ELISA ON HUIJARI!!!!!

huijaustemput

Varokaa! Elisan huijaus temput
Olen lähtenyt ulkomaaille ja teen *21* omal lankapuhelimeen tulevien puhelunsiirto ulkomaille Cubion etuliitymän kautta 99551. Se toimii jonkun aika, mutta Elisa, joka tuottaa tämä siirtopalvelu *21', katkennut puhelujen siirto Cubion etuliitymä 99551 kautta ja ohjanut oman 999 etuliitymän kautta, minun tahdon vastoin! Nyn minä joudun maksaman 10 kertaiset laskut! Koska Elisan 999 ulkomapuhelut 10 kerta kallimpi. Nyt minulle tulee yle 1000 euroa laskut. Kyllä nyt kannattaa siirtää nettipuhelimeen, mutta Elsian laskut en maksaa, periaatesta. Vaikka kuvitelen mikä sota alkaa. MITÄ MINUN TÄYTYY TEHDÄ? AUTAKAA RANGASTAMAAN HUIJIREITA! ELISA ON HUIJARI!!!!!

KIITOS, ELISA, ETTä OLE SIIRTÄNYT MINUN PUHELUITA 0700 PUHELIN LINJAN KAUTTA vastoin minun tahdoa ja minulle mitään sanomatta. Elisa ei jaksaa kestää että on olemassa sellaiset halvat ulkomaalinjan operattorit jotka ovat 10 halvempi kuin Elisa kuten 99599, Cubio jne. Ja sitä syystä tekee niin likaiset temput. Mutta Elisan soitto siirot palvelu ei ole ainut tapaa siirta soitoja enää. On olemassa nyt nettipuhelin. Elisa boikottiin!

32

4661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hbiubedjksömld

      eipä oo uutta että elisa huijaa.. tääl se on tullu aikas tutuks se juttu jo.. itselläni 2v kun olin elisal kytkypaketin omistajana niin se aika oli täyttä 24kk24/7 helvettiä.. onneks siitäkin on päästy eroon ja siit oon oppinu et mitään pakettei ei kannata ottaa vaan joku perusluuri perusliittymäl ku minullakin on ollut kk laskut 10€.. et kun elisa huijaa niin tääl ei ketään varmaan kiinnosta ku kaikki on puhunut siitä puhki.. mut sinuna ottaisin kyl yhteyttä johki korkempaan mieheen jos sielt paukahtaa joku tonnin kusetuslasku elisalt.. koska sen jälkeen kun et oo maksanu sitä laskua viikkoon ni sielt tulee intrum justitialta perintäkirje mis on perintälaskua viel muutamia satoja tai mitä ne nyt sielt hatust heittää koska moni tietää sen että elisa tukee intrum justitiaa että intrum saisi paljon "asiakkaita"... koska mul kävi elisan kaa niin että vaiks ei ollu päivämäärä menny ees laskust umpeen ni silti se oli jo menny intrumiin ja perintä kului 20€ lisää.. vaiks en oo ollu THANKGOD elisan asiakkaana kevään jälkeen niin silti vaan pistää vituttaa ku tietää et ne arpoo niit laskui asiakkaille.. ja mitä kukin niist on summaltaan voi olla hyvinä päivinä vaan 50€ mut sit huonoina päivinä 100€.. riippuu miten elisa tykkää lähettää ja heittää muutaman kympin lisää laskuun jos silt tuntuu.. xD

      • laskunmaksaja

        "maksanu sitä laskua viikkoon ni sielt tulee intrum justitialta perintäkirje mis on perintälaskua viel muutamia satoja tai mitä ne nyt sielt hatust heittää koska moni tietää sen että elisa tukee intrum justitiaa että intrum saisi paljon "asiakkaita"... "

        Haloo... Ei Elisa intrumia TUE. Päin vastoin. Intrum tukee Elisaa, joka ei oikeasti välitä kenestäkään paitsi itsestään. Intrum on vaan ikävässä välikädessä tollasen mulkkuasiakkaan renkinä. Hillpeintä tässä on se, että kun intrum ei saa perittyä elisan saatavaa paska-asiakkaaltaan, elisa "MYY" saatavansa intrumille.

        Niinpä et ole enää velkaa elisalle, vaan intrumille! Elisan täytyy pudota AINA JALOILLEEN koska se on ELISA.

        www.elisako.biz


      • asddtyjujhg
        laskunmaksaja kirjoitti:

        "maksanu sitä laskua viikkoon ni sielt tulee intrum justitialta perintäkirje mis on perintälaskua viel muutamia satoja tai mitä ne nyt sielt hatust heittää koska moni tietää sen että elisa tukee intrum justitiaa että intrum saisi paljon "asiakkaita"... "

        Haloo... Ei Elisa intrumia TUE. Päin vastoin. Intrum tukee Elisaa, joka ei oikeasti välitä kenestäkään paitsi itsestään. Intrum on vaan ikävässä välikädessä tollasen mulkkuasiakkaan renkinä. Hillpeintä tässä on se, että kun intrum ei saa perittyä elisan saatavaa paska-asiakkaaltaan, elisa "MYY" saatavansa intrumille.

        Niinpä et ole enää velkaa elisalle, vaan intrumille! Elisan täytyy pudota AINA JALOILLEEN koska se on ELISA.

        www.elisako.biz

        mikä ikinä onkaan.. ei tarvi onneks murehtii tollasii koskaan..


    • laskusi

      Ilmota ENSITILASSA sähköpostilla asiakaspalveluun riitauttavasi laskusi ja ilmoita maksavasi riidaton laskun osa eräpäivänä. Vaadi kuittaus viestin saapumisesta, tarvittaessa soita perään. Lähetä reklamaatiosi normaalilla sähköpostillasi, jotta sinulle jää todiste reklamaation tekemisestä, teleoperaattorin nettilomake ei välttämättä lähetä sinulle kopiota viestistäsi.

      Ota yhteyttä kuntasi kuluttaja-asiamieheen.

      Maksa riidaton osuus eräpäivänä.

      Viestintäviraston sivut http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/puhelinjalaajakaista/laskutus.html

    • ilmiö

      Tarinasi tuntuu aika uskomattomalta.
      Puhelusiirtosi Cupion kautta toimi ja sitten lakkasi ja aloittiko sitten itsestään toimimaan 999 kautta?

      Vai oliko ehkä niin, että katkeamisen jälkeen teit itse jotakin, kerro tuosta, se selvittää asian.

      Puhelimet harvoin rupeavat soittelemaan itsekseen eri numeroon.

      • onko muilla

        Minulla taitaa sitten olla jokin ihmepuhelin, kun se välillä soitta itsekseen numeroihin jotka olen laittanut osotteistoon,ystäväni jopa näyttävät minulle soittoajat ja wsiihen aikaan ei edes ole ollut puhelinta mukana.


      • ilmiö
        onko muilla kirjoitti:

        Minulla taitaa sitten olla jokin ihmepuhelin, kun se välillä soitta itsekseen numeroihin jotka olen laittanut osotteistoon,ystäväni jopa näyttävät minulle soittoajat ja wsiihen aikaan ei edes ole ollut puhelinta mukana.

        Tuohan on ihan tavallista että kännykkä soittelee milloin mihinkin taskussa, laukussa yms kun jokin painelee sen näppäimiä.
        Nyt oli kyse lankapuhelimesta joka oli itsekseen pöydällä ja isäntä ulkomailla.


      • welklw

        En ole tehnyt mitään olen nyt ulkomailla 04.04 lähtien. Ja minun asunnossa asuu kuka eikä tätä lankapuhelinta käyttää. Elisa katkasi se itse!


      • huijaustemput
        ilmiö kirjoitti:

        Tuohan on ihan tavallista että kännykkä soittelee milloin mihinkin taskussa, laukussa yms kun jokin painelee sen näppäimiä.
        Nyt oli kyse lankapuhelimesta joka oli itsekseen pöydällä ja isäntä ulkomailla.

        ilmiö, kysymys ei ole kännykästä vain lankapuhelimesta joka on Suomessa, ja minä olen ulkomailla 04.04 lähtien ja minun asunnossa ei asuu ketään! Minä itse en pystynyt mutta asetuksia. Kaikki tarvittavat passit ja tulileimat voin kyllä oikeudessa esittää


      • onko muilla
        ilmiö kirjoitti:

        Tuohan on ihan tavallista että kännykkä soittelee milloin mihinkin taskussa, laukussa yms kun jokin painelee sen näppäimiä.
        Nyt oli kyse lankapuhelimesta joka oli itsekseen pöydällä ja isäntä ulkomailla.

        Puhelin ei ollut laukussa eikä taskussa, vaan kirjahyllyni päällä jossa sitä yleensä pidän ja itse en ole niinä aikoina ollut edes kotona kun se on soitellut. Että silleen.Menikö perille?


      • ilmiö
        onko muilla kirjoitti:

        Puhelin ei ollut laukussa eikä taskussa, vaan kirjahyllyni päällä jossa sitä yleensä pidän ja itse en ole niinä aikoina ollut edes kotona kun se on soitellut. Että silleen.Menikö perille?

        Kyllä meni

        Kaksi mahdollista syytä:

        Joku käpelöi kännyäsi kotona
        Känny on rikki, vie korjattavaksi.

        Valitse näistä


      • ilmiö
        welklw kirjoitti:

        En ole tehnyt mitään olen nyt ulkomailla 04.04 lähtien. Ja minun asunnossa asuu kuka eikä tätä lankapuhelinta käyttää. Elisa katkasi se itse!

        Tiedän että oli lankapuhelin ja Elisa katkaisi.

        Mutta mitä sitten teit että puhelut rupesivat kulkemaan 999 kautta? Itse olit ulkomailla?
        Soititko Elisalle ja pyysit yhdistämään puhelut sinne ulkomaille?


      • SOI ***
        ilmiö kirjoitti:

        Kyllä meni

        Kaksi mahdollista syytä:

        Joku käpelöi kännyäsi kotona
        Känny on rikki, vie korjattavaksi.

        Valitse näistä

        Känny on uusi. Ehkä se oli nettitonttu joka niitä tekee. :) Isännöitsiä tuskin tulee omilla avaimillaan juuri minun puhelimestani soittelemaan. :/


      • ilmiö
        SOI *** kirjoitti:

        Känny on uusi. Ehkä se oli nettitonttu joka niitä tekee. :) Isännöitsiä tuskin tulee omilla avaimillaan juuri minun puhelimestani soittelemaan. :/

        Toimi kohdan 2. mukaisesti, jos uusi, niin takuu hoitaa kulut


      • :...........
        ilmiö kirjoitti:

        Tiedän että oli lankapuhelin ja Elisa katkaisi.

        Mutta mitä sitten teit että puhelut rupesivat kulkemaan 999 kautta? Itse olit ulkomailla?
        Soititko Elisalle ja pyysit yhdistämään puhelut sinne ulkomaille?

        Outo juttu. Olen kiroittanut nille monta s.posti viestia, 3 reklamaatiota, enkä saanut yhtä vastausta mistä on kysymys. Miksi näin kävi.


      • virus siottelee
        onko muilla kirjoitti:

        Minulla taitaa sitten olla jokin ihmepuhelin, kun se välillä soitta itsekseen numeroihin jotka olen laittanut osotteistoon,ystäväni jopa näyttävät minulle soittoajat ja wsiihen aikaan ei edes ole ollut puhelinta mukana.

        "Minulla taitaa sitten olla jokin ihmepuhelin, kun se välillä soitta itsekseen numeroihin"

        Mulla oli myös uudessa puhelimessa sama ongelma, ja vieläpä tarkoituksella läppäpuhelin, jolloin tahattomien soittojen piti olla mahdottomuus koska läpän ollessa kiinni ei puhelunäppäimiä pääse käyttämään.

        Kuitenkin luuri soitteli jopa täysin vieraille itsekseen. Ilmeisesti tässä uudessa nokialaisessani oli jokin virus, koska nokian "tee-itse-ohjelmistopäivityksen" (firmware)suorittaminen puhelimeeni poisti ongelman lopullisesti.


      • huijareille kuolema
        :........... kirjoitti:

        Outo juttu. Olen kiroittanut nille monta s.posti viestia, 3 reklamaatiota, enkä saanut yhtä vastausta mistä on kysymys. Miksi näin kävi.

        Eihän noi huijaripellet vastaile aiheellisiin reklamaatioihin. Huijareita ja talousrikollisia koko porukka perintäyhtiöineen.


      • Anonyymi
        onko muilla kirjoitti:

        Minulla taitaa sitten olla jokin ihmepuhelin, kun se välillä soitta itsekseen numeroihin jotka olen laittanut osotteistoon,ystäväni jopa näyttävät minulle soittoajat ja wsiihen aikaan ei edes ole ollut puhelinta mukana.

        Onkohan sulla 999 sopimus alla kun ohjataan Elisan verkkoon

        Entinen asinatuntija elisa


      • Anonyymi

        Juridisesti kysymys on liikenteen kaappaamisesta.

        Jos soitonsiirto tehdään Cubion ulkomaanpuhelutunnuksella, niin operaattorilla (tässä: Elisa)
        on tasan 2 vaihtoehtoa:

        1) Soitonsiirto todellakin menee ulkomaiseen numeroon Cubion verkon kautta

        2) Soitonsiirtoa ei toteuteta lainkaan.

        Mutta soitonsiirron ohjaaminen Elisan omaan ulkomaanpuhelupalveluun on laitonta teleliikenteen kaappaamista. Lasku tulee riitauttaa perusteella: "En ole missään vaiheessa hyväksynyt Elisan oman ulkomaanpuhelupalvelun käyttöä puhelun siirtoon ulkomaiseen numeroon", ja jos puheluita on siirtynyt Elisan ulkomaanpuhelupalvelunkautta, Elisa on omavaltaisesti ja vastoin asiakkaan tahtoa kaapannut nut Cubion kautta siirrettäväksi tarkoitetut puhelut omaan verkkoonsa - moninkertaisin hinnoin.

        Jatkossa:

        Ei taida Cubiotakaan enää olla vanhaan malliin.

        Mutta:

        Voit hankkia ulkomaiselta operaattorilta suomalaisen numeron, johon voit ohjata puhelusi soitonsiirrolla kohtuullisella (maan sisäisellä) hinnalla, siis ilman ulkomaanpuhelumaksua.

        Ja tuo ulkomainen operaattori toimii niin, että sinulle vuokrattuun puhelinnumeroon soitetut tai soitonsiirrolla ohjatut puhelut tuo ulkomainen operaattori muuntaa VoIP -tekniikalla toimivaksi liikenteeksi, jonka toinen pää ohjautuu älypuhelimessasi olevaan sovellukseen (tyypillisesti ulkomaisen operaattorin nettisivulla on linkki tuon sovelluksen lataamiseksi ja ohjeet sovelluksen käyttöönottamiseksi).

        HUOM: Sovellus toimii, kun olet ulkomailla siten, että puhelimessasi on joko Wi-Fi -yhteys internetiin tai vaihtoehtoisesti sijaintimassasi olevan operaattorin nettiyhteys (näin vältyt roaming -maksuilta).

        EU -alueella voi tosin rajoitetusti käyttää oman suomalaisen operaattorisi mobiilidataa, mutta EU -alueen ulkopuolella tuo vaihtoehto tulee todella kalliiksi.

        Monessa maassa kuitenkin myös prepaid -liittymiin saa kohtuuhintaisia mobiilidatapalveluita.


    • Elisa sucks!

      Itseäni Saunalahti laskutti 1,5 vuotta jo suljetusta työliittymästä, jolla ei puhuttu minuuttiakaan.
      1,5 vuoden aikana tuli kymmeniä perusteettomia laskuja niin Saunalahdelta kuin näiltä Lindorffin äpäriltä ryöstökorkoineen.

      Soiteltuani Saunalahden asiakaspalveluun kukaan ei ottanut vastuuta asiasta ja pompottelivat asiakaspalvelijalta toiselle. Kouvolan Poliisi ei suostunut ottamaan vastaan rikosilmoitusta, koska heidän mukaansa asia on minun ja Saunalahden välinen. Heidän mukaansa "Saunalahti on iso kansallinen yritys eivätkä he yhdestä ilmoituksesta tee rikosilmoitusta vaan vasta sitten, mikäli näitä ilmoituksia tulee satoja". Eli näin Kouvolan poliisi suojeli näitä huijaririkollisia. Tämä Kouvolan liikennepoliisi käski lähettää laskut kuluttajaviranomaiselle Turkuun, koska nämä eivät kuulemma kuulu poliisin toimialaan. Lähetettyäni laskut Turkuun kuluttajaviranomaiselle, tämä naispuolinen kuluttajaviranomainen ilmoitti, että hän ei tee asialle mitään. Paljonkohan nämä Elisat ja Saunalahdet ovat maksaneet viranomaisille, jotta saavat vapaasti harjoittaa huijaustaan?

      Yksi Saunalahden työntekijä suostui lopulta perumaan laskut ja lupasi lähettää tekstiviestin, että laskut ovat peruttu samana päivänä. Tekstiviesti tuli vasta seuraavana päivänä ja siinä ilmoitettiinkin, että "laskut ovat suorituksen alla". Siis laskut liittymästä, JOKA OLI JO SULJETTU!!

      Ja roskalaskutus/koronkiskontayhtiö Lindorffilta kaikenmaailman roskaa tuli mitä he muutenkin lähettelevät ympäri Suomea siinä toivossa, että joku vahingossa maksaakin ne.

      Koska viranomaiset jättivät virkavelvollisuutensa hoitamatta, rikkoivat lakia ja suojelivat laittomasti näitä huijareita, jouduin loppujen lopuksi hoitamaan asiaa itse. Loppujen lopuksi jouduin jopa itse oikeuteen "laittomasta uhkauksesta. Syytteen päätti nostaa Joensuun käräjäoikeuden kihlakunnansyyttäjä Lauri Sissala. Jouduin kesken työpäivän oikeuteen "vastaamaan" tästä laittomasta uhkauksesta, jossa mm. Joensuun käräjäoikeuden tuomari, kihlakunnansyyttäjä Lauri Sissala sekä kaksi Saunalahden huijarityöntekijää sekä heidän asianajajansa Asianajotoimisto Heikki Surakka Oy:n Päivi Jeremejeff, yrittivät koko oikeudenkäynnin ajan estää puhumasta Saunalahden laskutuksesta, törkeistä petoksen yrityksistä ja johdattaa keskustelua muualle.

      Lopputuloksena toiselle näistä Saunalahden asiakaspalvelun vedättäjistä syyte hylättiin ja toiselle minut tuomittiin maksamaan 400 euroa "henkisistä kärsimyksistä" oikeudenkäyntikulut.

      Siis minun pitäisi vielä HEIDÄN HUIJAUSLASKUJENSA LISÄKSI MAKSAA NÄILLE HUIJAREILLE VIELÄ 1000 EUROA?? JA KAIKKI SUOMEN POLIISIN JOENSUUN KÄRÄJÄOIKEUDEN, SEKÄ KULUTTAJA.ASIAMIEHEN SIUNAUKSELLA??

      No, asiassa tullaan menemään Euroopan ihmisoikeustuomioistuinta myöten, jossa näitä huijareita niin näissä vitun -saunalahdissa, poliisissa, tuomareissa ja kihlakunnansyyttäjissä tullaan tekemään kaikki heidän tekosensa julki eikä yhtäkään kiveä jätetä kääntämättä, ei laskutuksessa eikä viranomaisten peittely-yrityksissä.

      Mainittakoon vielä Kaakkois-Suomen Syyttäjänviraston peittely-yritys Saunalahtea kohtaan: Kouvolan poliisi suostui lopulta "ottamaan rikosilmoitukseni vastaan" vasta sitten kun nämä Saunalahden pellet olivat tehneet asianomistajaa vastaan rikosilmoituksen. Tämä Kouvolan poliisissa työskentelevä liikennepoliisi kuitenkin ilmoitti, että "ei tapausta kuitenkaan varmaan tutkita". Eikä tutkittukaan, koska hänen esimiehensä oli kehoittanut Kaakkois-Suomen Syyttäjänvirastoa hylkäämään syytteen noston/tutkintapyynnön Saunalahden huijauslaskutuksesta.

      Parin viikon päästä kotiini tuli kirje, jonka mukaan Kaakkois-Suomen Syyttäjänviraston kihlakunnansyyttäjä Heli Leinonen ilmoitti, että "syytteen nosto ja tutkintapyyntö Saunalahtea vastaan on hylätty". Perusteena ilmoitettiin: "- koska todennäköisesti emme saa heiltä mitään infoa laskutuksesta". Varmuuden vuoksi tämä Kaakkois-Suomen syyttäjänviraston kihlakunnansyyttäjä Heli Leinonen oli pyyhkinyt "SYYTETTY"-kohdasta Saunalahti Oyj:n merkinnyt tilalle sanan "TUNTEMATON". Eli tarkoituksenaan pimittää virallisista asiakirjoista, ettei Saunalahtea vastaan koskaan ole mitään rikosilmoitusta tehtykään!!

      Näin meillä korruptio-Suomessa viranomaiset suojelevat huijareita, pimittävät asiakirjoja, ja kaupan päälle haastavat yksipuolisesti oikeuteen vielä ne, jotka joutuvat näiden huijareiden roskalaskutuksen kohteeksi.

      No, asia ei tähän jää ja kuulemme vielä jatkossa lisää näiden huijareiden toimista ja asiassa mennään niin pitkälle ennekuin nämä Saunalhdet. Lindorffit, poliisit,. käräjätuomarit yms. pistetään selkä seinää vasten ja oikeus tapahtuu!

    • Saunapaska

      Elisan ja Saunalahden asiakaspalvelun huijareille nappi otsaan ja sillä hyvä!

    • Elisa sucks

      Joo, näitä useampia tapauksia on tutuille käynyt myös tämän roska-Elisan kautta!

      Ovat olleet ulkomailla vuosia ja kaikkia paskalaskuja tulee, vaikka liittymät eivät ole käytössä.
      Ainoa oikea tapa asioida näiden huijareiden kanssa, on viedä laskut suoraan RIKOSPOLIISILLE!

      Täällä nämä Elisan uunot yrittelevät huijauksiaan tälläkin palstalla selvitellä, vaikka kaikki heidän toimintansa
      on puhdasta huijaukseen ja petokseen kytkeytyvää TALOUSRIKOLLISUUTTA!

      Rikospoliisille vain!

    • Juurikin näin

      KYLLÄ!

      Itse tappelin Elisan kanssa 100€ ylimääräisestä laskusta,hommassa meni 9kk ja kolusin kaiken mahdollisen,kun aloin viedä asiaa oikeuteen soitti minulle sitten yhtenä aamuna kuluttaja asiamies joka sai seuraavanlaisen vastauksen Elisalta."olemme pahoillamme,asiakas onkin maksanut laskun mutta käyttänyt väärää viite numeroa,joten katsomme laskun maksetuksi,kiitos näkemiin" no tyydyin tähän ja jätin asian siihen mutta huomaatteko kaksi virhettä? EN ollut maksanut tuota sataa euroa ja ei lasku EI MENE MITENKÄÄN PERILLE VÄÄRÄLLÄ VIITENUMEROLLA,kokeilkaa vaikka.ilmeisesti 100€ on nii vähä etteivät halunneet hässäkkää sen takia enempää!!!

    • v-DaMan

      joo... ja niiten nettiyhteydet... v-joo


      tilas kympoin linjan... sai pätkivän paskan: max. ollu 3,5 megaa ja siinnä pysyny -
      soitteli joskus sinne "tukeen" - sieltä, että: "sun yhteys on rajoittu kahteen ja puoleen megaan". Mää siihen: WTF - kympistä lähetään...?

      Okei. Downloadi nousi yhdellä megalla ja ollu siitä lähtien... ja muuten, loppuu helmikuussa, tasan kaikki sauna-elisa -paskat. V-joo

      suck fuking mega big time

    • Anonyymi

      Elisa huijaa kaikessa. Hinnoissa ja luvatuissa nopeuksissa. Kunnon rottafirma.

      • Anonyymi

        Nopeudenvaihtelut näkyy sopimusehdoissa. Jos operaattori pysyy niiden rajoissa ei se ole huijannut,


    • Anonyymi

      Äidilleni kävi, että kun hän kävi uusimassa puhelinsopimuksen, olikin myyjä sujauttanut kauppaan myös 2v määräaikaisen Elisa Viihteen, johon kuului joku mokkulakin mitä hän ei ikinä ollut edes saanut eikä Elisa viihdettä todellakaan tilannut!! Nyt kenties kaksi vuotta joutuu maksaa ei mistään, koska ei ollut tajunnut lukea sähköpostiaan, missä tämä sopimus oli. Uskomatonta vanhojen ihmisten kusetusta!!

    • Anonyymi

      Elisa huijaa kansalaisia ja asiakkaitaan minkä kerkiää !

    • Anonyymi

      VAROKAA ELISAA!! Iäkäs äitini kävi Espoossa kauppakeskus Sellon Elisan myymälässä kysymässä, että maksaako hän Elisalle joistain palveluista jotain? Ei kuulemma maksa oli ketunhäntiä kainoloissaan pidellyt Elisa myyjä maksanut, ja minkä jälkeen tämä Elisa-huijari oli myynyt 82-vuotiaalle äidilleni kaikenmaailman "palvelupaketteja" joille äidilläni ei ole minkäänlaista käyttöä!!! Eikä támä Elisa-huijari edes vaivautunut kertomaan vanhukselle, että Elisa on rankattu Suomen huonoimmaksi puhelinoperaattoksi!! Ei siis mikään ihme, että joka kuukausi tuhannet ihmiset irtisanovat Elisa-liittymänsä!! Kierrä siis Elisa-huijari operaattori ja sen "tarjoukset" kaukaa, niin et tule huijatuksi!!!

      • Anonyymi

        Myös asiakkaalla on vastuunsa..


    • Anonyymi

      Joo, tänään sitten ilmeni että puhelut velotetaan nykyisin alkavan minuutin mukaan eikä sekuntien niinkuin ennen!! Näin ollut kuulema jo monia vuosia, ilmeisesti 2017 lähtien..? Ei minkäänlaista tiedotusta tästä sitten ole koskaan laittaneet. Salavihkaista touhua.. En ole puhelutietoja juuri seurannut kun on ollut pelkät latausliittymät. Juuri avasin lapselle liittymän ja DNA.ta olen karttanut tästä typerän velotuksen syystä. Ilmeisesti ainakin kaikilla isoimmilla operaattoreilla nykyään näin? = PERSEESTÄ... Vain jossain ennen vuotta 2017 avatuissa voi olla vielä sekuntien mukainen velotus. Pitää näemmä alkaa seuraamaan sekuntikellosta ettei puhelu ylitä seuraavan minuutin rajaa mutta höpistä niitä näitä se yksi maksettu minuutti täyteen....!!

      • Anonyymi
        UUSI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe