Jonkin viimeaikaisen Lennyn päivityksen jälkeen tuli merkillinen ilmiö grafiikassa, ikkunakehyksistä katosi oikeasta reunasta ne kolme nappia [pienennä, suurenna, sulje] tyystin. Vasemmassa reunassa oleva ikkunavalikko puolestaan siirtyi 7cm oikealle eli ikkunan keskustaan päin.
Ikkunakehyksien tai teeman vaihto ei auta, olen imuroinut muutaman ylimääräisen gnome-artista. Resoluution vaihtokaan ei auta. Olisiko ideoita mitä voisi kokeilla?
Pieni mutta kiusallinen kauneusvirhe.
Lennyn ikkunapokat väänty
2
272
Vastaukset 2
- miksuh.
Aika erikoinen ongelma.. Onko sulla ihan vakiotyöpöytä esim ilman compizia? En ole vastaavaan törmännyt niin en ihan heti osaa sanoa mikä on vikana... Ehkä sen voisi saada korjattua jostakin gconf-asetuksesta...
Kyllä on ihan vakiotyöpöytä eli mitään compizeja ei ole käytössä.
"Ehkä sen voisi saada korjattua jostakin gconf-asetuksesta..."
Olit ihan oikeassa, kiitokset. Löytyy kohdasta apps -> metacity -> general: button_layout johon piti lisätä
menu:minimize,maximize,close
ja niin on nippulat kohdallaan. Outoa kyllä mulla on melkein kaikki asetukset tai siis suomeksi ainakin , lisäsin samalla pari totuusarvoa jotka tiesin oikeiksi.
Enkö ole säätänyt riittävästi vai olenko liikaa kun ne on tyhjiä?? Tässä tilannekuvaa
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/lennydesk.png
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011075Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni63900- 76875
- 71765
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695- 44607
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34597- 51549
- 42531