V-12 Turbo, Black Testo

käyttöön...

tälläisia ku V-12 Turbo ja Black Testo. Onko kellään henk. koht kokemuksii aineista ja tuloksista??? etenki tota black testoo oon ajatellu kokeilevani, saa nähä kuukausie pääst et oliko millast hyötyy. Mut jos jollai olis jotai kokemuksii tai jotai sanottavaa näist jotai ni antaa tulla vaa...

10

4618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hyvää

      Big Bossin V-12 on hintalaadultaan ihan hyvä tuote. Myös saman firman Gakic on ok.
      t.punttijulli

      • Sanin V12 Turbosta

        ei säälittävistä kopioista.


    • an idiot

      Osta kreatiinia ja heraa lisäravinteiksi ja muuten sitten laadukasta ruokaa ja paljon. Unohda V-4895355 ja Shit Testot...

      • dsadsadasddasd

        Jos toimii, niin samat tulokset saat kuten aidollakin testolla pienillä määrillä esim. 250ml/viikko.
        Finnejä tulee hiljakseen ja kehitys hiljakseen... jaksat paremmin ja kehityt hieman paremmin. Siinä se ero.

        Ei sillä synteettisellä testollakaan pienillä viikkokerta-annoksilla mitään ihmeitä tapahdu. Mitään ihme potkuja ei ole olemassakaan, kehitys vain nopeutuu jonkun verran, siinä kaikki.


      • asdasdasdasdasd
        dsadsadasddasd kirjoitti:

        Jos toimii, niin samat tulokset saat kuten aidollakin testolla pienillä määrillä esim. 250ml/viikko.
        Finnejä tulee hiljakseen ja kehitys hiljakseen... jaksat paremmin ja kehityt hieman paremmin. Siinä se ero.

        Ei sillä synteettisellä testollakaan pienillä viikkokerta-annoksilla mitään ihmeitä tapahdu. Mitään ihme potkuja ei ole olemassakaan, kehitys vain nopeutuu jonkun verran, siinä kaikki.

        Suuri osa suomen "bodareista" on niin vitun tyhmiä että haukkuvat tribuluksen maanrakoon kun vetävät purkillisen jättiannoksilla ja kahden viikon päästä toteavat "mitään ei tapahtunut".

        Samanlaisia tanopäitä on steroidien käyttäjissäkin. Ei ymmärretä sitä, että pieni lisääntynyt testo tuo hiljakseen sitä kehitystä, eikä sitä heti huomaa etenkään pölvästit. Pitkään testoa käyttäneet saavat nopeammin tuloksia jos syövät oikein, samalla tosin tulee aika monille sivaritkin, mutta ei kaikille.


      • sfdsfdsfsdfsdf
        asdasdasdasdasd kirjoitti:

        Suuri osa suomen "bodareista" on niin vitun tyhmiä että haukkuvat tribuluksen maanrakoon kun vetävät purkillisen jättiannoksilla ja kahden viikon päästä toteavat "mitään ei tapahtunut".

        Samanlaisia tanopäitä on steroidien käyttäjissäkin. Ei ymmärretä sitä, että pieni lisääntynyt testo tuo hiljakseen sitä kehitystä, eikä sitä heti huomaa etenkään pölvästit. Pitkään testoa käyttäneet saavat nopeammin tuloksia jos syövät oikein, samalla tosin tulee aika monille sivaritkin, mutta ei kaikille.

        kaikenmaailman sikapöhöniskat isoine kokoineen ovat jo pitkään roinanneita suurilla annoksilla olevia kavereita.
        Ei sellaiseksi edes tulla jollain 1ml/250mg testoa per viikko....

        isoksi jos halutaan siis tosi isoksi niin mahdollista on muutamassa vuodessa kun roinataan tosi isoja määriä eri aineita ja syödään kuin siat..
        ja roinahan vaikuttaa eri lailla kaikkiin!


      • sdasdsdasdasd
        sfdsfdsfsdfsdf kirjoitti:

        kaikenmaailman sikapöhöniskat isoine kokoineen ovat jo pitkään roinanneita suurilla annoksilla olevia kavereita.
        Ei sellaiseksi edes tulla jollain 1ml/250mg testoa per viikko....

        isoksi jos halutaan siis tosi isoksi niin mahdollista on muutamassa vuodessa kun roinataan tosi isoja määriä eri aineita ja syödään kuin siat..
        ja roinahan vaikuttaa eri lailla kaikkiin!

        Hyvä esimerkki oli pikajuoksija Ville Vakkuri joka pysyi aika kyniksenä, mutta kehitys parani hyvin ajan kuluessa. Käytti mm. pieniä määriä testoa tietämättään ja pitkän aikaa. Ei itsekään heti huomannut mitään ihmeitä.
        Ja punttiharjoittelu kuului hänenkin ohjelmaansa.

        täällä aina pyörii näitä pellejä jotka kuvittelee saavansa penkistä sen 200kg parilla kuurilla.. itse sen sain n. 1,5vuodessa kun roinasin koko ajan tauotta. aloitusrauta oli n. 100kg.


    • testoa toimii!!!

      kuin tauti, kannattaa varoa ettei kasva liikaa ja joudu kilpalavalle???
      kannattaa myös harkita pikajuoksutreenejä kuurilla voit saada vielä uuden ammatin?

    • bodymaster

      Onko tuolla V-12 tuotteella minkäänlaista vaikutusta lihasmassan kasvuun? Tai tuolla Black Testolla? Testoboostereista mulla on aika huonoja kokemuksia. Onko tuotteilla 50euron arvoinen lisäys siihen kun käyttää pelkästään kunnon palkkaria ja proteiinijauhetta ?

      • wannabebig

        Testalon on toiminut minulla ja nyt käytän Black Testoa ja sekin toimii tod. hyvin.
        Black Testo kuulema toimii paremmin isommilla annoksilla ja siihen suosittelivat ottamaan vielä lisäksi arginiinia päällä 1-3g /päivässä.
        Onko muilla mitää kokemuksia tällaisista comboista?
        wannabebig


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe