Oinaissa on todella huono....

Kiusaantunut

piirre se että he nauravat aivan väärissä paikoissa. Esimerkiksi kun eräs hänen ihailemansa työkaveri oli saada rautapalkin silmäänsä. Nauroi tuo Oinas kippurassa vieressä. Hyi miten inhottava tyyppi!
Minä olin siihen saakka luullut tuota oinas naista fiksuksi. Siihen loppui luulot. Olen sitten jälkeenpäin tajunnut muissakin oinaksissa kummallisia piirteitä jotka ovat minua ärsyttäneet.

5

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinas

      Niin no kyllä kai ne muutkin nauraa väärässä paikassa kuin oinaat. Olen tavannut sellaisia kaksosia, kauriita ja skorpionejakin... Että näin. Eipä pitäisi taas yleistää. Yhtä hyvin voin sanoa että kaikki skorpionit olisivat muka seksihulluja juoppoja koska tunnen yhden sellaisen. ..

      • Kiusaantunut

        Että sinä tunnet sexsi hulluja skorpionia, minä tunnen myös. Joten niin se on että Skorppionit ovat todella jotenkin kieroutuneita noissa sexi hommissa. Oinas ihmisiä on minun elämäni kaaressa monta. Ja tulee olemaan. Sillehän ei voi mitään jos on vahingon iloinen. Kyllä se palkki voi kerran joutua sen naurajan omaan silmään.
        Voi hyvin rakas ihminen.


      • pikkunaispässi
        Kiusaantunut kirjoitti:

        Että sinä tunnet sexsi hulluja skorpionia, minä tunnen myös. Joten niin se on että Skorppionit ovat todella jotenkin kieroutuneita noissa sexi hommissa. Oinas ihmisiä on minun elämäni kaaressa monta. Ja tulee olemaan. Sillehän ei voi mitään jos on vahingon iloinen. Kyllä se palkki voi kerran joutua sen naurajan omaan silmään.
        Voi hyvin rakas ihminen.

        Täytyy myöntää, että oinas nainen nimenomaan on välillä todella omituinen. Voin hyvin kuvitella kuvailemasi tilanteen.

        Oinastahan pidetään sarjassa vaikea horosk. merkki esim. skorpioonien ja kalojen kanssa.

        Oinas on hyvin impulsiivinen, itsepäinen ja "ainaoikeassa" oleva tyyppi.

        Mutta oinas- miehet olevat varmaan oikein ihania ja toisiaan huomioonottavia. Oinas mies miesystävänä on hieno valinta. Ne ovat kyllä sellaisia nallekarhuja ja luetettavia kuin kivi. Mulla oli sellainen kesäheilana ja hän teki paljon eteeni, jotta olisi hyvä olla.

        Minä oinaana en taas jaksanut sittenkään sitä hidastempoista menoa. Oinas- nainen kaipaa menoa, vauhtia ja seikkailuja sekä haasteita. Oinas- nainen on aina hieman metsästys mielessään. Oinas- nainen haluaa olla miesmäiseen tapaan valloittaja. Jos joku tulee liian helposti, niin oinas kyllästyy ja jatkaa matkaansa.

        Minullakin on jännä tilanne, kun työkavereistani erittäin iso osa on oinaita ja taas ystävissäni niitä on tavallista enemmän. Menee kyllä aika hyvin ystävätasolla, ei valittamista, mutta paras ystäväni on kauris, jota voi todella kutsua hankalaksi välillä.


      • emma
        Kiusaantunut kirjoitti:

        Että sinä tunnet sexsi hulluja skorpionia, minä tunnen myös. Joten niin se on että Skorppionit ovat todella jotenkin kieroutuneita noissa sexi hommissa. Oinas ihmisiä on minun elämäni kaaressa monta. Ja tulee olemaan. Sillehän ei voi mitään jos on vahingon iloinen. Kyllä se palkki voi kerran joutua sen naurajan omaan silmään.
        Voi hyvin rakas ihminen.

        "oot varmaan todella ihmisrakas"


    • oikku4

      Miksi aina kuulee oinaasta vain kielteisiä kommentteja..Ovathan oinaat myös tunteellisia ja herkkiäkin.muttta oinasmies ei kehtaa aina tunnustaa sitä kun saa pehmon maineen. itse ilmeisesti sorruin siiheen ,joten otin kovempia otteita eikä sekään aina ole hyvä se. monet hylkäsivät kun suutuin oikein olan takaa,vaikka kyseinen henkilö aiemmin piti pehmona,päätin,että katsotaan kuka tässä on pehmo. olen kyllä lempeä, mutta suututettuna kyllä saavat kuulla kunniansa,mutta ei oinasmies pohjiimmiltaan ole paha olen itse valmis taistelemaan esim sorrettujen puolesta ja haluan valaa uskoa jolta se puuttuu, eli ei oinasmies ole lainkaan ihmisenä sen pahempi kuin muutkaan, mutta sinkkuoinaana haluan naisen joka ei vain lötköttele päivät pikkät esim sohvalla.me ollaan tietenkin vaativia,mutta hyvin monipulisia otuksia,joten nainen jos kirjoitukseni herätti huomiota otahan yhteyttä tehdään vaikka treffit oinas kokkolasta. nim kannattaa tutustua tähän oinaaseen ei tule tylsää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6651
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3991
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3751
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3269
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      172
      2551
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2106
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      2000
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      47
      1977
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1670
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe