Hannele sinä silmieni ilo

Juovikas sika

Niin paljon puolesta ja vastaan.Mutta eikö jokaisella oikeus tehdä omalla ruumiillaan mitä tahtoo.Ainahan on vastakkaisia mielipiteitä niin kuin jokaisessa asiassa.Mutta yletön haukkuminen ja aliarvostaminen osoitta henkistä kypsymättömyyttä.Jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee jos ei ole kyse valkoisesta orja kaupasta.

14

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikealla asialla

      Sekä huora että huoranpolkija ovat saastaisia SIKOJA!

      • Kantakarju

        Sika on siisti eläin sinuun verrattuna. Ilmaisutaito sinun tasollasi.


      • Juovikas sika

        Taas joku katkera tuomitsemassa.Taitaa vaan olla omat kokemukset jotka painaa vaaassa enemmän siitä johtuen pitää yleistää.


      • Juovikas sika
        Kantakarju kirjoitti:

        Sika on siisti eläin sinuun verrattuna. Ilmaisutaito sinun tasollasi.

        no jokainen ilmaisee itseään opitulla tavalla.


      • toinen sisko

        Huoralla ei ole mitään arvoa paitsi samanarvoi-
        selle pukille.


      • kuorolaulaa
        Juovikas sika kirjoitti:

        Taas joku katkera tuomitsemassa.Taitaa vaan olla omat kokemukset jotka painaa vaaassa enemmän siitä johtuen pitää yleistää.

        Hallelujaa.Pukkeja panettaa ja jokaista naista
        koneena katsotaan.Jos masiina omia ajatuksia käyttää, pukki fiksummalleen alatyyliään näyttää.


      • Juovikas sika
        kuorolaulaa kirjoitti:

        Hallelujaa.Pukkeja panettaa ja jokaista naista
        koneena katsotaan.Jos masiina omia ajatuksia käyttää, pukki fiksummalleen alatyyliään näyttää.

        Ton logiikan mukaan jokainen maksullista naista käyttävä on auttamattomasti pukki.Olisiko kyseessä vain kateus jos itsellä ei varaa tai kykyä käyttää niin sanottuja maksullisia.


      • Juiovikas sika
        toinen sisko kirjoitti:

        Huoralla ei ole mitään arvoa paitsi samanarvoi-
        selle pukille.

        Nyt kyseessä niin sanottu kateus.Leimataan alan harjoittaja niin sanotuksi huonommaksi.Ei ketään pitäisi asettaa eri asemaan hänen harjoittamansa ammatin vuoksi.Oletko mahdollisesti saannut oman miehesi kiinni niin sanotusti rysän päältä ja se on nostanut katkeruutesi pintaan.


      • Lasse H.
        Juiovikas sika kirjoitti:

        Nyt kyseessä niin sanottu kateus.Leimataan alan harjoittaja niin sanotuksi huonommaksi.Ei ketään pitäisi asettaa eri asemaan hänen harjoittamansa ammatin vuoksi.Oletko mahdollisesti saannut oman miehesi kiinni niin sanotusti rysän päältä ja se on nostanut katkeruutesi pintaan.


      • hah hah haaa
        Juovikas sika kirjoitti:

        Ton logiikan mukaan jokainen maksullista naista käyttävä on auttamattomasti pukki.Olisiko kyseessä vain kateus jos itsellä ei varaa tai kykyä käyttää niin sanottuja maksullisia.

        Eräät kumminkin saa muutenkin naisia ihanaisia
        kuin maksamalla maltaita puolen tunnin nusaisusta.


      • muut ilman
        Juiovikas sika kirjoitti:

        Nyt kyseessä niin sanottu kateus.Leimataan alan harjoittaja niin sanotuksi huonommaksi.Ei ketään pitäisi asettaa eri asemaan hänen harjoittamansa ammatin vuoksi.Oletko mahdollisesti saannut oman miehesi kiinni niin sanotusti rysän päältä ja se on nostanut katkeruutesi pintaan.

        Naiset ei huorista mitään hyödy,joten naisten
        mielipiteellä on lähinnä painoa.Äijillä painopiste
        onkin sitten muualla.


      • Juiovikas sika
        hah hah haaa kirjoitti:

        Eräät kumminkin saa muutenkin naisia ihanaisia
        kuin maksamalla maltaita puolen tunnin nusaisusta.

        eräät saa ja toiset ei mutta vaikka saisin kuinka paljon ei minun tarvitse sitä täällä kuuluttaa.Lienee kyseessä heikko itsetunto.


      • Juiovikas sika
        Lasse H. kirjoitti:

        Asennevamma mutta kai se ajan myötä korjaantuu, tai sitten ei.


      • Juiovikas sika
        muut ilman kirjoitti:

        Naiset ei huorista mitään hyödy,joten naisten
        mielipiteellä on lähinnä painoa.Äijillä painopiste
        onkin sitten muualla.

        Tietämättömyy´den asiasta mistä kirjoitetaan.Onhan toki naisillekkin olemassa uros puolisia huoria voi miten yksinkertainen on tietämätön ihminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe