mustasukkainen, piikittelijä, haluan olla paras asioissa tai vaikea riitellessä...

      Olen oppinut en tuo vanhoja asioita riidan aikana mukaan kun puhun jonkun kanssa selvitän niitä, ja kyllä puhisen tuhisen en saa tahtoa läpi.Mieheni on härkä rauhallinen helppo jutella ja neuvotella (peukut härille siitä) minä enemmän puhun suoraa mitä ajattelen tai tekee mieli kysyä suoraa saan vastauksen heti ja rehellisen harvoin suutun jos ei ole aihetta suuttua. Hyvin meillä menee skorpioni piikittely ärsyttää kaikkia jopa härkää

    • Venus Jousimies MC

      Olisiko mielekästä tutkia Merkuriusta eri merkeissä. Aurinko Härkä on rauhallinen puheissaan, kun hänellä on myös Merkurius Härässä. Merkurius Skorpionissa luo pisteliään persoonan vaikka nousu Kalasta. Mars Leijonassa karkottaa melkein kaiken Rapusta.
      Yrittäkää saada laajempi kuva astrologiasta opiskelemalla muiden planeettojen vaikutusta ihmisessä. Ottakaa joku tuttu ystävä ja tutkikaa, kuinka hänen Venus, Mars ja Merkurius vaikuttaa hänessä.
      Aurinkomerkki on liian vähän luonnehtimaan ihmistä.

    • MrJuha82outo

      Olen härkä-jousimies ja kuvaukset osuu hyvin minuun.

      Olen pohjimmiltani räjähdysherkkä ihminen, sillä hermot ei kestä ollenkaan mitään koska isäni on vielä rapu ja äitini on jouskari ja ite oon siis härkä-jouskari, MUTTA sain mielenterveyslääkkeet ja oon nyt hyvin rauhallinen, kiitos lääkkeiden.

      Härkä-merkkini hyvät ja huonot puolet niijen tuntemieni ihmisten mukaan, joita tunnen;
      plussat; päämäärätietoinen, humoristi, karismaattinen, rauhallinen(toisaalta suuttuu LUJAA kun pinna menee), luotettava(mutta on myös niitäki härkiä, jotka pettäjiä)

      miinukset; on niitä pettäjiäki härissä, itsepäinen, suuttuessaan voi sanoa aika tylyt sanat, hieman itsekeskeinen tai boheemi, syö liikaa

      Jousimies; plussat; sanoo suoraan, on rehellinen, mut suoraan sanomisessa on myös huonotki puolensa ja olen saanu kokea suorasanaisuudestani huonojaki juttuja, sillä kaikki ei pidä tästä tyylistäni youtubessa,
      iloinen ja huomioi muut

      miinukset; suuttuu helposti, ei hermoja =) ,itsekeskeinen hieman, voi kyllä pettääkin


      Mä ite ymmärrän kyllä hyvin isääni, joka rapu.
      Maailman paras rapuisäni.
      Oikein herkkä ja ihana ihminen.
      Melko pikkutarkka tosin ja jos välittää rahasta, niin se on hyvä asia, koska isäni ei halua tuhlata rahojaan ja sehän on viisautta, kun on säästöjä paljon.
      Meillä molemmilla on kyllä paljon rahaa säästössä =)
      Olemme talousneroja.
      Ja äitini on maailman paras jousimiesäitini, sillä äitilläni suuri sydän.

      • MrJuha82

        ja äitini on ihana ihminen
        veljeni on rapu ja hänen naiskaveri on kauris
        ei veljessäni suurempia vikoja, hieman mammonaa ajattelee
        ja veljeni naiskaveri on aika tavallinen ihminen, vaikka käyny kouluja.


      • Astrologia
        MrJuha82 kirjoitti:

        ja äitini on ihana ihminen
        veljeni on rapu ja hänen naiskaveri on kauris
        ei veljessäni suurempia vikoja, hieman mammonaa ajattelee
        ja veljeni naiskaveri on aika tavallinen ihminen, vaikka käyny kouluja.

        Äidilläsi on myös nousumerkki, joka antaa osansa hänen persoonaansa. Samoin äidilläsi on kuumerkkinsä, Venus, Mars ja Merkurius, jotka kaikki näkyvät hänessä. Olisiko nyt aika ottaa lisää merkkejä ja planeettoja luomaan astrologista ihmiskuvaa ja aika ymmärtää, että aurinkomerkki on vain pieni osa meissä?
        Juha hyvä. Etsi jostain sivu, missä voit paremmin tutkia karttaasi. Astro.fi sivu on yksi helpoimmista sivuista, joissa näkee kartan.
        Lisäksi elämme jokainen jonkinlaista aikaa, jossa voi olla jokin erityinen planeetta-asetelma menossa. Elämä vaihtelee. Emme kenties ole koskaan sama ihminen.


      • MrJuha82hyväouto
        Astrologia kirjoitti:

        Äidilläsi on myös nousumerkki, joka antaa osansa hänen persoonaansa. Samoin äidilläsi on kuumerkkinsä, Venus, Mars ja Merkurius, jotka kaikki näkyvät hänessä. Olisiko nyt aika ottaa lisää merkkejä ja planeettoja luomaan astrologista ihmiskuvaa ja aika ymmärtää, että aurinkomerkki on vain pieni osa meissä?
        Juha hyvä. Etsi jostain sivu, missä voit paremmin tutkia karttaasi. Astro.fi sivu on yksi helpoimmista sivuista, joissa näkee kartan.
        Lisäksi elämme jokainen jonkinlaista aikaa, jossa voi olla jokin erityinen planeetta-asetelma menossa. Elämä vaihtelee. Emme kenties ole koskaan sama ihminen.

        Tiedän tämän =)
        Astrologia ja kaikki älylliset jutut KIINNOSTAA mua, mutta olen työkyvyttömyyseläkkeellä. =( surullista, mutta totta.
        Koko ikäni oon ollu kiusattu.
        Potentiaalia ois ollu joihinki isompeihinkin projekteihin/töihin, luulen niin.
        Mut luonteeni on aika tavallinen ja mulle sopii joku duuni eläinten parissa, kuten maatalouslomittajan virka.
        Mut kaikki on mennyttä.
        Hyvästi maailma.


      • 16-
        MrJuha82hyväouto kirjoitti:

        Tiedän tämän =)
        Astrologia ja kaikki älylliset jutut KIINNOSTAA mua, mutta olen työkyvyttömyyseläkkeellä. =( surullista, mutta totta.
        Koko ikäni oon ollu kiusattu.
        Potentiaalia ois ollu joihinki isompeihinkin projekteihin/töihin, luulen niin.
        Mut luonteeni on aika tavallinen ja mulle sopii joku duuni eläinten parissa, kuten maatalouslomittajan virka.
        Mut kaikki on mennyttä.
        Hyvästi maailma.

        Elämä ei milloinkaan polje paikoillaan. Ajat kulkevat ja muuttuvat. Työkyvyttönmyys eläke ei ole vanhuuseläke.


      • Anonyymi
        16- kirjoitti:

        Elämä ei milloinkaan polje paikoillaan. Ajat kulkevat ja muuttuvat. Työkyvyttönmyys eläke ei ole vanhuuseläke.

        Juu juu ymmärrän mutta kun koko ikäni syntymästä asti tähän päivään asti en oo tehny ikinä juurikaan töitä ja olen tällä hetkellä siis 40 vuotias. On kokeiltu mua eri työpaikoissa vailla tulosta ja oon yrittänyt kaikkeni. Siis vuonna 2014 mulle myönnettiin takuueläke. Pienissä työprojekteissa oon ollu muun muassa isäni kanssa. Ilman isäni tukea en ois pystyny tekemään sitä duunia. Mun mielipide on se, että ihmisiä joilla elämä mennyt samalla lailla kuin minulla(sellaisia ihmisiä löytyy paljon suomesta) ei ehkä arvosteta suomessa kovin paljoa koska suomessa ihmisarvo mitataan yleensä työn teon kautta. En nyt välttämättä tarkoita sinua, etten viittaa sinnuun. En tunne sinua. Oon ollu somessa noin 20 vuotta ja pannut merkille sen kuinka meitä panetellaan kun emme käy tietyt ihmiset töissä. Ei moni ymmärrä meidän todellisia ongelmia koska eivät tiedä tarpeeksi ihmisten erilaisista ongelmista ja monimutkaisuuksista ja osa jotka ei ymmärrä meitä, ovat todennäköisesti tunnekylmiä&ilkeitä.


    • myökki

      Oinas: Vittupää, jokapaikan höylä, tyhmä

      Kauris: Pilkunnussija, tarvitsee aina uuden maskotin/ihmissuhteen, jonka kautta elää/saada jännitystä/ihailua

      Kalat: Aina oikeassa

      Kaksoset: Rauhaton, teennäinen, mielistelevä, pinnallinen, itsekeskeinen

      Leijona: Ei myönnä virheitään, ei naura itselleen

      Neitsyt: Rasittava jankkaaja

      Vaaka: Tylsä, mitäänsanomaton

      Jousimies: Yleinen säätäjä

      • ap00

        Ja rapu! Valittaja, luulee itsestään aivan todella liikoja, luulee olevansa oikeassa, ärsyttävä


      • olemmepersoonia

        ihan sama


    • Tsuppiduu

      Kauris: Negatiivinen, ei välitä muista, paitsi jos itse näyttää auttajan roolissa hyvältä, mitäänsanomaton

      Vesimies: Ei myönnä virheitä, ei pyydä anteeksi

      Kalat: Syyttää muita, katkera

      Oinas: Yksinkertainen, jäykkä

      Härkä: Tylsähkö

      Kaksonen: Puhuu liikaa, huomionkipeä, kaunistelee totuutta

      Rapu: Raskas, kaiken vihaaja, rasittava

      Leijona: Naiivi, itseriittoinen

      Jousimies: Luulee olevansa fiksu ja syvällinen mutta on vain keskinkertainen säätäjä

      • Tsuppiduuu

        Skorppari: Itseään täynnä
        Neitsyt: Jaksaa jankata


    • Anonyymi

      Olen itse Kaksonen, mutta tässä ois vähän huonoja puolia mitä tutuilla, eri horoskoopin omaavilla ystävilläni on ollut xd

      Kaksonen: Keskeyttää toisen kesken lauseen, koska tuntee tämän lausuman asian häiritseväksi/ärsyttäväksi, yrittää aina omia johtajan roolin ja käyttäytyy silloin kuin mikäkin kuningas/kuningatar, saattaa pettää sinut/tuntea itsensä petetyksi todella herkästi. (Mies, sekä Nainen)

      Rapu: Aivan kauhea romantiikko, joka huomauttelee sinulle aina jos on huomaavinaan jotain ihastumiseen liittyvää käytöstä, yrittää teeskennellä olevansa samaa mieltä, mutta pettynyt/ärtynyt/tylsistynyt ilme paljastaa, että on oikeasti eri mieltä. (Nainen)

      Härkä:Ottaa toisten tavaroita käsiinsä niin, että tämä ei huomaa, sitten palauttaa sen ärsyttävä hymy kasvoillaan henkilölle jolta tavaran on ottanut. Jankkaa samoja aisoita koko ajan, kuten esimerkiksi lausetta: ”Menikö tunteisiin?” Yrittää esittää sellaista minkälainen ei oikeasti ole, lisäksi on heti ensimmäisenä kertomassa noloimmat juorut kaikille läsnäolijoille. (Poika)

      Nämä kaikki on ollut joskus lapsuudenkavereita ja muistan nämä vieläkin😅

    • Anonyymi

      Ei niinkään se merkkien huonot puolet, vaan kuuluisat tietyn merkkiset rikolliset...

    • Anonyymi

      Jos et pysty kuulemaan huonoja juttuja itsestäsi niin mitäs tulit tälläiselle sivustolle??

    • Anonyymi

      Oinaan heikkoudet:

      Pääasiat: Tarvitsee ravintoa fyysisen tai henkisen stressin hoitamiseksi, heikkouksia mm. kofeiini, alkoholi ja seikkailu.

      Oinaan heikkoudet tuntuvat ajavan valttikortit kumoon. Kiire ja hätiköinti, itsekkyys (oinaan tunnuslause: mää!), liiallinen itseluottamus, suorasukaisuus ja karkeus sekä taipumus päästää suustaan harkitsemattomia lauseita ympäristön kuullen.
      Hän ei juurikaan harkitse, ei suunnittele pitkään eikä arvosta syvällisyyksiä tai hienouksia, joten mikään herkkä luonne tämän pariksi ei sovi. Oinas ei yleensä pahemmin katso ennenkun hyppää ja alas tullessaankin oinas huutaa mää!

      Ellei Oinas tunne oloaan kotoisaksi ja turvalliseksi, niin kaikki muutkin saavat olla varpaillaan. Aika meinaa aina loppua, tai sitten kaikkea saa odottaa liian pitkään. Oinas harvoin löytää tasapainon minkään asian suhteen elämässään.

      Oinas tarvitsee jonkin vastakaikua herättävän kohteen ongelmiensa purkamiselle, joten oinaita tapaa varmimmin muiden ihmisten seurasta. Yksinäinen oinas on yleensä harvinaisuus. Kiivaus, hillittömyys, aggressiivisuus ja tunteettomuus muita kohtaan kertovat Oinaasta, joka ei ole vielä löytänyt sopivaa ilmaisuväylää energioilleen.

      Oinaalla on taipumusta yksilölliseen epäsovinnaisuuteen ja kapinallisuuteen ja uuvuttaa itsensä ja samalla muutkin. Oinas ei halua olla "heikko" ja tämän asian piilossa pitäminen voi johtaa väkivaltaan ja kohtuuttomaan kilpailuun. Oinaan mielestä kaikki pitäisi olla tehty "jo eilen".

      Oinas on seksuaalisesti ja psyykkisesti luonnonlapsi ilman estoja, tai sielullisia tai sosiaalisia rajoitteita. Pahimmillaan tästä kärsii puoliso, jonka maineen oinas yleensä onnistuu tärvelemään.
      Oinaat ovat ahneita, hyökkääviä, levottomia ja itsekeskeisiä möläyttelijöitä. He ovat lähes pakkomielteisen kilpailunhaluisia ja haluavat yleensä voittaa hinnalla millä hyvänsä. Oinaan tehtävä on luoda maailma uudelleen... tai mielummin oinas pitäisi luoda uudelleen. Älä anna autoasi oinaalle lainaan.

      Oinas vastaa lohikäärmettä.

      • Anonyymi

        Härän heikkoudet:

        Tunne vahvasta takaosasta selän takana, uhkapeli ja vedonlyönti.

        Härän ongelmana ovat itsepäisyys ja liiallinen turvallisuuden, huomion, ylellisyyden ja omistamisen tarve. Jos jokin näistä on pielessä on se katastrofi, ja silloin härkä on valmis tekemään paljon sen eteen, että saa asiat hoidettua toiselle mallille. Vaikeimmissa tapauksissa tästä saa kärsiä ympäristö ja/tai mikä hyvänsä valtaa omaava ammattikunta, jota härkä ihailee.
        Jos jossain on armeija tai poliiseja, on härkä todennäköisesti yksi lähistöllä haahuileva tyyppi, joka hakee alitajuista henkistä turvaa jostain suuresta ja mahtavasta voimasta. Sosiaalisuus ja muiden huomioon ottaminen jäävät toiseksi mikäli turvallisuus tai omaisuus edes näyttäisi olevan vaarassa.

        Kiinteän luonteensa vuoksi Härkä tarvitsee emotionaalista ja materiaalista turvallisuutta, joskus periaatteella "kaikki heti minulle", joka voi mennä hamstraukseen tai rikollisuuteen. Härkien harrastukset eivät yleensä suosi liikuntaa. Parisuhteessa härkä on yleensä se jota palvellaan. Härän tarve materiaan voi viedä voiton läheisistäkin. Yleinen rahan meno härillä ovat vakuutukset.
        Yksi ongelmista on alkoholismi ja syömishäiriöt. Härällä on taipumusta suunsa avattuaan joutua ongelmiin, jos ei emotionaalisiin, niin puheen kautta hamstrattuihin - järki on yleensä aina lomalla, ja sitä saa härän päähän vain kertomalla pahimmat mahdolliset vaihtoehdot, jota härkä ei siedä, kun se katsoo tulleensa tyrmätyksi.

        Härkä ei halua kenenkään pystyvän voittamaan itseään. Hän on ehdoton diktaattori, joka pysyy vallassa vaikka jonkun mahtipointisen epäjumalaolennon avulla, ja niin fanaattinen ja itsepäinen, että jos ei halua omaksua pilkkujen käyttöä kirjottaessaan, hän voi poistaa ne mm. tietokoneeltaan kokonaan, ja myöhemmin kehityttyään katuu sitä.

        Yksi ongelma on toiselle eläminen ja toisen tarpeiden tyydyttäminen omien kustannuksella.
        Muutokset ovat härälle rasite, ja yleensä silloin voidaan varautua siihen, ettei härkä ole tulossa hommaan mukaan, koska se istuu vessassa vatsa sekaisin... paitsi jos muutos tai uudistus liittyy uuteen ruokaan. Uudistuksiin härästä ei yleensä ole, elleivät ne ole hänen mielipiteitään. Härkä sekoaa heti, jos tavanomaisuudesta poiketaan.

        Härän lähellä olevat ihmiset joutuvat usein tuskailemaan härän liikkumattomuuden ja hitauden kanssa, ja kärsimään härän huomionhalusta, ajattelemattomuudesta ja taipumuksesta toimia hermostuneena hetken mielijohteista, sillä hermostuneena härkä ei hallitse kunnolla itseään saati puheitaan.
        Toisaalta muut saavat jäädä kuin nalli kalliolle, kun härkä ryntää ulos harrastuksensa perään esim. tarkistamaan onko jää jo pitävää pilkille lähtöön. Härällä on taipumusta liiallisiin oletuksiin ja hetken mielijohteesta tehtyihin päätöksiin.

        Härät ovat usein mielikuvituksettomia, rahanahneita ja hitaita tylsimyksiä, joiden on vaikea sopeutua muutoksiin. Ellei härkä saa selvää suuntaa elämässään joutuu härkä opettelemaan kaiken kantapään kautta etsiessään omaa laumaansa ja hyväksyntää, ja saattaa kokea kolhuja joutuessaan väärinymmärrettynä kaltoin kohdelluksi.
        Vihainen järkyttynyt härkä ei pysty puhumaan saati toimimaan eikä syö, vaan haluaa olla yksin. Miten pitkään mykkäkoulu jatkuu on usein mysteeri, mutta silloin tietää, että härkä on kurkkuaan myöten täynnä, eikä vihan sovi nousta sarviin...

        Härkä harvoin kykenee pitämään itselleen asetetut lupaukset, sillä härän taipumus on toimia hetken mielijohteesta, etenkin jos kyse on nautinnosta - ravinnosta, tupakasta tai henkisestä tyydytyksestä esim. huomion saannin kautta, ja härkä on herkkä katsomaan asiat vakavammiksi kun mitä ne ovat. Kun härkään jää trauma, ei sitä saa pois edes kuluttamalla.
        Härkä on itsessään vastakohta - jykevän vankan kuoren alla on herkkä luonne, ja siksi härän on vaikea ymmärtää ja hyväksyä itseään.
        Härkä kuolee yleensä aina jotain mutustettavaa suussaan, ja jos haluat saada härän muistamaan jonkin paikan, anna sille syötävää siellä ollessasi. Jokaisen härän pitäisi ainakin kerran elämässään saada tappaa leijona tai toinen härkä.

        Härät ovat vaeltavia laumaeläimiä jotka menevät sinne missä ruokaa on, ja tallovat maaperän perunapelloksi. Maatilojen härät tarvitsevat palvelijan - isännän tai emännän, joka tekee kaiken kuten härkä haluaa, eli itseasiassa härkä on isäntä/emäntä. Vanhat ja sairaat härät ovat maailman vaarallisimpia eläimiä, joiden hermo menee jo väärässä paikassa olemisestakin. Sanonta "tyhmä kuin sonni", ja "bull shit" on yleisesti tunnettu. Härän kauhu on "muu tos ->."
        PS. FBI on tutkinut rikollisimpia ja murhaavimpia luonteita, FBI-tilastojen mukaan 5 kärkeen kuuluu rapu, härkä, jouskari, oinas ja kalat, jotka tekee henkirikoksia/rikoksia eniten.

        Härkä vastaa käärmettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Härän heikkoudet:

        Tunne vahvasta takaosasta selän takana, uhkapeli ja vedonlyönti.

        Härän ongelmana ovat itsepäisyys ja liiallinen turvallisuuden, huomion, ylellisyyden ja omistamisen tarve. Jos jokin näistä on pielessä on se katastrofi, ja silloin härkä on valmis tekemään paljon sen eteen, että saa asiat hoidettua toiselle mallille. Vaikeimmissa tapauksissa tästä saa kärsiä ympäristö ja/tai mikä hyvänsä valtaa omaava ammattikunta, jota härkä ihailee.
        Jos jossain on armeija tai poliiseja, on härkä todennäköisesti yksi lähistöllä haahuileva tyyppi, joka hakee alitajuista henkistä turvaa jostain suuresta ja mahtavasta voimasta. Sosiaalisuus ja muiden huomioon ottaminen jäävät toiseksi mikäli turvallisuus tai omaisuus edes näyttäisi olevan vaarassa.

        Kiinteän luonteensa vuoksi Härkä tarvitsee emotionaalista ja materiaalista turvallisuutta, joskus periaatteella "kaikki heti minulle", joka voi mennä hamstraukseen tai rikollisuuteen. Härkien harrastukset eivät yleensä suosi liikuntaa. Parisuhteessa härkä on yleensä se jota palvellaan. Härän tarve materiaan voi viedä voiton läheisistäkin. Yleinen rahan meno härillä ovat vakuutukset.
        Yksi ongelmista on alkoholismi ja syömishäiriöt. Härällä on taipumusta suunsa avattuaan joutua ongelmiin, jos ei emotionaalisiin, niin puheen kautta hamstrattuihin - järki on yleensä aina lomalla, ja sitä saa härän päähän vain kertomalla pahimmat mahdolliset vaihtoehdot, jota härkä ei siedä, kun se katsoo tulleensa tyrmätyksi.

        Härkä ei halua kenenkään pystyvän voittamaan itseään. Hän on ehdoton diktaattori, joka pysyy vallassa vaikka jonkun mahtipointisen epäjumalaolennon avulla, ja niin fanaattinen ja itsepäinen, että jos ei halua omaksua pilkkujen käyttöä kirjottaessaan, hän voi poistaa ne mm. tietokoneeltaan kokonaan, ja myöhemmin kehityttyään katuu sitä.

        Yksi ongelma on toiselle eläminen ja toisen tarpeiden tyydyttäminen omien kustannuksella.
        Muutokset ovat härälle rasite, ja yleensä silloin voidaan varautua siihen, ettei härkä ole tulossa hommaan mukaan, koska se istuu vessassa vatsa sekaisin... paitsi jos muutos tai uudistus liittyy uuteen ruokaan. Uudistuksiin härästä ei yleensä ole, elleivät ne ole hänen mielipiteitään. Härkä sekoaa heti, jos tavanomaisuudesta poiketaan.

        Härän lähellä olevat ihmiset joutuvat usein tuskailemaan härän liikkumattomuuden ja hitauden kanssa, ja kärsimään härän huomionhalusta, ajattelemattomuudesta ja taipumuksesta toimia hermostuneena hetken mielijohteista, sillä hermostuneena härkä ei hallitse kunnolla itseään saati puheitaan.
        Toisaalta muut saavat jäädä kuin nalli kalliolle, kun härkä ryntää ulos harrastuksensa perään esim. tarkistamaan onko jää jo pitävää pilkille lähtöön. Härällä on taipumusta liiallisiin oletuksiin ja hetken mielijohteesta tehtyihin päätöksiin.

        Härät ovat usein mielikuvituksettomia, rahanahneita ja hitaita tylsimyksiä, joiden on vaikea sopeutua muutoksiin. Ellei härkä saa selvää suuntaa elämässään joutuu härkä opettelemaan kaiken kantapään kautta etsiessään omaa laumaansa ja hyväksyntää, ja saattaa kokea kolhuja joutuessaan väärinymmärrettynä kaltoin kohdelluksi.
        Vihainen järkyttynyt härkä ei pysty puhumaan saati toimimaan eikä syö, vaan haluaa olla yksin. Miten pitkään mykkäkoulu jatkuu on usein mysteeri, mutta silloin tietää, että härkä on kurkkuaan myöten täynnä, eikä vihan sovi nousta sarviin...

        Härkä harvoin kykenee pitämään itselleen asetetut lupaukset, sillä härän taipumus on toimia hetken mielijohteesta, etenkin jos kyse on nautinnosta - ravinnosta, tupakasta tai henkisestä tyydytyksestä esim. huomion saannin kautta, ja härkä on herkkä katsomaan asiat vakavammiksi kun mitä ne ovat. Kun härkään jää trauma, ei sitä saa pois edes kuluttamalla.
        Härkä on itsessään vastakohta - jykevän vankan kuoren alla on herkkä luonne, ja siksi härän on vaikea ymmärtää ja hyväksyä itseään.
        Härkä kuolee yleensä aina jotain mutustettavaa suussaan, ja jos haluat saada härän muistamaan jonkin paikan, anna sille syötävää siellä ollessasi. Jokaisen härän pitäisi ainakin kerran elämässään saada tappaa leijona tai toinen härkä.

        Härät ovat vaeltavia laumaeläimiä jotka menevät sinne missä ruokaa on, ja tallovat maaperän perunapelloksi. Maatilojen härät tarvitsevat palvelijan - isännän tai emännän, joka tekee kaiken kuten härkä haluaa, eli itseasiassa härkä on isäntä/emäntä. Vanhat ja sairaat härät ovat maailman vaarallisimpia eläimiä, joiden hermo menee jo väärässä paikassa olemisestakin. Sanonta "tyhmä kuin sonni", ja "bull shit" on yleisesti tunnettu. Härän kauhu on "muu tos ->."
        PS. FBI on tutkinut rikollisimpia ja murhaavimpia luonteita, FBI-tilastojen mukaan 5 kärkeen kuuluu rapu, härkä, jouskari, oinas ja kalat, jotka tekee henkirikoksia/rikoksia eniten.

        Härkä vastaa käärmettä.

        Kaksosten heikkoudet:

        Internet ja pikaviestit.

        Kaksosen heikkouksia ovat pinnallisuus ja tuuliviirimäisyys, jotka tuottavat eniten vaikeuksia ympäristölle. Avioliitto kaksosen kanssa voi olla lähes mahdoton, ellei vuosiluonteessa ole tasapainottavaa tekijää.
        Aluksi kaksoset saattaa piirrellä sydämiä ja perhosia päiväkirjaansa, mutta jos pari ei olekkaan niin kiinnostava, ovat pian muut henkilöt kiinnostuksen kohteena kaksosen edes tajuamatta, ettei vika ole toisissa, vaan hänessä itsessään, joka tulee viimeistään siinä vaiheessa selväksi, kun joku petetty tulee, ja tappaa kaksosen.

        Kaksoset harvoin ymmärtää mitä on uskollisuus johon liittyy toisen kunnioittaminen ja mitä se pitää sisällään. Viattomalta vaikuttavan ulkokuoren alla piilee tunteeton, huonokäytöksinen juoruilija. Sitoutumiskammoiset, vastuuttomat, helposti tylsistyvät ja jatkuvasti tyytymättömät kaksoset eivät koskaan tunnu aikuistuvan.

        Ikinuori kaksoset on seikkailija ja haluaa mennä ja kokea kykenemättä tajuamaan, ettei sellaista voida ymmärtää, koska harvoin tajutaan kysyä toisen luonnetta, ja sitoutuminen merkitsee yleensä perheen perustamista, joka vaatii vastuunottokykyä, johon kaksosesta harvoin on.
        Viimeistään syrjähypyt joku aina kostaa, jolloin kaksoset saattaa maksaa kuolemallaan muille pettämisillään aiheuttamansa itsemurhat. Tavallista kaksosille on olla aistiensa orja. Vastuuta on turha kysyä.

        Kestävyyttä ja pitkäjännitteisyyttä ei liikkuvalta Kaksoselta löydy (lasten kanssa voi tulla ongelmia). Jos asiat jumiintuvat, tulee vilkkaasta Kaksosesta hermostunut kakara, joka ei ota enää mitään vastuuta mistään, ja harppoo nokka pystyssä vaikka huomaamattaan viemäriaukosta alas, jos se sattumoisin edessä on.

        Kaksoset on huono häviäjä ja hallitsee valehtelun hienoimmat tekniikat pystyen käyttämään niitä epärehellisiin tarkoituksiin varsin tuottavasti. Kaksoset ei kunnioita muita ihmisiä kovinkaan paljon kunhan saa vain omat himonsa tyydytettyä. Moni kaksoset saattaa tämän takia saada katuhuoran leiman.
        Suotavaa olisi jos kukaan ei koskisikaan kaksoseen vaan antaisi tämän olla naimisissa oman kätensä kanssa, tai mielummin kieltäytyisi tekemästä lapsia kaksosen kuukaudelle. Kaksosia voidaan sanoa hyvällä syyllä pelkiksi neitsyyden viejiksi tai varastajiksi.

        Kaksosen suurin haaste on oppia kuuntelemaan ja pitämään suunsa kiinni ainakin 10 s sen jälkeen kun toinen on aloittanut oman osuutensa. Tuon 10:n sekunnin aikana Kaksosen loputtomalta vaikuttava aivokapasiteetti on järjestellyt vaikeimmatkin asiat kohdalleen, ja järkevät kommentit tipahtelevat vastaväittäjälle.
        Varokaa siis vaikenemaan pystyvää Kaksosta, ellette ole liikkeellä puhtain paperein. Soveliain kiinalainen merkki kaksoselle edes jonkinlaiseksi pariksi olisi ehkä omahyväinen lohikäärme ja länsimaalaisessa oinas.

        Kaksoset vastaa hevosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksosten heikkoudet:

        Internet ja pikaviestit.

        Kaksosen heikkouksia ovat pinnallisuus ja tuuliviirimäisyys, jotka tuottavat eniten vaikeuksia ympäristölle. Avioliitto kaksosen kanssa voi olla lähes mahdoton, ellei vuosiluonteessa ole tasapainottavaa tekijää.
        Aluksi kaksoset saattaa piirrellä sydämiä ja perhosia päiväkirjaansa, mutta jos pari ei olekkaan niin kiinnostava, ovat pian muut henkilöt kiinnostuksen kohteena kaksosen edes tajuamatta, ettei vika ole toisissa, vaan hänessä itsessään, joka tulee viimeistään siinä vaiheessa selväksi, kun joku petetty tulee, ja tappaa kaksosen.

        Kaksoset harvoin ymmärtää mitä on uskollisuus johon liittyy toisen kunnioittaminen ja mitä se pitää sisällään. Viattomalta vaikuttavan ulkokuoren alla piilee tunteeton, huonokäytöksinen juoruilija. Sitoutumiskammoiset, vastuuttomat, helposti tylsistyvät ja jatkuvasti tyytymättömät kaksoset eivät koskaan tunnu aikuistuvan.

        Ikinuori kaksoset on seikkailija ja haluaa mennä ja kokea kykenemättä tajuamaan, ettei sellaista voida ymmärtää, koska harvoin tajutaan kysyä toisen luonnetta, ja sitoutuminen merkitsee yleensä perheen perustamista, joka vaatii vastuunottokykyä, johon kaksosesta harvoin on.
        Viimeistään syrjähypyt joku aina kostaa, jolloin kaksoset saattaa maksaa kuolemallaan muille pettämisillään aiheuttamansa itsemurhat. Tavallista kaksosille on olla aistiensa orja. Vastuuta on turha kysyä.

        Kestävyyttä ja pitkäjännitteisyyttä ei liikkuvalta Kaksoselta löydy (lasten kanssa voi tulla ongelmia). Jos asiat jumiintuvat, tulee vilkkaasta Kaksosesta hermostunut kakara, joka ei ota enää mitään vastuuta mistään, ja harppoo nokka pystyssä vaikka huomaamattaan viemäriaukosta alas, jos se sattumoisin edessä on.

        Kaksoset on huono häviäjä ja hallitsee valehtelun hienoimmat tekniikat pystyen käyttämään niitä epärehellisiin tarkoituksiin varsin tuottavasti. Kaksoset ei kunnioita muita ihmisiä kovinkaan paljon kunhan saa vain omat himonsa tyydytettyä. Moni kaksoset saattaa tämän takia saada katuhuoran leiman.
        Suotavaa olisi jos kukaan ei koskisikaan kaksoseen vaan antaisi tämän olla naimisissa oman kätensä kanssa, tai mielummin kieltäytyisi tekemästä lapsia kaksosen kuukaudelle. Kaksosia voidaan sanoa hyvällä syyllä pelkiksi neitsyyden viejiksi tai varastajiksi.

        Kaksosen suurin haaste on oppia kuuntelemaan ja pitämään suunsa kiinni ainakin 10 s sen jälkeen kun toinen on aloittanut oman osuutensa. Tuon 10:n sekunnin aikana Kaksosen loputtomalta vaikuttava aivokapasiteetti on järjestellyt vaikeimmatkin asiat kohdalleen, ja järkevät kommentit tipahtelevat vastaväittäjälle.
        Varokaa siis vaikenemaan pystyvää Kaksosta, ellette ole liikkeellä puhtain paperein. Soveliain kiinalainen merkki kaksoselle edes jonkinlaiseksi pariksi olisi ehkä omahyväinen lohikäärme ja länsimaalaisessa oinas.

        Kaksoset vastaa hevosta.

        Ravun heikkoudet:

        Ravut pelkäävät olla yksin ja heillä on vaikeuksia erota rakkaistaan. Vahvat juomat (vesielementti) auttavat heitä tukahduttamaan tuskaa.

        Ravun herkkää olemusta vaivaa tavallista useammin masentuneisuus, itsesääli, ujous ja alemmuudentunto, jota kenenkään on vaikea lähteä yrittämäänkään korjata. Liiallinen arvostelunpelko saa Ravun käpertymään kuoreensa pienenkin moitteen uhatessa usein ilman mitään todellista aihetta.
        Luulot ovat ravulle lähellä todellisuutta, ja tästä ravun tulisi päästä eroon. Takertuminen kaikkeen ympärillä olevaan tiukasti ja joutuessaan sitten luopumaan siitä kuuluu Ravun koulunkäyntiin. Ravulle harvoin menee perille se, ettei maailmaan ole tultu jäädäkseen.

        Usein rapujen kämpät ovat täynnä tavaraa, jonka sekaan on helppo paeta tarpeen tullen. Mustassa raamatussa sanotaan, että ravut ovat syntyneet kovan elämän alle. Tämä on helppo uskoa, kun ravun ankeaa elämää katsoo.
        Huonotuuliset ja oikuttelevat ravut rakastavat valittamista ja kantavat mielellään kaunaa. Heidän on vaikea uskoa tulevaisuuteen, ja he näkevät elämässä paljon toivottomuutta, mikä tekee heistä usein raskashenkisiä murehtijoita.

        Ravulla on hyvä muisti kaikkien kokemiensa vääryyksien suhteen ja hänen kaunaisuutensa ei vähästä hellitä. Anteeksianto on lähes tuntematon käsite, missä rapu on itsepetoksen ekspertti. Rapu luulee, että asiat paranevat hänen oman kostonsa ja vihansa turvin, kun puhuminen ja asioiden selvittäminen olisi parempi ratkaisu.

        Käsittämätön oikullisuus tekee Ravusta vaikean tapauksen yhtälailla työ- kuin rakkausasioissakin, ja rapu tarvitsee ymmärtävän kumppanin. Paras tähän voisi olla toinen rapu tai härkä.
        PS. FBI on tutkinut rikollisimpia ja murhaavimpia luonteita, FBI-tilastojen mukaan 5 kärkeen kuuluu rapu, härkä, jouskari, oinas ja kalat, jotka tekee henkirikoksia/rikoksia eniten.

        Rapu vastaa vuohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravun heikkoudet:

        Ravut pelkäävät olla yksin ja heillä on vaikeuksia erota rakkaistaan. Vahvat juomat (vesielementti) auttavat heitä tukahduttamaan tuskaa.

        Ravun herkkää olemusta vaivaa tavallista useammin masentuneisuus, itsesääli, ujous ja alemmuudentunto, jota kenenkään on vaikea lähteä yrittämäänkään korjata. Liiallinen arvostelunpelko saa Ravun käpertymään kuoreensa pienenkin moitteen uhatessa usein ilman mitään todellista aihetta.
        Luulot ovat ravulle lähellä todellisuutta, ja tästä ravun tulisi päästä eroon. Takertuminen kaikkeen ympärillä olevaan tiukasti ja joutuessaan sitten luopumaan siitä kuuluu Ravun koulunkäyntiin. Ravulle harvoin menee perille se, ettei maailmaan ole tultu jäädäkseen.

        Usein rapujen kämpät ovat täynnä tavaraa, jonka sekaan on helppo paeta tarpeen tullen. Mustassa raamatussa sanotaan, että ravut ovat syntyneet kovan elämän alle. Tämä on helppo uskoa, kun ravun ankeaa elämää katsoo.
        Huonotuuliset ja oikuttelevat ravut rakastavat valittamista ja kantavat mielellään kaunaa. Heidän on vaikea uskoa tulevaisuuteen, ja he näkevät elämässä paljon toivottomuutta, mikä tekee heistä usein raskashenkisiä murehtijoita.

        Ravulla on hyvä muisti kaikkien kokemiensa vääryyksien suhteen ja hänen kaunaisuutensa ei vähästä hellitä. Anteeksianto on lähes tuntematon käsite, missä rapu on itsepetoksen ekspertti. Rapu luulee, että asiat paranevat hänen oman kostonsa ja vihansa turvin, kun puhuminen ja asioiden selvittäminen olisi parempi ratkaisu.

        Käsittämätön oikullisuus tekee Ravusta vaikean tapauksen yhtälailla työ- kuin rakkausasioissakin, ja rapu tarvitsee ymmärtävän kumppanin. Paras tähän voisi olla toinen rapu tai härkä.
        PS. FBI on tutkinut rikollisimpia ja murhaavimpia luonteita, FBI-tilastojen mukaan 5 kärkeen kuuluu rapu, härkä, jouskari, oinas ja kalat, jotka tekee henkirikoksia/rikoksia eniten.

        Rapu vastaa vuohta.

        muistaakseni rapu ja härkä on ainakin murhaavimpien merkkien häntäpäässä , ainakin härkä on, mutta tappavien merkkien kärkipäässä on sijalla yksi rapu ja kakkossijalla härkä kun kerran näin yhden tilaston ja siinä tilastossa selvisi että murhaavimpia merkkejä on mm skorpioni ja kauris kun taas härkä ei ole ns murhaajamerkki mutta härkä on enemmänkin tappajamerkki koska voi suuttuessaan olla tosi vaarallinen(yleensä pitkä pinna joka venyy mut pahimmillaan paha tunnetappaja). Kaksoset oli vähiten väkivaltaisin merkki mutta siinä tutkimuksessa muistaakseni ilmeni että kaksoset tekee eniten talousrikoksia mikä ei yllätä välttämättä koska kaksoset tunnetaan ehkäpä epärehellisimpinä merkkinä. Mm yhdysvaltojen entinen presidentti Donald trump on aurinko kaksonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravun heikkoudet:

        Ravut pelkäävät olla yksin ja heillä on vaikeuksia erota rakkaistaan. Vahvat juomat (vesielementti) auttavat heitä tukahduttamaan tuskaa.

        Ravun herkkää olemusta vaivaa tavallista useammin masentuneisuus, itsesääli, ujous ja alemmuudentunto, jota kenenkään on vaikea lähteä yrittämäänkään korjata. Liiallinen arvostelunpelko saa Ravun käpertymään kuoreensa pienenkin moitteen uhatessa usein ilman mitään todellista aihetta.
        Luulot ovat ravulle lähellä todellisuutta, ja tästä ravun tulisi päästä eroon. Takertuminen kaikkeen ympärillä olevaan tiukasti ja joutuessaan sitten luopumaan siitä kuuluu Ravun koulunkäyntiin. Ravulle harvoin menee perille se, ettei maailmaan ole tultu jäädäkseen.

        Usein rapujen kämpät ovat täynnä tavaraa, jonka sekaan on helppo paeta tarpeen tullen. Mustassa raamatussa sanotaan, että ravut ovat syntyneet kovan elämän alle. Tämä on helppo uskoa, kun ravun ankeaa elämää katsoo.
        Huonotuuliset ja oikuttelevat ravut rakastavat valittamista ja kantavat mielellään kaunaa. Heidän on vaikea uskoa tulevaisuuteen, ja he näkevät elämässä paljon toivottomuutta, mikä tekee heistä usein raskashenkisiä murehtijoita.

        Ravulla on hyvä muisti kaikkien kokemiensa vääryyksien suhteen ja hänen kaunaisuutensa ei vähästä hellitä. Anteeksianto on lähes tuntematon käsite, missä rapu on itsepetoksen ekspertti. Rapu luulee, että asiat paranevat hänen oman kostonsa ja vihansa turvin, kun puhuminen ja asioiden selvittäminen olisi parempi ratkaisu.

        Käsittämätön oikullisuus tekee Ravusta vaikean tapauksen yhtälailla työ- kuin rakkausasioissakin, ja rapu tarvitsee ymmärtävän kumppanin. Paras tähän voisi olla toinen rapu tai härkä.
        PS. FBI on tutkinut rikollisimpia ja murhaavimpia luonteita, FBI-tilastojen mukaan 5 kärkeen kuuluu rapu, härkä, jouskari, oinas ja kalat, jotka tekee henkirikoksia/rikoksia eniten.

        Rapu vastaa vuohta.

        kun näin sen eniten murhaavimpia merkkejä listan niin vaaka oli myös kärkipäässä. Minun mielestäni murhaavat merkit on pahempia/julmempia kuin tappavat merkit. Murha ja tappo on eri asia. Murha vaatii julmempaa luonnetta. En tietenkään vähättele tappamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksosten heikkoudet:

        Internet ja pikaviestit.

        Kaksosen heikkouksia ovat pinnallisuus ja tuuliviirimäisyys, jotka tuottavat eniten vaikeuksia ympäristölle. Avioliitto kaksosen kanssa voi olla lähes mahdoton, ellei vuosiluonteessa ole tasapainottavaa tekijää.
        Aluksi kaksoset saattaa piirrellä sydämiä ja perhosia päiväkirjaansa, mutta jos pari ei olekkaan niin kiinnostava, ovat pian muut henkilöt kiinnostuksen kohteena kaksosen edes tajuamatta, ettei vika ole toisissa, vaan hänessä itsessään, joka tulee viimeistään siinä vaiheessa selväksi, kun joku petetty tulee, ja tappaa kaksosen.

        Kaksoset harvoin ymmärtää mitä on uskollisuus johon liittyy toisen kunnioittaminen ja mitä se pitää sisällään. Viattomalta vaikuttavan ulkokuoren alla piilee tunteeton, huonokäytöksinen juoruilija. Sitoutumiskammoiset, vastuuttomat, helposti tylsistyvät ja jatkuvasti tyytymättömät kaksoset eivät koskaan tunnu aikuistuvan.

        Ikinuori kaksoset on seikkailija ja haluaa mennä ja kokea kykenemättä tajuamaan, ettei sellaista voida ymmärtää, koska harvoin tajutaan kysyä toisen luonnetta, ja sitoutuminen merkitsee yleensä perheen perustamista, joka vaatii vastuunottokykyä, johon kaksosesta harvoin on.
        Viimeistään syrjähypyt joku aina kostaa, jolloin kaksoset saattaa maksaa kuolemallaan muille pettämisillään aiheuttamansa itsemurhat. Tavallista kaksosille on olla aistiensa orja. Vastuuta on turha kysyä.

        Kestävyyttä ja pitkäjännitteisyyttä ei liikkuvalta Kaksoselta löydy (lasten kanssa voi tulla ongelmia). Jos asiat jumiintuvat, tulee vilkkaasta Kaksosesta hermostunut kakara, joka ei ota enää mitään vastuuta mistään, ja harppoo nokka pystyssä vaikka huomaamattaan viemäriaukosta alas, jos se sattumoisin edessä on.

        Kaksoset on huono häviäjä ja hallitsee valehtelun hienoimmat tekniikat pystyen käyttämään niitä epärehellisiin tarkoituksiin varsin tuottavasti. Kaksoset ei kunnioita muita ihmisiä kovinkaan paljon kunhan saa vain omat himonsa tyydytettyä. Moni kaksoset saattaa tämän takia saada katuhuoran leiman.
        Suotavaa olisi jos kukaan ei koskisikaan kaksoseen vaan antaisi tämän olla naimisissa oman kätensä kanssa, tai mielummin kieltäytyisi tekemästä lapsia kaksosen kuukaudelle. Kaksosia voidaan sanoa hyvällä syyllä pelkiksi neitsyyden viejiksi tai varastajiksi.

        Kaksosen suurin haaste on oppia kuuntelemaan ja pitämään suunsa kiinni ainakin 10 s sen jälkeen kun toinen on aloittanut oman osuutensa. Tuon 10:n sekunnin aikana Kaksosen loputtomalta vaikuttava aivokapasiteetti on järjestellyt vaikeimmatkin asiat kohdalleen, ja järkevät kommentit tipahtelevat vastaväittäjälle.
        Varokaa siis vaikenemaan pystyvää Kaksosta, ellette ole liikkeellä puhtain paperein. Soveliain kiinalainen merkki kaksoselle edes jonkinlaiseksi pariksi olisi ehkä omahyväinen lohikäärme ja länsimaalaisessa oinas.

        Kaksoset vastaa hevosta.

        Kaksoset on mulle kaksijakoinen merkki. Toisaalta mielenkiintoisia koska heijän luonteen monipuolisuus kiinnostaa. Oon itsekin moniulotteinen luonne. Sekavan vaikutelman voi moni saada kaksosesta tuon seikan takia, mutta minä en pidä itseäni sekavana luonteena vaikka mulla ei käytännössä ole luonnetta kun oon vitsaillut tuosta mm isälleni kun oon sanonut että miten mulla voi olla mittään luonnetta, kun mun luonteessa on ne kaikki eri puolet. Kaksosissa en pidä sitten niin paljoa siitä kun aika monet kaksoset tuntuu vähän tunnekylmiltä. Yleensäkin koen ilmamerkit(vaaka, vesimies ja kaksonen) turhankin tunnekylminä ja kovina. Tulimerkkien kanssa osan kanssa niistä tulen toimeen ihan hyvin kuten leijona tulee ekana mieleen, mutta oinas ja jouskari on mulle ehkä liian meneviä merkkejä mutta toisaalta jouskarissa kiehtoo sen merkin älykkyys ja filosofisuus. Vesimies on kaksosten ohella kaikkein mielenkiintoisin merkki ja lisään kolmanneksi mielenkiintoisimpana merkkinä mun aurinkomerkkini härän. Moni ei ymmärrä härkää ja moni ei ymmärrä kaksosia. Vesimies on mielenkiintoinen merkki mutta kokemuksia on veskareista aika paljon sellaisiakin että turhan kovia /tunnekylmiä ovat aika monetkin tuntemani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksosten heikkoudet:

        Internet ja pikaviestit.

        Kaksosen heikkouksia ovat pinnallisuus ja tuuliviirimäisyys, jotka tuottavat eniten vaikeuksia ympäristölle. Avioliitto kaksosen kanssa voi olla lähes mahdoton, ellei vuosiluonteessa ole tasapainottavaa tekijää.
        Aluksi kaksoset saattaa piirrellä sydämiä ja perhosia päiväkirjaansa, mutta jos pari ei olekkaan niin kiinnostava, ovat pian muut henkilöt kiinnostuksen kohteena kaksosen edes tajuamatta, ettei vika ole toisissa, vaan hänessä itsessään, joka tulee viimeistään siinä vaiheessa selväksi, kun joku petetty tulee, ja tappaa kaksosen.

        Kaksoset harvoin ymmärtää mitä on uskollisuus johon liittyy toisen kunnioittaminen ja mitä se pitää sisällään. Viattomalta vaikuttavan ulkokuoren alla piilee tunteeton, huonokäytöksinen juoruilija. Sitoutumiskammoiset, vastuuttomat, helposti tylsistyvät ja jatkuvasti tyytymättömät kaksoset eivät koskaan tunnu aikuistuvan.

        Ikinuori kaksoset on seikkailija ja haluaa mennä ja kokea kykenemättä tajuamaan, ettei sellaista voida ymmärtää, koska harvoin tajutaan kysyä toisen luonnetta, ja sitoutuminen merkitsee yleensä perheen perustamista, joka vaatii vastuunottokykyä, johon kaksosesta harvoin on.
        Viimeistään syrjähypyt joku aina kostaa, jolloin kaksoset saattaa maksaa kuolemallaan muille pettämisillään aiheuttamansa itsemurhat. Tavallista kaksosille on olla aistiensa orja. Vastuuta on turha kysyä.

        Kestävyyttä ja pitkäjännitteisyyttä ei liikkuvalta Kaksoselta löydy (lasten kanssa voi tulla ongelmia). Jos asiat jumiintuvat, tulee vilkkaasta Kaksosesta hermostunut kakara, joka ei ota enää mitään vastuuta mistään, ja harppoo nokka pystyssä vaikka huomaamattaan viemäriaukosta alas, jos se sattumoisin edessä on.

        Kaksoset on huono häviäjä ja hallitsee valehtelun hienoimmat tekniikat pystyen käyttämään niitä epärehellisiin tarkoituksiin varsin tuottavasti. Kaksoset ei kunnioita muita ihmisiä kovinkaan paljon kunhan saa vain omat himonsa tyydytettyä. Moni kaksoset saattaa tämän takia saada katuhuoran leiman.
        Suotavaa olisi jos kukaan ei koskisikaan kaksoseen vaan antaisi tämän olla naimisissa oman kätensä kanssa, tai mielummin kieltäytyisi tekemästä lapsia kaksosen kuukaudelle. Kaksosia voidaan sanoa hyvällä syyllä pelkiksi neitsyyden viejiksi tai varastajiksi.

        Kaksosen suurin haaste on oppia kuuntelemaan ja pitämään suunsa kiinni ainakin 10 s sen jälkeen kun toinen on aloittanut oman osuutensa. Tuon 10:n sekunnin aikana Kaksosen loputtomalta vaikuttava aivokapasiteetti on järjestellyt vaikeimmatkin asiat kohdalleen, ja järkevät kommentit tipahtelevat vastaväittäjälle.
        Varokaa siis vaikenemaan pystyvää Kaksosta, ellette ole liikkeellä puhtain paperein. Soveliain kiinalainen merkki kaksoselle edes jonkinlaiseksi pariksi olisi ehkä omahyväinen lohikäärme ja länsimaalaisessa oinas.

        Kaksoset vastaa hevosta.

        Maamerkkien ja vesimerkkien kanssa tuun parhaiten toimeen. Esim rapu, skorppari, neitsyt, härkä ja kalat.,


    • Anonyymi

      Leijonan heikkoudet:

      Leijonat ovat riippuvaisia muiden mielipiteistä ja huomiosta. Shoppailu ja riippuvuudet.

      Ensimmäisenä ja näkyvimpänä heikkoutena on oman merkityksen suurentelu, ja sen lieveilmiöinä mahtailevuus, liioittelu, pöyhkeys, kaiken ulkoistaminen, ylimielisyys, mahtipontisuus ja itsekkyys.
      Leijonat kuvittelevat olevansa maailmanvaltiaita, vaikka todellisuudessa he ovat lähinnä ylimielisiä, kärsimättömiä (missä ne parrasvalot ovat?) ja pöyhkeileviä. Leijonat vaativat loputonta ihailua, ja heidän on vaikea myöntää olevansa väärässä.

      Leijonalla on tarvetta olla vastuussa jostakin, ja hakea elämältä jännitystä, joka voi mennä kohtuuttomuuksiin, jos se tapahtuu toisten ihmisten (esim. asiakkaan) kustannuksella. Psyykkisesti epävarma Leijona on altis valehtelemaan, vaatimaan huomionosoituksia ja nostamaan itseään jalustalle. Pahimmillaan asiakkaat ja läheiset joutuvat selittelemään ja korjailemaan/oikomaan tämän höyrypäisiä ratkaisuja.

      Leijona osaa vakuuttaa muut omista kyvyistään ja käännyttää (manipuloida) muut omalle kannalleen vaikka hän olisi väärässä, ja vaikka siitä joutuisi toinen osapuoli kärsimään. Leijona on narsistisen kyvytön näkemään omia vääryyksiään oman erinomaisuutensa seasta.

      Leijonan ongelma on joissain tapauksissa lähes pakkomielteinen huomion halu, eikä siinä ei ole kohtuullisuus mukana, sillä jos leijona ei saa huomiota hyvällä, niin sitten se hankkii sitä pahalla.
      Jos risteilyaluksella tai hotellissa jonkin hytin/huoneen ovi on "tuuletuksen vuoksi" auki, on hytissä mitä ilmeisimmin leijona, joka nauttii, kun ihmiset ohi kulkiessaan edes vilkaisevat sisälle, tai sitten leijona painuu suoraan johonkin, missä tietää olevan paljon väkeä paikalla näkemässä kuka tulee sisään, vaikka siitä joutuisi joku kärsimään.
      "Hei lastensuojelusta, onko Alisa tyttö paikalla?" (ja 60:n lapsen (peräti 120 silmää) huomio kiinnittyy ensin leijonaan, joka saa nautintoainepurskeen päähänsä, jonka jälkeen lasten huomio "Ai toi on sossulapsi" kiinnittyy puolustuskyvyttömään lapseen, joka pakenisi maan alle jos voisi, ja seuraavat päivät tällä ovatkin uusien kaverien etsimistä!)

      Leijona tietää, että ihmiset ovat uteliaita, ja tietää miten käyttää sitä omaksi hyväkseen. Kokoukseen leijona tulee todennäköisesti viimeisenä, kun muut ovat jo paikalla, ja matelee paikalleen, joka on todennäköisesti kauimmaisena niin, että kaikki ehtivät varmasti huomata leijonan...

      Leijonat menevät mielellään minkä hyvänsä yleisön eteen nauttimaan huomionsaannista, loistamaan ja vaatimaan suosionosoituksia. Esiintyminen on leijonalle elintärkeää. Strippari voisi olla yksi leijonanaiselle sopiva työ.
      Leijonalla on taipumusta mitätöidä kullan arvoa käyttämällä sitä liian paljon. Mauttomat kultaiset pölykapselit autossa ja kultaiset hanat... ja kultainen vessanpönttö.

      Monet ihmiset kyllästyvät ainaiseen "hopeatilaan" leijonan rinnalla, ja lopettavat siksi suhteen - joko avion, tai työsuhteen. Kovin usein leijonien takia itketään epätoivosta, tai nauretaan pilkasta.
      Leijona saattaa hymyillä jopa tappion kokeneellekin kykenemättä ymmärtämään toisen raivon oikeutusta. Leijona on luultavasti ainoa luonne, joka hymyilee kuollessaan. Näin se alitajuisesti kiitttää tappajaansa, että tämä päästi leijonan piinasta.

      Luksusta rakastavan leijonan pimeä puoli on holtittomuus. Haluat olla joukon näkyvin ja kuuluvin. Tuhlailet surutta vaatteisiin ja samppanjaan, vaikka tilisi olisi nollilla. Et epäröi vietellä toisen puolisoa, jos olet päättänyt saada tämän.
      Pimeä puolesi kumpuaa epävarmuudesta. Pelkäät, että sinua ei rakasteta ja arvosteta, jos et loista jatkuvasti - luulet siis olevasi puolijumala ja tuntevasi ihmiset.

      • Anonyymi

        Neitsyen heikkoudet:

        Neitsyiden suurin ongelma on pelko menettää jokin arvoisa. Kaiken Neitsyen ympärillä tulisi olla juuri niin, kuin he pitävät siitä.

        Neitsyen heikkouksia ovat liiallinen kriittisyys, pikkumaisuus ja saivartelu. Mikään ei ole neitsyen mielestä oikein tai täydellistä. Negatiivisesta luonteestaan tunnetut neitsyet takertuvat mielellään pieniin yksityiskohtiin ja ovat taipuvaisia kritisoimaan muita. Heidän on mahdotonta myöntää olevansa väärässä.
        Neitsyet suhtautuvat lähes pakkomielteisesti terveyteensä ja saattavatkin hurahtaa milloin mihinkin kulttiin, uskomukseen tai trendidieettiin. Neitsyen tulisi muistaa, että vain Jumala on täydellinen.

        Tunteiden tukahduttaminen on tyypillistä (itkevä neitsyt on aika harvinainen näky, ja tällöin asioiden täytyy olla jo tosi huonosti), sekä ylenmääräinen huolehtiminen, joka voi mennä jälkeläisten pilaamiseksi.
        Neitsyt huolehtii pahimmillaan lasten puhtaudesta niin, että he sairastuvat juuri hyvien ja suojaavien bakteerien puutteen takia. Ylenmääräinen huolehtiminen ei auta jälkikasvua saamaan itsevarmuutta, vaan tekee näistä pelokkaita ja ylivarovaisia.

        Neitsyt ei pidä häiriöistä, ja tämä voi mennä liiallisuuteen ja jopa luulotaudin puolelle.
        Perusteellisuus voi olla neitsyeille lähes pakkomielle. Jos jokin tavara on vinossa, se on heti oikaistava. Ellei hän löydä luonnollista kanavaa "parantaville" energioilleen, saavat lähimmät ihmiset vaivakseen melkoisen nalkuttajan, joka ei ole mihinkään tyytyväinen.

        Muutokset voivat olla neitsyelle vaikeita kuten maa elementille yleensäkin, ja hänen voi olla vaikea ymmärtää muiden ihmisten erilaisuutta. Jos otat vastaan neitsyeltä vaikka suklaata, se todennäköisesti maistuu puhdistusaineelle...
        Yksi Mooseksenlain kirjoittajista oli luultavasti neitsyt-tiikeri tai -lohikäärme, koska kaikki, mihin "saastainen" koskee, muuttuu "saastaiseksi".

        Leijona vastaa apinaa, neitsyt kukkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neitsyen heikkoudet:

        Neitsyiden suurin ongelma on pelko menettää jokin arvoisa. Kaiken Neitsyen ympärillä tulisi olla juuri niin, kuin he pitävät siitä.

        Neitsyen heikkouksia ovat liiallinen kriittisyys, pikkumaisuus ja saivartelu. Mikään ei ole neitsyen mielestä oikein tai täydellistä. Negatiivisesta luonteestaan tunnetut neitsyet takertuvat mielellään pieniin yksityiskohtiin ja ovat taipuvaisia kritisoimaan muita. Heidän on mahdotonta myöntää olevansa väärässä.
        Neitsyet suhtautuvat lähes pakkomielteisesti terveyteensä ja saattavatkin hurahtaa milloin mihinkin kulttiin, uskomukseen tai trendidieettiin. Neitsyen tulisi muistaa, että vain Jumala on täydellinen.

        Tunteiden tukahduttaminen on tyypillistä (itkevä neitsyt on aika harvinainen näky, ja tällöin asioiden täytyy olla jo tosi huonosti), sekä ylenmääräinen huolehtiminen, joka voi mennä jälkeläisten pilaamiseksi.
        Neitsyt huolehtii pahimmillaan lasten puhtaudesta niin, että he sairastuvat juuri hyvien ja suojaavien bakteerien puutteen takia. Ylenmääräinen huolehtiminen ei auta jälkikasvua saamaan itsevarmuutta, vaan tekee näistä pelokkaita ja ylivarovaisia.

        Neitsyt ei pidä häiriöistä, ja tämä voi mennä liiallisuuteen ja jopa luulotaudin puolelle.
        Perusteellisuus voi olla neitsyeille lähes pakkomielle. Jos jokin tavara on vinossa, se on heti oikaistava. Ellei hän löydä luonnollista kanavaa "parantaville" energioilleen, saavat lähimmät ihmiset vaivakseen melkoisen nalkuttajan, joka ei ole mihinkään tyytyväinen.

        Muutokset voivat olla neitsyelle vaikeita kuten maa elementille yleensäkin, ja hänen voi olla vaikea ymmärtää muiden ihmisten erilaisuutta. Jos otat vastaan neitsyeltä vaikka suklaata, se todennäköisesti maistuu puhdistusaineelle...
        Yksi Mooseksenlain kirjoittajista oli luultavasti neitsyt-tiikeri tai -lohikäärme, koska kaikki, mihin "saastainen" koskee, muuttuu "saastaiseksi".

        Leijona vastaa apinaa, neitsyt kukkoa.

        Vaa'an heikkoudet:

        Vaaka on kiintynyt rakastajiinsa, mutta he ovat riippuvaisia harrastuksistaan - tämä merkki ei luovu suosikkiharrastuksestaan.

        Ongelmana voi pitää päättämättömyyttä kahden tai useamman vaihtoehdon välillä, mikä saattaa heijastua epäitsenäisyytenä ja pinnallisuutena. Oikuttelevat vaa’at ovat valmiita vitkuttelemaan vaikka loputtomasti saadakseen lopulta kaiken haluamansa. Vaa'an pitäisi tajuta, että lapset haluavat, ja aikuiset tarvitsevat.
        Alttius ulkopuolisille vaikutteille ja äärimmäisten vaihtoehtojen kokeileminen saa lähiympäristön joskus hermoromahduksen partaalle. Liiallisten kompromissien kanssa taiteilu johdattaa Vaa'an joskus melkoiseen umpikujaan, josta ei enää kompromissilla selvitä.

        Vaaka on huomaavainen ollessaan tekemisissä ystäviensä ja tuttujensa kanssa, mutta parisuhteessa hänestä paljastuu kokonaan uudenlainen piirre: tarve määrätä mitä tehdään ja milloin tehdään. Ellei toinen osapuoli osaa pitää puoliaan tulee vaa'an puoliso olemaan tossun alla enemmän tai vähemmän.
        Vaaka ei pidä rumista paikoista yms. mutta hänen pitäisi ymmärtää, että jos kaikki olisi "kaunista", alettaisi siitäkin lopulta etsimään rumuutta, koska kaikki ihmiset etsivät täydellisyyttä. Tämä siksi, että "vihollinen on oltava", ja "kukaan ei kestä onnea tuhatta päivää".

        Diplomaattinen vaaka voi sortua mielistelyyn. Suuri pelko on hylätyksi tuleminen. Voit ajautua ääriliikkeisiin, koska haluat kuulua joukkoon, etkä uskalla kritisoida muiden mielipiteitä. Sinut voidaan houkutella epäeettiseen toimintaan ja petoksiin. Ymmärrät alitajuisesti toimivasi väärin, ja sisäinen ristiriitasi voi purkautua raivona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaa'an heikkoudet:

        Vaaka on kiintynyt rakastajiinsa, mutta he ovat riippuvaisia harrastuksistaan - tämä merkki ei luovu suosikkiharrastuksestaan.

        Ongelmana voi pitää päättämättömyyttä kahden tai useamman vaihtoehdon välillä, mikä saattaa heijastua epäitsenäisyytenä ja pinnallisuutena. Oikuttelevat vaa’at ovat valmiita vitkuttelemaan vaikka loputtomasti saadakseen lopulta kaiken haluamansa. Vaa'an pitäisi tajuta, että lapset haluavat, ja aikuiset tarvitsevat.
        Alttius ulkopuolisille vaikutteille ja äärimmäisten vaihtoehtojen kokeileminen saa lähiympäristön joskus hermoromahduksen partaalle. Liiallisten kompromissien kanssa taiteilu johdattaa Vaa'an joskus melkoiseen umpikujaan, josta ei enää kompromissilla selvitä.

        Vaaka on huomaavainen ollessaan tekemisissä ystäviensä ja tuttujensa kanssa, mutta parisuhteessa hänestä paljastuu kokonaan uudenlainen piirre: tarve määrätä mitä tehdään ja milloin tehdään. Ellei toinen osapuoli osaa pitää puoliaan tulee vaa'an puoliso olemaan tossun alla enemmän tai vähemmän.
        Vaaka ei pidä rumista paikoista yms. mutta hänen pitäisi ymmärtää, että jos kaikki olisi "kaunista", alettaisi siitäkin lopulta etsimään rumuutta, koska kaikki ihmiset etsivät täydellisyyttä. Tämä siksi, että "vihollinen on oltava", ja "kukaan ei kestä onnea tuhatta päivää".

        Diplomaattinen vaaka voi sortua mielistelyyn. Suuri pelko on hylätyksi tuleminen. Voit ajautua ääriliikkeisiin, koska haluat kuulua joukkoon, etkä uskalla kritisoida muiden mielipiteitä. Sinut voidaan houkutella epäeettiseen toimintaan ja petoksiin. Ymmärrät alitajuisesti toimivasi väärin, ja sisäinen ristiriitasi voi purkautua raivona.

        Ja vaaka vastaa koiraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaaka vastaa koiraa.

        Skorpionin heikkoudet:

        Skorpionit kehittävät joskus riippuvuuden alkoholista. Mutta tämän merkin riippuvuus seksistä ei ole niin helppo selviytyä.

        Skorpioni ilmaisee vain osaa itsestään, koska hän ei itsekään tunne minuuttaan. He voivat olla toimissaan täysin häikäilemättömiä ja kostonhimoisia. He haluavat pitää ohjat käsissään, halveksuvat heikompiaan ja suhtautuvat mahdollisiin vastustajiinsa armottomasti. Ei kai skorpioni luule olevansa jokin muinainen heprealaisten kiukutteleva jumala...?

        Musertava kriittisyys ja silmitön väkivalta ovat "heikon" Skorpionin aseet, joihin moni vastustaja tuupertuu. Esim. skorpion-koiran kieli voi olla myrkyllinen. Toisaalta saattaa näyttää siltä, että jos skorpioni ei saa jotakuta tapettua niin se tappaa itsensä. Mm. skorpioni-tiikeri voi olla vaikea ja vaarallinen tapaus vihaisena. Vastustaminen, salailu, kostonhimo ja suoranainen julmuus takaavat sen että skorpioni on usein yksin, jonka kautta kehittyminen tapahtuu.

        Monet skorpionit voivat olla eläinrääkkääjiä tai koulukiusaajia. Eläimen hankkiminen skorpioni perheeseen "lemmikiksi" tai "hoidokiksi" ei ole suotavaa. Skorpioni voi olla myös jäykkä, mekaaninen ja paikoilleen jämähtänyt kyrmyniska, jonka päätä ei hevin käännetä. Rakkausasioissa saa Skorpionilta usein intohimoisuuden kylkiäisenä omistavuutta ja mustasukkaista ehdottomuutta, jotka eivät ole omiaan takaamaan harmonista yhteiselämää.

        Jos haluat elää pelossa tai kostaa vihamiehillesi, hanki skorpioni.
        Skorpioni on epäluuloinen, ja pelko ajaa hänet kontrolloimaan muita. Inhottavimmillaan skorpioni muistuttaa narsistia - tekopyhä, juonii yrittää saada ihmiset sotajalalle keskenään. Seksuaalienergia menee pettämiseen ja manipulointiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skorpionin heikkoudet:

        Skorpionit kehittävät joskus riippuvuuden alkoholista. Mutta tämän merkin riippuvuus seksistä ei ole niin helppo selviytyä.

        Skorpioni ilmaisee vain osaa itsestään, koska hän ei itsekään tunne minuuttaan. He voivat olla toimissaan täysin häikäilemättömiä ja kostonhimoisia. He haluavat pitää ohjat käsissään, halveksuvat heikompiaan ja suhtautuvat mahdollisiin vastustajiinsa armottomasti. Ei kai skorpioni luule olevansa jokin muinainen heprealaisten kiukutteleva jumala...?

        Musertava kriittisyys ja silmitön väkivalta ovat "heikon" Skorpionin aseet, joihin moni vastustaja tuupertuu. Esim. skorpion-koiran kieli voi olla myrkyllinen. Toisaalta saattaa näyttää siltä, että jos skorpioni ei saa jotakuta tapettua niin se tappaa itsensä. Mm. skorpioni-tiikeri voi olla vaikea ja vaarallinen tapaus vihaisena. Vastustaminen, salailu, kostonhimo ja suoranainen julmuus takaavat sen että skorpioni on usein yksin, jonka kautta kehittyminen tapahtuu.

        Monet skorpionit voivat olla eläinrääkkääjiä tai koulukiusaajia. Eläimen hankkiminen skorpioni perheeseen "lemmikiksi" tai "hoidokiksi" ei ole suotavaa. Skorpioni voi olla myös jäykkä, mekaaninen ja paikoilleen jämähtänyt kyrmyniska, jonka päätä ei hevin käännetä. Rakkausasioissa saa Skorpionilta usein intohimoisuuden kylkiäisenä omistavuutta ja mustasukkaista ehdottomuutta, jotka eivät ole omiaan takaamaan harmonista yhteiselämää.

        Jos haluat elää pelossa tai kostaa vihamiehillesi, hanki skorpioni.
        Skorpioni on epäluuloinen, ja pelko ajaa hänet kontrolloimaan muita. Inhottavimmillaan skorpioni muistuttaa narsistia - tekopyhä, juonii yrittää saada ihmiset sotajalalle keskenään. Seksuaalienergia menee pettämiseen ja manipulointiin.

        Skorpioni vastaa sikaa, joka on kissa-vuohi-sika ystävyyskolmion vaarallisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skorpioni vastaa sikaa, joka on kissa-vuohi-sika ystävyyskolmion vaarallisin.

        Jousimiehen heikkoudet:

        Koska on halu rikastua, Jousimies muuttuu työnarkomaaniksi. Samalla he kamppailevat usein väsymyksen kanssa alkoholin tai piristeiden avulla.

        Ihanteellisuuspyrkimyksiensä vuoksi Jousimies ajautuu helposti liialliseen sovinnaisuuteen, jota joutuu itsekseen sitten harmittelemaan. Poliitikoista löytyy Jousimiehen heikkouksia: fanaattisuus, asenteellisuus, äärimmäiset mielipiteet, itsekkyys ja tiedon valjastaminen asenteiden palvelukseen.
        Arvostusta saadakseen kerskuu Jousimies helposti saavutuksillaan unohtaen, että aina löytyy häntäkin parempia. Hienotunteisuus ei ole karkeiden, kiihkeiden ja vaaroista pitävien jousimiesten hyveitä. Röyhkeät jousimiehet eivät anna minkään estää itseään. He välttelevät velvollisuuksia ja syyllistyvät helposti syrjintään.

        Jokapäiväisessä elämässä hänet tunnetaan "totuuksien lahjomattomana laukojana", joka ei kuvia kumartele, vaan sanoo rumatkin asiat niin kuin ne ovat, luultavasti kuvitellessaan, että ihmiset ajattelevat kuten hänkin, eikä ymmärrä erilaisuutta. Sen puoleen pahimpia sanasieppoja voivat olla jousimies-kukot ja -hevoset.
        Tämä yleensä johtaa asioiden väärinkäsityksiin, ja sitä myötä aggressioiden nousuun, kun paikalla käy kääntymässä sähläri, joka laukaisee jotain, joka olisi ollut parempi pitää omana tietona, tai edes harkita miten sen kertoo.

        Mainittakoon, että jousimiehen tähdistön suunnassa sijaitsee linnunradan keskus, jossa on musta-aukko, josta on arveltu, että sieltä pääsee nk. "madonreiän" kautta toiselle linnunradalle.
        PS. FBI on tutkinut rikollisimpia ja murhaavimpia luonteita, FBI-tilastojen mukaan 5 kärkeen kuuluu rapu, härkä, jouskari, oinas ja kalat, jotka tekee henkirikoksia/rikoksia eniten.

        Vapauttava rakastavan jousimiehen pimeä puoli on vastuuttomuus. Jousimies etsii itseään ja henkisyyttä, mutta ei jaksa kiinnostua muista. Olet ulospäin lempeä ja pehmeä, mutta ilkeimmillään viileä ja piittaamaton. Ihmisten on vaikea uskoa, miten kevyesti voit katkaista rakkaussuhteen ja lähteä vuoden vaellusmatkalle Aasiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jousimiehen heikkoudet:

        Koska on halu rikastua, Jousimies muuttuu työnarkomaaniksi. Samalla he kamppailevat usein väsymyksen kanssa alkoholin tai piristeiden avulla.

        Ihanteellisuuspyrkimyksiensä vuoksi Jousimies ajautuu helposti liialliseen sovinnaisuuteen, jota joutuu itsekseen sitten harmittelemaan. Poliitikoista löytyy Jousimiehen heikkouksia: fanaattisuus, asenteellisuus, äärimmäiset mielipiteet, itsekkyys ja tiedon valjastaminen asenteiden palvelukseen.
        Arvostusta saadakseen kerskuu Jousimies helposti saavutuksillaan unohtaen, että aina löytyy häntäkin parempia. Hienotunteisuus ei ole karkeiden, kiihkeiden ja vaaroista pitävien jousimiesten hyveitä. Röyhkeät jousimiehet eivät anna minkään estää itseään. He välttelevät velvollisuuksia ja syyllistyvät helposti syrjintään.

        Jokapäiväisessä elämässä hänet tunnetaan "totuuksien lahjomattomana laukojana", joka ei kuvia kumartele, vaan sanoo rumatkin asiat niin kuin ne ovat, luultavasti kuvitellessaan, että ihmiset ajattelevat kuten hänkin, eikä ymmärrä erilaisuutta. Sen puoleen pahimpia sanasieppoja voivat olla jousimies-kukot ja -hevoset.
        Tämä yleensä johtaa asioiden väärinkäsityksiin, ja sitä myötä aggressioiden nousuun, kun paikalla käy kääntymässä sähläri, joka laukaisee jotain, joka olisi ollut parempi pitää omana tietona, tai edes harkita miten sen kertoo.

        Mainittakoon, että jousimiehen tähdistön suunnassa sijaitsee linnunradan keskus, jossa on musta-aukko, josta on arveltu, että sieltä pääsee nk. "madonreiän" kautta toiselle linnunradalle.
        PS. FBI on tutkinut rikollisimpia ja murhaavimpia luonteita, FBI-tilastojen mukaan 5 kärkeen kuuluu rapu, härkä, jouskari, oinas ja kalat, jotka tekee henkirikoksia/rikoksia eniten.

        Vapauttava rakastavan jousimiehen pimeä puoli on vastuuttomuus. Jousimies etsii itseään ja henkisyyttä, mutta ei jaksa kiinnostua muista. Olet ulospäin lempeä ja pehmeä, mutta ilkeimmillään viileä ja piittaamaton. Ihmisten on vaikea uskoa, miten kevyesti voit katkaista rakkaussuhteen ja lähteä vuoden vaellusmatkalle Aasiaan.

        Jouskari vastaa rottaa, yhtä rikollisimmista luonteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouskari vastaa rottaa, yhtä rikollisimmista luonteista.

        Kauriin heikkoudet:

        Kauris ottaa kaikki elämän alueet vakavasti. He ovat ahneita - maineen, rahan ja aseman suhteen muiden silmissä koituu ongelmaksi.

        Kauriit ovat anteeksiantamattomuudessaan ja pikkumaisuudessaan pitkäjänteisiä. He ovat valmiita tekemään mitä vain säilyttääkseen sosiaalisen asemansa. Tiukat rajat minuudelleen asettava Kauris sortuu samaan rajoittuneisuuteen myös suhteissaan muihin ihmisiin, ja yleisimmät heikkoudet ovatkin liiallinen muodollisuus, itsekkyys, oman edun tavoittelu, ahdasmielisyys, kehittymättömyys ja mekaanisuus.

        Ihmissuhteissaan sisimpänsä kätkevä Kauris rajaa tunteet ja inhimillisyyden todellisuutensa ulkopuolelle uskoen vain konkreettisiin ja järjellä selitettäviin näyttöihin, joka voi mennä todella kuivaksi elämäksi.
        Hän voi olla hyvinkin viileä, etäinen ja virallisuuden taakse kätkeytyvä. Tähän liitettynä kunnianhimo aiheuttaa sen, ettei kauris aina osaa perääntyä kiperistä tilanteista. Hoiva/terveysalalle kaurista ei voida suositella, he unohtavat, että ihminen ei ole pelkkää fysiikkaa ja kemiaa.

        Kauriista voi olla vaikea saada ymmärtäjää, kun vastaukset ovat kaavamaisia ja ahdasmielisiä. Henkiseksi pelastajaksi tästä ei ole, koska säännöt, ja koska lait... Kauris voi olla kaavamaisen sieluton. Maalaisjärki yleensä ei kuulu kauriin valttikortteihin, koska sarvet tarvitsevat tilaa päässä aivojen kustannuksella.

        Psyykkisesti kauris voi olla ahdistunut, kireä, vakava ja altis masennuksiin, joita hän ei halua antaa ilmi, ettei näyttäisi kyvyttömältä. Näin ollen on odotettavissa, että kauris tulee kuolemaan työnsä ääreen edessään jokin kuiva kaava tai säännöstö. Tarot korteissa kauriin hahmo on paholainen...

        Sosiaalinen status on kauriille tärkeä, ja voit olla melkoinen pyrkyri. Pisteytät ihmisiä ja pohdit, miten voit hyötyä heistä. Pahimmillaan kauriista tulee jäykkä merkkilaukkujen keräilijä, joka saa statusta laukkujensa avulla vain toisista turhamaisista ihmisistä, eikä kauriilla tule olemaan todellisia ystävyyssuhteita. Sisimmässäsi pelkäät olevasi yhdentekevä.

        Kaursis vastaa härkää, joissa eniten diktaattoreja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauriin heikkoudet:

        Kauris ottaa kaikki elämän alueet vakavasti. He ovat ahneita - maineen, rahan ja aseman suhteen muiden silmissä koituu ongelmaksi.

        Kauriit ovat anteeksiantamattomuudessaan ja pikkumaisuudessaan pitkäjänteisiä. He ovat valmiita tekemään mitä vain säilyttääkseen sosiaalisen asemansa. Tiukat rajat minuudelleen asettava Kauris sortuu samaan rajoittuneisuuteen myös suhteissaan muihin ihmisiin, ja yleisimmät heikkoudet ovatkin liiallinen muodollisuus, itsekkyys, oman edun tavoittelu, ahdasmielisyys, kehittymättömyys ja mekaanisuus.

        Ihmissuhteissaan sisimpänsä kätkevä Kauris rajaa tunteet ja inhimillisyyden todellisuutensa ulkopuolelle uskoen vain konkreettisiin ja järjellä selitettäviin näyttöihin, joka voi mennä todella kuivaksi elämäksi.
        Hän voi olla hyvinkin viileä, etäinen ja virallisuuden taakse kätkeytyvä. Tähän liitettynä kunnianhimo aiheuttaa sen, ettei kauris aina osaa perääntyä kiperistä tilanteista. Hoiva/terveysalalle kaurista ei voida suositella, he unohtavat, että ihminen ei ole pelkkää fysiikkaa ja kemiaa.

        Kauriista voi olla vaikea saada ymmärtäjää, kun vastaukset ovat kaavamaisia ja ahdasmielisiä. Henkiseksi pelastajaksi tästä ei ole, koska säännöt, ja koska lait... Kauris voi olla kaavamaisen sieluton. Maalaisjärki yleensä ei kuulu kauriin valttikortteihin, koska sarvet tarvitsevat tilaa päässä aivojen kustannuksella.

        Psyykkisesti kauris voi olla ahdistunut, kireä, vakava ja altis masennuksiin, joita hän ei halua antaa ilmi, ettei näyttäisi kyvyttömältä. Näin ollen on odotettavissa, että kauris tulee kuolemaan työnsä ääreen edessään jokin kuiva kaava tai säännöstö. Tarot korteissa kauriin hahmo on paholainen...

        Sosiaalinen status on kauriille tärkeä, ja voit olla melkoinen pyrkyri. Pisteytät ihmisiä ja pohdit, miten voit hyötyä heistä. Pahimmillaan kauriista tulee jäykkä merkkilaukkujen keräilijä, joka saa statusta laukkujensa avulla vain toisista turhamaisista ihmisistä, eikä kauriilla tule olemaan todellisia ystävyyssuhteita. Sisimmässäsi pelkäät olevasi yhdentekevä.

        Kaursis vastaa härkää, joissa eniten diktaattoreja.

        Vesimiehen heikkoudet:

        Monet Vesimiehet ovat riippuvaisia tietokonepeleistä ja Internetistä. Lisäksi on iippuvuutta adrenaliinista, he tarvitsevat jännitystä.

        Vesimiehet ovat tunteettomia ihmisten tarkkailijoita, jotka eivät reagoi mihinkään spontaanisti. He ovat usein tylyjä, ja vaikka he haluavat tuntea itsensä tarpeellisiksi, heidän on lähes mahdotonta myöntää tarvitsevansa apua muilta. Utopiamaailmassaan Vesimies sortuu helposti fanaattisuuteen ja liialliseen asenteelliseen varmuuteen.

        "Uuden ajan" ihannointi voi ilmetä ylellisyyden tavoitteluna ja uskollisena turhanpäiväisen muodin seuraamisena, johon on "pakko" kuluttaa rahaa ja varoja, koska navetan lehmät, eli muuut... Eli se normaali, mistä vesimies haluaa periaatteessa eroon, ollakseen erilainen, tulee tässä vastaan.

        Eri elämänalueiden perversiot houkuttelevat kapinallista Vesimiestä uhmaamaan elämän perussääntöjä, jolloin epäinhimillisyys ja luonnottomuus voivat saada yliotteen, ja uudistumisesta tuleekin vain esikuvien jäljittelyä. Kaikki on pakko saada muuttaa, sopi se muille tai ei. Mutta hänen pitäisi nähdä ympärillään oleva monimuotoisuus, ja erilaisuus, ja kyetä kohdistamaan uudistaminen oikeisiin kohteisiin.

        Ilmavalle Vesimiehelle ihanteiden konkretisointi on usein ongelma heijastaen kiinteyden puutetta. Vesimies on yksi hajottavimpia luonteita, ellei hajottavin. Vesimiehen yksi kammoksumista lauseista voisi olla: ”maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun (ruumiisi) jälleen tuleman”...
        (vesimiehen aika alkaa n. 2160)

        Vesimies ei pidä määräilystä, ja omistautuu työlleen ja maailmanparantamiselle. Huonoja puoliasi ovat teoreettisuus ja urakeskeisyys. Puhut mielelläsi politiikkaa ja vedät töissä suurta kehitysprojektia, mutta et panosta ihmissuhteisiin. Voit paasata lasten oikeuksista ja parisuhteen psykologiasta, mutta sivuutat oman perheesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesimiehen heikkoudet:

        Monet Vesimiehet ovat riippuvaisia tietokonepeleistä ja Internetistä. Lisäksi on iippuvuutta adrenaliinista, he tarvitsevat jännitystä.

        Vesimiehet ovat tunteettomia ihmisten tarkkailijoita, jotka eivät reagoi mihinkään spontaanisti. He ovat usein tylyjä, ja vaikka he haluavat tuntea itsensä tarpeellisiksi, heidän on lähes mahdotonta myöntää tarvitsevansa apua muilta. Utopiamaailmassaan Vesimies sortuu helposti fanaattisuuteen ja liialliseen asenteelliseen varmuuteen.

        "Uuden ajan" ihannointi voi ilmetä ylellisyyden tavoitteluna ja uskollisena turhanpäiväisen muodin seuraamisena, johon on "pakko" kuluttaa rahaa ja varoja, koska navetan lehmät, eli muuut... Eli se normaali, mistä vesimies haluaa periaatteessa eroon, ollakseen erilainen, tulee tässä vastaan.

        Eri elämänalueiden perversiot houkuttelevat kapinallista Vesimiestä uhmaamaan elämän perussääntöjä, jolloin epäinhimillisyys ja luonnottomuus voivat saada yliotteen, ja uudistumisesta tuleekin vain esikuvien jäljittelyä. Kaikki on pakko saada muuttaa, sopi se muille tai ei. Mutta hänen pitäisi nähdä ympärillään oleva monimuotoisuus, ja erilaisuus, ja kyetä kohdistamaan uudistaminen oikeisiin kohteisiin.

        Ilmavalle Vesimiehelle ihanteiden konkretisointi on usein ongelma heijastaen kiinteyden puutetta. Vesimies on yksi hajottavimpia luonteita, ellei hajottavin. Vesimiehen yksi kammoksumista lauseista voisi olla: ”maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun (ruumiisi) jälleen tuleman”...
        (vesimiehen aika alkaa n. 2160)

        Vesimies ei pidä määräilystä, ja omistautuu työlleen ja maailmanparantamiselle. Huonoja puoliasi ovat teoreettisuus ja urakeskeisyys. Puhut mielelläsi politiikkaa ja vedät töissä suurta kehitysprojektia, mutta et panosta ihmissuhteisiin. Voit paasata lasten oikeuksista ja parisuhteen psykologiasta, mutta sivuutat oman perheesi.

        Ja vesimies vastaa tiikeriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vesimies vastaa tiikeriä.

        Kalojen heikkoudet:

        Monet tämän merkin edustajat rakastavat juoda. Alkoholi antaa heille mahdollisuuden hukuttaa ongelmia.

        Kalojen ongelmana on elämän liiallinen realisointi ja maailman katseleminen vaaleanpunaisten lasien takaa. Kaloilla on taipumusta kateuteen, ja he tekeytyvät usein uhreiksi saadakseen tahtonsa läpi. Kalat ovat manipuloinnin mestareita, jotka muuttavat jälkikäteen sanomisiaan eivätkä pidä kiinni sovituista asioista.

        Epäkäytännöllisyys, liiallinen oletusten elättely, hajanaisuus ja päättämättömyys saavat lähimmäiset joskus hermoromahduksen partaalle. Auttamistarpeessaan hän saattaa mennä huomaamattaan liian pitkälle, ja tuskastua autettavaansa pahanpäiväisesti, mutta herkkänä ihmisenä hän ei voi sanoa sitä autettavalleen, vaan vetäisee dramaattisesti marttyyrin viitan niskaansa ja valittaa muille surkeata kohtaloaan.

        Tämä tapahtuu alitajuisesti ja Kalat onkin itsepetoksen mestari, joka voi hukkua omaan ääriviivattomuuteen ja sekavuuteensa. Kalat voivat yrittää selittää omaa maailmaansa muille saamatta vastakaikua, ja ongelmia tulee, jos eivät tajua, että vastakappaleen olisi hyvä olla toinen kala. Kalat voivat kärsiä koko elämänsä huonosta onnesta elleivät osaa muuttaa tapojaan ja pohjaa vailla olevia käsityksiään. Kalat ovat psykologien yms. toive kappale.

        Kalat on hyvä edustamaan hymyssä suin muita ja palvelemaan, muuhun näistä ei juuri ole. Romanttinen kalat voi ajautua sotkuisiin suhteisiin. Pahimmillaan kalat on ajelehtija, joka ei ota vastuuta elämästään, ja on siis yhteiskuntakelvoton.
        Rakastut mielikuviin, etkä halua nähdä kumppanisi huonoja puolia. Kehnojen suhteiden lisäksi sinut on helppo houkutella epämääräisiin bisneksiin. Haaveilet rahasta ja menestyksestä, mutta et selvitä niiden toimivuutta.
        Oletko realiteeteissa ylipäätään, vai teetkö itsepetosta uppoutumalla mielikuvitusmaailmaasi, jos ei muuten, niin huumaavien avulla?

        Kalat vastaa kissaa eli jänistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaa'an heikkoudet:

        Vaaka on kiintynyt rakastajiinsa, mutta he ovat riippuvaisia harrastuksistaan - tämä merkki ei luovu suosikkiharrastuksestaan.

        Ongelmana voi pitää päättämättömyyttä kahden tai useamman vaihtoehdon välillä, mikä saattaa heijastua epäitsenäisyytenä ja pinnallisuutena. Oikuttelevat vaa’at ovat valmiita vitkuttelemaan vaikka loputtomasti saadakseen lopulta kaiken haluamansa. Vaa'an pitäisi tajuta, että lapset haluavat, ja aikuiset tarvitsevat.
        Alttius ulkopuolisille vaikutteille ja äärimmäisten vaihtoehtojen kokeileminen saa lähiympäristön joskus hermoromahduksen partaalle. Liiallisten kompromissien kanssa taiteilu johdattaa Vaa'an joskus melkoiseen umpikujaan, josta ei enää kompromissilla selvitä.

        Vaaka on huomaavainen ollessaan tekemisissä ystäviensä ja tuttujensa kanssa, mutta parisuhteessa hänestä paljastuu kokonaan uudenlainen piirre: tarve määrätä mitä tehdään ja milloin tehdään. Ellei toinen osapuoli osaa pitää puoliaan tulee vaa'an puoliso olemaan tossun alla enemmän tai vähemmän.
        Vaaka ei pidä rumista paikoista yms. mutta hänen pitäisi ymmärtää, että jos kaikki olisi "kaunista", alettaisi siitäkin lopulta etsimään rumuutta, koska kaikki ihmiset etsivät täydellisyyttä. Tämä siksi, että "vihollinen on oltava", ja "kukaan ei kestä onnea tuhatta päivää".

        Diplomaattinen vaaka voi sortua mielistelyyn. Suuri pelko on hylätyksi tuleminen. Voit ajautua ääriliikkeisiin, koska haluat kuulua joukkoon, etkä uskalla kritisoida muiden mielipiteitä. Sinut voidaan houkutella epäeettiseen toimintaan ja petoksiin. Ymmärrät alitajuisesti toimivasi väärin, ja sisäinen ristiriitasi voi purkautua raivona.

        Näen vaaka merkin pahimpana merkkinä. Liian vähän tunteita esiintyy vaaalla mikä pelottaa eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skorpionin heikkoudet:

        Skorpionit kehittävät joskus riippuvuuden alkoholista. Mutta tämän merkin riippuvuus seksistä ei ole niin helppo selviytyä.

        Skorpioni ilmaisee vain osaa itsestään, koska hän ei itsekään tunne minuuttaan. He voivat olla toimissaan täysin häikäilemättömiä ja kostonhimoisia. He haluavat pitää ohjat käsissään, halveksuvat heikompiaan ja suhtautuvat mahdollisiin vastustajiinsa armottomasti. Ei kai skorpioni luule olevansa jokin muinainen heprealaisten kiukutteleva jumala...?

        Musertava kriittisyys ja silmitön väkivalta ovat "heikon" Skorpionin aseet, joihin moni vastustaja tuupertuu. Esim. skorpion-koiran kieli voi olla myrkyllinen. Toisaalta saattaa näyttää siltä, että jos skorpioni ei saa jotakuta tapettua niin se tappaa itsensä. Mm. skorpioni-tiikeri voi olla vaikea ja vaarallinen tapaus vihaisena. Vastustaminen, salailu, kostonhimo ja suoranainen julmuus takaavat sen että skorpioni on usein yksin, jonka kautta kehittyminen tapahtuu.

        Monet skorpionit voivat olla eläinrääkkääjiä tai koulukiusaajia. Eläimen hankkiminen skorpioni perheeseen "lemmikiksi" tai "hoidokiksi" ei ole suotavaa. Skorpioni voi olla myös jäykkä, mekaaninen ja paikoilleen jämähtänyt kyrmyniska, jonka päätä ei hevin käännetä. Rakkausasioissa saa Skorpionilta usein intohimoisuuden kylkiäisenä omistavuutta ja mustasukkaista ehdottomuutta, jotka eivät ole omiaan takaamaan harmonista yhteiselämää.

        Jos haluat elää pelossa tai kostaa vihamiehillesi, hanki skorpioni.
        Skorpioni on epäluuloinen, ja pelko ajaa hänet kontrolloimaan muita. Inhottavimmillaan skorpioni muistuttaa narsistia - tekopyhä, juonii yrittää saada ihmiset sotajalalle keskenään. Seksuaalienergia menee pettämiseen ja manipulointiin.

        Enb allekirjoita näkemyksiäsi ihan kaikkia skorpioneihin. Mä tunnen nimittäin paljon sympaattisia ja mukavia skorppareita jotka kaikkea muuta kuin koulukiusaajia&työpaikkakiusaajia&eläinrääkkääjiä. Niin julkkisskorpioneissa kuin myös tavallisissa kansalaisissa on paljon hyviä skorpioneja. Voisi sanoa että skorpioni on yksi suosikkimerkeistäni. Olen itse aurinko härkä, kuu kauris ja nouseva neitsyt. Skorpionissa tekee suuren vaikutuksen minuun niiden elämän viisaus, syväulotteinen luonne ja älykkäitä ovat sekä mukavia jotka haluaa ympärilleen harmoniaa. Skorpparista on se kokemus, että on mun mielestäni ainoastaan silloin pisteliäs jos joku loukkaa häntä sillä skorppareista en kovin usein muista sellaisia skorppareita jotka on "ensin ilkeitä". Ei tule nimittäin kovin montaa mieleen. No en varmaan tunne tarpeeksi kaikkia suomen ja maailman skorpioneja hehhe. Omasta aurinkomerkistäni härästä on kahdenlaisia kokemuksia. Jotkut on niin jotenki täynnä itseään ja liian ärsyttäviä sekä liian dominoivia eli liian itsepäisiä joka onkin perushärän tyypillinen luonne eli liika itsepäisyys, mutta itse en ole perushärkä sillä en yleensä jyrää toisen yli vaan olen enemmän diplomaattinen koska kartallani on vaakaa, rapua, kaksosta ja skorpionia. Sanoin aiemmassa viestissäni että en pidä vaakamerkistä niin paljoa niin totta se on, sillä mun kokemukset vaakamerkin ihmisistä ei ole useinkaan kovin positiivisia sillä mun makuuni liian tunnekylmä merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enb allekirjoita näkemyksiäsi ihan kaikkia skorpioneihin. Mä tunnen nimittäin paljon sympaattisia ja mukavia skorppareita jotka kaikkea muuta kuin koulukiusaajia&työpaikkakiusaajia&eläinrääkkääjiä. Niin julkkisskorpioneissa kuin myös tavallisissa kansalaisissa on paljon hyviä skorpioneja. Voisi sanoa että skorpioni on yksi suosikkimerkeistäni. Olen itse aurinko härkä, kuu kauris ja nouseva neitsyt. Skorpionissa tekee suuren vaikutuksen minuun niiden elämän viisaus, syväulotteinen luonne ja älykkäitä ovat sekä mukavia jotka haluaa ympärilleen harmoniaa. Skorpparista on se kokemus, että on mun mielestäni ainoastaan silloin pisteliäs jos joku loukkaa häntä sillä skorppareista en kovin usein muista sellaisia skorppareita jotka on "ensin ilkeitä". Ei tule nimittäin kovin montaa mieleen. No en varmaan tunne tarpeeksi kaikkia suomen ja maailman skorpioneja hehhe. Omasta aurinkomerkistäni härästä on kahdenlaisia kokemuksia. Jotkut on niin jotenki täynnä itseään ja liian ärsyttäviä sekä liian dominoivia eli liian itsepäisiä joka onkin perushärän tyypillinen luonne eli liika itsepäisyys, mutta itse en ole perushärkä sillä en yleensä jyrää toisen yli vaan olen enemmän diplomaattinen koska kartallani on vaakaa, rapua, kaksosta ja skorpionia. Sanoin aiemmassa viestissäni että en pidä vaakamerkistä niin paljoa niin totta se on, sillä mun kokemukset vaakamerkin ihmisistä ei ole useinkaan kovin positiivisia sillä mun makuuni liian tunnekylmä merkki.

        Siis ei ole mikään tosiasia kun sanoin että totta se on jolla viittasin vaakamerkkiin mutta en siis tarkoita nyt mitään 100% faktaa/totuutta sillä se on vain mun oma kokemus vaakamerkistä. Jokaisella ihmisellä kun on omat kokemukset ja jokaisen ihmisen omia kokemuksia pitää aina kunnioittaa kun psykologit ja psykiatrit yleensä suurin osa heistä ymmärtää tämän hyvin.

        Yleensäkin pidän paljon psykologeista ja psykiatreista koska he osaa nähdä ihmiset eri tavoin eli he osaa joustaa ja olla diplomaattisia ja osaavat ymmärtää ihmisten heikkouksia&ongelmia. On myös psykologeja ja psykiatreja jotka ei ole niin hyviä työssään mutta yleensä ottaen mä oon tykännyt monista kohtaamistani psykiatreista ja psykologeista. Tuossa työssä on vähän pakkokin ymmärtää ihmisten ongelmia kun he latelee ihmisille kuntoutustukeja ja työkyvyttömyyseläkkeitä. Kaikkein pahimpina ihmistyyppeinä pidän niitä jotka vähättelee mielenterveysongelmia ja osa heistä menee niin pitkälle mielipiteissään että heidän mielestä henkisistä syistä kirjoitetut sairaseläkkeet pitäisi poistaa kokonaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe