Minä en käsitä, että miksi monet autoilijat vikuttavat jarruvaloja, kun minä tulen heidän taakse. Minulla sattuu olemaan erittäin suuri intohimo ajaa toisen takapuskurissa kiinni se on suorastaan pakkomielle minulle. Miksi teidän pitää aina vilkutella noita jarruvaloja minulle. Mitä v_ _ _ _ a se teille kuuluu missä minä ajan. Keskitykää te vain omaan ajoonne älkää tuijottako kokoajan sitä taustapeiliä.
Miksi vilkutetaan jarruvaloja?
23
2459
Vastaukset
- suburbanmies
tuollaisille hiillostajille minulla onkin semmoinen kikka että kytken erillisestä katkaisijasta jarruvalot pois päältä ja hyppään pariksi sekunniksi jarrupolkimelle. siinä onkin tommosilla ihmettelemistä kerrakseen, kun edelläajavan hinauskoukku tunkeutuu maskista sisään. tämän jälkeen vaan jatkan ajoani ihan rauhassa ja naureskelen mielessäni.
- jörö
eip voi muuta sanoa.
- Unto
Kerran välähtää punaset ja sun romus hajoo mun auton perään :) Sitten et pääse ainakaan ihan heti toteuttamaan intohimoasi.
Iiiiiiik hiiri tiellä! JARRUTAN PANIIKIN omaisesti.. mikäs siellä takana rutisee? Jarrut ruosteessa.. no polkastaan toisen kerran:) Läheteepä ruosteet jarruista. Taas kolisee tosin ei enää niin paljon. Täytyy seuraavassa huollossa mainita oudosta kolinasta takana... hmmm jatkan matkaani, mikä lie ollut? - 330d ja hajis
tuollaiselle pellelle, joka ei edes osaa kopioida nimimerkkiäni oikein... Olen nimittäin varma, että joku nuija taas yrittää tehdä minusta jotain jota en ole. Vai voitko pelle kertoa mikä on tuo "hajis"?
- Ari
Hyvä kun paljastit itsesi. Minua vähät kiinostaa mistä noin tyhmän yksilön nimim. oikein tulee, mutta itsepä käytät tuota typerää nimimerkiäsi. Jos et lopeta noita "väärän arin" juttuja minä aloitan sinun nimimerkillä kirjoittelun kaikille foorumeille typerillä jutuilla.
Kannatko siitä kaunaa kun sait selkäsaunan väittelyssä valopakosta minun kanssani? - 330d ja hajis
Ari kirjoitti:
Hyvä kun paljastit itsesi. Minua vähät kiinostaa mistä noin tyhmän yksilön nimim. oikein tulee, mutta itsepä käytät tuota typerää nimimerkiäsi. Jos et lopeta noita "väärän arin" juttuja minä aloitan sinun nimimerkillä kirjoittelun kaikille foorumeille typerillä jutuilla.
Kannatko siitä kaunaa kun sait selkäsaunan väittelyssä valopakosta minun kanssani?kerran vastaan: kaikki täällä eivät ole yhtä tyhmiä kuin sinä. Ts. minua ei vi**kaan vertaa kiinnosta jos joku käyttää sinun tunnareitasi, koska minä se en ole, pelle! Sinun kanssasi ei voi keskustella, siinä olet ihan oikeassa vaan se vääntyy väkisin inttämiseksi. Väittele itsesi kanssa siellä hoitolaitoksessa, mutta jätä minun nimimerkkini rauhaan kakara.
- Ari ja se oikea Ari
330d ja hajis kirjoitti:
kerran vastaan: kaikki täällä eivät ole yhtä tyhmiä kuin sinä. Ts. minua ei vi**kaan vertaa kiinnosta jos joku käyttää sinun tunnareitasi, koska minä se en ole, pelle! Sinun kanssasi ei voi keskustella, siinä olet ihan oikeassa vaan se vääntyy väkisin inttämiseksi. Väittele itsesi kanssa siellä hoitolaitoksessa, mutta jätä minun nimimerkkini rauhaan kakara.
Minä olen varmasti älykkäämpi kuin sinä idiootti. Miksi vain minun nimelläni kirjoituksia ilmestyy foorumille? Sopisi tuo hyvin sinun tyyliisi vai mitä idiootti. Jatka sinä keskustelua siellä suljetulla vain.
- 330d ja hajis
Ari ja se oikea Ari kirjoitti:
Minä olen varmasti älykkäämpi kuin sinä idiootti. Miksi vain minun nimelläni kirjoituksia ilmestyy foorumille? Sopisi tuo hyvin sinun tyyliisi vai mitä idiootti. Jatka sinä keskustelua siellä suljetulla vain.
Se on muuten hyvä että sinun idiootin kirjotuksia ei enää täällä näy. On tainnu poika joutua vihdonkin siihen hoito laitokseen johon olisi pitänyt pistää jo aika kauan sitten. Ja sellainen ihan yleinen juttu että on se jumalauta kun ei voida jättää muiden nikkejä rauhaan! Yhden kloonin olen täältä jo saanut painumaan vittuun ja kun saan selville kuka se toinen on niin tulee sillekin ikävä tunne perseeseen kun sen auton vaihde keppi työntyy sinne!
- 330d ja hajis 330d j
330d ja hajis kirjoitti:
Se on muuten hyvä että sinun idiootin kirjotuksia ei enää täällä näy. On tainnu poika joutua vihdonkin siihen hoito laitokseen johon olisi pitänyt pistää jo aika kauan sitten. Ja sellainen ihan yleinen juttu että on se jumalauta kun ei voida jättää muiden nikkejä rauhaan! Yhden kloonin olen täältä jo saanut painumaan vittuun ja kun saan selville kuka se toinen on niin tulee sillekin ikävä tunne perseeseen kun sen auton vaihde keppi työntyy sinne!
Latvavajakki: mee jo perkele runkkari imee mummos tissiä saatanan kusimulkku.
330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis ime munaa palliorava 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis
Sä oot just sellanen talikallo, joka saatana suuttuu, kun mä tuun viritetyllä Ford Ka:llani roikkuu sun perääs ja lisävalotkin on pitkillä!
330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis - tyhmä vastaus
330d ja hajis 330d j kirjoitti:
330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis ime munaa palliorava 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis
Sä oot just sellanen talikallo, joka saatana suuttuu, kun mä tuun viritetyllä Ford Ka:llani roikkuu sun perääs ja lisävalotkin on pitkillä!
330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajistyhmä vastaus.
- taudinkuva
330d ja hajis 330d j kirjoitti:
330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajisOletkos sinä nyt se alkuperäinen, klooni, kloonin klooni, kloonin kloonin klooni, vai homoklooni?
- makelia
taudinkuva kirjoitti:
Oletkos sinä nyt se alkuperäinen, klooni, kloonin klooni, kloonin kloonin klooni, vai homoklooni?
Satun tuntemaan sen henkilön, joka tuolla alunperin kirjoitti. Kukaan tässä keskustelussa tuolla nimimerkillä esiintyvistä ei ole se alkuperäinen. Se alkuperäinen käy kanssani usein nahkahousuostoksilla.
- tan
Vaikka oletkin varmaan provona kirjoittanut, niin vastaan silti.
Mikäli joskus tulet minun perääni, jarrutan sen verran, että "väistämäni pieneläin ehtii juuri alta", mutta teen sen senverta voimakkaasti, että opit tietämään reaktiomatkan pituuden. Ja kuten tiedämme, peräänajaja on aina syyllinen! (mikäli tosiaan jokin syy jarrutukselle on ollut... eli vaikka sitten se eläin jota et nähnyt). Näin teen minä.- 330d ja hajis
miettiä se eläin valmiiksi. Nimittäin kaikkien eläinten takia ei saa moista tehdä. Koiran vuoksi esim. saa, mutta kissan takia ei.
Miksi muuten aina pitää yrittää tehdä muille hallaa? Moniko auto on esim. sinun perääsi törmännyt liian lyhyen välimatkan takia? Eikö kuitenkin kannattaisi ajaa ihan sitä omaa ajoaan kun siinä näyttää usein olevan monellakin ihan tarpeeksi tekemistä.....? - Ari
330d ja hajis kirjoitti:
miettiä se eläin valmiiksi. Nimittäin kaikkien eläinten takia ei saa moista tehdä. Koiran vuoksi esim. saa, mutta kissan takia ei.
Miksi muuten aina pitää yrittää tehdä muille hallaa? Moniko auto on esim. sinun perääsi törmännyt liian lyhyen välimatkan takia? Eikö kuitenkin kannattaisi ajaa ihan sitä omaa ajoaan kun siinä näyttää usein olevan monellakin ihan tarpeeksi tekemistä.....?Miksi pitää roikkua toisen puskurissa kiinni? Ei taida olla yhään järkevää selitystä sinulta. Mutta paljonko tapahtuu peräänajoja? Eikö se ole yksi suurin vankinkorvaus vakuutusyhtiöille juuri tuo peräänajo?
Selitä se miksi sinun pitää tehdä muille hallaa roikumalla perseessä? Jaa se on teille hinttareille ominaista. Sinun perseessä ei kukaan roiku koska ajat nokivasaralla. - tan
330d ja hajis kirjoitti:
Miksi muuten aina pitää yrittää tehdä muille hallaa? Moniko auto on esim. sinun perääsi törmännyt liian lyhyen välimatkan takia? Eikö kuitenkin kannattaisi ajaa ihan sitä omaa ajoaan kun siinä näyttää usein olevan monellakin ihan tarpeeksi tekemistä.....?Yksi. Enkä edes käytännössä jarruttanut lujaa ja kyseessä oli normaali risteystilanne. Puskurissa tällöin roikkunut kun ei ottanut huomioon reaktiomatkaa ja liukasta keliä. Tapauksen jälkeen puskurissaroikkujat ovat ärsyttäneet vieläkin enemmän.
Ymmärtäisin, jos ajaisin hiljaa, mutta ajan yleensä noin 5% sallitun päälle ja aina riittää joku joka tulee kymmeniksi kilometreiksi roikkumaan perään ilman ohitusaikeita. Ja vaikka alittaisinkin nopeutta, niin ei se silti anna lupaa roikkua alle reaktiomatkan ns. turvavälin sisällä.
Tuo koiravinkki oli hyvä, mikäli olin tosissani kun kirjoitin tuon ekan postini ;) - 330d ja hajis 330d j
Ari kirjoitti:
Miksi pitää roikkua toisen puskurissa kiinni? Ei taida olla yhään järkevää selitystä sinulta. Mutta paljonko tapahtuu peräänajoja? Eikö se ole yksi suurin vankinkorvaus vakuutusyhtiöille juuri tuo peräänajo?
Selitä se miksi sinun pitää tehdä muille hallaa roikumalla perseessä? Jaa se on teille hinttareille ominaista. Sinun perseessä ei kukaan roiku koska ajat nokivasaralla.Tällaisen runkkarin voi opettaa liukkaalla tosi nöyräksi! Ei vaadi itseltään kuin hyvän ajotaidon ja vähän pokkaa. Onnistuu taajama-alueella nuhapumpullakin.
Taustaa. Minua alkoi jo hieman enemmän kuin harmittamaan nämä räkäposkiset, näppylänenäiset, ilman mummin tissiä jääneet kakkospesän runkkarit. Siksi kerron, kun on tepsinyt jo 20/20 kertaa tänä syksynä.
Eli, kun perseorava ilmestyy nuuhkimaan, tarkista ajonopeutesi - ettet ole itse tien tukkeena. Nosta nopeus vähintään sallittuun nopeuteen (tai vähän yli) ja aja vakkarilla. Jos puskuriväli ei kasva, niin päästä vaan reilusti seuraavan levikkeen kohdalla ohi... ja ei kus välittömästi aivan kantaan (n. 1 m puskuriväliä) kiinni ja hiillosta sitä kusipäätä oikein kunnolla. Ensin vauhti alkaa nousta, mutta maagisen satasen perh alkaa rukkasia ilmestyä kabiiniin ja ajolinjat hapuilla. Viimeksi eilen eräs isoileva kääpiö-reppana joutui paniikkiin ja sohaisi liittymän pitkäksi oikein kunnon rytinällä. Ei varmaan oppinut läksyään, mutta taatusti ei sama julli roiku minun auton perässä suraavalla kerralla.
Näin Golfilla Tampereen mutkissa... En tietoisesti ärsytä kanssaliikkujia, mutta nykyään minusta saa kyllä hyvän riitapukarin. Saa koittaa, pokka pitää ja taidot riittävät tähän vitun viidakkotyyliin.
330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis 330d ja hajis
- qwerty
kaikki mikä on takana on mennyttä ja näin ollen ihan sama mitä siellä takana tapahtuu kyllä ne siellä perässä pysyy.
- taittuu
Kun perääsi ajetaan ensimmäisen kerran, vähintään niskasi kertoo sinulle, ettei se ihan sama ole...
- 330d ja hajis
Ihanaa olla vapautuneesti julkisesti HÅMÅ!
- viherkommari
Arvaan että hajis on Suzuki Hayabusa.
Muutoin soitto 112 on paras konsti ilmoittaa että takana ajelee (maantienopeuksissa) joku joka syyllistyy tekoon joka käräjilla tuomioltaan vastaa roimaa ylinopeutta tai rattijuoppoutta. Valokuva olisi hyvä saada todisteeksi, mutta ilmoitus vaaranaiheuttajasta on tärkeä jotta niihin sitten joskus puututtaisiin.
Ei siis mikään hyvän kuskin ajotapa, ohituskin on helpompi kun ei aloita liian läheltä.
t. sebari - Yualle
Tuskin edes huomaan, että olet takanani =)
Minä ainakin jarruttelen esim. alamäissä ja tasaisellakin, jos nopeuteni sattuu ylittämään sen suurimman sallitun. Katsos, se kun on ylinopeutta ja sitä et saisi sinäkään ajaa =)
PS. takapuskuriroikkujalla on huono itsetunto.- blondi 195 cm, audi
Ei ole, vaan niillä on tarve härnätä "äipätin helmoista", siis paikasta, jossa itse kokevat ylemmyyttä ja turvaa. Yleensä kyse on kasvu- ja/tai älyrajoitteisten mieshenkilöiden napoleon-syndroomasta.
Fyysinen syy (hapettoman aivotoiminnan lisäksi) voi olla huono (ulko)näkö(kin) ja älytön nuukuus! Perustelu: punaiset takavalot näkyvät kirkkaammin läheltä ja niiden perässä on helpompi suunnistaa. Nuukuus: kerran tunsin erään (autoilun ammattilainen siis) mersukuskin, joka kertoi roikkumisen syyksi polttoainesäästön.. Eivät rahat oikein riittäneet mersun ylläpitoon...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534751- 1061708
- 901559
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma371232- 1081060
- 571018
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261013- 74874
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46813- 47783