Indie kitarat

Lukewader

Onko kellään kokemuksia, myyjät kehuu ja näyttää hyvältä,mutta onko ne soitettavia ? ,hintakin tuntuu olevan kohdallaan ja ,kun noi epiphonet tehdään nykyään kiinassa ja toi olisi tehty koreassa,but anyway kokemuksia ???

11

1424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anon 222

      Gibsonin Epiphone on aika halpis että jos on varaa niin suosittelen ihan kunnon Gibsonia tai Gretschiä. Ja ainaki mitä oon ite kokeillu nii en oo noista Ibanezinkaan puoliakustisista tykänny. Niitäki meinaa olla joka kaupassa...

      • ...

        itselläni on indie ja olen tykännyt pysyy aika hyvin vireessä, soi hyvin ja näyttää hyvältä.


      • Lukewader

        ei vaan lespaul mallista...
        epiphone on hyvä gibsonin korvaava(halpa malleissa noin 400-600 euroa,mut indit näyttää hyvältä ja painaa paljon,mut olisiko jollain kokemuksia ?


    • theboss86

      Mulla on Indie Supertele ja sen parempaa kitaraa rahalla ei saa.

    • Jukulautanääs

      Indiessä kuulemma lastulevyä sisällä. En ole itse avannut niin en tiedä paikkansapitävyyttä. Koreita ulkoa, millä yritetään saada ostaja koukkuun. Voi niissä silti olla hyviäkin malleja ja jos itse tykkää niin se on ainut mikä merkkaa.

    • tr43tqt3q

      Oho, kun katsoin otsikkoa "Indie -kitarat" niin luulin että täällä kysellään Fender Jazzmastereista tai Danelectroista. Ja meinasin jo ruveta saarnaamaan että mikään tyyli ei ole vain sarja asioita, mutta olikin puhe Indie -merkkisistä kitaroista.
      Jatkakaa

    • mollittaja

      Kitara Ibanez Artcore AF95-VLS
      - Kannattaako hankkia kyseinen kitara, vai onko se ihan ns"lelu"

      • jttdk

        Ei se "lelu" ole ainakaan siinä merkityksessä mitä lelu sana tuo mieleen. Hyvä kitara mitä itse kokeilin liikkeessä mutta tietysti löytyy paljon parempiakin (kalliimpia myös).


    • pt-motorhead

      Itellä ollut ny kolme Indien skebaa, ekana oli juurikin se jonkun mainitsema supertele (joka oli helvetin hyvä, kännissä hajoitin...), sit semmonen PRS-tyylinen, joka ei natsannu itelle, mut kuulemma sellaiseksi kitaraksi hyvä kaikkien löytämäni arvostelujen mukaan. Nyt on FDL, eli kalliimpi kahdesta les paul-tyyppisestä mallista, ja voin sanoa suorilta etten oo parempaa sen tyylistä kitaraa nähny. En Gibsonia, en Epiphonea, en Tokaita enkä mitään. Hinta-laatu-suhde enempi kohdallaan ku millään muulla.

    • INDIEguitars.com

      Indie on erittäin hyvä kitaramerkki. En tiedä missä valmistetaan tai mitään sellaasta mutta ne tehdään kuulemman alusta loppuun käsityöllä ja huolella. Kannattaa ostaa ehdottomasti.

    • Jörgen von Bergen

      Indie on laadukas merkki, ei mikään ns. halpis. Epiphone on omalla kokemuksella aivan eri sarjaa, negatiivisessa mielessä. Niitähän myydäänkin kaiken maailman hongkongeissa ja verkkokaupoissa ilman mitään asiantuntemusta asioita tuntemattomille, niin ja se viimeistely on ihan eri luokkaa Indien eduksi. Epissä esim. puoliakustisessa kopan aukkojen reunat suoraan sahalta, rouheeta jälkeä.
      Kannattaa tosiaan katsoa muitakin vaihtoehtoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe